Karel!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:45 schreef Zorroo het volgende:
En dan naar 31:00
Ik denk ook dat dit dus met Tim gebeurt.
Karel niet maar zie je dat Richard dus terugkomt omdat iemand het hem gunt? Ik denk dat het dit jaar weer iets soortgelijks gebeurt maar dan met Tim.quote:
Ik bedoel Karel de presentator. Insert hartjesmile, maar geen idee hoe je dat doetquote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Karel niet maar zie je dat Richard dus terugkomt omdat iemand het hem gunt? Ik denk dat het dit jaar weer iets soortgelijks gebeurt maar dan met Tim.
.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik bedoel Karel de presentator. Insert hartjesmile, maar geen idee hoe je dat doet
Jawel, dat was Gijs Staverman, die is een dag of zelfs 2 weggeweest om weer terug te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
Karelquote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik bedoel Karel de presentator. Insert hartjesmile, maar geen idee hoe je dat doet
Are you Brad Pittquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:27 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Jawel, dat was Gijs Staverman, die is een dag of zelfs 2 weggeweest om weer terug te komen.
Toch nog toe niet, maareh: niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De mensen die weg waren en weer terug kwamen, waren die uiteindelijk de mol?
Nee, maar wel vaak de winnaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De mensen die weg waren en weer terug kwamen, waren die uiteindelijk de mol?
Paul wel, maar Richard en Gijs niet, toch? Bij welke seizoenen was het verder?quote:
Zou die aap die overduidelijk in beeld wordt gebracht op het einde v/d 1 min preview een hint zijn naar Tim?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef jcdragon het volgende:
Wie is de Mol? : Exclusieve beelden bootopdracht
Kandidaten die elkaar wantrouwen![]()
Wie is de Mol? : 1 minuut aflevering 4, seizoen 13
Leuk speelgoed gebruiken ze.![]()
[ afbeelding ]
Haha ik dacht precies hetzelfde!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:50 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zou die aap die overduidelijk in beeld wordt gebracht op het einde v/d 1 min preview een hint zijn naar Tim?
Zeg dat af danquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het morgenavond helaas niet (live) zien, borrel van het werk
Ik ook niet gvd, feestje om 9 uurquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het morgenavond helaas niet (live) zien, borrel van het werk
Of samen op het feestje naar WIDM kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik ook niet gvd, feestje om 9 uurNaja ik kom wel gewoon lekker 3 kwartier te laat, dat zal der leren feestjes te geven tijdens WIDM
Het spel verlaten of naar huis gaan, maakt niets uit. Want je kan ook zeggen dat hij nu nog gewoon in het spel zit, alleen niet bij de rest van de groep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Injetta het volgende:
Tim heeft toch doe extra foto's gemaakt? Je hoorde heel duidelijk doe camera twee keer klikken terwijl hij bezig was om hem goed te zetten.
Ik weet niet of Tim de mol is, maar hij komt geheid weer terug in het spel. In de promo werd altijd gezegd, de mol verlaat nooit het spel. Nu wordt gezegd: de mol gaat nooit naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |