Nee, Voorst-Empe ligt direct naast het dorp Voorst (Empe ligt een stukje verder), maar dat is niet alleen weilanden.quote:
Apeldoorn-De Maten ligt echt vlak bij station Apeldoorn zelf. Dat is echt een pokke stukje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel waren ze allemaal in de middle of nowhere..
http://goo.gl/maps/huSwkquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, Voorst-Empe ligt direct naast het dorp Voorst (Empe ligt een stukje verder), maar dat is niet alleen weilanden.
Haha dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel waren ze allemaal in de middle of nowhere..
Zoiets jaquote:
Zie mijn post hierboven:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef b2py het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/huSwk
Zou deze moeten zijn.
Klarenbeek
quote:
er liggen wat boerderijen omheen, maar heel erg in de bewoonde wereld ligt het nu ook weer nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, Voorst-Empe ligt direct naast het dorp Voorst (Empe ligt een stukje verder), maar dat is niet alleen weilanden.
Haha ik rijd wekelijks door dat dorp heen als ik naar m'n ouders ga. Goed het is niet stedelijk, maar het is nou ook weer niet de middle-of-nowhere zoals Klarenbeekquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er liggen wat boerderijen omheen, maar heel erg in de bewoonde wereld ligt het nu ook weer niet
Voorste-Empe is net zo middle of nowhere als Klarenbeek man! Kijk Google Mapsquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha ik rijd wekelijks door dat dorp heen als ik naar m'n ouders ga. Goed het is niet stedelijk, maar het is nou ook weer niet de middle-of-nowhere zoals Klarenbeek![]()
Haha met de auto lijkt het een stuk minder erg. Als je het zo op Google Maps kijkt kan ik het me voorstellen. Ik moet altijd wel lachen als ik dit dan zie. Het is tegenwoordig zelfs nog verder vervallen. Stationskoffiehuis Radstaake:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Voorste-Empe is net zo middle of nowhere als Klarenbeek man! Kijk Google Maps
mja, echt veel bebouwing is er iig niet, maar toch een station. het station van Geerdijk dat waarschijnlijk ongeveer een even groot achterland heeft zal zelfs opgeheven gaan worden. lijkt me niet dat Voorst-Empe tien keer zo druk is dan dat stationquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha ik rijd wekelijks door dat dorp heen als ik naar m'n ouders ga. Goed het is niet stedelijk, maar het is nou ook weer niet de middle-of-nowhere zoals Klarenbeek![]()
25kV voorbereiding zou ik niet doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelijkvloerse instap, plee die goed toegankelijk moet zijn, materieel geschikt voor ERTMS of zelfs ingebouwd, voorbereid op 25 KV, Vmax minimaal 160 km/h
dat soort dingen zijn als buitenstaander wel te raden.
Ik moet daar nog even kijken of en zo ja waar het zwarte bord is, die moet ik nog. Dan heeft Ličge-Guuillemins het record "Meeste verschillende bordjes van één station, in één taal" alleen in handen. Nu moet het nog gedeeld worden met Lille Flandres (van beide heb ik er 7)quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:51 schreef b2py het volgende:
Als we trouwens naar Ličge- Guillemins gaan moeten we daar wel even een stop inlassen. Ik wil dat station even goed bezichtigen want dat is me toch een mooi potje Civiel! <3
Krijg je weer van die cowboyverhalen over kabels die los op het plafond liggen en zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
25kV voorbereiding zou ik niet doen.
Daar ga ik 14 februari wat leuke nachtplaten maken, op Ličge-Guillemins.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:51 schreef b2py het volgende:
Als we trouwens naar Ličge- Guillemins gaan moeten we daar wel even een stop inlassen. Ik wil dat station even goed bezichtigen want dat is me toch een mooi potje Civiel! <3
of wil je het gelijk inbouwen dan, zodat de stellen meteen geschikt zijn voor de HSL?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
25kV voorbereiding zou ik niet doen.
Niet alleen voor HSL, ook gewoon toekomstvast zodat hele spoorlijnen naar 25KV kunnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of wil je het gelijk inbouwen dan, zodat de stellen meteen geschikt zijn voor de HSL?
Cool, iets vergelijkbaars heb ik in sept 2008 ook gedaan. Dat is echt een vette ronde met tijd zat voor allerlei leuksquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Daar ga ik 14 februari wat leuke nachtplaten maken, op Ličge-Guillemins.
Wordt een leuk weekend:
14 Februari: Dordrecht-Maastricht-Luik-Jemelle-Arlon-Bertrix-Dinant-Namen-Luik
15 Februari: Luik-Luxemburg-????? (zien we ter plekke, willen namelijk de oude CFL 1800 dieselloks ff platen, hebben we tijden van)
16 Februari: Luxemburg-Trier-Gerolstein-Keulen-Aken-Mönchengladbach-Venlo-huiswaarts
Als je ermee over de HSL wilt is 25 kV wel handig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
25kV voorbereiding zou ik niet doen.
Ja, idd. Luik zijn we omstreeks 18:00/19:00 weer. Dan ff hobbyen met nachtplaten op het station. Dan nog ff kijken. Zitten(zijn met 2 man op pad) pal tegenover Guillemins in een hotel. In Luxemburg ook, het IBIS. Daar hebben we ook tijd te veel, dus ook ff de stad in, ff het hele sporennet afcrossen enz.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool, iets vergelijkbaars heb ik in sept 2008 ook gedaan. Dat is echt een vette ronde met tijd zat voor allerlei leuks
De vraag is of je je hele park daarvoor geschikt wilt maken. Ik zie de gewone lijnen de komende 50 jaar niet op 25 kV overgaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je ermee over de HSL wilt is 25 kV wel handig.
En als je je materieel er ook niet geschikt voor maakt zal het ook nog wel jaren duren...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
De vraagt is of je je hele park daarvoor geschikt wilt maken. Ik zie de gewone lijnen de komende 50 jaar niet op 25 kV overgaan.
2:40 is het. Waarbij je tot circa Euskirchen in een prachtig landschap rijdt. Daarna wordt het steeds meer industrie-achtig. En langs de spoorlijn staan ook nog de Formsignale!quote:
Er wordt meer nagedacht over 3 kV omdat 25 kV te duur is. Met 3 kV kun je de huidige treindetectie laten liggen o.a.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef b2py het volgende:
[..]
En als je je materieel er ook niet geschikt voor maakt zal het ook nog wel jaren duren...
Net als met ERTMS.
Dus gewoon bicourante treinstellen met 25kV en 1,5 kV want anders schiet die vernieuwing nooit op..
Ja, ze hadden gisteren een personeelsuitje naar Antwerpen met de Fyra, dus te laat terug om nog te kunnen staken vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef MaxMark het volgende:
Was men er al achter waarom de staking van Arriva-machinisten vandaag niet doorging?
Als je over bent op ERTMS laat je je treindetectie toch gewoon lopen via GSM-R?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er wordt meer nagedacht over 3 kV omdat 25 kV te duur is. Met 3 kV kun je de huidige treindetectie laten liggen o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |