Lastig meisquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens heb ik vandaag een gesprekje met m'n Run2day meneer gehad. Ik maak me toch een beetje zorgen over m'n rechterscheen.
Het sluimert een beetje, het is niet dat ik er echt last van heb, maar helemaal óver is het toch ook niet. Als ik op die plek duw, doet het zeer. Als ik hardloop merk ik er weinig van. Als ik traploop, voel ik niks. Zoals ik al zeg, het sluimert een beetje...
M'n schoenen zijn goed, m'n looptechniek is prima en verder is het ook niks geks. Dus hij raadde me toch aan om eens naar compressiekousen te kijken. Ik weet t niethij zei dat het herstelbevorderend was, maar ik wil zo graag zonder lopen en er niet aan vast komen te zitten... Maar aan de andere kant wil ik ook niet wéér een shin splint krijgen...
Ik moet er nog even over denken...
Het is niet dat die dingen in de weg zitten he? Ze zitten heerlijk. Dus zie compressiekousen niet als een straf. Ik zit te overwegen ze nu bij elke wedstrijd te dragen. Je hebt ze ook nog eens in leuke kleurtjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens heb ik vandaag een gesprekje met m'n Run2day meneer gehad. Ik maak me toch een beetje zorgen over m'n rechterscheen.
Het sluimert een beetje, het is niet dat ik er echt last van heb, maar helemaal óver is het toch ook niet. Als ik op die plek duw, doet het zeer. Als ik hardloop merk ik er weinig van. Als ik traploop, voel ik niks. Zoals ik al zeg, het sluimert een beetje...
M'n schoenen zijn goed, m'n looptechniek is prima en verder is het ook niks geks. Dus hij raadde me toch aan om eens naar compressiekousen te kijken. Ik weet t niethij zei dat het herstelbevorderend was, maar ik wil zo graag zonder lopen en er niet aan vast komen te zitten... Maar aan de andere kant wil ik ook niet wéér een shin splint krijgen...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
Positief bekijkend: Je hebt ze in het roze
Als ze je helpen, waarom zou je het dan niet doen? En dan na een klein tijdje kijken hoe het gaat als je weer zonder die dingen loopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Was je eerste fysio niet aan het praten over zooltjes?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef GotC het volgende:
Ik ben idd wel blij om te horen wat er mogelijk aan de hand isVervelende is dat het alleen opgelost kan worden dmv fysio en evt zooltjes om de pees te verlichten. Verder kan het met gemak 6 maanden duren. Maarja, liever de rust nemen om het goed op te lossen!
Betekent dat 6 maanden niet lopen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef GotC het volgende:
Ik ben idd wel blij om te horen wat er mogelijk aan de hand isVervelende is dat het alleen opgelost kan worden dmv fysio en evt zooltjes om de pees te verlichten. Verder kan het met gemak 6 maanden duren. Maarja, liever de rust nemen om het goed op te lossen!
Hehe, eindelijk wordt er naar je geluisterd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
Zo, terug van sportarts. Waarschijnlijk een gescheurde pees, maar dat moet dmv een echo (waar de sportarts perse bij wil zijn) worden bekeken.
De afspraak was nogal moeilijk om te maken (want zowel degene die de echo maakt als de sportarts moeten beiden kunnen), dus de secretaresse kwam uit op 15 februari. Na wat bemoedigende woorden van Yur weer teruggegaan omdat we hier natuurlijk nooit akkoord mee gaan.
Nu mag ik morgen er al heen dankzij een spoedplek.
Ben benieuwd..
Niet bij de foto's, bij de echoquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Was je eerste fysio niet aan het praten over zooltjes?
Maar blij te horen dat er meer duidelijkheid is, want dit wist je eerst niet. Wel apart dat de sportarts bij het maken van de foto's aanwezig wilt zijn. Dat lijkt me redelijk overbodig. Foto's hebben een mooie eigenschap dat je ze op een ander moment ook kan bekijken.
Lijkt wel D-day vandaag, iedereen krijgt te horen wat er in het lichaam speelt.
Al dan niet terechtquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef slacker_nl het volgende:
Dat hoorde ik eergisteren al. Fitnessmedewerker hielp me met crunches. Ik beloonde hem door windjes te laten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef slacker_nl het volgende:
Inmiddels wel, positief, oftewel negatief voor mij. IIG in het ziekenhuis t/m zondag. Nu even fysio voor maandag afbellen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef GotC het volgende:
Niet bij de foto's, bij de echoHij wil het denk ik zelf zien? Weet ook niet zeker of er gelijk iets besproken gaat worden..
Hoe staat t met jou? Al wat wijzer geworden??
Het sloeg dan ook op mezelfquote:
Goed geregeld dat je nu zo snel kan! Succesquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
Zo, terug van sportarts. Waarschijnlijk een gescheurde pees, maar dat moet dmv een echo (waar de sportarts perse bij wil zijn) worden bekeken.
De afspraak was nogal moeilijk om te maken (want zowel degene die de echo maakt als de sportarts moeten beiden kunnen), dus de secretaresse kwam uit op 15 februari. Na wat bemoedigende woorden van Yur weer teruggegaan omdat we hier natuurlijk nooit akkoord mee gaan.
Nu mag ik morgen er al heen dankzij een spoedplek.
Ben benieuwd..
He, nee....die kennen we nog niet! Wil je m ff plaatsen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Niara het volgende:
Eeks, peesscheuring. Veel beterschap!
En wow Rob, kan iedereen overkomen.
Gisteren tijdens mijn loop begonnen mijn darmen heel erg op te spelen, nog nooit eerder gehad. Ik weet niet of jullie de motivational met de marathonloper kennen met daaronder "shit happens", maar voor zo'n situatie was ik echt bang. Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Inmiddels wel, positief, oftewel negatief voor mij. IIG in het ziekenhuis t/m zondag. Nu even fysio voor maandag afbellen.
[..]
Het sloeg dan ook op mezelf![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Inmiddels wel, positief, oftewel negatief voor mij. IIG in het ziekenhuis t/m zondag. Nu even fysio voor maandag afbellen.
[..]
Het sloeg dan ook op mezelf![]()
Ja, zo denk ik er ook over. Yay! Ik weet wat er aan de hand is!! Nay!! Niet dit ook weer erbij. *zucht*quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef GotC het volgende:
[..]Wat enorm klote man.. Aan de ene kant fijn omdat je weet hoe/wat, maar damn, het zit je niet mee..
Nou inderdaad. Dat kastje-muur verhaal werd ik ook niet goed van..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wordt er naar je geluisterd.
Moest die echt perse weer verschijnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
De moed niet opgeven slacker! Die marathon gaat er zeker komen!
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
He, nee....die kennen we nog niet! Wil je m ff plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |