Janine bedoel jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Precies. Iedereen neemt dus aan dat Tim weg is, hij is niet meer bij de groep geweest sinds Tania weg is.
quote:
Sorry, maar jij snapt echt weinig he...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik snap er niks van! Ik geloof hem niet hoor
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Sorry, maar jij snapt echt weinig he...
Haatdragend figuur die jij bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Sorry, maar jij snapt echt weinig he...
Wat zit er in die kokers? In (als het goed is) seizoen 4 is er een soortgelijk iets gedaan. Daar werd er een koker gegeven met een onontwikkelde foto van de Mol. Als je de foto wil bekijken in het zonlicht wordt de foto vernield, er was ergens in de aflevering wel een kans om deze foto te laten ontwikkelen in een red room... Wie weet is dat ook nu het geval, maar omdat het om zoveel kokers gaat zit er waarschijnlijk onontwikkeld geld in.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over de kokers:
Ze worden toch geen 24 uur gefilmd? Open die kokers dan als de camera weg is.
Over Tim:
Hij heeft geen scherm gezien, dus ik verwacht hem volgende week weer terug. Er is elk seizoen 1 aflevering dat er niemand uitgaat, anders kom je niet uit. Daarvan uitgaande zou je dit seizoen nu dus twee van dat soort afleveringen moeten hebben. Lijkt me niet.
Karel!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:45 schreef Zorroo het volgende:
En dan naar 31:00
Ik denk ook dat dit dus met Tim gebeurt.
Karel niet maar zie je dat Richard dus terugkomt omdat iemand het hem gunt? Ik denk dat het dit jaar weer iets soortgelijks gebeurt maar dan met Tim.quote:
Ik bedoel Karel de presentator. Insert hartjesmile, maar geen idee hoe je dat doetquote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Karel niet maar zie je dat Richard dus terugkomt omdat iemand het hem gunt? Ik denk dat het dit jaar weer iets soortgelijks gebeurt maar dan met Tim.
.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik bedoel Karel de presentator. Insert hartjesmile, maar geen idee hoe je dat doet
Jawel, dat was Gijs Staverman, die is een dag of zelfs 2 weggeweest om weer terug te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen.
Karelquote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik bedoel Karel de presentator. Insert hartjesmile, maar geen idee hoe je dat doet
Are you Brad Pittquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:27 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Jawel, dat was Gijs Staverman, die is een dag of zelfs 2 weggeweest om weer terug te komen.
Toch nog toe niet, maareh: niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De mensen die weg waren en weer terug kwamen, waren die uiteindelijk de mol?
Nee, maar wel vaak de winnaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De mensen die weg waren en weer terug kwamen, waren die uiteindelijk de mol?
Paul wel, maar Richard en Gijs niet, toch? Bij welke seizoenen was het verder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |