Enig he?quote:
De MolTalk met Arjen bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik de extra WIDM van vorige week terug kijken de 13 minuten bedoel ik?
Goed zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik de extra WIDM van vorige week terug kijken de 13 minuten bedoel ik?
Dankje wel heb via andere topic van WIDM al gevonden en gekeken naar de Moltalk ook naar de extra uitzending van vorige week 13 minutenquote:
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 10-01-2013 om 17:00:24De eerste muzikale aanwijzing die je leidt naar de afvaller van vanavond is : Above the Rim - Bell Biv Devoe #WIDM reageer retweet
Ik hoop Tania Kross zo vervelend irritantquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar Dio er snel uit, en dan vast vanavond Joep
Ik kijk daar nooit naarquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef TLC het volgende:
Niet de moltalk zometeen vergeten mensen
ik hoop Joep nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar Dio er snel uit, en dan vast vanavond Joep
ja ik ga ook niet zoveel meeposten hoor Haai, je mist dan zoveel..........en hoop met je mee dat JOEP er niet uit gaat.Team JOEPquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Heksje ik zet dadelijk wel mijn iPad uit
Ik ook.quote:
Telefoon opnemen tijdens WIDMquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Telefoon ging net, 1 minuut moltalk gemist
Vroeger wel eens op mij gepastquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik vind Janine best een lekker wijf eigenlijk
Ja, het is hem echt!quote:
Carolien en Tania ook welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik vind Janine best een lekker wijf eigenlijk
quote:
Gelijk onterven/uit je vriendengroep gooien (doorhalen wat niet van toepassing is). Bellen rondom deze tijd is uit den bozequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Pietepietje het volgende:
Telefoon ging net, 1 minuut moltalk gemist
!pleHquote:
Ik ook, had geen zin in nog een Nadja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
ben zo blij dat die Ewout eruit is
zolang ze maar Joep met rust latenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jazeker! Ben benieuwd wat ze gaan doen
Is toch niks, dat je nog net die lul van hem tegen je been voelt. Dan ga je toch de rest van de nacht op een bank in de lobby slapen?quote:
Ja, Ewout was weg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef Borizzz het volgende:
Stonden er nou maar 8 deelnemers ipv 9 op de foto?
Went vanzelf. Zwart is wel mooier.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meneer Sanders, UW blauwe pak stond u goed, het zwarte is nog even wennen.
Nee een oude wijze beschaving.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
"Wat zou hier geweest zijn...."
/Diepzinnig.
EEn electriciteitscentrale, muts.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef TheArt het volgende:
Vind je het gek dat je geraakt wordt met zo'n kapsel
Een van de leukere spelers..quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom is iedereen fan van Kees? Beetje potatohead.
The Only Gay of Volendamquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat idee had ik voor de eerste uitzending ook. Maar hij verraste mij positiefquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De stralen blokkerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat doen ze steeds met die spiegeltjes
maar wat maakt het uit dat de stralen je benen raken?quote:
Niet, gaat om de pakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef marcodej het volgende:
Je hebt gelukkig al twee opdrachten gehad, de Buisonje.
Groene lasersquote:
quote:
Denk dat ze het op haar knieën moet doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef byah het volgende:
Carolien is het lekkere wijf merk ik nu pas.
Idd zeg, met die haren vastquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef byah het volgende:
Is ze ook, maar ze moet van dat belachelijke kapsel af.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef byah het volgende:
Die krullenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef byah het volgende:
Wist ik al. Alleen haar kapsel was een beetje belachelijk vorige week.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef byah het volgende:
Der neus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef byah het volgende:
GMTA.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Paulien ook wel een lekkertje.
hij is een jokerquote:
Jaaahaaaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef marcodej het volgende:
Doe normaal man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef marcodej het volgende:
Gaat ze jou ook in d'r kut voelen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef Rockiejj het volgende:
Vind Paulien ook wel een heet sletje
Hahaha bahquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:52 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Gaat ze jou ook in d'r kut voelen?
dan is 1000 euro teveelquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
Caro kan nog best de mol zijn, probeert nu vertrouwen te winnen..
Zij kent de rest van de opdrachten, kan ook zijn dat ze ergens 3000 euro verliest.quote:
Net als vorig jaar in dat huis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef bzk het volgende:
of dat in aflevering 4 alles kwijt wordt geraakt
Is volgens mij ook wel eerder gebeurd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef BobW het volgende:
Als Mol pak je nooit zomaar 1000 als je het heel makkelijk niet had kunnen pakken.
mol heeft info over opdrachten die nog komen... amateurquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef BobW het volgende:
Als Mol pak je nooit zomaar 1000 als je het heel makkelijk niet had kunnen pakken.
Dit, net als die mol van vorig jaar of 2 jaar terug. Geen idee meer wie het was maar die had redelijk wat geld de pot in geholpen als 'mol' zijndequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef BobW het volgende:
quote:
Weet ik veel. Het was een poging tot humor.quote:
quote:
Pakistaans.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef littledrummergirl het volgende:
moeten ze nou t nederlands of afrikaans opschrijven
quote:Ek het gedink
Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak:
Dat ek die ligte trilling van jou hand
weer oor my sluimerende hals sou voel…
Ek het gedink die vuur wat in my brand
het soos die wit boog van die starre afgekoel.
Nou weet ek is ons lewens soos ‘n lied
waarin die smarttoon van ons skeiding klink
en alle vreugde terugvloei in verdriet
en eind’lik in ons eensaamheid versink.
Ingrid Jonker
danku.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nnanos.nl/2011/02/02/ek-het-gedink/
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef alors het volgende:
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy rook Yves Saint Laurent sigarette
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy’t ‘n tattoo van ‘n slang op jou tette.
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy’t ‘n plakkaat van Led Zeppelin bo jou bed
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy’s elke jaar by die J&B Met.
Hee!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nnanos.nl/2011/02/02/ek-het-gedink/
[..]
ohquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef alors het volgende:
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy rook Yves Saint Laurent sigarette
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy’t ‘n tattoo van ‘n slang op jou tette.
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy’t ‘n plakkaat van Led Zeppelin bo jou bed
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy’s elke jaar by die J&B Met.
I am your butterflyquote:
nee ze vind t dyslectischquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
Zou deze taal ook Pauline haar ding zijn?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
Zou deze taal ook Pauline haar ding zijn?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb bier gedronken met Jack Parow.
Ik heb Prins Pieter Christiaan bijna aangereden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een handtekening van Piet Paulusma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
iets zegt me Daniel is de molquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
^^
Anyways ik vind die Daniel maar een vervelend mannetje, van mij mag hij er wel uit vandaag
Dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:01 schreef franklop het volgende:
ze snapte de keuze niet, maar was wel logisch?
en het is 'hant 'quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wel met een v.
Paulien dus niet de mol.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wel met een v.
quote:
quote:Ek het gedink
Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak:
weer oor my sluimerende hals sou voel…
Ek het gedink die vuur wat in my brand
het soos die wit boog van die starre afgekoel.
Nou weet ek is ons lewens soos ‘n lied
waarin die smarttoon van ons skeiding klink
en alle vreugde terugvloei in verdriet
en eind’lik in ons eensaamheid versink.
Ingrid Jonker
Is bij het Dictee ook. Meerdere fouten in een woord telt als een fout.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
92 woorden dus je kan 92 fouten maken
Zitten ook wel wat dubbele en erg simpele in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is bij het Dictee ook. Meerdere fouten in een woord telt als een fout.
Moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
Alsof ik een KLB topic lees
Hant-Hont
Je ziet het nu hequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeg je nou dat TT 888 ondertiteling liegt?
Die pianomuziek? Was geloof ik Gymnopedie van Erik Satie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Deze muziek ken ik! Waar is dit van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |