SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Laatste post!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef ejiraM het volgende:
http://omroep.vara.nl/media/202710
Joep van Deudecolumn bij Giel over WIDM!
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd echt drie dagen het deuntje in mijn hoofdMaar hij is wel weer tof
Goede TTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Laatste post!
En degene die het volgende topic is echt een c-c-combobreaker! Ik zou bijna denken dat ik het erom deed
Dat valt mij ook op alleen hij staat niet tegen de muur.. Alweer zin in donderdag WIDMquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom staat Tim niet met zijn rug tegen de muur?
ik voel de paranoia al toeslaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op alleen hij staat niet tegen de muur.. Alweer zin in donderdag WIDM
Kees begint bij de Orlando Towers (de sloppenwijk ten zuiden van Chris Hani Road) en pakt daar de taxi op de hoek bij de Shell en KFC, vervolgens zien we helemaal aankomen bij het politiestation, wat hem dus in principe langs de kerk heeft geloodst. Heel vreemd!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef remcoP het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)ng_afl1#.UOxUEXdXuSo
bij mezelf hè!quote:
Omg sorry buufquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
bij mezelf hè!dat ik zo het opschrift van de shirts weer zit te lezen enzo. Die Daniel praat wel zo verrekte keurig dat alles wat hij zegt ingestudeerd lijkt. da's ook ff wennen.
Thnx, heb hem ook in de OP van RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 10 januari #1 gezet.quote:
Hmm.quote:
Dank voor je tip. Ik heb alles gezien via internet ! De moltalk , de 13 minuten uitzending van vorige week donderdagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:16 schreef remcoP het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)ng_afl1#.UOxUEXdXuSo
Geen idee, denk wel redelijk wat! Hoezo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat wij ons van de week afvroegen. Met hoeveel cameramensen wordt WIDM gedraaid? Weet iemand dat?
Naar aanleiding van opdracht 1. Zouden er 10 cameramensen zijn geweest? En heeft de Mol tijdens de hele opnameperiode zijn/haar eigen cameraman?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Geen idee, denk wel redelijk wat! Hoezo?
Ik weet dat dit in eerdere seizoenen wel zo was, hoe het nu is zou ik je niet kunnen vertellen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar aanleiding van opdracht 1. Zouden er 10 cameramensen zijn geweest? En heeft de Mol tijdens de hele opnameperiode zijn/haar eigen cameraman?
Hangt er vanaf hoeveel ze hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Zal dat niet opvallen bij de andere deelnemers dan? Heb zelf ook geen idee hoe het werkt dus shoot me.
Nou, dat vroeg ik me dus afquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Zal dat niet opvallen bij de andere deelnemers dan? Heb zelf ook geen idee hoe het werkt dus shoot me.
En dan? Dan weet je wie de mol is en dan is de hele fun eruit?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat alle cameramannen het wel weten wie de Mol is, zodat ze alles goed in beeld kunnen brengen..
Beter zorgt een van ons dus dat ie mee kan met de opnames voor volgend seizoen.
Naja, met 'goed' bedoel ik niet dat iedereen na 3 seconden kan wie zien wie de Mol is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan? Dan weet je wie de mol is en dan is de hele fun eruit?
De torens waren al, inclusief voetbal, ruim van tevoren geschilderd. Het lijkt mij stug dat de voetbal een hint is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef El.Wulfo het volgende:
Mooi een WIDM topic! Ik kom er in.
Meteen mijn theorie er in gooien dan maar.
Ik denk dat Daniel Boissevain de Mol is, voornamelijk omdat er pas 1 aflevering is geweest en er dus zo weinig hints te vinden zijn ben ik het wat verder gaan zoeken en heb ik gekeken wat ik aan hem kon linken.
- De voetbal die op de torens geschilderd was op een van de twee torens, een hint naar All Stars.
- De mol die vol overtuiging van grootte hoogte af springt, welke bekende Nederlander deed dat ook? Juist, Herman Brood (ik kwam er op door de schilderijen), en wie speelt Herman Brood in de Film?
- De manier waarop Daniel zijn handen heeft wanneer Ewout hoort dat hij af is. Heel erg lang houdt hij zijn handen op een vreemde manier naast zijn gezicht, moet een mol voorstellen?
Verder kan ik me niet voorstellen dat "48 uur in Johannesburg" geen hint is. Als je het dagboek van Ewout leest komt "48u"er een stuk of 4x in voor.
Ik kan dit alleen niet aan een persoon linken.
Johannesburg doet ook mee aan het 48 hour film project, maar ik kan daar geen titels of iets anders van vinden. Iemand hier meer over?
Of moet ik de vorige topics gaan doorlezen?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dank voor je tip. Ik heb alles gezien via internet ! De moltalk , de 13 minuten uitzending van vorige week donderdag
Die heb je vorig jaar al gehad toch? Iemand anders is dan leuker. JP ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef MrManiak het volgende:
Als wij binnenkort een Q&A met Anton Jongstra kunnen krijgen gaan we deze vraag zeker stellen
Anton hebben we inderdaad vorig jaar geïnterviewd, we kunnen proberen om JP te ondervragen...Als hij dat wil, volgens mij is hij niet zo happig voor vraaggesprekken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die heb je vorig jaar al gehad toch? Iemand anders is dan leuker. JP ofzo.
Volgens mij is hij niet zo happig in zijn gezicht tonen haha. Niet geschoten is altijd mis hequote:Op donderdag 10 januari 2013 09:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Anton hebben we inderdaad vorig jaar geïnterviewd, we kunnen proberen om JP te ondervragen...Als hij dat wil, volgens mij is hij niet zo happig voor vraaggesprekken.
Nee hoor, dat weten ze niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat alle cameramannen het wel weten wie de Mol is, zodat ze alles goed in beeld kunnen brengen..
Beter zorgt een van ons dus dat ie mee kan met de opnames voor volgend seizoen.
Ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo happig in zijn gezicht tonen haha. Niet geschoten is altijd mis he.
Er moet minimaal één cameramens wel op de hoogte zijn. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weten ze niet.
Waarschijnlijk hebben ze het op een gegeven moment wel door, maar ze weten het niet van te voren. Er zijn maar enkele mensen die het weten. Art weet het ook niet, al is het natuurlijk ook zo dat hij dichtbij het vuur zit en dus sneller iets door zal hebben.
Wat is daar vreemd aan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoorde vanmorgen ook die reclame voor vanavond op de radio, waarin Art inderdaad "Vanavond, een nieuwe serie Wie is de Mol" zegt... Wel vreemd.
Waarom zou dat moeten dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er moet minimaal één cameramens wel op de hoogte zijn. Dat kan niet anders.
Het woord serie gebruiken we in Nederland vrijwel nooit. Wij zeggen altijd aflevering/episode. In het buitenland wil men het nog wel eens gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Differ het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan als ik vragen mag?
hebben ze niet gewoon een oude reclame per ongeluk gebruikt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het woord serie gebruiken we in Nederland vrijwel nooit. Wij zeggen altijd aflevering/episode. In het buitenland wil men het nog wel eens gebruiken.
Dus vanavond begint een nieuwe serie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het woord serie gebruiken we in Nederland vrijwel nooit. Wij zeggen altijd aflevering/episode. In het buitenland wil men het nog wel eens gebruiken.
Serie --- Zerie --- Zarie --- Zaray....quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan, maar de rest van de spot ging over aflevering 2.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:22 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben ze niet gewoon een oude reclame per ongeluk gebruikt?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Serie --- Zerie --- Zarie --- Zaray....
Nee laat maar
We moeten de regels vd mods wel opvolgen, er zijn niet voor niets aparte topicsquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg er zit een knop in het topic hè
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We moeten de regels vd mods wel opvolgen, er zijn niet voor niets aparte topics
En verder pleur je gewoon op wolfjen
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 10 januari #1quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:46 schreef byah het volgende:
moet ik iets naar aanleiding van de 1 minuut van aflevering 2 in dit topic plaatsen?
Wat zijn jullie ook een lief stelletje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We moeten de regels vd mods wel opvolgen, er zijn niet voor niets aparte topics
En verder pleur je gewoon op wolfjen
Omdat er toch in elk geval eentje alle molacties en molbiechts op moet nemenquote:
doen ze dat niet gewoon zelf met een handycam ofzo? Dat denk ik altijd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Omdat er toch in elk geval eentje alle molacties en molbiechts op moet nemen
Volgens mij niet.. De molacties in elk geval nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doen ze dat niet gewoon zelf met een handycam ofzo? Dat denk ik altijd...
heel subtielquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. De molacties in elk geval nietZou ook wel opvallen als tijdens een opdracht iemand met een handycam rondloopt
Molacties, worden automatisch opgenomen, hoef je niks voor te weten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Omdat er toch in elk geval eentje alle molacties en molbiechts op moet nemen
Dennis die lachend in de camera zijn geld over boord gooit... Dan lijkt het me handig dat de cameraman dat weet toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Molacties, worden automatisch opgenomen, hoef je niks voor te weten.
Molbiechten, camera en iemand van de productie en klaar toch?
Maar het kan best zijn dat tegenwoordig de cameramensen het wel weten
Dennisquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dennis die lachend in de camera zijn geld over boord gooit... Dan lijkt het me handig dat de cameraman dat weet toch?
Geweldigquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:37 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nu even terug, wat briljant was datHij ligt al in een deuk als Regina wordt verteld dat ze de verliezer is
Camera- en productiemensen moeten het inderdaad wel weten, anders ga je gewoon beelden missen in de montage en dus in de uitzending... en dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dennis die lachend in de camera zijn geld over boord gooit... Dan lijkt het me handig dat de cameraman dat weet toch?
Ego is de Molquote:
quote:
Er zijn zoooveel beelden, daar mis je niks aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Camera- en productiemensen moeten het inderdaad wel weten, anders ga je gewoon beelden missen in de montage en dus in de uitzending... en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Vorige week was het ook met kleine letters geschrevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:58 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet hoe de titel van de eerste aflevering was geschreven, maar 'spiegelbeeld' was met een kleine letter.
Dat viel mij op
De achternaam van Daniel is ook nog steeds fout geschreven in de leader. En ja, dat was vorige week ook al.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Vorige week was het ook met kleine letters geschreven
Het blijft erg verdacht... Of gruwelijk slordig, een van de twee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De achternaam van Daniel is ook nog steeds fout geschreven in de leader. En ja, dat was vorige week ook al.
Ik neem aan dat genoeg mensen dat opvalt en evt mailt oid naar WIDM, lijkt me dat ze het dan wel zouden veranderen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het blijft erg verdacht... Of gruwelijk slordig, een van de twee.
Toch is dat een fout die je vrij makkelijk maakt, lijkt me sterk als een missende i al een aanwijzing moet zijn...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De achternaam van Daniel is ook nog steeds fout geschreven in de leader. En ja, dat was vorige week ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
Enorme spoiler omtrent de identiteit van de mol. Als je niet wilt weten wie het is, niet lezen.Verkeerde topic en dat was al bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic
Als het een fout zou zijn, waarom zou het dan nu nog steeds in de leader staan? Het moet iemand toch wel zijn opgevallen, Daniel zelf misschien ook wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Toch is dat een fout die je vrij makkelijk maakt, lijkt me sterk als een missende i al een aanwijzing moet zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |