En dan wakker worden als alles is afgeslotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef Tally het volgende:
Zal ik mezelf opsluiten in het archief om even een dutje te doen?
Je gaat er straks al weeeeeeeeken uit op onze kosten, nu zul je werkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef Tally het volgende:
Zal ik mezelf opsluiten in het archief om even een dutje te doen?
dan kan je je rustig omdraaien en doorslapenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wakker worden als alles is afgesloten
Fokken kan wel maar een fotoboek maken niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit je dat fotoboek op je werk te maken
Fotoboek maken is meer werk en niet steeds een halve minuut, lijkt mequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fokken kan wel maar een fotoboek maken niet?
O ja hoor. Thuis heb ik er geen tijd voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit je dat fotoboek op je werk te maken
steeds een halve minuut telt wel aan hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fotoboek maken is meer werk en niet steeds een halve minuut, lijkt me
Het is vandaag extreem rustig. Dus ik heb er 5 uurtjes aan kunnen bestedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fotoboek maken is meer werk en niet steeds een halve minuut, lijkt me
Dus jij zegt, net zoals elk ander bestand op het internet, nerd dat je bentquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Tally het volgende:
Directeur komt binnen. Doet de deur dicht. Dus ik dacht o jee of ik heb iets gezegd wat niet mocht (zo heb ik gister iemand mijn kantoor uitgezet omdat hij stond te hoesten) of ik heb iets gedaan wat niet mocht
Of ik hem kon uitleggen hoe hij torrents kon downloaden
Ja want het was toch rustig en ik kon het dus wel even uitleggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jij zegt, net zoals elk ander bestand op het internet, nerd dat je bent
Fotoboek ook laten zien?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want het was toch rustig en ik kon het dus wel even uitleggen.
Dus ik heb hem even laten zien hoe ik dat doe
Ben je gek of zoquote:
Wat een 1 richting relatie!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tally het volgende:
Ben je gek of zo Ik wil best kwijt hoe je kan downl
Ik weet hetquote:
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tally het volgende:
t
Ik werd ook al gek aangekeken toen ik opeens in een rokje op het werk verscheen
Dus ik houd het tegenwoordig maar bij een broek
Je bent zwanger, dan moet je ook niet meer de nadruk op aantrekkelijkheid leggen toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet het
Dus ik houd het tegenwoordig maar bij een broek
Ik ken het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
buiten het werk wel?quote:
met date of zoek je nog vrijwilligers?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel goed, dus misschien vanavond eindelijk weer seks.
Hopelijk met date. Maar als hij niet wil...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met date of zoek je nog vrijwilligers?
We staan standby hier, laat het maar wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hopelijk met date. Maar als hij niet wil...
De sleur druipt er vanaf...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Tegan het volgende:
En morgen krijg je weer les van je moeder?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb vanavond alleen maar rauwe groente gegeten
date zal wel zin hebben gehadquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
BeFquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog maar even de frituur aangezet. Om te voorkomen dat ik uit mijn huis geplaatst wordt.
Gewoon vaker oefenen, best licht verteerbaar hoor, metaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een metalenmandje ligt mij wat te zwaar op de maag
Nog vaker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:18 schreef Q. het volgende:
enen, best licht verteerbaar hoor, metaal.
Slapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Twee weken vakantie en nu 4de dag weer aan het werk. Toch alweer toe aan vakantie. Ik wil keilang uitslapen
Morgenavond sauna-tje, dat wordt daarna wel heerlijk maffen. Maar goed, misschien wil ik dan zaterdag naar Valkenswaard. En dan moet ik er vroeg uit. Dillema.quote:
Niet doen, gewoon slapen. Altijd slapen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgenavond sauna-tje, dat wordt daarna wel heerlijk maffen. Maar goed, misschien wil ik dan zaterdag naar Valkenswaard. En dan moet ik er vroeg uit. Dillema.
En bier drinken dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon slapen. Altijd slapen!
Dan neem je gewoon Schultenbrau als je het toch niet meer proeft. Scheelt nog geld ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk toch dat ik minder van mijn Kasteelbiertje geniet als hij met het infuus wordt toegediend.
Ja, maar ik wil het juist WEL proeven! Ik ben een speciaalbierliefhebber!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon Schultenbrau als je het toch niet meer proeft. Scheelt nog geld ook.
Veel bier = speciaal. Niet zeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het juist WEL proeven! Ik ben een speciaalbierliefhebber!
Heul wel! Ik hou heel veel van heel veel bier drinken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon geen bierliefhebber!
Dat heet alcoholist, geen liefhebberquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul wel! Ik hou heel veel van heel veel bier drinken.
Wat moet je in godsnaam in Valkenswaard dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgenavond sauna-tje, dat wordt daarna wel heerlijk maffen. Maar goed, misschien wil ik dan zaterdag naar Valkenswaard. En dan moet ik er vroeg uit. Dillema.
Lading scrimmages Rollerderby vanwege de verjaardag van Pixie Spankalot.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Valkenswaard dan?
Is er verschil dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet alcoholist, geen liefhebber
Zij skate bij Eindhoven, en woont volgens mij in Valkenswaard en heeft daar toevallig een sportzaal gevonden waar dit georganiseerd kan worden. Komen teams uit heel NL, maar ook uit BE en FR. Maar goed, is dus voor mij wel een eind weg, moet er nog even goed over nadenken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze dat daar ja? Ik denk die hebben alleen bloemen
Ja VW en Ehv liggen tegen elkaar aan zowat (zit 11 dorp tussen) dus dat is niet zo ver.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij skate bij Eindhoven, en woont volgens mij in Valkenswaard en heeft daar toevallig een sportzaal gevonden waar dit georganiseerd kan worden. Komen teams uit heel NL, maar ook uit BE en FR. Maar goed, is dus voor mij wel een eind weg, moet er nog even goed over nadenken.
What's up morgen dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Is het al zaterdag?
Ik wil morgen overslaan.
ik wil vandaag overslaan. 2 uur verslapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Is het al zaterdag?
Ik wil morgen overslaan.
Bacon op je bakkesquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bacon kan op alles dwaas!
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/DHLrd8IVCjKZKK1G9GjDhg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)undae.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik wil vandaag overslaan. 2 uur verslapen.
Allereerste toneel auditie everquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bacon kan op alles dwaas!
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/DHLrd8IVCjKZKK1G9GjDhg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)undae.jpg]afbeelding[/url] ]
Hey Barbusse. Weet je hoe ik ga met carnaval?quote:
Ja, en QPquote:
Dat is zieligquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het niet goed dood gemaakt.
Mjah, die vind ik beide niet erg boeiend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en QP
vraag me alleen af of een QP + bacon beter is dan een BK double cheeseburger XXL + bacon...
Ja dat bedoel ik toch.. gillende bacon, huuuhquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het varken doden? Het lijkt mij aardiger om dat wel te doen voor je er bacon van gaat maken
Mislukte whopper die ze proberen te redden met een ranzig lapje uitgebakken spekquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben toch wel fan van de Big Tasty met bacon. Ik vind de saus lekkah
Ik krijg er spontaan steken van in mijn hartstreek...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef missbehavin het volgende:
Maple candied bacon
[ afbeelding ]
Dat is de liefde voor bacon die je voeltquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan steken van in mijn hartstreek...
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Barbusse. Weet je hoe ik ga met carnaval?
Kom je langs?
[ afbeelding ]
Oeh, dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef missbehavin het volgende:
Maple candied bacon
[ afbeelding ]
quote:
O jij kan dat maken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Daarom Ang3ltje, ik zou maar snel met me trouwen voor ik word weggekaapt...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij kan dat maken?
*gaat op knietjes voor de bacon*
Hoax, apple werkt altijd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:24 schreef CherryLips het volgende:
gvd nu kan de iPad weer geen verbinding maken met het netwerk hier. Ben dat gezeik zo zat.
Ik maak altijd oven aardappeltjes met schil en rozemarijn en zeezout en spekjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Je zou mijn knoflook aardappeltjes moeten proeven joh
Ik verwacht dan ook dat jij af en toe kookt hequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak altijd oven aardappeltjes met schil en rozemarijn en zeezout en spekjesDa's ook heul lekker hooooor!!!
Ja maar mijn netwerk niet.quote:
Vooral gecombineerd met lamsrack, ingesmeerd met honing en rozemarijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak altijd oven aardappeltjes met schil en rozemarijn en zeezout en spekjesDa's ook heul lekker hooooor!!!
Hoe kun je dit posten dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar mijn netwerk niet.
Heeft m'n zwager aangelegd: er liggen vier kastjes met een wirwar aan snoeren. Hij weet zelf ook niet meer hoe hij dat heeft aangesloten.
Kom maar halen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar mijn netwerk niet.
Heeft m'n zwager aangelegd: er liggen vier kastjes met een wirwar aan snoeren. Hij weet zelf ook niet meer hoe hij dat heeft aangesloten.
Heb je niet iets smakelijkers dan dat? Mijn eetlust is nu weer wegquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Angel! Ik zit op mijn werk verdomme.
PC is niet draadloos.quote:
Gewoon even naar boven scrollenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je niet iets smakelijkers dan dat? Mijn eetlust is nu weer weg
'Je moet iets resetten.'quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zoiets heb ik ook achter de bank
Oh zo erg is het dan weer niet, weet welke kastje ik moet hebben. Maar die wirwar aan draden..quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je moet iets resetten.'
'Ja maar wat.'
'Doe alles maar.'
Tien minuten later...
Pics van jou, gewikkeld in bacon?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon even naar boven scrollen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pics van jou, gewikkeld in bacon?![]()
Eerst moest ik alleen de modem en het draadloze modemgeval resetten, toen moest de coaxkabel eruit en de laatste keer bleek er nog een router tussen te liggen die gereset moest worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo erg is het dan weer niet, weet welke kastje ik moet hebben. Maar die wirwar aan draden..
Sushi dan? Ik zou je doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Let's not get carried away here..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sushi dan? Ik zou je doen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rustig miss. Niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Daarom Ang3ltje, ik zou maar snel met me trouwen voor ik word weggekaapt...
Oh je hebt het gemist zie ik. Ang3l heeft me gevraagdquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rustig miss. Niet op de zaken vooruit lopen.Laten we beginnen met gewoon neuken.
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vergelijk je mijn sushi nu met.. sushi?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Jammer he
You snooze, you looooooze!
Geen tukje doen, Tukker!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Jammer he
You snooze, you looooooze!
Geen tukje doen, Tukker!
Pas zodra je dat huwelijk consumeert. En dat wil ik je nog wel zien doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Don't you mess with my girl honey.
I'mma gonna teach you a lesson or two.
The bitch is MINE!
Dat hoeft al lang niet meer van de wet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pas zodra je dat huwelijk consumeert. En dat wil ik je nog wel zien doen
Ik vind dat dan pas die bitch van jou isquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoeft al lang niet meer van de wet.
Da's de kerk en zo en daar doen we niet aan
Een beetje zo'n rauwe lap kouwe vis tussen de bene. Lekker!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sushi dan? Ik zou je doen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die bitch is van mij als ik de eigendomsakte verworven heb, ja!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat dan pas die bitch van jou is
Foodfiiiiiiiiiiight!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gooit hier ook nog wat taart en drank naar binnen
Heeft u wat te vieren?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:20 schreef Pheno het volgende:
Best lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:22 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb de kans gehad een vrouw te neuken,.
Ain't gonna happen. Forget about it!
Ze neukt mij maar!!!
O nee wacht
Leeftijd++;quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft u wat te vieren?![]()
Gooit ook nog wat restjes van gisteren op de tafel.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:20 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft u wat te vieren?![]()
Gooit ook nog wat restjes van gisteren op de tafel.
ik gok verjaardagquote:Geboortedatum 10-01-0000
zurequote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd
Tegelijk met mijn zus. Nice, gefelicteerdquote:
Ik neem de makkelijke weg en vraag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik gok verjaardag
Gefeliciteerd
Mja misschien, maar heb dat eigenlijk altijd vrij dom gevonden, van die virtuele theekransjes waar dan iedereen net doet alsof ze het opeten/-drinken.quote:
Als je je daaraan wil houden, prima. Dat mijn telefoon vindt dat een zin met een hoofdletter moet beginnen kan ik weinig aan doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, het is:
leeftijd++;
L2Camelcase
Stomme telefoonsquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je je daaraan wil houden, prima. Dat mijn telefoon vindt dat een zin met een hoofdletter moet beginnen kan ik weinig aan doen
Ach, wat jij wil. Neem het leven en internet niet zo serieus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja misschien, maar heb dat eigenlijk altijd vrij dom gevonden, van die virtuele theekransjes waar dan iedereen net doet alsof ze het opeten/-drinken.
Ik neem het leven helemaal niet serieusquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wat jij wil. Neem het leven en internet niet zo serieus.
Een 19-jarige vrouwtje had ik naar binnen gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Oke, het begon best schattig; een 19jarig mannetje met een crush.
Maar zodra het gaat over "I'm serious. We could be happy together" dan ga ik toch in de voortuin kijken of er niet iemand staat
Het leven heeft jou ook al een tijd niet meer serieus genomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem het leven helemaal niet serieus
Dan is het goed!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem het leven helemaal niet serieus
Wat moet je daar in godsnaam mee?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 19-jarige vrouwtje had ik naar binnen gehaald
Snel de gordijnen dicht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Maar zodra het gaat over "I'm serious. We could be happy together" dan ga ik toch in de voortuin kijken of er niet iemand staat
Verkapte daten-met-happy-end-vraag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het leven heeft jou ook al een tijd niet meer serieus genomen
Dat sowieso.quote:
wat heb je nu toch weer in je bed gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Oh?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je hebt het gemist zie ik. Ang3l heeft me gevraagd
Niks! I did NOT teach the kid!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heb je nu toch weer in je bed gehaald
bedoel je wat je met een vrouw moet doen of met een 19 jarige?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam mee?!
We dachten dat je het nieuws niet goed zou opnemen en hebben je een gebroken hart bespaard door je de memo niet te sturen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh?Ang3l is genezen van zijn homofilie? Sinds wanneer? Waarom houdt niemand mij op de hoogte?
wel touch?quote:
Niemand eigenlijk, niet het leven, maar ook niets of niemand anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het leven heeft jou ook al een tijd niet meer serieus genomen
Met een 19jarige.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedoel je wat je met een vrouw moet doen of met een 19 jarige?
Och, 19-jarige van tegenwoordig hebben vaak al 4+ jaar ervaring in kelderboxen en zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam mee?!
Dat kan toch nog helemaal niks. En dat heeft dan daarna zo'n gebroken hart en een crush en zo.
Gedoe!
quote:
niks mis met 19 jarigequote:Op donderdag 10 januari 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een 19jarige.
Ik persoonlijk met eenvrouw ook, maar het ging om StBaby
Die hoort dat te weten.
True, maar dan noemen ze je daddy en dan ga je je zo oud voelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, 19-jarige van tegenwoordig hebben vaak al 4+ jaar ervaring in kelderboxen en zo.
ach boeiend hoe ze je noemen, als het maar lekker isquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, maar dan noemen ze je daddy en dan ga je je zo oud voelen.
Ik weet dat er wettelijk niks mis mee is, maar mijn geweten gaat dan opspelen enzo. Zo'n morele oprispingquote:
Ik zou theoretisch hun vader kunnen zijn, dat maakt het dan weer zo lekker nasty fout en opwindendquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, maar dan noemen ze je daddy en dan ga je je zo oud voelen.
Ja, ik heb daar dan niks mee, meet dat specifieke nasty gevoel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou theoretisch hun vader kunnen zijn, dat maakt het dan weer zo lekker nasty fout en opwindend
Volgens mij leveren mannen die wat ouder zijn ook wel eens gezever voor je opquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat er wettelijk niks mis mee is, maar mijn geweten gaat dan opspelen enzo. Zo'n morele oprisping
1x gedaan. Niet goed bevallen! Dat gezever naderhand.
Hooguit erectiestoornissenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij leveren mannen die wat ouder zijn ook wel eens gezever voor je op
beetje generalisatie dit, alsof alle 19 jarige zo zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar echt, van die 19jarigen die hebben nog van die pubercrushes. Die gaan dan de hele tijd bellen en appen en dergelijke. "Waarom app je niet terug? Je hebt me gebruikt! Hoer!" Ja ja ja, whatever. 1x er in steken betekent niet dat we vriendje-vriendje zijn! Move on.
Vast niet, maar de kans is groterquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje generalisatie dit, alsof alle 19 jarige zo zijn.
Ik heb het even nagekeken, maar ik kan eerlijk zeggen dat ik het niet weet met 19-jarige. Daar heb ik nooit een ONS mee gehadquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Maar echt, van die 19jarigen die hebben nog van die pubercrushes. Die gaan dan de hele tijd bellen en appen en dergelijke. "Waarom app je niet terug? Je hebt me gebruikt! Hoer!" Ja ja ja, whatever. 1x er in steken betekent niet dat we vriendje-vriendje zijn! Move on.
Van die one night stands met mensen die wat ouder zijn da's toch veel handiger? Beide weten waar ze aan toe zijn. Geen gedoe, lekker makkelijk. Seks. Klaar. Next.
ow vooral dat laatste is van belangquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niet, maar de kans is groter
Bovendien val ik niet op van die broekkies.
Hetero homo's.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow vooral dat laatste is van belangwat is wel je doelgroep?
Is al even geleden en één was niet een goed idee dat dat uitkwam en de ander heb ik gewoon geen gegevens mee uitgewisseld. Zal niet eens meer weten hoe ze heette.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij tegenviel. Zelfs voor een 17 jarige?
Hoe weet je dat nu al dan? Moet je dat niet eerst gewoon proberen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Crap, lief kan niet komen dit weekend.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu al dan? Moet je dat niet eerst gewoon proberen?
Nee, als ze in de kast zitten zijn ze dus al homo hequote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hetero homo's.
Ja het is ingewikkeld. Hij valt alleen op jongens die in een kast zitten
PM maar, dan post ik het wel alsof ik het heb meegemaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, als ze in de kast zitten zijn ze dus al homo he
Ik wil de bi-curious hetero
En toen wilde ik een verhaal vertellen over afgelopen zaterdag maar dat zou wel een beetje Stbaby-TMI zijn
een soort instructeur?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, als ze in de kast zitten zijn ze dus al homo he
Ik wil de bi-curious hetero
dus, vertelquote:En toen wilde ik een verhaal vertellen over afgelopen zaterdag maar dat zou wel een beetje Stbaby-TMI zijn
Blijf uit zijn buurt jij!quote:
Jij zei dat het om een boerenknecht ging!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
En dat je hier dan ineens gaat posten:
Nou, er was dus een boer met een schaap, en die....
Nee dat kennen we Babs!
Ja detail, detail.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zei dat het om een boerenknecht ging!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf uit zijn buurt jij!O wee als ik een kratje bier ontdek!
dat klinkt meer als een maagdquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik wil geen instructeur zijn, maar soms is het wel schattig wat je iemand nog kan leren.
"Sodeju, wat was dat?!" Dat, jongeman, was nou een echt orgasme
Yes, you wouldquote:
Neuh, niet eensquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt meer als een maagd
Ok, je hebt gelijk.quote:
Oei, veranderende schema's!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik het mijn autistje straks nog gaan vertellen, die wordt niet blij..
Dat Ang3l je komt palen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik het mijn autistje straks nog gaan vertellen, die wordt niet blij..
Ja precies.quote:
That's my dirty little secretquote:
Ooh, you like it dirty?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's my dirty little secret
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooh, you like it dirty?
I don;t mind a dirty girl!
[ afbeelding ]
Het ging om t shirt (want dat heb ik ook, is van Tori Amos) maar elke foto van een vrouw in dat shirt is een dikke lelijke lesboquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Moest daar nu zo'n lellek wief bij?
En een foto van jezelf in dat shirt was weer te veel moeite? You never do any effort for mequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging om t shirt (want dat heb ik ook, is van Tori Amos) maar elke foto van een vrouw in dat shirt is een dikke lelijke lesbo
Daar zijn het fans van Tori Amos voor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging om t shirt (want dat heb ik ook, is van Tori Amos) maar elke foto van een vrouw in dat shirt is een dikke lelijke lesbo
Heeeequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zijn het fans van Tori Amos voor.
Die heb ik toch niet ana naar m'n werk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een foto van jezelf in dat shirt was weer te veel moeite? You never do any effort for me
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zijn het fans van Tori Amos voor.
quote:
Mag ik even een kotszakje?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
Kijk schat, we zijn al echt een 'wij'!
Virtueel kotszakjes uitdelenquote:
quote:
We zijn een kei leuk hot item, met een lekkere vent on the side!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
Kijk schat, we zijn al echt een 'wij'!
Iedereen zou het zo moeten doen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn een kei leuk hot item, met een lekkere vent on the side!
HINT: http://www.mensworld.be/grow/taboes/male-g-spot/quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef rubbereend het volgende:
Ja nou ben ik nieuwsgierig naar die zaterdagavond van A3ngel
Hints speel je maar in je vrije tijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HINT: http://www.mensworld.be/grow/taboes/male-g-spot/
Ik stond al helemaal klaar voor de "is het een boek?"quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hints speel je maar in je vrije tijd
dat er boeken over zijn weet ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stond al helemaal klaar voor de "is het een boek?"
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat er boeken over zijn weet ik
"We" zijn zwangerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n "we". Ik vind dat echt hilarisch.
"Schat, die Eveline he... wat vonden wij ook alweer van haar?"
Als onderzetter zijn ze nu prima.quote:
Omg, dat is zó erg jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Echt, gezamelijke facebookaccounts gaan meteen in de deletebak.
Vroegah, ten tijde van MSN, gezamenlijke accountsquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zum kotzen, echtquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, dat is zó erg jaEn verwarrend, want 'Brigitte en Sebastiaan' zijn vandaag jarig. Ja, wie dan? Ga dood.
Net iets trager dan facebook accounts voor de katquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Of van die gezamelijke e-mail accounts. WTF, betaal je per maand per account ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah, ten tijde van MSN, gezamenlijke accountsGeeeeeen idee hebben met wie je praat en dan leuke spelletjes gaan spelen om je te verwarren. Flikker toch op en meld je aan met je eigen naam.
Ik kan echt niet delen
Die hebben wij ook samen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net iets trager dan facebook accounts voor de kat
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben wij ook samen hoor
http://www.facebook.com/jasper.bos.14?and=stephan.vanmierlo
En dan kun je daarna aangeven bij facebook dat ze dood zijn en het account gedelete mag wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, dat is zó erg jaEn verwarrend, want 'Brigitte en Sebastiaan' zijn vandaag jarig. Ja, wie dan? Ga dood.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
We hebben hier vanmiddag/vanavond nieuwjaarsborrel, met de 'huisband', die nu aan het soundchecken zijn, naast onze kantoortuin...
Dat wordt om 16:30 even een half uur lang zoveel mogelijk eten en drinken naar binnen werken en netjes om 17:00 naar huis.
Wat delen we veelquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben wij ook samen hoor
http://www.facebook.com/jasper.bos.14?and=stephan.vanmierlo
Dank je!quote:
En de nacht heeft niet eens 11 uur!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik weet echt niet wat er is maar ik ben zoooooooooooooooooo moe. Terwijl ik elf uur heb geslapen vannacht.
I know right. Maar ik ben wel weer beter van ziek zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
En de nacht heeft niet eens 11 uur! [ afbeelding ]
Ik sta redelijk neutraal jegens Qquote:
De beste man drinkt nochtans gaarne bier, dat pleit toch voor 'm!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta redelijk neutraal jegens Q.
Al het bier dat Q drinkt, kunnen wij niet drinken, me dunkt dat dat voor hem pleitquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De beste man drinkt nochtans gaarne bier, dat pleit toch voor 'm!
Doe es niet zo heppie-de-peppie!quote:
niemand gelooft dat van jouquote:
Omdat het leven kut is!quote:
"Leven kan echt niet meer!"quote:
Leugens!!!!1!!quote:
vrouw naar mn hartquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah, ten tijde van MSN, gezamenlijke accountsGeeeeeen idee hebben met wie je praat en dan leuke spelletjes gaan spelen om je te verwarren. Flikker toch op en meld je aan met je eigen naam.
Ik kan echt niet delen
kantoortuin, van dat woord krijg ik ook jeukquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
We hebben hier vanmiddag/vanavond nieuwjaarsborrel, met de 'huisband', die nu aan het soundchecken zijn, naast onze kantoortuin...
Dat wordt om 16:30 even een half uur lang zoveel mogelijk eten en drinken naar binnen werken en netjes om 17:00 naar huis.
Het went, na 7,5 jaar in zo'n ding zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kantoortuin, van dat woord krijg ik ook jeuk
sex gehad?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik weet echt niet wat er is maar ik ben zoooooooooooooooooo moe. Terwijl ik elf uur heb geslapen vannacht.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ieuw! Daar doet T-tje niet aan, zo is ze niet.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel goed, dus misschien vanavond eindelijk weer seks.
ook dan kan er geneukt wordenquote:
Dat was verschrikkelijk ja. Van die stelletjes die dan om de beurt een paar zinnen tegen je zeiden over compleet verschillende onderwerpen. Geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet delen
ze had denk ik dr mond volquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vroeg nog op skype of ze al aan het neuken was, maar ze gaf geen antwoord
Skype niet aangehad and you know whyquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vroeg nog op skype of ze al aan het neuken was, maar ze gaf geen antwoord
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...met kots of met wat anders ja :'D
was het naar tevredenheid?quote:
Of met oud & nieuw, heeft iemand een groeps-sms verstuurd en doet iedereen reply all ofzo. Krijg je tien sms´jes van vreemdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was verschrikkelijk ja. Van die stelletjes die dan om de beurt een paar zinnen tegen je zeiden over compleet verschillende onderwerpen. Geen touw aan vast te knopen.![]()
De kanker van de moderne digitale communicatie: groepswhatsapps. Zit er altijd wel één tussen die niet begrijpt dat je geen belangrijke zaken tussen al de onzin neer moet zetten en er dan vanuit gaan dat iedereen het wel gelezen heeft.
En dan stomverbaasd zijn dat er niemand op je verjaardag komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |