Omdat hij geen rood scherm kreeg?quote:
Bij mij staat ie op afgevallen hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef Lady-Miekie het volgende:
Op het tweede scherm is Janine afgevallen maar kun je Tim wel weer verdenken!![]()
Wat een verrassing
Ik heb hem nog wel als Mol staan trouwensquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ha bij mij nu ook! Blunder van de website beheerder? Jammer dat ik er geen screenpic van gemaakt heb![]()
Ik denk dat de meesten het vrij obvious vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef svann het volgende:
Hmm... een hoop mensen van de prono denken zeker te weten dat Tim terug komt.
Zou wel een mollenstreek zijn -van de programmamakers dan.
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Tim terugkomt. Waarom zou hij in de Roodshow zeggen dat hij wel een rood scherm gezien had?
misschien dat hij in een volgende aflevering wel dat scherm gaat zien ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook niet dat Tim terugkomt. Waarom zou hij in de Roodshow zeggen dat hij wel een rood scherm gezien had?
quote:
Ik ben benieuwd. Volgens hem was dat stukje dat je in de promo zag een flashback.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef TLC het volgende:
[..]
misschien dat hij in een volgende aflevering wel dat scherm gaat zien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |