Als ik niets te zeiken had, heb jij niets te klagen wijsneus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
Blijf dan weg als je zoveel te zeiken hebt...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
TS heeft gelijk klb is een puberforum en de rest is ook niet heel erg boeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:16 schreef David Letterman het volgende:
Om te klagen heb ik jou niet nodig, dus als jij blijft zeiken kan je net zo goed wegblijven...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:17 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als ik niets te zeiken had, heb jij niets te klagen wijsneus.
Man wat ben ik toch ook goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen prijst...
Ga je brommer poetsen jochiequote:Op donderdag 10 januari 2013 02:19 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Om te klagen heb ik jou niet nodig, dus als jij blijft zeiken kan je net zo goed wegblijven...
Daar had ik zin in ja, meestal zijn het crossdressers die ik post.quote:
Begrijp het...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar had ik zin in ja, meestal zijn het crossdressers die ik post.
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
Chicks zijn er al voldoende op FOK! met al die wankers.quote:
Niet surfen via proxyquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.
Een paar jaar geleden werd je gehackt en publiekelijk vernederd met foto,adres,ip,telefoonnummer en bijbehorende slechte paint!
Hij lult ook uit z'nek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
Echt???quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:25 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Alle parels van vroeger zijn gecensureerd,verwijderd of gewijzigd.
Een paar jaar geleden werd je gehackt en publiekelijk vernederd met foto,adres,ip,telefoonnummer en bijbehorende slechte paint!
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.quote:
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?quote:
Sorry, ik ben eigen ondernemer en vertoef 4/5 maand per jaar in het buitenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.
TS is een saaie kantoor muis... of hoe je dat noemt
Ja getrouwd 3 kinderen, hond, stationwagen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zat hier ook vijf jaar geleden, regels zijn weinig veranderd. Denk dat TS de gene is die is veranderd.
En nu wil je een lintje...?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Sorry, ik ben eigen ondernemer en vertoef 4/5 maand per jaar in het buitenland.
Tevens eigen onderneming in Nederland
OOk al nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:28 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
In die tijd werd jij toch de hel ingeprezen en je dochter richting hemel?
Die blonde toch?
Zit jij nog steeds op dit Forum, ben jij 100% afgekeurd ofzo?!
TS is een saaie burgerlul met een dure hypotheek voor zijn twee-onder-eenkapper met daarin zijn vrouw Femke en de twee kinderen die hij al op zijn 23ste kreeg. Spannendste momenten van zijn dagelijks leven zijn het ritje van en naar kantoor met zijn geleasde Prius en het fokken op kantoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe versie van de FOK! documentaire?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk al niet
En nee, ik ben verpleegster met avonddiensten.
Had je moeten weten als je zoveel van FOK! wist.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:32 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe versie van de FOK! documentaire?
Ja, want toen kon je natuurlijk gewoon in een keer alle privegegevens van iemand uit een post halen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:33 schreef Machupicchu het volgende:
Tot een paar jaar terug waren ogrish en nothingtoxic nog dagelijkse gespreksonderwerpen.
Ongelovelijk dat velen dit niet eens weten.
Fok is totaal verpest!
Ik zit al een uur op Fok en niemand heeft m'n account of privegegevens gepost, in 2006 duurde dit enkele minuten voordat ik publiekelijk tot op het bot vernerderd werd!
BAH!
Die goede oude tijd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:34 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Ja, want toen kon je natuurlijk gewoon in een keer alle privegegevens van iemand uit een post halen.
Ik voel me nu eenmaal beter als de gemiddelde gemiddelde computernerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:32 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/391128 Vrolijker ben jij er iig niet op geworden.
Trusten guys.
Dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik voel me nu eenmaal beter als de gemiddelde gemiddelde computernerd
Lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, als/dan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
4chan braquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Hahahahahhahahaha wat een lolquote:
k vin je gen vol waardquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Hahahahahhahahaha wat een lol![]()
![]()
Dit is dus Fok van tegenwoordig...
Vroeger werd mijn Hyves aan de schandpaal vernederd![]()
Wat een kutusers tegenwoordig..
Zie je idd niet vaak...quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:38 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Zelfs nog een spatie in de username, een eckte.
Yep, weet alleen niet meer wanneer dat werd geschrapt...zo goed is het geheugen niet meer...quote:
Eens !!!quote:
Jou ken ik nog, en jij begrijpt het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ah het maandelijkse vroeger was fok beter topic. Al heb je wel gelijk hoor daar niet van, de tijden dat hyves profielen nog openbaar gepost werden![]()
dat op een gegeven moment inderdaad bijna niemand meer een topic durfde te maken omdat ie dan de TS was en kapotgescholden werd
wat een tijden ja
klb2.0
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:43 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Jou ken ik nog, en jij begrijpt het.
Er waren zelfs mensen die hun hele CU2,Partyflock en Hyves verwijderden, omdat 1 kuttopic een publieke vernedering op internet als gevolg had haha
Ja maar dan is het ook je eigen schuld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]echt he eerst net zo lang wachten tot iemand foto postte en dan met reverse foto search die lui erbij naaien
ja klopt, maar dat waren nog de tijden dat iedereen naief was in internetgebruikquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:45 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook je eigen schuld.
Nog steeds zat mensen die een foto direct van Facebook posten hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat was nog de tijden dat iedereen naief was
Waarom zou je er uberhaubt wat mee willen doen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:46 schreef Chips_Handon het volgende:
[..]
Nog steeds zat mensen die een foto direct van Facebook posten hoor.Je mag er hier alleen niets meer mee doen, dusja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |