Mijn motor denk ik dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:20 schreef Oksel het volgende:
Je huis & dagelijkse auto tellen niet mee, want da's te normaal. Maar als je bijv. een 2e auto als hobby, of een vakantiehuis in Spanje hebt, is het wat anders.
Verder gaan we uit van huidige dagwaarde, als je het bijv. op Marktplaats of via een kunsthandel zou verkopen.
Ik begin. Ik denk mijn nieuwe racefiets. Als ik die nu op MP zet krijg ik er +/- 3000 EUR voor.
Zoiets, maar dan met andere wielen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:28 schreef Wokkel het volgende:
Foto van de fiets? 2e hands en dan nog 3k?
Ik zou mijn huisdieren niet zo snel bezit noemen, maar ze staan ver boven de motor, tv, laptop etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef trovey het volgende:
Eerst auto en dan electrische fiets maar mijn huisdieren zijn pas echt onbetaalbaar.
En wat doet dat in geld als je 't op MP zet?quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef FritsFlits het volgende:
Dongle met licenties voor Pro Tools en bijbehorende plug-ins
Damn, dat is inderdaad een racefiets waar je je vingers bij aflikt.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met andere wielen.
[ afbeelding ]
Voor de wet zijn het dingen dus bezit en als we toch in dit forum zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:31 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik zou mijn huisdieren niet zo snel bezit noemen, maar ze staan ver boven de motor, tv, laptop etc.
Niets, maar voor mij zijn ze onbetaalbaar....niet alles is in geld uit te drukken.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Oksel het volgende:
Wat leveren je huisdieren op dan, als je ze op MP zet?
Jij denkt net teveel in geld. Je hebt ook nog iets van emotionele waarde!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb 55 Euro per kat uitgegeven als je daar wat aan hebt.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:32 schreef Oksel het volgende:
Ik heb al jarenlang er alleen maar geld bij moeten leggen....als men in geld denkt waren ze een bijzonder slechte investering.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:35 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik heb 55 Euro per kat uitgegeven als je daar wat aan hebt.
Naast een auto, de slechtste investering ooit, haha.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb al jarenlang er alleen maar geld bij moeten leggen....als men in geld denkt waren ze een bijzonder slechte investering.
Met mijn auto heb ik in de loop der jaren dan weer bijzonder weinig problemen gehad, maar goed ook want anders kon de dierenarts niet op vakantie.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Naast een auto, de slechtste investering ooit, haha.
Wat levert die nou op op Markplaats?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef ManAtWork het volgende:
Los van de dierenarts, heb ik hem al die jaren nog nooit iets mee naar huis zien brengen. Afgezien van muizen, mollen en eenden.
En iedere dag wil hij toch dat ik zijn bakjes vul.
Nadat hij de laatste keer bij de dierenarts is geweest heb ik hem een contract laten tekenen dat hij nog minimaal vijf jaren bij me moest blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |