SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef shifto het volgende:
Stoppen met gamen?Ik game juist meer zodat ik minder de drang heb te roken! WASD + Muis is weinig ruimte om te roken.
Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financienquote:Yep die sowieso! Die wordt al astmatisch als ze denkt aan roken.Ik mag ook wel eerlijk bekennen dat een deel van mijn motivatie daar vandaan komt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Muisraket het volgende:
Goed bezig kerel! Hou haar vast, want ze heeft een goede invloed op je!
Dat ook idd! Waardoor ik meer geld heb voor nog meer games op Steam!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zat. Nu kan ik even wat potjes wegknallen, rest van de middag en avond vrij van perikelen
.
[..]
Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financien.
Gerrum menneke toch ({)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik geloof er niks vanEn dat WASD + muis + roken heb ik mijzelf ook al feilloos aangeleerd. Waterpijp roken tijdens het gamen gaat ook prima trouwens
Ik denk dat ik na carnaval ga stoppen. Heb dan doorgaans zoveel gerookt dat ik er de eerste week niet meer aan moet denken, daarnaast zit ik dan twee weken bij mijn ouders en worden ook bloedchagrijnig als ik daar ga roken. Dan zijn we bijna over de ellendige eerste drie weken heen en moet het wel lukken.
Godverdomme wel weer twee dingen geleerd. 1. Niet te vroeg juichen en 2. Hollanders zijn niet te vertrouwen
Nieuwe huurder voor mijn appartement hier had zich bedacht na er 'een nachtje over geslapen te hebben' en nadat we de dag van tevoren al telefonisch overeengekomen waren. Mooi kut dus, want nu heb ik geen nieuwe huurder hier en dan mag ik mijn huur niet opzeggen (zit eigenlijk nog met een contract van een half jaar). Straks dus lekker dubbele huur als ik nu niemand anders vindOf toch maar niet naar Den Bosch verhuizen, maar dat is niet echt een optie natuurlijk.
Een gram of 2quote:
Sinds je jong was? Dan werd het wel tijd om te minderen ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Gerrum menneke toch ({)
[..]
Een gram of 2
Met jouw leeftijd noem ik 10 jaar dagelijks blowen gewoon blowen sinds je jong was heur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging
Dat bedoel ik, als je tien jaar gerookt was terwijl je zo oud bent als Thijs, dat was een ander verhaal geweest.quote:
quote:
Hmmmmm *denkt na*...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik slim zou zijn.
Niet te sarcastisch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:
Wat? En dan moet je nog schoolwerk thuis gaan doen ook?
Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen!![]()
Ook dat moet snel want daarna moet ik naar de tandarts
*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:
Wat? En dan moet je nog schoolwerk thuis gaan doen ook?
Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen!![]()
Ook dat moet snel want daarna moet ik naar de tandarts
Dan zul je toch echt even aan de bak moetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet te sarcastisch.![]()
Maar ik heb de syllabus van mijn normale vak nog niet, waardoor ik niet aan de opdracht kan werken en de docent heeft ook nog geen tentamenstof online gezet.
Dat take-home examen is niet van mijn vakgebied en het onderwerp is interessant om naar te luisteren, maar soms best pittig en ik heb geen zin in een zesje of een onvoldoende.
Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*
True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt even aan de bak moetenAan de andere kant, als dat alles is
Heb je wel horen klagen over meer dusja!
[..]
Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met eten
En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad.Moet ook nog wel een essay over statistiek/kans en een rechtzaak (wtf, hoezo kun je daar een essay over schrijven?) uit gaan poepen, maar voor de rest heb ik het nu nog even rustig.
![]()
*Klopt af*
Wat jij wil.
Ik heb jou toch BBquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Afwijzing van Muisraket. Sterkte shifto![]()
Thuis mijn tijd verdoen terwijl ik het in het weekend achterlijk druk heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!?
[..]
Ik heb jou toch BB
Vorige keer geminderd of helemaal gestopt? Ik heb niet geblowd, maar met gewone sigaretten ben ik ook wel eens een half jaar gestopt geweest. Eerste 12 uur leuk, tweede 12 uur de hel, tweede dag leuk, derde dag de hel, dat duurt 3 weken en dan was het over bij mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging
"Hoe lang rook jij al?"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
Ach, met gamen stopte ik zo vaak. Elke avond wel een keer. Koud kunstje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Hoe lang rook jij al?"
"Nou ja, ik heb hem bijna op, dus ik gok een minuut of 3"![]()
![]()
Als je gaat zeuren over oude grappen, zeg dan tenminste dat 1996 belde om, nou ja..quote:
Ook DIE is inmiddels al oud, mijn moeder maakte die vaakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je gaat zeuren over oude grappen, zeg dan tenminste dat 1996 belde om, nou ja..
Dat jij zo oud bent dat je al die grapjes al kent...quote:
Je bent zelf oudquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook DIE is inmiddels al oud, mijn moeder maakte die vaak.
Aaah koetsiekoetsiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat jij zo oud bent dat je al die grapjes al kent...
Vooruit dan, ik ben 21quote:
Wat is daar in hemelsnaamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik ben 21
En nee, dat weet ik niet, ik roeptoeter gewoon wat rond
Niksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaamaan?
Niet alles kan mee zitten. Je gaat al terug naar Oeteldonk, ben blij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niks
Behalve dan dat je maar huurtoeslag krijgt tot ¤352, maar goed
Vooruit danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alles kan mee zitten. Je gaat al terug naar Oeteldonk, ben blij.
Hoi hoi.quote:
Zou zuur zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooruit dan
Wel eerst weer een nieuwe nieuwe huurder vinden voor dat hok hier, anders zit ik met dubbele huur
ECHT?! WELKEquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Wist je dat er een in Amsterdam een coffeeshop zit met je naam?
HOEZO BEN IK DE BABYquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
TM is wel dé topicbaby trouwensSchattig.
Mja, dan betaal ik hier 525 (schandalig) en daar 565 (hoog maar acceptabel) en dat gaat hem niet wordenquote:
De jongste.quote:
Wat een bedragenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, dan betaal ik hier 525 (schandalig) en daar 565 (hoog maar acceptabel) en dat gaat hem niet worden
300 joints, 1000 stekjes en 150 wietkoekjes voor 20 euro in de maand. Goede deal wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Misleidend wel, denk je voor een abo te komen, krijg je wiet in je poten.
Goedkoopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
300 joints, 1000 stekjes en 150 wietkoekjes voor 20 euro in de maand. Goede deal wel.
Zou nu nog een abo gaan fixen. Kende flink rijk van worden gek.quote:
Rijk word ik graag, bling bling alles en stelen van die rijke tata's.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou nu nog een abo gaan fixen. Kende flink rijk van worden gek.
Liedje van alles. Wat een baas is het ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rijk word ik graag, bling bling alles en stelen van die rijke tata's.
Zie usericonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Devolution het volgende:
Hoe gaan jullie straks verkleed met carnaval?
Uiteraard een jasje met emblemen en een oeteldonkse sjaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Devolution het volgende:
Hoe gaan jullie straks verkleed met carnaval?
quote:
In winkels/kroegen hebben ze die nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef BlackLining het volgende:
Heb alleen nog steeds het embleem van dit jaar nietOveral uitverkocht en ik heb niet zoveel tijd om de stad in te gaan want dan ben ik 5 uur onderweg
Heb ze al in een paar zien hangen ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef BlackLining het volgende:
Worden die ook in kroegen verkocht dan?
De winkels waar ik ging kijken waren ze steeds uitverkocht
Daarbij moet ik er eigenlijk drie hebben want ik weet nog niet welke jas ik aan doeMisschien wissel ik wel.
En twee sjaalsquote:
Er bestaan wasmachines hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En twee sjaalsMaar ik gebruik er maar één want die ruikt naar bier rook en zweet en de ander is schoon, en dat kan natuurlijk niet.
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
Ongehoord dit.
Ik heb een brandweerpak en een Markieskostuum.
Muis???quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat...
Carnavalskleding wassenquote:
Dat is altijd een lastigequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat...
Je sjaal, als je er toch 2 hebt kan dat prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Carnavalskleding wassen![]()
Gewoon even laten luchten en doorgaan. Kom nou.
Zo simpel, sommige vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik was vorig jaar als hunter S. thompson, maar toen kon ik geen dames regelen, de laatste 2 dagen ging ik echt in turkenoutfit (zwembroek, blije tshirt, blije bril die zooi). elke dag 1tje geregeld
Dit jaar wel je leuter erin hangen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik was vorig jaar als hunter S. thompson, maar toen kon ik geen dames regelen, de laatste 2 dagen ging ik echt in turkenoutfit (zwembroek, blije tshirt, blije bril die zooi). elke dag 1tje geregeld
Goeie tip wel, laatste dag zwembroek, blij shirt en een kekke bril.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
allemaal cultuurbarbaren
Ik gebruik juist de vieze sjaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je sjaal, als je er toch 2 hebt kan dat prima.
Ik ging mijn jasje wassen. Al die emblemen eraf.![]()
inderdaad, als je je gewoon mooiboy opstelt gaat het wel allemaal wat makkelijker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goeie tip wel, laatste dag zwembroek, blij shirt en een kekke bril.
Lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik gebruik juist de vieze sjaalDie ruikt naar carnaval.
De schone hangt hier in Leiden aan de muur
In mijn brandweerpak ben ik ook een mooiboy trouwens, al die vrouwen diggen uniformenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
inderdaad, als je je gewoon mooiboy opstelt gaat het wel allemaal wat makkelijker.
met carnaval komt altijd mijn zelfvertrouwen wel omhoog
ik wil dit jaar eigenlijk als Vaas Montenegro of Hoyt Volker (ik prefer hoyt volker).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn brandweerpak ben ik ook een mooiboy trouwens, al die vrouwen diggen uniformen.
Ik ken die 2 ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik wil dit jaar eigenlijk als Vaas Montenegro of Hoyt Volker (ik prefer hoyt volker).
of ik ga echt fucking baas als zwerver maar dat betekend geen dames
Ligt er maar net aan welke hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat is in een stad wonen toch ook chill soms
far cry 3quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken die 2 ook niet.
Zwerver lijkt me een slecht plan.
m.fok.nl jwtz.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik blijf altijd op mijn zolderkamertje zitten.
Haha nou ik ben een dorp gewend, nu kan ik gewoon na school ineens ff vanalles halen (HEMA, ING, schoenmaker, etc.) zonder helemaal moeilijk te hoeven doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke hoor
Maar ehh, wat zijn jullie stamkroegen nou eigenlijk?Ik zit vrijwel altijd bij Tijl Uilenspiegel als ik in de stad ben
Ik vind het niet zo raar als de dames die 2 niet kennenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
far cry 3
VAAS:
[ afbeelding ]
(dit word m dus niet)
HOYT FUCKING VOLKER
[ afbeelding ]
de held
als ze lekker is welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar als de dames die 2 niet kennen. Wil je een gamer scoren als vriendin?
ohja en als ik in Vaas style aankom heeft elke bitch aandacht voor mijn mannelijkheid (ik mis de spieren en het tintje alleen)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar als de dames die 2 niet kennen. Wil je een gamer scoren als vriendin?
Bij mij gaat spieren kweken wel, maar het wegwerken van het beschermende laagje eromheen nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben muhahaha, aangenaam. Ik tracht wel wat spieren te kweken, gaat niet zo snel bij mij. Ecto lijf alles.
Zuur...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme![]()
Vanmorgen die idioot hier die zegt dat hij mijn appartement toch niet wilde, belt net die makelaar dat het appartement wat ik zou huren in Den Bosch toch al verhuurd was!
Kan ik dus weer van voren af aan beginnen. Kutten
Ah ja, dan maar de vetjes eraf werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Same story hier maatlukt me niet maar doe mn best
Haha, vooral rond de buik zeker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij gaat spieren kweken wel, maar het wegwerken van het beschermende laagje eromheen niet_!
Ja maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zoveel moeite doe. Fitness wel bij F4F en ik ga nog regelmatig dus wie weet komt het ooit goedquote:
Vast wel toch? Vooral buikvet is heel lastig weg te werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zoveel moeite doe. Fitness wel bij F4F en ik ga nog regelmatig dus wie weet komt het ooit goed
En laat ik daar nou net genoeg van hebbenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel toch? Vooral buikvet is heel lastig weg te werken.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En laat ik daar nou net genoeg van hebben
Ik geef er ook niks (meer) om.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Bij mannen is dat ook de eerste plek waar alles gaat zitten.
Ik sport 1 keer in de week en kijk wel tot hoever ik komquote:
Inderdaad. Ik ben al aan het kijken naar een lieve katquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sport 1 keer in de week en kijk wel tot hoever ik kom. Dat snoepen doe ik nog steeds wel, te lekker gewoon.
Wat is deze danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben al aan het kijken naar een lieve kat
Dit probleem herken ik wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben muhahaha, aangenaam. Ik tracht wel wat spieren te kweken, gaat niet zo snel bij mij. Ecto lijf alles.
Ja forever alone enzulksquote:
Jawel. Maar daar doelde ik niet opquote:
Kaddenquote:
Ow, ik dacht al dat het zo een sneertje wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar doelde ik niet op
Als ik het wist was het een sneer ja. Maar ik vind wel dat een kat het eerste teken is van forever alone zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al dat het zo een sneertje was.
Die van mij is serieus heel lief alles.
Ja, daar heb je wel een punt. Toen ik hem ophaalde was ik like forever alonequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik het wist was het een sneer ja. Maar ik vind wel dat een kat het eerste teken is van forever alone zijn
Is het over met die chick van nu? Ik snap niet waar je de energie vandaan haaltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Toen ik hem ophaalde was ik like forever alone.
Ow, nu weer trouwens. Nee, valt wel mee hehe.
Nee joh, dat is niet overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is het over met die chick van nu? Ik snap niet waar je de energie vandaan haalt
Vaak terug komende klacht ofnietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke hier een klacht, weekend was te kort.
Ja he, daarom wilde ik hem niet postenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vaak terug komende klacht ofniet
Bosschenaar he, gewoon oe bek open trekken toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, daarom wilde ik hem niet posten.
Wel een positieve he, TJAKKA!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bosschenaar he, gewoon oe bek open trekken toch?
Kunnen niet altijd een positiviteitsgoeroe zijnquote:
Als ik depri ben ga ik in een hoekje krassenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen niet altijd een positiviteitsgoeroe zijn
Emoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik depri ben ga ik in een hoekje krassen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.bezorgmijnbier.nl/bierkoerier-leiden
In het kader van bezuinigingen maar nietquote:
Woon je al lang in Leiden? En waarom ben je er überhaupt heen gegaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In het kader van bezuinigingen maar nietZit aan het water, verdomme. Armzalige boel hier, ik heb hier ook geen werk en mijn werk in Den Bosch heb ik opgezegd toen ik hier kwam wonen. Morgen nog eens bellen of ik daar nog steeds terug kan komen.
Ik heb nog wel zo'n miniblikje Bavaria 0.0 uit een promo-kratMaar dat ga ik gebruiken als ik flink heb zitten dumpen op de WC om hem beter door te kunnen spoelen.
Iets meer dan een half jaar nu. Was bij elke sollicatie zo stom om te zeggen dat ik begin dit jaar weer weg zou gaan en daarom steeds niet aangemomen. "Ja, we zouden je heel graag aannemen, maar niet voor drie maanden".quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Woon je al lang in Leiden? En waarom ben je er überhaupt heen gegaan?
Echt super lang welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Iets meer dan een half jaar nu. Was bij elke sollicatie zo stom om te zeggen dat ik begin dit jaar weer weg zou gaan en daarom steeds niet aangemomen. "Ja, we zouden je heel graag aannemen, maar niet voor drie maanden".
Ben er gaan wonen voor de studie, maar achteraf had ik liever op en neer gereisd.. 4 uur in de trein heen en terug vijf dagen per week, maar vooruit.
Het voelt als drie jaarquote:
Zwaar terecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het voelt als drie jaarIk betrapte mezelf van de week ook op het gebruik van de harde g. Ben me maar even een paar uur in een donker hoekje gaan zitten schamen
Doelde op de reistijd dagelijksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het voelt als drie jaarIk betrapte mezelf van de week ook op het gebruik van de harde g. Ben me maar even een paar uur in een donker hoekje gaan zitten schamen
Aah, op die fiets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doelde op de reistijd dagelijks![]()
Slecht!
Snel weer terug naar den bosch maar hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah, op die fiets.
Is ook lang, maar het is maar een half jaar. En vaak pas om een uur of 2 's middags, dus ik hoef dan ook niet kut vroeg de trein te hebben. Maar dan had ik mijn appartement en mijn baan nu nog gehad.
Ach ja, een mens maakt fouten he
Neem jij mijn appartement in Leiden over dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Snel weer terug naar den bosch maar he
Al kreeg ik er geld bijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neem jij mijn appartement in Leiden over dan?
Ik. Maar altijd voor kortere periodes, ik geniet namelijk van het moment dat ik Den Bosch penetreerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig 's-Hertogenbosch verlaten.
Gelukkig maar, wat zouden we zonder je moetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik. Maar altijd voor kortere periodes, ik geniet namelijk van het moment dat ik Den Bosch penetreer
quote:
Fappen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wat zouden we zonder je moeten.
LOLquote:
Ligt eraan, vorig jaar was ik maar één dag gegaan wegens omstandigheden en het jaar daarvoor op twee verschillende plaatsen en mensen, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is altijd een lastige. Ik wil eigenlijk nog iets hebben want zo een kostuum kun je echt maar 1 avond aan
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik. Maar altijd voor kortere periodes, ik geniet namelijk van het moment dat ik Den Bosch penetreer
Ah, dat is ook nog een mogelijk jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Muisraket het volgende:
Ligt eraan, vorig jaar was ik maar één dag gegaan wegens omstandigheden en het jaar daarvoor op twee verschillende plaatsen en mensen, dus dat scheelt.
Ik was vorig jaar een dag in Lampegatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL
[..]
Ligt eraan, vorig jaar was ik maar één dag gegaan wegens omstandigheden en het jaar daarvoor op twee verschillende plaatsen en mensen, dus dat scheelt.
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen jaar overdag in het weekend (oké, mijn fout) echt net zo taai in Den Bosch anders...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar een dag in LampegatKansloze bende. Beetje normaal uitgaan maar dan verkleed en net wat meer zuipen en vechten dan normaal
Ga jij carnaval vieren?quote:
Oh eerst kende je me niet?quote:
Import zeker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen jaar overdag in het weekend (oké, mijn fout) echt net zo taai in Den Bosch anders...
Ik vier dat ik vakantie heb ja. In het buitenland.quote:
Nee, ik wilde de oude bdh terug en he's back.quote:
Oké, ik heb echt een domme dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vier dat ik vakantie heb ja. In het buitenland.
Geen idee, de verklede mensen die ik sprak kwamen in ieder geval uit Utrecht.quote:
De oude bijdehand is dood. Ik ben bijdehand 2.0quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik wilde de oude bdh terug en he's back.
Hoi bdh2quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De oude bijdehand is dood. Ik ben bijdeband 2.0
.0quote:
Lol @ bijdeband, maar wat zijn jouw specs dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De oude bijdehand is dood. Ik ben bijdehand 2.0
Zijn grappen zijn nu nog bijdehanderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol @ bijdeband, maar wat zijn jouw specs dan?
Ooit zijn wij allen samenquote:
Typo op mn tel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol @ bijdeband, maar wat zijn jouw specs dan?
Ik bouw voor jou een droompaleis, onder de parade.quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Typo op mn tel.
Mijn verbeterde specs: upgrade van mn geheugen, schijt aan alles en iedereen en natuurlijk een nog grotere e-penis.
Ah, kijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bouw voor jou een droompaleis, onder de parade.
Klinkt goed, is niet goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Wel echt leuk dat het topic wat actiever is, nu nog shift, mohmi, A_T en TFM die ietsje vaker terugkomen en een levende DJ en ik ben gelukkig.
Kei toffe plek welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, kijkZorg je wel dat het eind januari af is dan? Dan kan ik alsnog in Oeteldonk gaan wonen
Samen snijden? Oh en srsly ik heb dit weekend echt geen plek meer door een stomme docent en alles wat tegelijk komt, maar wij moeten snel weer even bijpraten, want de koffie is op.quote:
Nee, ik snij niet maar ik schiet. En dit weekend heb ik ook amper tijd maar dan spreken we wel een keer af ja. Kan je meteen mijn Pulp Fiction dvd meenemenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Samen snijden? Oh en srsly ik heb dit weekend echt geen plek meer door een stomme docent en alles wat tegelijk komt, maar wij moeten snel weer even bijpraten, want de koffie is op.
Ik durfde er niet over te beginnen, maar daar zit ik echt al weken mee in mijn maag (die dvd).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik snij niet maar ik schiet. En dit weekend heb ik ook amper tijd maar dan spreken we wel een keer af ja. Kan je meteen mijn Pulp Fiction dvd meenemen
Haha. Ach je bent m niet vergeten iig! En heb je idd lang niet gezien nee!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik durfde er niet over te beginnen, maar daar zit ik echt al weken mee in mijn maag (die dvd).Maar niet half zo erg als het feit dat ik je al eeuwen niet gezien heb.
Wel écht een bazenfilm!
Btw handjekrantje, ik denk dat jij Seven Psychopaths misschien ook wel leuk vindt, lastig te vinden in de bios nu (ik moest naar een of ander filmhuis wtf, hoe kan dat bij een behoorlijk toegankelijke film waar grote namen als Colin Farrell en Christopher Walken in spelen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ach je bent m niet vergeten iig! En heb je idd lang niet gezien nee!
Niet meer. Die conclusie kan je toch wel trekken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Meeten jullie nou eigenlijk regelmatig of niet?
Al eerder niet meer hoor. Ik zag bdh meestal niet bij meets maar gewoon in een café of bij hem thuis.quote:
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet meer. Die conclusie kan je toch wel trekken?
Zal eens kijken of ik m binnen kan hengelen vandeweek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw handjekrantje, ik denk dat jij Seven Psychopaths misschien ook wel leuk vindt, lastig te vinden in de bios nu (ik moest naar een of ander filmhuis wtf, hoe kan dat bij een behoorlijk toegankelijke film waar grote namen als Colin Farrell en Christopher Walken in spelen?), maar mocht je hem ooit tegenkomen, dan zou ik hem zeker gaan kijken.
Weet ik welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Al eerder niet meer hoor. Ik zag bdh meestal niet bij meets maar gewoon in een café of bij hem thuis.
A meet? YOU CAN'T HANDLE A MEET!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik wel.
Meet lijkt me wel tof.
quote:
Maar dan spreken we wel een keer af in de stad. Hoor wel wanneer je kanquote:
Is goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan spreken we wel een keer af in de stad. Hoor wel wanneer je kan
Andere keer welquote:
Wederom te vroegquote:
en 37 tot het weer goed voorbij is!quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:06 schreef BlackLining het volgende:
En toen was het nog maar 32 dagen tot Carnaval. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en 37 tot het weer goed voorbij is!![]()
Moggelquote:mogge!
Zeg doe eens niet zo neerbuigend tegen mensen met een harde Gquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zo vaak post jij er anders ook niet meer hoor jongedamequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Wel echt leuk dat het topic wat actiever is, nu nog shift, mohmi, A_T en TFM die ietsje vaker terugkomen en een levende DJ en ik ben gelukkig.
Als we dan toch Quentin Tarantino aan het kijken zijn, doe dan ook Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik snij niet maar ik schiet. En dit weekend heb ik ook amper tijd maar dan spreken we wel een keer af ja. Kan je meteen mijn Pulp Fiction dvd meenemen
Maar jij bent hier al wat vakerquote:
Die heb ik volgens mij ook genoeg in het topic (tijd terug) en in ieder geval irl aangeraden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als we dan toch Quentin Tarantino aan het kijken zijn, doe dan ook Reservoir Dogs
Toevallig gisteren gezien! En mijn all time favorite film Pulp Fiction gaat vanavond draaien op mijn tv denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als we dan toch Quentin Tarantino aan het kijken zijn, doe dan ook Reservoir Dogs
Inderdaad jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat incl. tentakelseks?
Batoru rowaiaru (2000) - IMDb blijft imho de beste film ooit
De hoofdpersoon eet wel een levende inktvis opquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat incl. tentakelseks?
Batoru rowaiaru (2000) - IMDb blijft imho de beste film ooit
Oh getver. Vind het wel tof dat die Aziaten originele films durven te maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De hoofdpersoon eet wel een levende inktvis op
O en hij doet creatief tandartswerk met een klauwhamer.
Nooit!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
he he shifto ga je nu ook stoppe me blowe he ha aha nou greotjens gr.
Bij mij hielp het juist met stoppen met roken, dankzij het blowen begon ik roken ranzig te vinden ghehequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Nooit!
Maar voorlopig wel ff, tot ik niet meer de drang heb te roken
Om de reden die ik aangaf.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo vaak post jij er anders ook niet meer hoor jongedame
Maar vooruit, om een muisje gelukkig te maken dan
quote:
Ah menneke tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bij mij hielp het juist met stoppen met roken, dankzij het blowen begon ik roken ranzig te vinden ghehe
ohja ben eindelijk 18 mag nu de shop in ik ben eindelijk een grote jongen
Al die uitzendbureaus zijn hetzelfde dus loop ergens naar binnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef Onama het volgende:
Heeft iemand hier positieve ervaringen met een uitzendbureau in Den Bosch? Ik ben opzoek naar een fulltime (of parttime met veel uren) baantje in Den Bosch, maar er is niet zo gek veel aanbod op het moment. Uitzendbureaus heb ik in het verleden wel vaker gedaan, maar die vielen altijd zwaar tegen. Ik ben te oud voor vakkenvullen (20) en verkopers in winkels zijn men ook niet echt naar op zoek. Daarom wou ik toch weer eens een uitzendbureau proberen.
Alvast bedankt!
wat wil je ongeveer voor werk doen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef Onama het volgende:
Heeft iemand hier positieve ervaringen met een uitzendbureau in Den Bosch? Ik ben opzoek naar een fulltime (of parttime met veel uren) baantje in Den Bosch, maar er is niet zo gek veel aanbod op het moment. Uitzendbureaus heb ik in het verleden wel vaker gedaan, maar die vielen altijd zwaar tegen. Ik ben te oud voor vakkenvullen (20) en verkopers in winkels zijn men ook niet echt naar op zoek. Daarom wou ik toch weer eens een uitzendbureau proberen.
Alvast bedankt!
Daar ben ik dus net bang voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al die uitzendbureaus zijn hetzelfde dus loop ergens naar binnen
Ik ben niet vies van werken en sta open voor alles. Wat ik absoluut niet wil doen is outbound callcentre werk. Voor de rest vindt ik bijna alles prima, zolang ik mijn huur en mijn eten maar kan betalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wat wil je ongeveer voor werk doen?
Dan is een uitzendbureau niets voor jou denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar ben ik dus net bang voor. Wel eens ingeschreven gestaan maar dan hebben ze nooit regelmatig werk voor je. Als ze werk hebben is het dozen stapelen in een koud magazijn met niet nederlands sprekende collega's en bellen ze je om 10 uur 's avonds op of je die nacht nog wil werken.
echt hèquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
outbound callcentre werkde horror... de horror
Mensen zonder ziel. Japanners dus.quote:
en ik ooit,quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mensen zonder ziel. Japanners dus.
Ik zou ook op Chinezen mijn geld inzetten, die werken van 7 tot 20 om laptops in elkaar te schroeven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mensen zonder ziel. Japanners dus.
Ik was er al bang voor. Maargoed, men mag hoop hebben natuurlijk. Dan maar opzoek naar een regulier baantje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan is een uitzendbureau niets voor jou denk ik.
He G, als jij als Vaas gaat, ga ik wel als Hoys, ik heb the muscles enzo jwzquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
en ik ooit,
was er na 2 werkdagen weer weg
als jij de muscles hebt moet jij vaas zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef shifto het volgende:
[..]
He G, als jij als Vaas gaat, ga ik wel als Hoys, ik heb the muscles enzo jwz
moet je wel kreezie zijn n shit
Bij Tempo-Team valt het iig best mee. En bij het uitzendbureau naast Jan de Groot ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Maargoed, men mag hoop hebben natuurlijk. Dan maar opzoek naar een regulier baantje.
Die hebben wel een ziel maar geen leven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou ook op Chinezen mijn geld inzetten, die werken van 7 tot 20 om laptops in elkaar te schroeven.
Dan maar geen drugsquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
en ik ooit,
was er na 2 werkdagen weer weg
doe ik niet meer zo veelquote:
Ik zoek nog een schoonmaker. Tientje per uur.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar ben ik dus net bang voor. Wel eens ingeschreven gestaan maar dan hebben ze nooit regelmatig werk voor je. Als ze werk hebben is het dozen stapelen in een koud magazijn met niet nederlands sprekende collega's en bellen ze je om 10 uur 's avonds op of je die nacht nog wil werken.
[..]
Ik ben niet vies van werken en sta open voor alles. Wat ik absoluut niet wil doen is outbound callcentre werk. Voor de rest vindt ik bijna alles prima, zolang ik mijn huur en mijn eten maar kan betalen.
Ik ben trots op je, mijn klein telefoontjequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
doe ik niet meer zo veel
niet dat het ooit al veel was
Vaas heeft te weinig kleren aan, daar verstop ik mijn vet niet in, zon outfitquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
als jij de muscles hebt moet jij vaas zijn
ik vind Hoyt iets stoerder en minder gespierd als vaas en ik ben niet zo gespierd
anders scheer je kaal en word Sam?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Vaas heeft te weinig kleren aan, daar verstop ik mijn vet niet in, zon outfit
Dennis is niet zo lief :cquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef shifto het volgende:
Teken mij zwart, ben ik Dennis!
Maar Sam is wel coole stoner ja
Niet spoilen, ben bezig met laatste missie (denk ik: "Reach Hoyt's HQ"), maar speel eerst nog ff elk kamp en missie uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dennis is niet zo lief :c
oh geloof me, ik heb niks gespoiltquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet spoilen, ben bezig met laatste missie (denk ik: "Reach Hoyt's HQ"), maar speel eerst nog ff elk kamp en missie uit
laat me weten hoe je hem vond enzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef shifto het volgende:
DayumMoest ook wel een erge plottwist worden mocht Dennis ineens bad guy blijken te zijn
Na deze week heb ik die game wel 100% gecleared
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |