Een van de weinige quotes die goed te onderbouwen is.... Die hoort dus niet in de lijst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Lienekien het volgende:
- de babyboomers hebben goed voor zichzelf gezorgd en wij zijn de sjaak
TS'en die helemaal niet meer terugkomen als de antwoorden niet bevallen vind ik nog veel ergerquote:
Het is meestal niet relevant.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Een van de weinige quotes die goed te onderbouwen is.... Die hoort dus niet in de lijst.
Deze nomineer ik ook. Juist omdat het een redelijk grote financiele impact kan hebben op iemand en men er altijd 'zo luchtig' overdoet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef eleusis het volgende:
- De rechter veegt een concurrentiebeding zo van tafel, dus dat kan ik rustig tekenen
Of of of "ik ben verzekerd voor ruitschade en heb een sterretje in de ruit zitten. Als ik nou een baksteen door mijn voorruit gooi dan krijg ik dus een nieuwequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef MaGNeT het volgende:
- "Als ik m'n mobieltje zat ben laat ik 'm altijd even zwemmen, krijg ik zo weer een nieuwe van de
verzekering".
- "Als ik m'n auto all-risk verzeker, kan ik dan m'n beschadigde ruit / lak laten repareren?"
- "De bank wil me geen hogere hypotheek geven terwijl ik over 5 jaar toch het dubbele verdien".
- "Als je wilt ruilen hoef je echt geen tegoedbon te accepteren hoor!"
Noem er eens 3...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Sommige van die voorbeelden zie ik toch zelden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Sommige van die voorbeelden zie ik toch zelden.
Noem eens 3 voorbeelden die je amper ziet?quote:
Ja, dat vraag ik iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Noem eens 3 voorbeelden die je amper ziet?
Van jouw vier voorbeelden alleen de tegoedbon niet.quote:
Afijn, ik ga toch voor "storneren".quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van jouw vier voorbeelden alleen de tegoedbon niet.
Ik dacht serieus dat je zo heettequote:
Kijk Ruigbaard, daar heb je 't alquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je zo heette_!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |