SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er getver?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat idee, vind ik gewoon mehquote:![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het vies
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
En ik maar denken dat je het meendequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee, vind ik gewoon meh![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het vies.
![]()
Ik laat jongens graag vieze dingen doen in ruil voor leuke dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het meende.
Neuken is vies, kom maar opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik laat jongens graag vieze dingen doen in ruil voor leuke dingen.
![]()
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee, vind ik gewoon meh![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het viesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan kom je erachter dat je over een half uur weg moet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat versta ik niet onder galant zijn nee, zoiets heet samen douchen en afspoelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?.
![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou een nieuw liefje? Las ik dat goed?![]()
![]()
![]()
Da's leuk toch? Ik ben er net achter gekomen dat ik over een minuut deze nare stad mag gaan verlaten, en mag gaan verruilen voor mijn leuke plattelandsgehuchtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
En dan kom je erachter dat je over een half uur weg moet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Okequote:Nee, dat gebeurd met een condoom/handdoek ook wel. Het hem eruit laten likken, vind ik gewoonweg ranzigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?
Klote.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee kitemeisje moest me nietSame shit, different girl
Next.
![]()
Snap ik kerel, het is kut en je kan 2 dingen doen. In de put gaan zitten of eruit komen en verder gaanquote:.
![]()
Dat neemt niemand je kwalijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat gebeurd met een condoom/handdoek ook wel. Het hem eruit laten likken, vind ik gewoonweg ranzigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
Klaarmaken voor mij natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo... nu nog een half uurtje voor mezelf.
![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo... nu nog een half uurtje voor mezelf![]()
ik ga in de auto dingen voor mezelf doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik mag vanavond weer een vergadering voorzitten.
Leuk joh, voorzitter zijn
Mjah, ik bedoelde dat niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
veel plezier![]()
ik ga in de auto dingen voor mezelf doen![]()
![]()
Voorzitter zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag vanavond weer een vergadering voorzitten.
Leuk joh, voorzitter zijn![]()
![]()
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik kerel, het is kut en je kan 2 dingen doen. In de put gaan zitten of eruit komen en verder gaan.
![]()
Kom gewoon naar LoLa, kunnen we fatsoenlijk bijkletsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken..
![]()
Ik moet m'n eigen crap meenemen van Lolaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua eten gokken en qua drinken lusten de meesten wel cola/fanta.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind alles leuk aan voorzitter zijn, behalve het voorzitten van de vergaderingen..quote:
Als het goed is kom ik, maar ik zou dan ook iets anders kunnen hebben.... nog niet helemaal zeker...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom gewoon naar LoLa, kunnen we fatsoenlijk bijkletsen.
![]()
![]()
We nemen allemaal iets mee...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet m'n eigen crap meenemen van Lola![]()
![]()
Tenzij het een vrouw is moet jij gewoon komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik, maar ik zou dan ook iets anders kunnen hebben.... nog niet helemaal zeker....
![]()
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk aan voorzitter zijn, behalve het voorzitten van de vergaderingen..![]()
![]()
Dat past nooit in de RX8quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed plan heb jij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!.
![]()
En macht is geil. Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verder heb ik gewoon macht. MACHT![]()
![]()
Vast wel. Ik ben klein en Fax is ook niet heel groot.quote:Ik heb altijd goede plannenquote:
True, maar ik mag geen normale cola en fanta meer.. Ik moet perse over op de zero..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uhhhmmmmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is moet jij gewoon komen.
![]()
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar ik mag geen normale cola en fanta meer.. Ik moet perse over op de zero...
Nou? Nou?quote:![]()
![]()
[nogeenkeermaardancapslock]quote:
ALDO!![]()
HOE IS HET?!
JE BENT ALWEER TERUG OFNIET? HOE WAS JE REIS?
[/nogeenkeermaardancapslock]What you forget, you are gonna repeat.
Eigenlijk wel benieuwd of dat gaat in m'n autoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!![]()
![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je er ook een paar waar ik in voor kom?
Op de bijrijdersstoel welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd of dat gaat in m'n auto. Achterin betwijfel ik.
![]()
Oe geheimzinnigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
![]()
Oke, anders gewoon ergens achter het huis in een steeg ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel benieuwd of dat gaat in m'n autoWhat you forget, you are gonna repeat.
Heeeyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[nogeenkeermaardancapslock]
ALDO!![]()
HOE IS HET?!
JE BENT ALWEER TERUG OFNIET? HOE WAS JE REIS?
[/nogeenkeermaardancapslock]
Goed hoor, ben wel nu erg moe, maarja![]()
mijn reis wasAlleen een jengelend kind voor me
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op de bijrijdersstoel wel. Achterin betwijfel ik.
![]()
![]()
Zal eens vrij vragen vanavondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, anders gewoon ergens achter het huis in een steeg ofzo.![]()
![]()
Moe, want jetlag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heeey
Goed hoor, ben wel nu erg moe, maarja![]()
mijn reis wasAlleen een jengelend kind voor me
![]()
Nice! En nu klaarmaken voor Zwitserland? Of zit je er al?What you forget, you are gonna repeat.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel nou, heb je een date die dag?![]()
![]()
Moe want jetlag inderdaad, en heel weinig geslapen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe, want jetlag?![]()
Nice! En nu klaarmaken voor Zwitserland? Of zit je er al?![]()
Ik vlieg pas morgenavond, dus ik ga morgen mijn tas inpakken. Maar ik heb alle souvenirs voor mijn familie al klaarliggen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel nou, heb je een date die dag?Ga maar uit van een jaquote:
Mja, met een jengelend kind voor je kan ik me voorstellen dat je weinig slaaptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moe want jetlag inderdaad, en heel weinig geslapen in het vliegtuig![]()
Ik vlieg pas morgenavond, dus ik ga morgen mijn tas inpakken. Maar ik heb alle souvenirs voor mijn familie al klaarliggen![]()
Maar pas vanavond op een 'normaal' tijdstip gaan slapen he, dat werkt het beste![]()
Oh! Chill. En wanneer ben je dan weer gewoon terug?What you forget, you are gonna repeat.
Ik ruik sappige hosselverhalen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
JUp, ik wil zo rond 22:00 mijn nest op gaan zoeken, maar dat is nog zo langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, met een jengelend kind voor je kan ik me voorstellen dat je weinig slaapt![]()
Maar pas vanavond op een 'normaal' tijdstip gaan slapen he, dat werkt het beste![]()
Oh! Chill. En wanneer ben je dan weer gewoon terug?
ik kom zondagavond ergens terug
Ik kreeg ineens een flashback naar groep 4 van de basisschool.quote:
C'est la vie
Vertel me allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hossel Fototoestel90 al weken.
C'est la vie
Hoiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hosselaars, backseat-werkers en ander leuk gespuis.![]()
Haha, ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JUp, ik wil zo rond 22:00 mijn nest op gaan zoeken, maar dat is nog zo lang
ik kom zondagavond ergens terug![]()
Hoelaat is het dan 'voor jou'?What you forget, you are gonna repeat.
Ik val denk ik onder 'ander'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hosselaars, backseat-werkers en ander leuk gespuis.
Ik vind jou binnenkomers altijd zo leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Hi hosselaars, backseat-werkers en ander leuk gespuis.
Ik dacht trouwens dat er backseat-wetters stonf.
C'est la vie
Ik onder leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val denk ik onder 'ander'![]()
![]()
![]()
Daar gaan je pandapuntenquote:C'est la vie
bijna 10 uurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik ken het gevoel![]()
Hoelaat is het dan 'voor jou'?
gespuis meldt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
Ik miste de categorie 'overig' voor mezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val denk ik onder 'ander'C'est la vie
Hmm geen idee onder welke ik valquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef xFriendx het volgende:
![]()
psssttttquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je kon ze al bijna inruilen voor airmiles.quote:C'est la vie
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pssstttt
Feli manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij weet niks van mijn punten, daar laat ik me nooit over uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kon ze al bijna inruilen voor airmiles..
![]()
Oh, het is nu bijna 10 uur voor je?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, het is nu bijna 10 uur voor je?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: