Enig he?quote:
De MolTalk met Arjen bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik de extra WIDM van vorige week terug kijken de 13 minuten bedoel ik?
Goed zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik de extra WIDM van vorige week terug kijken de 13 minuten bedoel ik?
Dankje wel heb via andere topic van WIDM al gevonden en gekeken naar de Moltalk ook naar de extra uitzending van vorige week 13 minutenquote:
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 10-01-2013 om 17:00:24De eerste muzikale aanwijzing die je leidt naar de afvaller van vanavond is : Above the Rim - Bell Biv Devoe #WIDM reageer retweet
Ik hoop Tania Kross zo vervelend irritantquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar Dio er snel uit, en dan vast vanavond Joep
Ik kijk daar nooit naarquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef TLC het volgende:
Niet de moltalk zometeen vergeten mensen
ik hoop Joep nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar Dio er snel uit, en dan vast vanavond Joep
ja ik ga ook niet zoveel meeposten hoor Haai, je mist dan zoveel..........en hoop met je mee dat JOEP er niet uit gaat.Team JOEPquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Heksje ik zet dadelijk wel mijn iPad uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |