Zitten is relaxed manquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Heitinga kan zich op zijn 29e niet meer in de basis van Everton spelen. Lopen doet hij al niet meer, die zit alleen.
Zo vaak zit hij ook weer niet op de bank. En als hij speelt maakt hij alsnog midner fouten dan Toby.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Heitinga kan zich op zijn 29e niet meer in de basis van Everton spelen. Lopen doet hij al niet meer, die zit alleen.
Voor dat salaris zeker. Hebben ze bij Everton ook van die prachtige leren stoelen of zit hij op een klote bankje?quote:
Ergens wel jammer dat hij zo matig is geworden, hij is echt heel populair bij de Everton supporters.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nadat J0rdiii dat zei?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat al mijn gelul over Maher, Djuricic etc die nodig zijn voor Ajax, onzin is.
Nu ga ik koffie pakken
Ik zie als 'Evertonian' toch liever Distin - Jagielka centraal achterin.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo vaak zit hij ook weer niet op de bank. En als hij speelt maakt hij alsnog midner fouten dan Toby.
GGMM is een goede jongen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat.
Wijze jongen die Stijn.
Fellaini , hoe lang heeft t wel niet geduurd voordat die zo goed werd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef ValHallen het volgende:
En in de zomer Baines en Fellabaas voor een flinke smak geld weg, kan Moyes weer 24 mislukte voetballers van kopen die allemaal weer opbloeien
Ik denk dat ze Alderweireld halen als opvolger van Heitinga.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef ValHallen het volgende:
En in de zomer Baines en Fellabaas voor een flinke smak geld weg, kan Moyes weer 24 mislukte voetballers van kopen die allemaal weer opbloeien
Kan je mij misschien uitleggen waarom Rooney weg ging? Hij wilde toch nog blijven ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie als 'Evertonian' toch liever Distin - Jagielka centraal achterin.
Als clubs toby afgelopen maanden hebben zien spelen en dan alsnog willen kopen voor 8-10 mil zijn ze echt gestoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Alderweireld halen als opvolger van Heitinga.
Hij was vanaf het begin wel goed, alleen vreselijk wisselvallig en ontstuimig. Heeft Everton ook een hoop geld gekost trouwens, kostte 20 miljoen euroquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fellaini , hoe lang heeft t wel niet geduurd voordat die zo goed werd?
Zal nog lastig worden. United, chelsea en city worden sowieso top 3. Spurs, Everton en Arsenal dan..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij was vanaf het begin wel goed, alleen vreselijk wisselvallig en ontstuimig. Heeft Everton ook een hoop geld gekost trouwens, kostte 20 miljoen euro. Maar uiteindelijk de investering waard als hij de club deze lente naar de CL schiet.
Lekker tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als clubs toby afgelopen maanden hebben zien spelen en dan alsnog willen kopen voor 8-10 mil zijn ze echt gestoord
Ja, Rooney heeft in principe een enorme clubliefde, wilde absoluut niet weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je mij misschien uitleggen waarom Rooney weg ging? Hij wilde toch nog blijven ofzo?
Zeg ik geen nee tegen, Distin begint oud te worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Alderweireld halen als opvolger van Heitinga.
Hadden ze beter Jantje kunnen halen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg ik geen nee tegen, Distin begint oud te worden.
Tottenham is op het juiste moment ingestapt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hadden ze beter Jantje kunnen halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |