SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er getver?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat idee, vind ik gewoon mehquote:![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het vies
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
En ik maar denken dat je het meendequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee, vind ik gewoon meh![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het vies.
![]()
Ik laat jongens graag vieze dingen doen in ruil voor leuke dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het meende.
Neuken is vies, kom maar opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik laat jongens graag vieze dingen doen in ruil voor leuke dingen.
![]()
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee, vind ik gewoon meh![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het viesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan kom je erachter dat je over een half uur weg moet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat versta ik niet onder galant zijn nee, zoiets heet samen douchen en afspoelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?.
![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou een nieuw liefje? Las ik dat goed?![]()
![]()
![]()
Da's leuk toch? Ik ben er net achter gekomen dat ik over een minuut deze nare stad mag gaan verlaten, en mag gaan verruilen voor mijn leuke plattelandsgehuchtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
En dan kom je erachter dat je over een half uur weg moet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Okequote:Nee, dat gebeurd met een condoom/handdoek ook wel. Het hem eruit laten likken, vind ik gewoonweg ranzigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?
Klote.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee kitemeisje moest me nietSame shit, different girl
Next.
![]()
Snap ik kerel, het is kut en je kan 2 dingen doen. In de put gaan zitten of eruit komen en verder gaanquote:.
![]()
Dat neemt niemand je kwalijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat gebeurd met een condoom/handdoek ook wel. Het hem eruit laten likken, vind ik gewoonweg ranzigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
Klaarmaken voor mij natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo... nu nog een half uurtje voor mezelf.
![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo... nu nog een half uurtje voor mezelf![]()
ik ga in de auto dingen voor mezelf doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik mag vanavond weer een vergadering voorzitten.
Leuk joh, voorzitter zijn
Mjah, ik bedoelde dat niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
veel plezier![]()
ik ga in de auto dingen voor mezelf doen![]()
![]()
Voorzitter zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag vanavond weer een vergadering voorzitten.
Leuk joh, voorzitter zijn![]()
![]()
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik kerel, het is kut en je kan 2 dingen doen. In de put gaan zitten of eruit komen en verder gaan.
![]()
Kom gewoon naar LoLa, kunnen we fatsoenlijk bijkletsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken..
![]()
Ik moet m'n eigen crap meenemen van Lolaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua eten gokken en qua drinken lusten de meesten wel cola/fanta.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind alles leuk aan voorzitter zijn, behalve het voorzitten van de vergaderingen..quote:
Als het goed is kom ik, maar ik zou dan ook iets anders kunnen hebben.... nog niet helemaal zeker...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom gewoon naar LoLa, kunnen we fatsoenlijk bijkletsen.
![]()
![]()
We nemen allemaal iets mee...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet m'n eigen crap meenemen van Lola![]()
![]()
Tenzij het een vrouw is moet jij gewoon komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik, maar ik zou dan ook iets anders kunnen hebben.... nog niet helemaal zeker....
![]()
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk aan voorzitter zijn, behalve het voorzitten van de vergaderingen..![]()
![]()
Dat past nooit in de RX8quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!
Goed plan heb jij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!.
![]()
En macht is geil. Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verder heb ik gewoon macht. MACHT![]()
![]()
Vast wel. Ik ben klein en Fax is ook niet heel groot.quote:Ik heb altijd goede plannenquote:
True, maar ik mag geen normale cola en fanta meer.. Ik moet perse over op de zero..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uhhhmmmmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is moet jij gewoon komen.
![]()
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar ik mag geen normale cola en fanta meer.. Ik moet perse over op de zero...
Nou? Nou?quote:![]()
![]()
[nogeenkeermaardancapslock]quote:
ALDO!![]()
HOE IS HET?!
JE BENT ALWEER TERUG OFNIET? HOE WAS JE REIS?
[/nogeenkeermaardancapslock]What you forget, you are gonna repeat.
Eigenlijk wel benieuwd of dat gaat in m'n autoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!![]()
![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je er ook een paar waar ik in voor kom?
Op de bijrijdersstoel welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd of dat gaat in m'n auto. Achterin betwijfel ik.
![]()
Oe geheimzinnigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
![]()
Oke, anders gewoon ergens achter het huis in een steeg ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd of dat gaat in m'n autoWhat you forget, you are gonna repeat.
Heeeyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[nogeenkeermaardancapslock]
ALDO!![]()
HOE IS HET?!
JE BENT ALWEER TERUG OFNIET? HOE WAS JE REIS?
[/nogeenkeermaardancapslock]
Goed hoor, ben wel nu erg moe, maarja![]()
mijn reis wasAlleen een jengelend kind voor me
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op de bijrijdersstoel wel. Achterin betwijfel ik.
![]()
![]()
Zal eens vrij vragen vanavondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, anders gewoon ergens achter het huis in een steeg ofzo.![]()
![]()
Moe, want jetlag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heeey
Goed hoor, ben wel nu erg moe, maarja![]()
mijn reis wasAlleen een jengelend kind voor me
![]()
Nice! En nu klaarmaken voor Zwitserland? Of zit je er al?What you forget, you are gonna repeat.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel nou, heb je een date die dag?![]()
![]()
Moe want jetlag inderdaad, en heel weinig geslapen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe, want jetlag?![]()
Nice! En nu klaarmaken voor Zwitserland? Of zit je er al?![]()
Ik vlieg pas morgenavond, dus ik ga morgen mijn tas inpakken. Maar ik heb alle souvenirs voor mijn familie al klaarliggen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel nou, heb je een date die dag?Ga maar uit van een jaquote:
Mja, met een jengelend kind voor je kan ik me voorstellen dat je weinig slaaptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moe want jetlag inderdaad, en heel weinig geslapen in het vliegtuig![]()
Ik vlieg pas morgenavond, dus ik ga morgen mijn tas inpakken. Maar ik heb alle souvenirs voor mijn familie al klaarliggen![]()
Maar pas vanavond op een 'normaal' tijdstip gaan slapen he, dat werkt het beste![]()
Oh! Chill. En wanneer ben je dan weer gewoon terug?What you forget, you are gonna repeat.
Ik ruik sappige hosselverhalen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
JUp, ik wil zo rond 22:00 mijn nest op gaan zoeken, maar dat is nog zo langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, met een jengelend kind voor je kan ik me voorstellen dat je weinig slaapt![]()
Maar pas vanavond op een 'normaal' tijdstip gaan slapen he, dat werkt het beste![]()
Oh! Chill. En wanneer ben je dan weer gewoon terug?
ik kom zondagavond ergens terug
Ik kreeg ineens een flashback naar groep 4 van de basisschool.quote:
C'est la vie
Vertel me allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hossel Fototoestel90 al weken.
C'est la vie
Hoiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hosselaars, backseat-werkers en ander leuk gespuis.![]()
Haha, ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JUp, ik wil zo rond 22:00 mijn nest op gaan zoeken, maar dat is nog zo lang
ik kom zondagavond ergens terug![]()
Hoelaat is het dan 'voor jou'?What you forget, you are gonna repeat.
Ik val denk ik onder 'ander'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hosselaars, backseat-werkers en ander leuk gespuis.
Ik vind jou binnenkomers altijd zo leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hosselaars, backseat-werkers en ander leuk gespuis.
Ik dacht trouwens dat er backseat-wetters stonf.
C'est la vie
Ik onder leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val denk ik onder 'ander'![]()
![]()
![]()
Daar gaan je pandapuntenquote:C'est la vie
bijna 10 uurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik ken het gevoel![]()
Hoelaat is het dan 'voor jou'?
gespuis meldt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Ik miste de categorie 'overig' voor mezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val denk ik onder 'ander'C'est la vie
Hmm geen idee onder welke ik valquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
![]()
psssttttquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je kon ze al bijna inruilen voor airmiles.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pssstttt
Feli manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij weet niks van mijn punten, daar laat ik me nooit over uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kon ze al bijna inruilen voor airmiles..
![]()
Oh, het is nu bijna 10 uur voor je?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, het is nu bijna 10 uur voor je?
Ik zat bijna op de 40quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Feli man.
[..]
Jij weet niks van mijn punten, daar laat ik me nooit over uit.
dus ik ben best blij ja
Ik maak graag aannames.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij weet niks van mijn punten, daar laat ik me nooit over uit.
C'est la vie
Ben je student?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat bijna op de 40dus ik ben best blij ja
Dat magquote:.
![]()
Ik probeer altijd een ontopic binnenkomer te hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou binnenkomers altijd zo leuk.
Ik dacht trouwens dat er backseat-wetters stonf.![]()
Uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val denk ik onder 'ander'![]()
Jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die langer droogstaan.
![]()
![]()
jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die langer droogstaan.
Ik ga je vanavond ontmaagdenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Daar laat ik me niet over uit.
![]()
![]()
Dat is dus een jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
ja dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
quote:![]()
Waarom kom je niet gewoon hierheen?Ik moet nog 4,5 tijd verneuken
Jij hebt net al gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
!
![]()
was het maar net, dan was ik lid van de mile high clubquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
Rotterdam![]()
![]()
Iig korter dan ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was het maar net, dan was ik lid van de mile high club![]()
![]()
Weet ik niet, dat kan ik pas beantwoorden nadat jij hebt geplaatst wat je denktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
are you thinking what I'm thinking?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat kan ik pas beantwoorden nadat jij hebt geplaatst wat je denkt![]()
nou, gewoon jij langskomen enzo
Zag 'm al jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
When you see it..![]()
![]()
Dan dachten wij niet hetzelfdequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
nou, gewoon jij langskomen enzo![]()
![]()
Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan dachten wij niet hetzelfde
Vertel me allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weetIs zij de mysterieuze dame?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hossel Fototoestel90 al weken.
Je bent geen hosselaar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val denk ik onder 'ander'Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik doe mijn best, maar het werkt nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me alles
[..]
Is zij de mysterieuze dame?
[..]
Je bent geen hosselaar?![]()
Ik denk dat ik maar eens wat anders moet proberen..
een bratwurst?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bijna kan gaan eten
En ik maar denken dat afspreken een stap in de goede richting was.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar het werkt niet![]()
Ik denk dat ik maar eens wat anders moet proberen..
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik word een beetje moe van mn buurmeisje die de muziek steeds nét iets te hard heeft staan op tijdstippen dat je er niet over 'kan' klagen
![]()
![]()
Krijg ik een app van mn ma of ik bij haar kom eten. Broer en zus zijn er ook.
Dus ik naar ma, kom ik daar aan, krijg ik te horen dat we bami eten.
Ik lust geen bami!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jawelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat afspreken een stap in de goede richting was.Ik heb alleen het gevoel dat ik nog een beetje faal
Gewoon een keer haar lunchgeld afpakken, dan is het zo overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word een beetje moe van mn buurmeisje die de muziek steeds nét iets te hard heeft staan op tijdstippen dat je er niet over 'kan' klagenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Damn, dat is balenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik lust geen bami!![]()
![]()
Adres aub?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik lust geen bami!![]()
Haha, toffe mama heb jijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik lust geen bami!![]()
Hoe oud denk je dat ze is?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon een keer haar lunchgeld afpakken, dan is het zo overWhat you forget, you are gonna repeat.
Als ze leuk is mag ze hier wel muziek luisteren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word een beetje moe van mn buurmeisje die de muziek steeds nét iets te hard heeft staan op tijdstippen dat je er niet over 'kan' klagen![]()
Hoe is dat falen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JawelIk heb alleen het gevoel dat ik nog een beetje faal
Nahquote:![]()
Ik woon in een studentencomplex schat
hey, ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah![]()
Ik woon in een studentencomplex schat
Hoe oud is ze, en is ze knap?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Centrum van gorinchem.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is het niet zo dan?quote:![]()
Ik krijg niet echt feedback ofzo
Ik heb er hier nog wel een voor je liggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, die bratwurst kan ik ook niet zomaar laten liggen
Ze is niet lelijk. Maar om nou te zeggen dat ze knap is.. nahquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hey, ik ook
Hoe oud is ze, en is ze knap?![]()
En ze is ongeveer mijn leeftijd. Hoe oud precies weet ik eigenlijk niet.What you forget, you are gonna repeat.
picsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk. Maar om nou te zeggen dat ze knap is.. nah![]()
En ze is ongeveer mijn leeftijd. Hoe oud precies weet ik eigenlijk niet.
Trouwens, die meet is in Gorinchem, want daar woon jij toch? Is er een bepaald tijdstip waarop jij mensen met OV van een station ergens kan afhalen? Of moet ik even fixen dat iemand me ophaalt/meeneemt met de auto?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik verspreid geen foto's zonder toestemming van de ander. En aangezien ik weet dat zij nogal gesteld is op haar privacy - gisteren nog een heel gesprek gehad over privacy op facebook - heeft het dus ook geen zin om het te vragenquote:![]()
Ik kan haar wel even tippen dat er een jongen van het forum geïnteresseerd is. Want ze is vrijgezel
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt boven de Waal, daar kom ik niet
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verspreid geen foto's zonder toestemming van de ander. En aangezien ik weet dat zij nogal gesteld is op haar privacy - gisteren nog een heel gesprek gehad over privacy op facebook - heeft het dus ook geen zin om het te vragen![]()
Ik kan haar wel even tippen dat er een jongen van het forum geïnteresseerd is. Want ze is vrijgezel
Maar ik kan je niets beloven hoor. Sowieso vandaag niet, want ik ga zo weg, en ik weet niet of ik haar nog zie vandaag.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Thanksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik kan je niets beloven hoor. Sowieso vandaag niet, want ik ga zo weg, en ik weet niet of ik haar nog zie vandaag.![]()
![]()
wel zeggen dat ik een jonge god ben he
Nouja, anders zou ik geen zin hebben om af te spreken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het niet zo dan?![]()
Ik krijg niet echt feedback ofzo
Meh, ik was van plan niets te doen vandaag, moet ik me straks alsnog douchen en aankleden om een jongedame te ontmoeten..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mijn ervaring is dat dat soort dingen vanzelf wel geregeld worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trouwens, die meet is in Gorinchem, want daar woon jij toch? Is er een bepaald tijdstip waarop jij mensen met OV van een station ergens kan afhalen? Of moet ik even fixen dat iemand me ophaalt/meeneemt met de auto?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Will doquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
wel zeggen dat ik een jonge god ben he![]()
Ik voorspel haar reactie;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*rofl*
Okequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, anders zou ik geen zin hebben om af te spreken.
Teven: Vandaag naar de kapper geweest. Weer lekker kort. Geen krullen meer
Oh kom je wel een keer bij mij langs dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt boven de Waal, daar kom ik niet![]()
Mijn ervaring niet. Daaromquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat soort dingen vanzelf wel geregeld worden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Will do![]()
Ik voorspel haar reactie;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*rofl*
[..]
Oke
owquote:![]()
de 17e kan ik nietde 26/27e waarschijnlijk wel
jammerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken haar goed genoeg ervoor
Als jij je opgegeven hebt voor Hoorn heb je als het goed is een pm van Lola.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow![]()
de 17e kan ik nietde 26/27e waarschijnlijk wel
Misschien helpt het als ik niet zeg dat je een 'jonge god' bent..quote:
Een meet, maar die is vol al, omdat bij Lola thuis en niet veel ruimte..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
heb ik gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij je opgegeven hebt voor Hoorn heb je als het goed is een pm van Lola.
ow, zeg het dan maar nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik niet zeg dat je een 'jonge god' bent..Zeg maar wat jou het beste lijkt
Never mind, maar dan woon ik dus in de buurt van Lolaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een meet, maar die is vol al, omdat bij Lola thuis en niet veel ruimte..Woon zelf 15 min van Hoorn af
![]()
![]()
Ik kom niet ten westen van de Maasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom je wel een keer bij mij langs dan?![]()
![]()
Purmerdinges toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Never mind, maar dan woon ik dus in de buurt van LolaWoon zelf 15 min van Hoorn af
Bij mij kom je wel hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom niet ten westen van de Maas.
![]()
Een avonturist die alleen naar Azië is afgereisd voor een maand. Dat vind ze vast interessantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik gehad
[..]
ow, zeg het dan maar nietZeg maar wat jou het beste lijkt
Ik kan je wel ergens ophalen op het stationquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trouwens, die meet is in Gorinchem, want daar woon jij toch? Is er een bepaald tijdstip waarop jij mensen met OV van een station ergens kan afhalen? Of moet ik even fixen dat iemand me ophaalt/meeneemt met de auto?![]()
Waar moet jij vandaan komen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan je wel ergens ophalen op het stationWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een avonturist die alleen naar Azië is afgereisd voor een maand. Dat vind ze vast interessant![]()
Ik woon bijna tegen de maas aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom niet ten westen van de Maas![]()
Zeg, ben jij eigenlijk ook bij de meet de 17e? Of kon je niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet komen bij jou dan?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten uiteraard
Je blijft wel doorgaan hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet komen bij jou dan?.
![]()
Boven-leeuwen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar moet jij vandaan komen?
Tiel en geldermalsen ligt op mijn route, en kan je ook in gorinchem wel ophalen.![]()
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij woont ook in Rotterdam toch?![]()
![]()
Nee man, ze is Limboquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij woont ook in Rotterdam toch?
Ik wist er niks van af, daarom heb ik me nooit opgegeven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk ook bij de meet de 17e? Of kon je niet?
Dus ik ga maar werken die dag.Je kent me toch.quote:
Oja. Ik ga dan inderdaad wel met de bus naar Gorinchemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boven-leeuwen.
Tiel en geldermalsen ligt op mijn route, en kan je ook in gorinchem wel ophalen.
Nouquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben ik wel eens geweest
gezellig stadje
Lelijke kutstad![]()
![]()
Noesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist er niks van af, daarom heb ik me nooit opgegeven.
Dus ik ga maar werken die dag.Het staat in de OP
In de trein pasta met Heel veel Knoflook Eten.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan komt dat wel goed. We laten je echt niet lopen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik ga dan inderdaad wel met de bus naar Gorinchem![]()
Wat zei ik je?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar moet jij vandaan komen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dat was niet geregeld als ik de vraag niet gesteld hadquote:
Je mag me wel in Leeuwarden ophalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik rij vanuit Den Bosch naar huppel, als er nog iemand mee wil kan dat.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, maar daar lees ik nooit.quote:
Al die meets, kei ver weg en allemaal mensen die ik niet ken.
Me bal voor je.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag me wel in Leeuwarden ophalen.![]()
Autistquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar lees ik nooit.
Bij Royco kende ik bijna niemandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die meets, kei ver weg en allemaal mensen die ik niet ken..
![]()
Gorinchem is toch niet zo ver weg?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat was niet geregeld als ik de vraag niet gesteld had
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken bij Huppel overigens ook alleen maar Vin. Verder niemand
Kom je ook dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag me wel in Leeuwarden ophalen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En daar zijn meets voor, overigens..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
bij de volgende meet moet je zoeken naar de bruine, dat ben ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er komt niemand bij mij in de buurt zitten.Het Zal De knoflook wel zijn.
Of die eierschetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Tenzij Heloef komt..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de volgende meet moet je zoeken naar de bruine, dat ben ik
De rest is nog veel leuker en gezelliger dan Vin!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ik me voorstellen, die leven allemaal niet onder een steenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest is nog veel leuker en gezelliger dan Vin!
Mensen die niet tegen knoflook kunnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, ik moet werken tot 10 uur.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet, ik ben heel stil en ga altijd verlegen in een hoekje zitten nippend aan mijn glaasjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest is nog veel leuker en gezelliger dan Vin!.
![]()
Ik in het begin ook hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben heel stil en ga altijd verlegen in een hoekje zitten nippend aan mijn glaasje.
Maar misschien ook niet. Misschien ga ik wel thuis alvast wat drinken
Ik moet rijden, dan kan dat nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik in het begin ook hoor
Maar misschien ook niet. Misschien ga ik wel thuis alvast wat drinken.
![]()
Ik ga altijd schreeuwen en iedereen knuffelen en na 10 minuten sta ik met een ijszak op mijn oog
Smurf.quote:Ik ben dan ook niet zo dapper.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Royco kende ik bijna niemand.
Klopt. Maar ik wist niet dat het daar was.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gorinchem is toch niet zo ver weg?Ik weet het. Ben ook al veel meets geweest. Maar meestal met mensen die ik al kende.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar zijn meets voor, overigens..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Och armequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet rijden, dan kan dat niet.
wordt leuk op het veld zometeen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen knoflook kunnen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wordt leuk op het veld zometeen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smurf.
[..]
Ik ben dan ook niet zo dapper.
[..]
Klopt. Maar ik wist niet dat het daar was.
[..]
Ik weet het. Ben ook al veel meets geweest. Maar meestal met mensen die ik al kende.
Ondertussen alle dames uitkledend met je ogen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben heel stil en ga altijd verlegen in een hoekje zitten nippend aan mijn glaasje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga altijd schreeuwen en iedereen knuffelen en na 10 minuten sta ik met een ijszak op mijn oog
Komt wel goed, schatjequote:.
Of als ik de auto geparkeerd heb een paar stevige slokken vodka tot me nemenquote:.
![]()
Ik heb dus echt geen zin om die vergadering zo te gaan voorzitten
Ssssst!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondertussen alle dames uitkledend met je ogen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, die leven allemaal niet onder een steen![]()
![]()
Dat kan je ook doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
[..]
Of als ik de auto geparkeerd heb een paar stevige slokken vodka tot me nemen.
Waar moet jij vandaan komen eigenlijk?What you forget, you are gonna repeat.
Uit 's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen
Waar moet jij vandaan komen eigenlijk?.
![]()
Trouwens, ik zag laatst iemand die ik heel erg op jou vond lijken in een film.quote:
Ik baal dat ik niet heb onthouden wie het wasNou ga ik mezelf ermee frustreren..
En dan nog drankspelletjes doen? Dat wordt leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik in het begin ook hoor
Maar misschien ook niet. Misschien ga ik wel thuis alvast wat drinken.
![]()
Ah, dat is ook niet op de route Amersfoort/Utrechtquote:
Was het een pornofilm?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trouwens, ik zag laatst iemand die ik heel erg op jou vond lijken in een film.
Ik baal dat ik niet heb onthouden wie het wasNou ga ik mezelf ermee frustreren..
Geeft niks, hij had die acteur toch niet gekend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dat is ook niet op de route Amersfoort/Utrecht.
![]()
Dat soort dingen zijn irritant ja. Terugzoeken welke film je onlangs gekeken hebt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
![]()
We kunnen eventueel wel samen reizen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dat is ook niet op de route Amersfoort/Utrecht![]()
Ja, ik heb zoveel films gekeken... Ik weet ook niet meer of het nou een film of een serie wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn irritant ja. Terugzoeken welke film je onlangs gekeken hebt?![]()
God wat irritant dit![]()
Het was in ieder geval een lange dunne man, met een beetje zo'n blik als Kif/Patrick/Jou dus
En qua karakter ook.. OOOOH!!! IK WEET HET AL!!!!!! DAT WAS BIJ BASSIE EN ADRIAAN!!![]()
![]()
DIE MET DIE TELEFOON
Denk gewoon die snor weg danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die lijkt sprekend op Vin..
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoveel films gekeken... Ik weet ook niet meer of het nou een film of een serie was![]()
Het was in ieder geval een lange dunne man, met een beetje zo'n blik als Kif/Patrick/Jou dus
En qua karakter ook.. OOOOH!!! IK WEET HET AL!!!!!! DAT WAS BIJ BASSIE EN ADRIAAN!!![]()
![]()
DIE MET DIE TELEFOON
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die lijkt sprekend op Vin.
Dat is een goede optie. Ga je met OV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We kunnen eventueel wel samen reizen.What you forget, you are gonna repeat.
Ach, die komen vanzelf bij Vinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die pens. En zijn vacht.
En zijn kale harses..
![]()
SSSSSST!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik verraad je nu toch niet he?![]()
B100?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoveel films gekeken... Ik weet ook niet meer of het nou een film of een serie was![]()
![]()
DIE MET DIE TELEFOON
![]()
![]()
Aangezien de voorspellingen zijn dat het gaat vriezen, jupquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is een goede optie. Ga je met OV?![]()
![]()
wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
DIE MET DIE TELEFOON
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE!
'Ik heb ook al-tijd pech!'![]()
![]()
B100 dus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE!
'Ik heb ook al-tijd pech!'
Ik vond hem in de afleveringen die ik keek afgelopen weekend heel erg op jou lijken. Althans, ik moest gewoon aan je denkenquote:
Wat romantischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond hem in de afleveringen die ik keek afgelopen weekend heel erg op jou lijken. Althans, ik moest gewoon aan je denkenOf zo
![]()
![]()
Is dat niet op tenerife, met die pakjes die ze moeten zoeken ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij weet ik zelfs welke aflevering dat is_!
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik dacht juist die aflevering in zo'n (water)toren waar balonnen naar beneden kwamenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat niet op tenerife, met die pakjes die ze moeten zoeken ?.
![]()
fucking hell ik ben moe
zit gewoon weg te dommelen achter de pc
Het klopt Wel Jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE!
'Ik heb ook al-tijd pech!'
Ow die ken ik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht juist die aflevering in zo'n (water)toren waar balonnen naar beneden kwamen.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: