Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Saninl het volgende:
Hmm, word toch nog wel getriggerd om te gaan lopen nu mss...
Maar comeaaan, wanne kutweer+ ik moet alweer werken om 1800u
En nu juist lekker even fris van geest worden door beweging en inspanning! Daarna om 18.00 doen wat je MOET doen!quote:
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Anders ga je toch een andere les doen, als je het te weinig vindtHet is een leidraad..
Hoppa! Veel plezier, ben jaloers want moet nog één uur achter m'n bureau zitten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenkomt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
Neem Saninl meteen ff mee...die zit nog wat te miepen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenkomt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Neem Saninl meteen ff mee...die zit nog wat te miepen.
dit is nog niet koud,,,,quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]*sleept Saninl mee*
![]()
Even bedenken wat handig is qua kleding. Best fris, nat.. ik denk lang thermoshirt met jasje, moet lukken..
Zo hoort hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Saninl het volgende:
Helden![]()
Ik heb n shirt en oud vestje aan en ga zometeen mn spullen beneden pakken!
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!
BAM! En jij bent de held hier hè!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Saninl het volgende:
Helden![]()
Ik heb n shirt en oud vestje aan en ga zometeen mn spullen beneden pakken!
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben altijd bang voor mn iPhone met regen
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhonequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhone
Moeders![]()
En vanavond gaan klagen dat dr telefoon stuk isquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhone
Moeders![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moeders![]()
ja maar endomondo en stats en grafiekjes en zulksquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopen
Ja maar niet gaan lopen omdat je iPhone misschien dan nat wordt en je wil gafiekjes hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja maar endomondo en stats en grafiekjes en zulks
jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar niet gaan lopen omdat je iPhone misschien dan nat wordt en je wil gafiekjes hebbenDan loop je meer voor de grafiekjes dan voor het lopen...
Jup! Maar wel met een tussenpoze geloof ik hoor. Anders gaan die honden alleen maar achter elkaar aan. Voordeel is wel dat als je hond aan het hardlopen is hij niet zo super veel aandacht heeft voor andere dingenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een CaniCross, bestaat dat ook al? Neemt iedereen dan zijn hond mee en maar hardlopen? Trekken al die beesten natuurlijk van links naar rechts.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat ging lekker. Toch maar niet te veel extra gedaan ivm schenen. Blijf ze toch iets voelen steeds, maar het trekt steeds sneller weg, wil nu niet forceren dus.http://www.endomondo.com/workouts/150080411
Mijn schenen voel ik soms ook. Zondag tijdens het lopen had ik een beetje "last" van rechts, maar maandag kon ik het voelen in m'n linkerscheen als ik mijn tenen en voet omhoog deed. Dinsdag voelde ik het nog iets en toen gister tijdens en na het hardlopen geen last meer van mijn scheen. Alleen toen weer iets van mijn kuiten. Dat is nu ook weer weg gelukkig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat ging lekker. Toch maar niet te veel extra gedaan ivm schenen. Blijf ze toch iets voelen steeds, maar het trekt steeds sneller weg, wil nu niet forceren dus.http://www.endomondo.com/workouts/150080411
Bij mij is het vooral rechts en dan tijdens het lopen een beetje en daarna als er druk op komt. En maar op één plekje, en de volgende dag is het nagenoeg weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn schenen voel ik soms ook. Zondag tijdens het lopen had ik een beetje "last" van rechts, maar maandag kon ik het voelen in m'n linkerscheen als ik mijn tenen en voet omhoog deed. Dinsdag voelde ik het nog iets en toen gister tijdens en na het hardlopen geen last meer van mijn scheen. Alleen toen weer iets van mijn kuiten. Dat is nu ook weer weg gelukkig.
Ja maar wanneer is het dat? Het doet geen pijn en het trekt snel weer weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef GotC het volgende:
Rustig aan dames en heren, scheenproblematiek kan een langdurige overbelastingsblessure worden/zijn.
Wanneer het te laat isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is het dat? Het doet geen pijn en het trekt snel weer weg.
Haha, zie net dat je het laatste hattrick topic hebt gestart. Dat heb ik jaren aan een stuk gespeeld, tot ongeveer 1 jaar terug denk ikquote:
Daar hang ik ook al sinds 2005 rond jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Haha, zie net dat je het laatste hattrick topic hebt gestart. Dat heb ik jaren aan een stuk gespeeld, tot ongeveer 1 jaar terug denk ikGrappig
Ik ben ooit in, ik geloof, 2004 begonnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar hang ik ook al sinds 2005 rond ja
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef linebear het volgende:
Mijn startbewijs voor zondag is binnenIk ga hem onder mijn meisjesnaam lopen.... Melanie. Ga zondag snel kijken of ik een Kim kan vinden
En ik zit op kantoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:30 schreef robdriessen het volgende:
Volgens buienradar is heel nederland droog. Rennen dus!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik zit op kantoorop m'n loopdag
nnnnggggg
Die Bonte Haasloop schijnt wel aardig te zijn. Daar gaat ook eentje uit mijn groep naartoe geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat ik komende zondag sinds tijden maar weer eens een 5k wedstrijd ga lopen en dan.....volle bakEens kijken waar ik sta qua tijd, zo aan het begin van het jaar. Het wordt dan de Kopjesloop of deze.
Voelt beter he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef Saninl het volgende:
[..]![]()
Goed!
Mijn loopje:
[ afbeelding ]
na 20' stopte m'n muziek -.- gelukkig hoorde ik op een gegeven moment Runkeeper nog wel om de 5' even vertellen hoever ik was. Alhoewel ik ook dacht dat die er meer moeite mee had omdat mijn telefoon in een zakje zat. Maarach, superprecies hoeft ook niet:)
Moet er toch doorheen lopen. Ik voelde mijn schenen maandag tijdens de run op een bepaald moment ook wel gaan branden, en daarna heb ik ze een paar uur wel gevoeld. Maar vandaag zijn ze prima dus kan ik straks gaan lopen denk ik dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef GotC het volgende:
Rustig aan dames en heren, scheenproblematiek kan een langdurige overbelastingsblessure worden/zijn.
Ik denk dat het die wordt.......leuk, weer wat nieuws. Ik ga stiekem wel uit van een flinke PR overigensquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Die Bonte Haasloop schijnt wel aardig te zijn. Daar gaat ook eentje uit mijn groep naartoe geloof ik
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik denk dat het die wordt.......leuk, weer wat nieuws. Ik ga stiekem wel uit van een flinke PR overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |