Ergens ben ik blij dat deze motivational bij mijn aanmoediging staat. Ik laat je nog weten waar dat ergens isquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
De moed niet opgeven slacker! Die marathon gaat er zeker komen!
Damn.. hang in there dan hee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef GotC het volgende:
@DK, dat is nog de vraag..ik mocht v/d arts doen wat ik wilde, op geleide van pijn. Ok, dat is dus praktisch niks. Maar ik heb het vermoeden dat het idd niet hardlopen is..
meaniequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
He, nee....die kennen we nog niet! Wil je m ff plaatsen?
Het is ook geen straf, je hebt ook gelijk dat ik het zo niet moet zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is niet dat die dingen in de weg zitten he? Ze zitten heerlijk. Dus zie compressiekousen niet als een straf. Ik zit te overwegen ze nu bij elke wedstrijd te dragen. Je hebt ze ook nog eens in leuke kleurtjes
Verder is het met scheenblessures en shinsplints vooral een kwestie van rust pakken..helaas.
Je hebt ook gelijk ook eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ze je helpen, waarom zou je het dan niet doen? En dan na een klein tijdje kijken hoe het gaat als je weer zonder die dingen loopt.
Ik ga ze ook echt niet altijd dragen hoor
Morgen al?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef YUR het volgende:
Ik hoop zo dat mijn nieuwe schoenen morgen binnen zijn bij de RunnersworldAls ze er zijn, ga ik er morgen meteen een klein rondje mee lopen
Ik denk t welquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef mosselmossel het volgende:
Godsamme GotC... Dus ons plan valt in duigen?![]()
![]()
Sterkte babe!
En bedankt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
He, nee....die kennen we nog niet! Wil je m ff plaatsen?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Drie buien op mijn kop gehad...mooi vlak gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Succes! Hebben ze het abces goed weg kunnen halen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:45 schreef Shravani het volgende:
Hier kaak chirurg overleefd, benieuwd hoe het straks voelt als de verdoving uitgewerkt is
Dank je ! Ja alles is nu schoon . Helaas moest m'n kroon er ook uit, heb ooit een wortel kanaal behandeling gehad waarbij het vul spul door de wortel punt geduwd is en dat bleef problemen geven . Dus dan maar alles eruitquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Succes! Hebben ze het abces goed weg kunnen halen?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Net nog even langs de Run2day gelopen, maar ik had m'n schoenen natuurlijk niet bij meEn de verkoper vond het toch verstandiger om eerst terug te komen met m'n schoenen, om uit te sluiten dat het toch echt niet daaraan lag... Tuurlijk, hij heeft gelijk en alles, maar
Dan kan ik pas weer volgende week donderdag...
Het is dat het zo belangrijk is dat die dingen goed opgemeten worden, want ik ben echt bijna genijgd om zelf een meetlint te pakken en ze op internet te bestellen... /aanstelt
Ik ga maar eens niet rennen vandaag. Gewoon geen zin in. Puh...
Net nog even langs de Run2day gelopen, maar ik had m'n schoenen natuurlijk niet bij meEn de verkoper vond het toch verstandiger om eerst terug te komen met m'n schoenen, om uit te sluiten dat het toch echt niet daaraan lag... Tuurlijk, hij heeft gelijk en alles, maar
Het is dat het zo belangrijk is dat die dingen goed opgemeten worden, want ik ben echt bijna genijgd om zelf een meetlint te pakken en ze op internet te bestellen... /aanstelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |