SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe leuk toch![]()
Hebben ze daar geen kindermenu met patat ofzo
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Groeten terug
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je fantasiequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmmm afwisselend met lange slagen....![]()
![]()
Ik moet meteen denken aan die gebraden haring met aardappelpuree en jam in zweden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo'n beetje het lekkerste wat er te eten is![]()
Mits gebakken. De gepocheerde varianten zijn niet mijn ding....quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo'n beetje het lekkerste wat er te eten isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
laat de kip het maar niet horenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo'n beetje het lekkerste wat er te eten is![]()
![]()
Mijn zoon wilde sushi maken voor de 17de. Maken we jou niet blij mee zo te zienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zeg doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde sushi maken voor de 17de. Maken we jou niet blij mee zo te zien![]()
Gebakken zalmquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mits gebakken. De gepocheerde varianten zijn niet mijn ding....![]()
![]()
Moet ik nog steeds een keer proeven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde sushi maken voor de 17de. Maken we jou niet blij mee zo te zien![]()
Nah, heb Roy al Roti beloofdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet wel dat dat vis is hequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer proeven.
[b]AirwiN schreef [/b]
*jouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En jou mening is irrelevant voor de buitenwereld
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat eten we morgenquote:![]()
Althans, dat eet zoonlief morgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En jou mening is irrelevant voor de buitenwereld.
En preciesJup. Maar hoeft niet per se vis te zijn heb ik vernomen.quote:![]()
Voor mij is het nog morgenquote:![]()
![]()
Tijd dat ik weer iets aan school ga doen.. vakantie is niet goed voor mijn taal ..![]()
Dat is zo lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat eten we morgen![]()
Althans, dat eet zoonlief morgen![]()
We hadden hier een kiprestaurant, is weg en nu de zoveelste pannenkoekenrestaurant![]()
![]()
je mist niks.... het is zo erg als dat rauwe vis klinktquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer proeven.![]()
![]()
Vind ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
je mist niks.... het is zo erg als dat rauwe vis klinkt
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen wilde. Kweekzalm heeft vaak zo'n grondsmaakje...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
je mist niks.... het is zo erg als dat rauwe vis klinkt![]()
![]()
Mag je vindenquote:.
Lekkaaahquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
ja piri piri kruiden zijn standaard hier![]()
![]()
Hoor ik hier vis? Ben er ook geen liefhebber van. Doet me altijd denken aan die ongewassen doos die ik een keer van te dichtbij heb geroken
Kip daarentegen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoor ik hier vis? Ben er ook geen liefhebber van. Doet me altijd denken aan die ongewassen doos die ik een keer van te dichtbij heb geroken
Kip daarentegen![]()
![]()
Wij maken hier met regelmaat verse sushi, en daar is niks "vissigs" aan hoor als je verse vis gebruiktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doei doei schatquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
ik weet dus wat ik ga eten
fijne avond mensen
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry trouwens dat ik maar even binnenwals, maar zat even mee te lezen of er nog leuk nieuws was voor ik nu ga koken.
Ironie: het wordt kip tandoori vanavond
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Vis is vis en heeft altijd zo'n smaakje waarvan ik denk: nee dank je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef fietsie het volgende:
Wij maken hier met regelmaat verse sushi, en daar is niks "vissigs" aan hoor als je verse vis gebruiktWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Hoe durf jequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
Sorry trouwens dat ik maar even binnenwals, maar zat even mee te lezen of er nog leuk nieuws was voor ik nu ga koken.
Ironie: het wordt kip tandoori vanavond![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: