SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er getver?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat idee, vind ik gewoon mehquote:![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het vies
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
En ik maar denken dat je het meendequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee, vind ik gewoon meh![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het vies.
![]()
Ik laat jongens graag vieze dingen doen in ruil voor leuke dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het meende.
Neuken is vies, kom maar opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik laat jongens graag vieze dingen doen in ruil voor leuke dingen.
![]()
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat idee, vind ik gewoon meh![]()
Het van de vloer likken ook hoor, maar dat was nog een leuk grapje. Nu maak je het viesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan kom je erachter dat je over een half uur weg moet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat versta ik niet onder galant zijn nee, zoiets heet samen douchen en afspoelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?.
![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou een nieuw liefje? Las ik dat goed?![]()
![]()
![]()
Da's leuk toch? Ik ben er net achter gekomen dat ik over een minuut deze nare stad mag gaan verlaten, en mag gaan verruilen voor mijn leuke plattelandsgehuchtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
En dan kom je erachter dat je over een half uur weg moet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Okequote:Nee, dat gebeurd met een condoom/handdoek ook wel. Het hem eruit laten likken, vind ik gewoonweg ranzigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind het niet galant van een heer als hij je min of meer schoon "achterlaat"?
Klote.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee kitemeisje moest me nietSame shit, different girl
Next.
![]()
Snap ik kerel, het is kut en je kan 2 dingen doen. In de put gaan zitten of eruit komen en verder gaanquote:.
![]()
Dat neemt niemand je kwalijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat gebeurd met een condoom/handdoek ook wel. Het hem eruit laten likken, vind ik gewoonweg ranzigProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
Klaarmaken voor mij natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo... nu nog een half uurtje voor mezelf.
![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo... nu nog een half uurtje voor mezelf![]()
ik ga in de auto dingen voor mezelf doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik mag vanavond weer een vergadering voorzitten.
Leuk joh, voorzitter zijn
Mjah, ik bedoelde dat niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
veel plezier![]()
ik ga in de auto dingen voor mezelf doen![]()
![]()
Voorzitter zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag vanavond weer een vergadering voorzitten.
Leuk joh, voorzitter zijn![]()
![]()
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik kerel, het is kut en je kan 2 dingen doen. In de put gaan zitten of eruit komen en verder gaan.
![]()
Kom gewoon naar LoLa, kunnen we fatsoenlijk bijkletsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken..
![]()
Ik moet m'n eigen crap meenemen van Lolaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua eten gokken en qua drinken lusten de meesten wel cola/fanta.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind alles leuk aan voorzitter zijn, behalve het voorzitten van de vergaderingen..quote:
Als het goed is kom ik, maar ik zou dan ook iets anders kunnen hebben.... nog niet helemaal zeker...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom gewoon naar LoLa, kunnen we fatsoenlijk bijkletsen.
![]()
![]()
We nemen allemaal iets mee...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet m'n eigen crap meenemen van Lola![]()
![]()
Tenzij het een vrouw is moet jij gewoon komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik, maar ik zou dan ook iets anders kunnen hebben.... nog niet helemaal zeker....
![]()
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben er al wel weer redelijk overheen. Hoewel ik al de hele week gestressed ben sinds nieuwjaar.... maarja zal ook wel weer overtrekken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk aan voorzitter zijn, behalve het voorzitten van de vergaderingen..![]()
![]()
Dat past nooit in de RX8quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed plan heb jij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom naar Huppel. Neem mij even op de achterbank van de auto, en je bent het zo weer vergeten en ontstresst!.
![]()
En macht is geil. Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verder heb ik gewoon macht. MACHT![]()
![]()
Vast wel. Ik ben klein en Fax is ook niet heel groot.quote:Ik heb altijd goede plannenquote:
True, maar ik mag geen normale cola en fanta meer.. Ik moet perse over op de zero..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uhhhmmmmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tenzij het een vrouw is moet jij gewoon komen.
![]()
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar ik mag geen normale cola en fanta meer.. Ik moet perse over op de zero...
Nou? Nou?quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: