SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe leuk toch![]()
Hebben ze daar geen kindermenu met patat ofzo
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Groeten terug
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je fantasiequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmmm afwisselend met lange slagen....![]()
![]()
Ik moet meteen denken aan die gebraden haring met aardappelpuree en jam in zweden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo'n beetje het lekkerste wat er te eten is![]()
Mits gebakken. De gepocheerde varianten zijn niet mijn ding....quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo'n beetje het lekkerste wat er te eten isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
laat de kip het maar niet horenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo'n beetje het lekkerste wat er te eten is![]()
![]()
Mijn zoon wilde sushi maken voor de 17de. Maken we jou niet blij mee zo te zienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zeg doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde sushi maken voor de 17de. Maken we jou niet blij mee zo te zien![]()
Gebakken zalmquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mits gebakken. De gepocheerde varianten zijn niet mijn ding....![]()
![]()
Moet ik nog steeds een keer proeven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wilde sushi maken voor de 17de. Maken we jou niet blij mee zo te zien![]()
Nah, heb Roy al Roti beloofdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet wel dat dat vis is hequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer proeven.
[b]AirwiN schreef [/b]
*jouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En jou mening is irrelevant voor de buitenwereld
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat eten we morgenquote:![]()
Althans, dat eet zoonlief morgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En jou mening is irrelevant voor de buitenwereld.
En preciesJup. Maar hoeft niet per se vis te zijn heb ik vernomen.quote:![]()
Voor mij is het nog morgenquote:![]()
![]()
Tijd dat ik weer iets aan school ga doen.. vakantie is niet goed voor mijn taal ..![]()
Dat is zo lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat eten we morgen![]()
Althans, dat eet zoonlief morgen![]()
We hadden hier een kiprestaurant, is weg en nu de zoveelste pannenkoekenrestaurant![]()
![]()
je mist niks.... het is zo erg als dat rauwe vis klinktquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer proeven.![]()
![]()
Vind ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
je mist niks.... het is zo erg als dat rauwe vis klinkt
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen wilde. Kweekzalm heeft vaak zo'n grondsmaakje...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
je mist niks.... het is zo erg als dat rauwe vis klinkt![]()
![]()
Mag je vindenquote:.
Lekkaaahquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
ja piri piri kruiden zijn standaard hier![]()
![]()
Hoor ik hier vis? Ben er ook geen liefhebber van. Doet me altijd denken aan die ongewassen doos die ik een keer van te dichtbij heb geroken
Kip daarentegen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hoor ik hier vis? Ben er ook geen liefhebber van. Doet me altijd denken aan die ongewassen doos die ik een keer van te dichtbij heb geroken
Kip daarentegen![]()
![]()
Wij maken hier met regelmaat verse sushi, en daar is niks "vissigs" aan hoor als je verse vis gebruiktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doei doei schatquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
ik weet dus wat ik ga eten
fijne avond mensen
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry trouwens dat ik maar even binnenwals, maar zat even mee te lezen of er nog leuk nieuws was voor ik nu ga koken.
Ironie: het wordt kip tandoori vanavond
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Vis is vis en heeft altijd zo'n smaakje waarvan ik denk: nee dank je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef fietsie het volgende:
Wij maken hier met regelmaat verse sushi, en daar is niks "vissigs" aan hoor als je verse vis gebruiktWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Hoe durf jequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
Sorry trouwens dat ik maar even binnenwals, maar zat even mee te lezen of er nog leuk nieuws was voor ik nu ga koken.
Ironie: het wordt kip tandoori vanavond![]()
![]()
Hoe durf ik watquote:?
Ooooow, als dat alles is. Ik wals toch niet over jou heen, dat zou pas gedurfd zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zomaar binnenwalsen. En dan ook nog tegen vis zijn![]()
En ieder z'n smaak he, er zal vast iets zijn wat ik lekker vind en jij niet
Anti-vis haterquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zomaar binnenwalsen. En dan ook nog tegen vis zijn![]()
![]()
![]()
Zou misschien wel lekker zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ooooow, als dat alles is. Ik wals toch niet over jou heen, dat zou pas gedurfd zijn
En ieder z'n smaak he, er zal vast iets zijn wat ik lekker vind en jij niet![]()
Vast wel![]()
![]()
* Vinniiee start motor alvastquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou misschien wel lekker zijn![]()
Vast wel![]()
kip tandooriquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ironie: het wordt kip tandoori vanavond
Nietes want jij vindt me te oudquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou misschien wel lekker zijn![]()
Vast wel
Ohja, bejaardequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nietes want jij vindt me te oud![]()
Start je motor maar Vinnie![]()
![]()
Adres?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, bejaarde![]()
Start je motor maar Vinnie![]()
![]()
Broekiequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, bejaarde![]()
Start je motor maar Vinnie
Voor leeftijd en ervaring valt soms wel wat te zeggen hoor, maar dat merk je over een jaartje of 10 wel
Ervaring is overrated.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Broekie
Voor leeftijd en ervaring valt soms wel wat te zeggen hoor, maar dat merk je over een jaartje of 10 wel![]()
Vuige slet jij!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe bejaard ben jij?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tssss, kom maar op, ik bef je recht door het plafond zoals je nog nooit bent uitgelebberdquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Tssss, kom maar op, ik bef je recht door het plafond zoals je nog nooit bent uitgelebberd
Gebeft wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Tssss, kom maar op, ik bef je recht door het plafond zoals je nog nooit bent uitgelebberd![]()
![]()
Schat, lieverd, poepie.quote:
Je bent een broekie en door je steen mis je ook meer dan genoeg ervaring en wijsheid
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is deze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Tssss, kom maar op, ik bef je recht door het plafond zoals je nog nooit bent uitgelebberd![]()
![]()
![]()
Broekiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral wijsheid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, lieverd, poepie.
Je bent een broekie en door je steen mis je ook meer dan genoeg ervaring en wijsheid![]()
Ik start in oktober met campagne voerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er allemaal op mij stemmen voor de FOK!-slet 2013?
Not sure if that's a good thing or notquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik start in oktober met campagne voeren
[..]
Not sure if that's a good thing or not
Zo vroeg?![]()
![]()
Jawelquote:![]()
En nu ga ik even naar de winkel en naar mn moeder![]()
Brr koud op de scooter!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sterktequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
En nu ga ik even naar de winkel en naar mn moeder![]()
Brr koud op de scooter!
En ik ga afwassen![]()
![]()
![]()
hoooi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
en hoe is het hier?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
indiaanquote:
Det Som En Gang Var
Ik heb nooit beweerd dat massages mijn enige specialiteit is. Heb een van mijn exen serieus eens bewusteloos gebeft, ze trok het aantal orgasmes nietquote:. Mocht je denken dat ik overdrijf of opschep: dat doe ik zelden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat massages mijn enige specialiteit is. Heb een van mijn exen serieus eens bewusteloos gebeft, ze trok het aantal orgasmes niet. Mocht je denken dat ik overdrijf of opschep: dat doe ik zelden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat massages mijn enige specialiteit is. Heb een van mijn exen serieus eens bewusteloos gebeft, ze trok het aantal orgasmes niet. Mocht je denken dat ik overdrijf of opschep: dat doe ik zelden.
![]()
Ik mag overigens niet klagen vind ik zelf![]()
![]()
Beruchte beffers, bijten die? Of leveren die kwaliteitquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik heb er ooit een laten squirtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
schrok me de finketering
Det Som En Gang Var
FREEEEDOOOOOOOOM? Of wou je wat anders met Braveheart bedoelenquote:
Ok, ik ga naar de tram lopen
Ik zie jullie zondag wel weerGroetjes
Dat is mij dan weer nooit gelukt. Toch nog ruimte voor verbetering, altijd goed om te wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er ooit een laten squirten
schrok me de finketeringBlaffende beffers bijten nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beruchte beffers, bijten die? Of leveren die kwaliteit.
Ik ga ook koken en eten, ben alweer langer gebleven dan de bedoeling was. Jullie zijn te gezellig
in voorkomende gevallen willen 2 parallel ingebrachte vingers en een flink tempo betere squirt-resultaten brengen dan een tong....quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat is mij dan weer nooit gelukt. Toch nog ruimte voor verbetering, altijd goed om te wetenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus toch, ik vond al dat je er iets anders uitzag in Gorinchem
Mogguh trouwens
Je bent iig niet de enige die niet alle veranderingen ziet ... ik miste de haarkleuring van G. totaal maar zag wel haar nieuwe bril
Hoi J-K![]()
![]()
uhuh want wat jij voor elkaar hebt gekregen is mij ook nog niet geluktquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat is mij dan weer nooit gelukt. Toch nog ruimte voor verbetering, altijd goed om te weten
[..]
Blaffende beffers bijten niet.
Det Som En Gang Var
Hey hoi Bengeltjequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
heeyquote:
Det Som En Gang Var
Hai liefjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent iig niet de enige die niet alle veranderingen ziet ... ik miste de haarkleuring van G. totaal maar zag wel haar nieuwe bril
Hoi J-K
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dag mensen van het goeie leven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heb ik eens tijd om naar de bios te gaan kan niemand mee, heb ik weer
Ik kan wel, maar te ver wegquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik eens tijd om naar de bios te gaan kan niemand mee, heb ik weer![]()
![]()
Fietsiequote:*knuffel*
Hoiquote:
Alles goed?J-Kquote:
Er stond net praktisch dezelfde auto naast die van mij![]()
![]()
![]()
binnenkomers
Det Som En Gang Var
Niet eerst de verkeerde geprobeerd? Of let jij WEL op de kentekens?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fietsie*knuffel*
[..]
Hoi
Alles goed?
[..]
J-K
Er stond net praktisch dezelfde auto naast die van mijDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
jazeker en met jou dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fietsie*knuffel*
[..]
Hoi
Alles goed?
[..]
J-K
Er stond net praktisch dezelfde auto naast die van mijLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Welke film? Wanneer? en P te A'foort dan wil ik wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik eens tijd om naar de bios te gaan kan niemand mee, heb ik weer![]()
![]()
Ik zat nog in de autoquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet eerst de verkeerde geprobeerd? Of let jij WEL op de kentekens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HELL care? wat heb ik gemistquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima![]()
Moest gister hard lachen over de HELL-care van onze generatieLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Welke weet ik nog niet..quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke film? Wanneer? en P te A'foort dan wil ik wel mee
Vanavond nog nar A'foort? Hmm.. Zou kunnen.. Moet morgen rond 12 uur opstaan oid..quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zat nog in de autoDat zei je er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een presentatie van een trendwatcher.....quote:
De generatie van tussen pak hem beet de 25 en 35 hebben veel kosten, weinig ruimte en weinig tijd.... door de beperkte tijd en middelen komen we in een soort van HELL-care terecht
Het hield zoiets in als dat je moet zorgen dat je later een beetje oke oud kan worden... terwijl de babyboom-generatie juist over het algemeen veel tijd en geld heeft om te spenderen ... Wealth-care![]()
![]()
aaah op die manierquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was een presentatie van een trendwatcher.....
De generatie van tussen pak hem beet de 25 en 35 hebben veel kosten, weinig ruimte en weinig tijd.... door de beperkte tijd en middelen komen we in een soort van HELL-care terecht
Het hield zoiets in als dat je moet zorgen dat je later een beetje oke oud kan worden... terwijl de babyboom-generatie juist over het algemeen veel tijd en geld heeft om te spenderen ... Wealth-careik heb normale kosten en bergen van tijd dus dat klopt niet helemaal maar ik snap wel wat ze er mee bedoelen
we zullen zien hoe het verlooptLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wat zijn treinen in NL toch heerlijk ruim, rustig, schoon en optijd.
Oe... nee geen handige Lm -actie.... want de meeste films heb ik al gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke weet ik nog niet..
Vanavond nog nar A'foort? Hmm.. Zou kunnen.. Moet morgen rond 12 uur opstaan oid..
En degene die ik nog niet gezien heb is of te laat (voor mij) of te girlyNee kloptquote:Dat zei je er niet bij![]()
Hahaha dat had ik nu ook..... al heb ik geen bergen van tijd maar goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah op die manierik heb normale kosten en bergen van tijd dus dat klopt niet helemaal maar ik snap wel wat ze er mee bedoelen
we zullen zien hoe het verloopt![]()
![]()
Welke nog niet gezien dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... nee geen handige Lm -actie.... want de meeste films heb ik al gezien
En degene die ik nog niet gezien heb is of te laat (voor mij) of te girly
[..]
Nee kloptDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Fijn hequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat zijn treinen in NL toch heerlijk ruim, rustig, schoon en optijd.
en hoi![]()
![]()
Een groot deel van de babyboom generatie heeft zelfs na hun pensioen nog meer te spenderen als toen ze nog inwonende koters hadden, en lachen om de huidige "crisis".quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was een presentatie van een trendwatcher.....
Het hield zoiets in als dat je moet zorgen dat je later een beetje oke oud kan worden... terwijl de babyboom-generatie juist over het algemeen veel tijd en geld heeft om te spenderen ... Wealth-care
(En dan reken ik alleen die mensen die voor zichzelf gezorgd hebben door hard werken, opleidingen volgen en investeren in zichzelf, niet de groep die het leven maar beetje zijn gangetje heeft laten gaan..)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan kies ik voor Silent Hill, die wil ik zelf nog zien van die 4quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Les Miserable, alles is familie, so undercover en sillent hill revelation.....
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een groot deel van de babyboom generatie heeft zelfs na hun pensioen nog meer te spenderen als toen ze nog inwonende koters hadden, en lachen om de huidige "crisis".
(En dan reken ik alleen die mensen die voor zichzelf gezorgd hebben door hard werken, opleidingen volgen en investeren in zichzelf, niet de groep die het leven maar beetje zijn gangetje heeft laten gaan..)
Überhaupt is de huidige "crisis"niet te vergelijken met bijvoorbeeld die van 1930.... maarruh soms zet ik wel de tering naar de nering... GEWOON omdat het kan![]()
![]()
frieking te laat en voor mij te eng denk ik....quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Silent Hill, die wil ik zelf nog zien van die 4![]()
Te laat wel jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
frieking te laat en voor mij te eng denk ik....
Te eng, mwah, vast niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zou een treinreis wel een stuk aangenamer makenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ik ga sporten
Det Som En Gang Var
Hahaha dat weet ik niet..... ik vond de vorige "enge" film uiteindelijk wel meevallen, maar uhm silent hill 1 heb ik nog steeds niet helemaal afquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te laat wel ja
Te eng, mwah, vast niet..![]()
![]()
Kan beide. In dit geval kwaliteit heb ik vernomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beruchte beffers, bijten die? Of leveren die kwaliteit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: