Nope, dat klopt. Maar de gevallen waarin mensen moeten weten of ze in een specifiek geval van DUO een extra vergoeding kunnen krijgen zonder info te willen geven vind ik ook wel het verwijderen waard.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, maar 99 van de 100 keer is dat weer zo'n irritant betwetertje dat dat ongeveer onder z'n CTRL-V heeft zitten. Het voegt over het algemeen niets toe.
de moderatie an sich mag gewoon op nummer 1quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:44 schreef Nizno het volgende:
moderatie discussies zijn ook aanleiding tot ergernissen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:44 schreef Nizno het volgende:
moderatie discussies zijn ook aanleiding tot ergernissen vermaak
Een van de weinige quotes die goed te onderbouwen is.... Die hoort dus niet in de lijst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Lienekien het volgende:
- de babyboomers hebben goed voor zichzelf gezorgd en wij zijn de sjaak
TS'en die helemaal niet meer terugkomen als de antwoorden niet bevallen vind ik nog veel ergerquote:
Het is meestal niet relevant.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Een van de weinige quotes die goed te onderbouwen is.... Die hoort dus niet in de lijst.
Deze nomineer ik ook. Juist omdat het een redelijk grote financiele impact kan hebben op iemand en men er altijd 'zo luchtig' overdoet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef eleusis het volgende:
- De rechter veegt een concurrentiebeding zo van tafel, dus dat kan ik rustig tekenen
Of of of "ik ben verzekerd voor ruitschade en heb een sterretje in de ruit zitten. Als ik nou een baksteen door mijn voorruit gooi dan krijg ik dus een nieuwequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef MaGNeT het volgende:
- "Als ik m'n mobieltje zat ben laat ik 'm altijd even zwemmen, krijg ik zo weer een nieuwe van de
verzekering".
- "Als ik m'n auto all-risk verzeker, kan ik dan m'n beschadigde ruit / lak laten repareren?"
- "De bank wil me geen hogere hypotheek geven terwijl ik over 5 jaar toch het dubbele verdien".
- "Als je wilt ruilen hoef je echt geen tegoedbon te accepteren hoor!"
Noem er eens 3...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Sommige van die voorbeelden zie ik toch zelden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Sommige van die voorbeelden zie ik toch zelden.
Noem eens 3 voorbeelden die je amper ziet?quote:
Ja, dat vraag ik iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Noem eens 3 voorbeelden die je amper ziet?
Van jouw vier voorbeelden alleen de tegoedbon niet.quote:
Afijn, ik ga toch voor "storneren".quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van jouw vier voorbeelden alleen de tegoedbon niet.
Ik dacht serieus dat je zo heettequote:
Kijk Ruigbaard, daar heb je 't alquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je zo heette_!
quote:
Mijn leven wat doe jequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk Ruigbaard, daar heb je 't al![]()
Nee dus![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Simpel: Garantie. Want minimaal 2 jaar.
LOLquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk Ruigbaard, daar heb je 't al![]()
Nee dus![]()
Volgens mij niet maanden geleden alquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Maanvis al maanden is geband.
Dat is geen ergernis!
Onterechte klacht. 450 euro is echt fantastisch!quote:- 450 euro, fantastisch reacties
Verdomd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens mij niet maanden geleden al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |