Zitten is relaxed manquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Heitinga kan zich op zijn 29e niet meer in de basis van Everton spelen. Lopen doet hij al niet meer, die zit alleen.
Zo vaak zit hij ook weer niet op de bank. En als hij speelt maakt hij alsnog midner fouten dan Toby.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Heitinga kan zich op zijn 29e niet meer in de basis van Everton spelen. Lopen doet hij al niet meer, die zit alleen.
Voor dat salaris zeker. Hebben ze bij Everton ook van die prachtige leren stoelen of zit hij op een klote bankje?quote:
Ergens wel jammer dat hij zo matig is geworden, hij is echt heel populair bij de Everton supporters.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nadat J0rdiii dat zei?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat al mijn gelul over Maher, Djuricic etc die nodig zijn voor Ajax, onzin is.
Nu ga ik koffie pakken
Ik zie als 'Evertonian' toch liever Distin - Jagielka centraal achterin.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo vaak zit hij ook weer niet op de bank. En als hij speelt maakt hij alsnog midner fouten dan Toby.
GGMM is een goede jongen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat.
Wijze jongen die Stijn.
Fellaini , hoe lang heeft t wel niet geduurd voordat die zo goed werd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef ValHallen het volgende:
En in de zomer Baines en Fellabaas voor een flinke smak geld weg, kan Moyes weer 24 mislukte voetballers van kopen die allemaal weer opbloeien
Ik denk dat ze Alderweireld halen als opvolger van Heitinga.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef ValHallen het volgende:
En in de zomer Baines en Fellabaas voor een flinke smak geld weg, kan Moyes weer 24 mislukte voetballers van kopen die allemaal weer opbloeien
Kan je mij misschien uitleggen waarom Rooney weg ging? Hij wilde toch nog blijven ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie als 'Evertonian' toch liever Distin - Jagielka centraal achterin.
Als clubs toby afgelopen maanden hebben zien spelen en dan alsnog willen kopen voor 8-10 mil zijn ze echt gestoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Alderweireld halen als opvolger van Heitinga.
Hij was vanaf het begin wel goed, alleen vreselijk wisselvallig en ontstuimig. Heeft Everton ook een hoop geld gekost trouwens, kostte 20 miljoen euroquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fellaini , hoe lang heeft t wel niet geduurd voordat die zo goed werd?
Zal nog lastig worden. United, chelsea en city worden sowieso top 3. Spurs, Everton en Arsenal dan..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij was vanaf het begin wel goed, alleen vreselijk wisselvallig en ontstuimig. Heeft Everton ook een hoop geld gekost trouwens, kostte 20 miljoen euro. Maar uiteindelijk de investering waard als hij de club deze lente naar de CL schiet.
Lekker tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als clubs toby afgelopen maanden hebben zien spelen en dan alsnog willen kopen voor 8-10 mil zijn ze echt gestoord
Ja, Rooney heeft in principe een enorme clubliefde, wilde absoluut niet weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je mij misschien uitleggen waarom Rooney weg ging? Hij wilde toch nog blijven ofzo?
Zeg ik geen nee tegen, Distin begint oud te worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Alderweireld halen als opvolger van Heitinga.
Hadden ze beter Jantje kunnen halen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg ik geen nee tegen, Distin begint oud te worden.
Tottenham is op het juiste moment ingestapt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hadden ze beter Jantje kunnen halen..
Everton heeft van de top 8 wel verreweg het minste geld, samen met WBA. Dat kan ze nog weleens op gaan breken in de vorm van een smalle selectie. Maar de basis is echt heel sterk vind ik, op oude Phil Neville na.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal nog lastig worden. United, chelsea en city worden sowieso top 3. Spurs, Everton en Arsenal dan..
Dus Rooney zal nooit meer terug komen ben ik bang. Wel jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, Rooney heeft in principe een enorme clubliefde, wilde absoluut niet weg.
Maar toen Rooney 16 werd kreeg hij van zijn pa een bezoekje aan de hoeren cadeau. Rooney vertelde dit in vertrouwen aan Moyes en die klapte eigenlijk onbedoeld uit de school. Weet niet meer precies hoe. Maar de band tussen Rooney en Moyes was zo verstoord dat Rooney daarna min of meer een vertrekwens had.
Jantje mikt hoger dan Everton.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hadden ze beter Jantje kunnen halen..
Weet ik niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Saind het volgende:
Stijn, hoe kom je eigenlijk aan je nickname? Hoezo 422
Halve PSV topic zit op PSV netwerk man, al mijn posts over Bazoer hier werden door allemaal verschillende users daar gepost.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zit vaker op PSV Netwerk dan een gemiddelde PSVer, toch geen andere gevoelens?
Enorm zonde ja. Het hoort ook wel een beetje bij de club eigenlijk, dat is ook het mooie. Als je bijvoorbeeld leest dat Owen, Carragher en Gerrard in hun jeugd alledrie diehard Everton supporters waren, dan baal je toch enormquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Rooney zal nooit meer terug komen ben ik bang. Wel jammer eigenlijk.
Rooney heeft lettelijk gezegd dat hij ooit maar wat graag terugkeert bij Everton. Zijn enige eis is enkel wel het vertrek van Moyes welke inmiddels alweer bijna 10 jaar trainer bij Everton isquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Rooney zal nooit meer terug komen ben ik bang. Wel jammer eigenlijk.
Zullen ze nog wel wat voor kopen denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zullen miss wel instorten zonder Adebayor.
Gerrard ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Enorm zonde ja. Het hoort ook wel een beetje bij de club eigenlijk, dat is ook het mooie. Als je bijvoorbeeld leest dat Owen, Carragher en Gerrard in hun jeugd alledrie diehard Everton supporters waren, dan baal je toch enorm
Volgend jaar pas. En dan mag het achterin ook nog wel wat beter gaan. Vertonghen uit armoede op linksback zetten zodat je met Dawson moet spelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Met Sneijder erbij kunnen ze met de juiste trainer gewoon kampioen worden hoor
Miskoop van het jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat United spelen dan? Want ze hebben ook nog Shinji Kagawa
Wel jammer dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rooney heeft lettelijk gezegd dat hij ooit maar wat graag terugkeert bij Everton. Zijn enige eis is enkel wel het vertrek van Moyes welke inmiddels alweer bijna 10 jaar trainer bij Everton is
Jep.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gerrard ook?
Die gozer ademt één en al Liverpool uit (in mijn ogen hé).
Klikt maar niet met RVP lijkt het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Heeft er ook lang uitgelegen met een blessure.
Wow dat is wel geweldig zeg. Kan hij nooit voor een jaar naar Everton ofzo? Als je zo voor Everton bent, dan mag je toch best een jaar daar spelen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep.
Een paar jaar geleden werd er trouwens een testemonial wedstrijd gehouden tussen Everton en Liverpool voor één of andere foundation van Carragher. Kreeg Everton op een gegeven moment een penalty, pakt Carragher de bal en schiet hem in zijn eigen doel, want hij wilde niets liever dan in zijn leven een keer scoren voor Everton
Dit soort gesprekken brengt ook vrede en is het altijd leuk om te pratenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind dit soort verhalen over spelers altijd best leuk.
Alsof Carragher nog een meerwaarde voor Everton heeft. Al maakt het de daad niet minder leuk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow dat is wel geweldig zeg. Kan hij nooit voor een jaar naar Everton ofzo? Als je zo voor Everton bent, dan mag je toch best een jaar daar spelen?
Wtfquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/762
Deze gast heeft al een kind.![]()
Die haalt ook binnenkort alles eraf met zijn dreadlocks. Doet iedereen die dat heeft op een gegeven momentquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
Vorige club(s): Spartaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
Hij is nu te oud en versleten. Maar ik vind het wel mooi, dan ben je wel een échte prof als je zo je emoties opzij kan zetten en een mooie carriére kan hebben bij de aartsrivaal. En toch openlijk uitkomen voor je clubvoorkeur en dat wordt ook geaccepteerd door de Liverpool supporters.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow dat is wel geweldig zeg. Kan hij nooit voor een jaar naar Everton ofzo? Als je zo voor Everton bent, dan mag je toch best een jaar daar spelen?
twitter:SkySprtsNews twitterde op woensdag 09-01-2013 om 20:39:30CONSPIRACY: Thiago Silva, Rosicky and some journalists are now claiming they voted for Ronaldo but Fifa changed it to Messi. More on #ssn reageer retweet
Hoe ben je eigenlijk voor Everton geworden? Is niet een club waar je zo maar een supporter van wordt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is nu te oud en versleten. Maar ik vind het wel mooi, dan ben je wel een échte prof als je zo je emoties opzij kan zetten en een mooie carriére kan hebben bij de aartsrivaal. En toch openlijk uitkomen voor je clubvoorkeur en dat wordt ook geaccepteerd door de Liverpool supporters.
De derby Everton - Liverpool wordt ook de family derby genoemd omdat vaak hele families verdeeld zijn over beide clubs en gewoon door elkaar heen zitten. Intense sfeer zonder echt agressief te worden.
is wel echt account denk ik :pquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
twitter:SkySprtsNews twitterde op woensdag 09-01-2013 om 20:39:30CONSPIRACY: Thiago Silva, Rosicky and some journalists are now claiming they voted for Ronaldo but Fifa changed it to Messi. More on #ssn reageer retweet
Philip is het tegenwoordigquote:
Ik geloofde je bericht eerst niet omdat je twitter berichten zovaak aanpast.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
The (un)official Twitter account for Sky Sports News. Your home of sports news. Parody.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloofde je bericht eerst niet omdat je twitter berichten zovaak aanpast.
Sukkel.
Niet dat ik het nu wel geloof overigens.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloofde je bericht eerst niet omdat je twitter berichten zovaak aanpast.
Sukkel.
Niet dat ik het nu wel geloof overigens.
Ik dacht dat het echt was, vergeef mequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The (un)official Twitter account for Sky Sports News. Your home of sports news. Parody.
De interesse begon toen Gravesen van Everton naar Real Madrid ging. Dat vond ik zo'n wtf transfer dat ik filmpjes van Gravesen bij Everton op zocht en zodoende ben ik er een beetje ingerold. Rond diezelfde tijd scoorde Rooney op 16-jarige leeftijd tegen Arsenal trouwens, dat droeg er ook aan bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk voor Everton geworden? Is niet een club waar je zo maar een supporter van wordt.
Nicki Minaj is meer voor in het debielentopicquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post anders wat Nicki Minaj foto's. Dit gaat nergens over.
oooooooehhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicki Minaj is meer voor in het debielentopic
Klopt, daarom tolereren we hier darts ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is een ban op ajax.netwerk niet genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
34 wedstrijden bij Real Madrid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De interesse begon toen Gravesen van Everton naar Real Madrid ging. Dat vond ik zo'n wtf transfer dat ik filmpjes van Gravesen bij Everton op zocht en zodoende ben ik er een beetje ingerold. Rond diezelfde tijd scoorde Rooney op 16-jarige leeftijd tegen Arsenal trouwens, dat droeg er ook aan bij.
Wat een naam.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we het dan toch over darts hebben, nu De Vos v Waites
1x per jaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer passen ze dit aan? Zijn mooiste moment is al geweest namelijk.
PSV haalt alles van Elinkwijk en Sparta.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer passen ze dit aan? Zijn mooiste moment is al geweest namelijk.
Dus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV haalt alles van Elinkwijk en Sparta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |