Ik geloofde je bericht eerst niet omdat je twitter berichten zovaak aanpast.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
twitter:SkySprtsNews twitterde op woensdag 09-01-2013 om 20:39:30CONSPIRACY: Thiago Silva, Rosicky and some journalists are now claiming they voted for Ronaldo but Fifa changed it to Messi. More on #ssn reageer retweet
The (un)official Twitter account for Sky Sports News. Your home of sports news. Parody.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloofde je bericht eerst niet omdat je twitter berichten zovaak aanpast.
Sukkel.
Niet dat ik het nu wel geloof overigens.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloofde je bericht eerst niet omdat je twitter berichten zovaak aanpast.
Sukkel.
Niet dat ik het nu wel geloof overigens.
Ik dacht dat het echt was, vergeef mequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The (un)official Twitter account for Sky Sports News. Your home of sports news. Parody.
De interesse begon toen Gravesen van Everton naar Real Madrid ging. Dat vond ik zo'n wtf transfer dat ik filmpjes van Gravesen bij Everton op zocht en zodoende ben ik er een beetje ingerold. Rond diezelfde tijd scoorde Rooney op 16-jarige leeftijd tegen Arsenal trouwens, dat droeg er ook aan bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk voor Everton geworden? Is niet een club waar je zo maar een supporter van wordt.
Nicki Minaj is meer voor in het debielentopicquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Post anders wat Nicki Minaj foto's. Dit gaat nergens over.
oooooooehhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Doublepain het volgende:
twitter:SkySprtsNews twitterde op woensdag 09-01-2013 om 20:39:30CONSPIRACY: Thiago Silva, Rosicky and some journalists are now claiming they voted for Ronaldo but Fifa changed it to Messi. More on #ssn reageer retweet
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicki Minaj is meer voor in het debielentopic
Klopt, daarom tolereren we hier darts ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is een ban op ajax.netwerk niet genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
34 wedstrijden bij Real Madrid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De interesse begon toen Gravesen van Everton naar Real Madrid ging. Dat vond ik zo'n wtf transfer dat ik filmpjes van Gravesen bij Everton op zocht en zodoende ben ik er een beetje ingerold. Rond diezelfde tijd scoorde Rooney op 16-jarige leeftijd tegen Arsenal trouwens, dat droeg er ook aan bij.
Wat een naam.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we het dan toch over darts hebben, nu De Vos v Waites
1x per jaar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer passen ze dit aan? Zijn mooiste moment is al geweest namelijk.
PSV haalt alles van Elinkwijk en Sparta.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer passen ze dit aan? Zijn mooiste moment is al geweest namelijk.
Dus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV haalt alles van Elinkwijk en Sparta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |