Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Saninl het volgende:
Hmm, word toch nog wel getriggerd om te gaan lopen nu mss...
Maar comeaaan, wanne kutweer+ ik moet alweer werken om 1800u
En nu juist lekker even fris van geest worden door beweging en inspanning! Daarna om 18.00 doen wat je MOET doen!quote:
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Anders ga je toch een andere les doen, als je het te weinig vindtHet is een leidraad..
Hoppa! Veel plezier, ben jaloers want moet nog één uur achter m'n bureau zitten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenkomt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
Neem Saninl meteen ff mee...die zit nog wat te miepen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik smokkel er wel wat aan met inlopen en uitlopenkomt goed. Zo maar eens omkleden en doorzetten
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Neem Saninl meteen ff mee...die zit nog wat te miepen.
dit is nog niet koud,,,,quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]*sleept Saninl mee*
![]()
Even bedenken wat handig is qua kleding. Best fris, nat.. ik denk lang thermoshirt met jasje, moet lukken..
Zo hoort hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Saninl het volgende:
Helden![]()
Ik heb n shirt en oud vestje aan en ga zometeen mn spullen beneden pakken!
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!
BAM! En jij bent de held hier hè!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:10 schreef Saninl het volgende:
Helden![]()
Ik heb n shirt en oud vestje aan en ga zometeen mn spullen beneden pakken!
Even een plasje doen en naar Renate15km luisteren!
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Saninl het volgende:
Ik ben altijd bang voor mn iPhone met regen
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhonequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhone
Moeders![]()
En vanavond gaan klagen dat dr telefoon stuk isquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder whatsappt net dat ze onder de douche staat. Je kan dus best in de regen, met je iPhone
Moeders![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moeders![]()
ja maar endomondo en stats en grafiekjes en zulksquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan neem je 'm niet mee en ga je gewoon een stukje lopen
Ja maar niet gaan lopen omdat je iPhone misschien dan nat wordt en je wil gafiekjes hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja maar endomondo en stats en grafiekjes en zulks
jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar niet gaan lopen omdat je iPhone misschien dan nat wordt en je wil gafiekjes hebbenDan loop je meer voor de grafiekjes dan voor het lopen...
Jup! Maar wel met een tussenpoze geloof ik hoor. Anders gaan die honden alleen maar achter elkaar aan. Voordeel is wel dat als je hond aan het hardlopen is hij niet zo super veel aandacht heeft voor andere dingenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een CaniCross, bestaat dat ook al? Neemt iedereen dan zijn hond mee en maar hardlopen? Trekken al die beesten natuurlijk van links naar rechts.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat ging lekker. Toch maar niet te veel extra gedaan ivm schenen. Blijf ze toch iets voelen steeds, maar het trekt steeds sneller weg, wil nu niet forceren dus.http://www.endomondo.com/workouts/150080411
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |