quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik denk ik waag eens een gok ±P
[..]
Ben al 6 jaar op de weg te vinden en verwarm me er af en toe n og mee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstrookquote:Standaardindeling. Zie gekleurde balken en letters bovenaan.
[rood] Weg. De ventweg en het fietspad kunnen geen deel uitmaken van een autosnelweg en zijn dus (als de hoofdweg een autosnelweg is) aparte wegen.
[zwart] Rijstrook
[blauw] Rijbaan
A zijberm
B ventweg
C zijberm
D vluchtstrook, uitrijstrook
E rijstrook
F spitsstrook
G redresseerstrook
H middenberm
J vluchtstrook, invoegstrook
K fietspad
Je mag mij daar best proberen rechts voorbij te gaan hoor. Heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Maar dan moet je niet proberen naar de linkerbaan te gaan waar ik op dat moment zit en nog niet af kan... Daar heb ik namelijk wel bezwaar tegen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dat gaat om scherpe bochten waardoor je hard moet remmen. Normale snelwegbochten kan je hem prima in de ABS hangen.
Je zal overigens niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste zijn die ik op zo'n punt gewoon rechts voorbij loop.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
Maar goed, ik ben de grootste verkeerstroll ook niet; op tweestrooks snelwegen, waar vrachtwagens vaak niet in mogen halen (en als dat wel mag is het weer hinderlijk voor alle andere verkeer), gooi ik er een kleine 10 KM/u bij, om frustraties bij vrachtwagenchauffeurs dan wel andere automobilisten te voorkomen.
Ik rijd met een aanhanger ook rustig 100+, terwijl ik 90 mag. Vrachtwagens mogen officieel 80, gedooggrens ligt op 87, tot daar bekeurt men niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
Vrachtwagens mogen maar 80, dus als zij besluiten harder te rijden, is dat hun probleem. Als ik 90 op mijn teller rijd, zijn dat ongeveer 83-84 echte KM's per uur (gebaseerd op GPS); geef ik ze dus nog wat marge ook
Even dacht ik dat je dit zelf was... Maar toen las ik beter. Hilarisch soms, dat soort figuren. Ken ze wel: Met invoegen op een lege snelweg ('s nachts), ik op de rechterstrook rijdend en dan precies naast mij uitkomen en dat toverstafje aantikken en raar kijken dat ik dan geen ruimte voor ze maak. Snelweg is leeg, je kijkt maar een keertje vooruit. Zeker voor een pkw op een lange invoegstrook maak ik geen ruimte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:09 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Oh, vandaag ook weer 1... Wilde invoegen, ging al naar links en zag toen pas dat er een nogal zware kiepvrachtwagen reed op de rechterbaan (gebeurde voor ons...)
Nee, maar steviger dan een Twingo... Daarbij zit ik een stuk hoger (bumper zou, denk ik, rustig op/over de motorkap heen gaan).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:46 schreef D0808 het volgende:
[..]
Zo sterk zijn die Laro's ook weer niet hoor.
(Althans niet als er een ypr over de voorkant heen dendert)
Ga ff. serieus in op een grapjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, maar steviger dan een Twingo... Daarbij zit ik een stuk hoger (bumper zou, denk ik, rustig op/over de motorkap heen gaan).
Heb je ook geprobeerd de deur in te duwen in plaats van te trekken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
Geen irritatie OP de weg, maar ik kreeg deur van mijn auto niet open vanmorgen.
De rubbers zaten muurvast gevroren
Nee, gaat hij dan wel open?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je ook geprobeerd de deur in te duwen in plaats van te trekken?
Mijn ervaringen zijn wisselend. Soms dan breekt dat ijslaagje waardoor de deur wel open gaat. Maar soms werkt het ook niet bij mij, dan ga ik via de andere deur naar binnenquote:
De andere kant ging ook niet openquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn wisselend. Soms dan breekt dat ijslaagje waardoor de deur wel open gaat. Maar soms werkt het ook niet bij mij, dan ga ik via de andere deur naar binnen.
Ik zat ook nog aan een föhn te denken. Die van mij heeft zo'n stukje eruit in de stekker zodat 'ie ook op zo'n oranje tuinverlengsnoer kan. Dan kan ik net bij onze auto komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De andere kant ging ook niet open
Heb hem met een schroevendraaier (en lapje stof) open moet wrikken
Siliconenspray... Als je de verkeerde Vaseline gebruikt, kan dat je rubbers aantasten.quote:
+1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Siliconenspray... Als je de verkeerde Vaseline gebruikt, kan dat je rubbers aantasten.
Hoe breng je dat een beetje degelijk aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Siliconenspray... Als je de verkeerde Vaseline gebruikt, kan dat je rubbers aantasten.
Dichtbij en direct uitwrijven met een droge doek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe breng je dat een beetje degelijk aan?
Te ver er vanaf = hele bekleding onder spray
Te dichtbij = de laag spray loopt de deur uit..
Iemand tips om dit n beetje schoon aan te brengen?
Vrij klein. Maar anderen lastig vallen is ook niet leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat ik net jou achter me krijg tijdens zo'n actie?
Op een doek spuiten en dat uitwrijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe breng je dat een beetje degelijk aan?
Te ver er vanaf = hele bekleding onder spray
Te dichtbij = de laag spray loopt de deur uit..
Iemand tips om dit n beetje schoon aan te brengen?
Oh, moet je dat uitwrijven? Ik heb het er gewoon op gespotenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dichtbij en direct uitwrijven met een droge doek.
Erge is nog wel, toen mn vriendin bezig was voor dr motor theorie wist ik het haarfijn uit te leggen hoe het zatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijstrook
En stroken tel je van links naar rechts (net als dat je ook van links naar rechts leest). De 1e rijstrook is dus altijd de meest linker rijstrook.
Nou ja, dan heb je minder nodig voor al je rubbers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, moet je dat uitwrijven? Ik heb het er gewoon op gespoten.
Oh, okéquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je minder nodig voor al je rubbers.
En het plakt minder, zal minder snel afgeven op je kleding en je maakt direct je rubbers ook een beetje schoon als je het afneemt.quote:
ik heb dat nooit nodig voor mijn rubbers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je minder nodig voor al je rubbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |