En dan wakker worden als alles is afgeslotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef Tally het volgende:
Zal ik mezelf opsluiten in het archief om even een dutje te doen?
Je gaat er straks al weeeeeeeeken uit op onze kosten, nu zul je werkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef Tally het volgende:
Zal ik mezelf opsluiten in het archief om even een dutje te doen?
dan kan je je rustig omdraaien en doorslapenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wakker worden als alles is afgesloten
Fokken kan wel maar een fotoboek maken niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit je dat fotoboek op je werk te maken
Fotoboek maken is meer werk en niet steeds een halve minuut, lijkt mequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fokken kan wel maar een fotoboek maken niet?
O ja hoor. Thuis heb ik er geen tijd voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit je dat fotoboek op je werk te maken
steeds een halve minuut telt wel aan hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fotoboek maken is meer werk en niet steeds een halve minuut, lijkt me
Het is vandaag extreem rustig. Dus ik heb er 5 uurtjes aan kunnen bestedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fotoboek maken is meer werk en niet steeds een halve minuut, lijkt me
Dus jij zegt, net zoals elk ander bestand op het internet, nerd dat je bentquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Tally het volgende:
Directeur komt binnen. Doet de deur dicht. Dus ik dacht o jee of ik heb iets gezegd wat niet mocht (zo heb ik gister iemand mijn kantoor uitgezet omdat hij stond te hoesten) of ik heb iets gedaan wat niet mocht
Of ik hem kon uitleggen hoe hij torrents kon downloaden
Ja want het was toch rustig en ik kon het dus wel even uitleggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jij zegt, net zoals elk ander bestand op het internet, nerd dat je bent
Fotoboek ook laten zien?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want het was toch rustig en ik kon het dus wel even uitleggen.
Dus ik heb hem even laten zien hoe ik dat doe
Ben je gek of zoquote:
Wat een 1 richting relatie!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tally het volgende:
Ben je gek of zo Ik wil best kwijt hoe je kan downl
Ik weet hetquote:
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tally het volgende:
t
Ik werd ook al gek aangekeken toen ik opeens in een rokje op het werk verscheen
Dus ik houd het tegenwoordig maar bij een broek
Je bent zwanger, dan moet je ook niet meer de nadruk op aantrekkelijkheid leggen toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet het
Dus ik houd het tegenwoordig maar bij een broek
Ik ken het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
buiten het werk wel?quote:
met date of zoek je nog vrijwilligers?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel goed, dus misschien vanavond eindelijk weer seks.
Hopelijk met date. Maar als hij niet wil...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met date of zoek je nog vrijwilligers?
We staan standby hier, laat het maar wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hopelijk met date. Maar als hij niet wil...
De sleur druipt er vanaf...quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Tegan het volgende:
En morgen krijg je weer les van je moeder?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb vanavond alleen maar rauwe groente gegeten
date zal wel zin hebben gehadquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
BeFquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb nog maar even de frituur aangezet. Om te voorkomen dat ik uit mijn huis geplaatst wordt.
Gewoon vaker oefenen, best licht verteerbaar hoor, metaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een metalenmandje ligt mij wat te zwaar op de maag
Nog vaker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:18 schreef Q. het volgende:
enen, best licht verteerbaar hoor, metaal.
Slapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Twee weken vakantie en nu 4de dag weer aan het werk. Toch alweer toe aan vakantie. Ik wil keilang uitslapen
Morgenavond sauna-tje, dat wordt daarna wel heerlijk maffen. Maar goed, misschien wil ik dan zaterdag naar Valkenswaard. En dan moet ik er vroeg uit. Dillema.quote:
Niet doen, gewoon slapen. Altijd slapen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgenavond sauna-tje, dat wordt daarna wel heerlijk maffen. Maar goed, misschien wil ik dan zaterdag naar Valkenswaard. En dan moet ik er vroeg uit. Dillema.
En bier drinken dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon slapen. Altijd slapen!
Dan neem je gewoon Schultenbrau als je het toch niet meer proeft. Scheelt nog geld ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk toch dat ik minder van mijn Kasteelbiertje geniet als hij met het infuus wordt toegediend.
Ja, maar ik wil het juist WEL proeven! Ik ben een speciaalbierliefhebber!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan neem je gewoon Schultenbrau als je het toch niet meer proeft. Scheelt nog geld ook.
Veel bier = speciaal. Niet zeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het juist WEL proeven! Ik ben een speciaalbierliefhebber!
Heul wel! Ik hou heel veel van heel veel bier drinken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon geen bierliefhebber!
Dat heet alcoholist, geen liefhebberquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul wel! Ik hou heel veel van heel veel bier drinken.
Wat moet je in godsnaam in Valkenswaard dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgenavond sauna-tje, dat wordt daarna wel heerlijk maffen. Maar goed, misschien wil ik dan zaterdag naar Valkenswaard. En dan moet ik er vroeg uit. Dillema.
Lading scrimmages Rollerderby vanwege de verjaardag van Pixie Spankalot.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Valkenswaard dan?
Is er verschil dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heet alcoholist, geen liefhebber
Zij skate bij Eindhoven, en woont volgens mij in Valkenswaard en heeft daar toevallig een sportzaal gevonden waar dit georganiseerd kan worden. Komen teams uit heel NL, maar ook uit BE en FR. Maar goed, is dus voor mij wel een eind weg, moet er nog even goed over nadenken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Hebben ze dat daar ja? Ik denk die hebben alleen bloemen
Ja VW en Ehv liggen tegen elkaar aan zowat (zit 11 dorp tussen) dus dat is niet zo ver.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij skate bij Eindhoven, en woont volgens mij in Valkenswaard en heeft daar toevallig een sportzaal gevonden waar dit georganiseerd kan worden. Komen teams uit heel NL, maar ook uit BE en FR. Maar goed, is dus voor mij wel een eind weg, moet er nog even goed over nadenken.
What's up morgen dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Is het al zaterdag?
Ik wil morgen overslaan.
ik wil vandaag overslaan. 2 uur verslapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Is het al zaterdag?
Ik wil morgen overslaan.
Bacon op je bakkesquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bacon kan op alles dwaas!
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/DHLrd8IVCjKZKK1G9GjDhg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)undae.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik wil vandaag overslaan. 2 uur verslapen.
Allereerste toneel auditie everquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bacon kan op alles dwaas!
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/DHLrd8IVCjKZKK1G9GjDhg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)undae.jpg]afbeelding[/url] ]
Hey Barbusse. Weet je hoe ik ga met carnaval?quote:
Ja, en QPquote:
Dat is zieligquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het niet goed dood gemaakt.
Mjah, die vind ik beide niet erg boeiend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en QP
vraag me alleen af of een QP + bacon beter is dan een BK double cheeseburger XXL + bacon...
Ja dat bedoel ik toch.. gillende bacon, huuuhquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het varken doden? Het lijkt mij aardiger om dat wel te doen voor je er bacon van gaat maken
Mislukte whopper die ze proberen te redden met een ranzig lapje uitgebakken spekquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben toch wel fan van de Big Tasty met bacon. Ik vind de saus lekkah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |