abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:49:19 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121313937

Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:50:44 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121313993
Goed bezig kerel! Hou haar vast, want ze heeft een goede invloed op je! :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_121313996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef shifto het volgende:

Stoppen met gamen? :o Ik game juist meer zodat ik minder de drang heb te roken! WASD + Muis is weinig ruimte om te roken. :+
Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zat :'). Nu kan ik even wat potjes wegknallen, rest van de middag en avond vrij van perikelen :D.
quote:
Yep die sowieso! Die wordt al astmatisch als ze denkt aan roken. :o Ik mag ook wel eerlijk bekennen dat een deel van mijn motivatie daar vandaan komt. :+
Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financien :Y.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:52:01 #4
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Muisraket het volgende:
Goed bezig kerel! Hou haar vast, want ze heeft een goede invloed op je! :7
O-) lief hè

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zat :'). Nu kan ik even wat potjes wegknallen, rest van de middag en avond vrij van perikelen :D.

[..]

Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financien :Y.
Dat ook idd! Waardoor ik meer geld heb voor nog meer games op Steam! :D (Al moet ik nu ff dimmen na de holiday sales :+)
pi_121314091
Ik geloof er niks van :7 En dat WASD + muis + roken heb ik mijzelf ook al feilloos aangeleerd. Waterpijp roken tijdens het gamen gaat ook prima trouwens :+ Ik denk dat ik na carnaval ga stoppen. Heb dan doorgaans zoveel gerookt dat ik er de eerste week niet meer aan moet denken, daarnaast zit ik dan twee weken bij mijn ouders en worden ook bloedchagrijnig als ik daar ga roken. Dan zijn we bijna over de ellendige eerste drie weken heen en moet het wel lukken.

Godverdomme wel weer twee dingen geleerd. 1. Niet te vroeg juichen en 2. Hollanders zijn niet te vertrouwen :r

Nieuwe huurder voor mijn appartement hier had zich bedacht na er 'een nachtje over geslapen te hebben' en nadat we de dag van tevoren al telefonisch overeengekomen waren. Mooi kut dus, want nu heb ik geen nieuwe huurder hier en dan mag ik mijn huur niet opzeggen (zit eigenlijk nog met een contract van een half jaar). Straks dus lekker dubbele huur als ik nu niemand anders vind :r Of toch maar niet naar Den Bosch verhuizen, maar dat is niet echt een optie natuurlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:56:03 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314196
En blowde je eerst iedere dag ja? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:02:30 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik geloof er niks van :7 En dat WASD + muis + roken heb ik mijzelf ook al feilloos aangeleerd. Waterpijp roken tijdens het gamen gaat ook prima trouwens :+ Ik denk dat ik na carnaval ga stoppen. Heb dan doorgaans zoveel gerookt dat ik er de eerste week niet meer aan moet denken, daarnaast zit ik dan twee weken bij mijn ouders en worden ook bloedchagrijnig als ik daar ga roken. Dan zijn we bijna over de ellendige eerste drie weken heen en moet het wel lukken.

Godverdomme wel weer twee dingen geleerd. 1. Niet te vroeg juichen en 2. Hollanders zijn niet te vertrouwen :r

Nieuwe huurder voor mijn appartement hier had zich bedacht na er 'een nachtje over geslapen te hebben' en nadat we de dag van tevoren al telefonisch overeengekomen waren. Mooi kut dus, want nu heb ik geen nieuwe huurder hier en dan mag ik mijn huur niet opzeggen (zit eigenlijk nog met een contract van een half jaar). Straks dus lekker dubbele huur als ik nu niemand anders vind :r Of toch maar niet naar Den Bosch verhuizen, maar dat is niet echt een optie natuurlijk.
Gerrum menneke toch ({)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef Muisraket het volgende:
En blowde je eerst iedere dag ja? :o
Een gram of 2 :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:04:18 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314531
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef shifto het volgende:

[..]

Gerrum menneke toch ({)

[..]

Een gram of 2 :')
Sinds je jong was? Dan werd het wel tijd om te minderen ja. :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:05:38 #9
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314576
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:06:28 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314607
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging :P
Met jouw leeftijd noem ik 10 jaar dagelijks blowen gewoon blowen sinds je jong was heur. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:06:53 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314623
Ja maar... :{ ik ben nog steeds jong O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:08:09 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef shifto het volgende:
Ja maar... :{ ik ben nog steeds jong O+
Dat bedoel ik, als je tien jaar gerookt was terwijl je zo oud bent als Thijs, dat was een ander verhaal geweest. :P

Oh nvm ik snap het al, kwartje valt traag. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:09:33 #13
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314726
Dayum gurl :') _O-
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:09:58 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314747
Gvd ik heb echt 0,0 concentratie maar echt zat om te doen, waaronder een take-home exam wat ik echt niet zoek. :'(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:10:22 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef shifto het volgende:
Dayum gurl :') _O-
:@

Ik heb nooit gezegd dat ik slim zou zijn. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:11:32 #16
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314816
Wat? En dan moet je nog schoolwerk thuis gaan doen ook? :(

Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen! :D :P

Ook dat moet snel want daarna moet ik naar de tandarts :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:12:54 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:@

Ik heb nooit gezegd dat ik slim zou zijn. :P
Hmmmmm *denkt na*...

Dat klopt! Heb je nooit (tegen mij of in het topic) gezegd :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:13:00 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:

Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen! :D :P

Niet te sarcastisch. :')

Maar ik heb de syllabus van mijn normale vak nog niet, waardoor ik niet aan de opdracht kan werken en de docent heeft ook nog geen tentamenstof online gezet.

Dat take-home examen is niet van mijn vakgebied en het onderwerp is interessant om naar te luisteren, maar soms best pittig en ik heb geen zin in een zesje of een onvoldoende. ;(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:13:38 #19
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:

*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:15:44 #20
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Niet te sarcastisch. :')

Maar ik heb de syllabus van mijn normale vak nog niet, waardoor ik niet aan de opdracht kan werken en de docent heeft ook nog geen tentamenstof online gezet.

Dat take-home examen is niet van mijn vakgebied en het onderwerp is interessant om naar te luisteren, maar soms best pittig en ik heb geen zin in een zesje of een onvoldoende. ;(
Dan zul je toch echt even aan de bak moeten ;( Aan de andere kant, als dat alles is :) Heb je wel horen klagen over meer dusja!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*
Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met eten :9
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:17:37 #21
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121315077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef shifto het volgende:

[..]

Dan zul je toch echt even aan de bak moeten ;( Aan de andere kant, als dat alles is :) Heb je wel horen klagen over meer dusja!

[..]

Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met eten :9
True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad. :o Moet ook nog wel een essay over statistiek/kans en een rechtzaak (wtf, hoezo kun je daar een essay over schrijven?) uit gaan poepen, maar voor de rest heb ik het nu nog even rustig. :)

*Klopt af*

Wat jij wil. :P
pi_121315198
Afwijzing van Muisraket. Sterkte shifto ;( ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:22:48 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121315286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad. :o Moet ook nog wel een essay over statistiek/kans en een rechtzaak (wtf, hoezo kun je daar een essay over schrijven?) uit gaan poepen, maar voor de rest heb ik het nu nog even rustig. :)

*Klopt af*

Wat jij wil. :P
En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Afwijzing van Muisraket. Sterkte shifto ;( ;(
Ik heb jou toch BB O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:24:32 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121315340
Ok mn buffet roept, even naar het gezever van de directie luisteren. :W :*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:24:38 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121315342
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef shifto het volgende:

[..]

En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!? :D

[..]

Ik heb jou toch BB O+
Thuis mijn tijd verdoen terwijl ik het in het weekend achterlijk druk heb. :') Dus daar moet ik even verandering in brengen. :P Sterkte bij je jaarcijferbespreking en de tandarts!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:24:51 #26
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121315353
En smakelijk! :Y)
pi_121315389
Ohjaaa goed dat je bent gestopt _O_
pi_121315729
Sterkte shifto met de speech :D.
pi_121316558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Vorige keer geminderd of helemaal gestopt? Ik heb niet geblowd, maar met gewone sigaretten ben ik ook wel eens een half jaar gestopt geweest. Eerste 12 uur leuk, tweede 12 uur de hel, tweede dag leuk, derde dag de hel, dat duurt 3 weken en dan was het over bij mij.

Volgens met carnaval weer begonnen want ach, 'eentje kon geen kwaad' :r
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_121316633
Ach, met gamen stopte ik zo vaak. Elke avond wel een keer. Koud kunstje :+.
pi_121316683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
Ach, met gamen stopte ik zo vaak. Elke avond wel een keer. Koud kunstje :+.
"Hoe lang rook jij al?"

"Nou ja, ik heb hem bijna op, dus ik gok een minuut of 3"

:') :{ :')
pi_121316727
Ik stop iedere zondagochtend met drinken en met de week is het zwaarder aan het worden. ;(
pi_121316758
Ik stop elke keer weer met gokken en de week erop waag ik gewoon weer een gokje. :Y
pi_121316764
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

"Hoe lang rook jij al?"

"Nou ja, ik heb hem bijna op, dus ik gok een minuut of 3"

:') :{ :')
_O-
pi_121316773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

_O-
Dat is serieus een oude grap ;(.
pi_121316803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als je gaat zeuren over oude grappen, zeg dan tenminste dat 1996 belde om, nou ja.. ;(
pi_121316837
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als je gaat zeuren over oude grappen, zeg dan tenminste dat 1996 belde om, nou ja.. ;(
Ook DIE is inmiddels al oud, mijn moeder maakte die vaak ;(.
pi_121316852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat jij zo oud bent dat je al die grapjes al kent... :{
pi_121316867
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ook DIE is inmiddels al oud, mijn moeder maakte die vaak ;(.
Je bent zelf oud ;(.
pi_121316878
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat jij zo oud bent dat je al die grapjes al kent... :{
Aaah koetsiekoetsie :+.
pi_121316942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je bent zelf oud ;(.
Hoe jong ben jij?
pi_121316979
Is dat relevant dan ;(
pi_121317020
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef BlackLining het volgende:
Is dat relevant dan ;(
Ja ;(
pi_121317035
Interesse. Ook van mijn kant en van mij weet je het schijnbaar al :Y.
pi_121317071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja ;(
Vooruit dan, ik ben 21 ;(

En nee, dat weet ik niet, ik roeptoeter gewoon wat rond :W
pi_121317101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vooruit dan, ik ben 21 ;(

En nee, dat weet ik niet, ik roeptoeter gewoon wat rond :W
Wat is daar in hemelsnaam ;( aan?
pi_121317107
Haha, niet de jongste hier :D.
pi_121317140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam ;( aan?
Niks ;(

Behalve dan dat je maar huurtoeslag krijgt tot ¤352, maar goed :')
pi_121317176
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niks ;(

Behalve dan dat je maar huurtoeslag krijgt tot ¤352, maar goed :')
Niet alles kan mee zitten. Je gaat al terug naar Oeteldonk, ben blij. 8-)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:05:14 #50
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_121317209
HOI
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_121317240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Niet alles kan mee zitten. Je gaat al terug naar Oeteldonk, ben blij. 8-)
Vooruit dan 8-)

Wel eerst weer een nieuwe nieuwe huurder vinden voor dat hok hier, anders zit ik met dubbele huur :')
pi_121317287
quote:
Hoi hoi.
Wist je dat er een in Amsterdam een coffeeshop zit met je naam? _O_
pi_121317312
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vooruit dan 8-)

Wel eerst weer een nieuwe nieuwe huurder vinden voor dat hok hier, anders zit ik met dubbele huur :')
Zou zuur zijn. ;(
pi_121317331
TM is wel dé topicbaby trouwens :D Schattig. _O_
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:07:47 #55
DM voor pokemon kaarten
pi_121317332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hoi hoi.
Wist je dat er een in Amsterdam een coffeeshop zit met je naam? _O_
ECHT?! WELKE
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:07:59 #56
DM voor pokemon kaarten
pi_121317339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
TM is wel dé topicbaby trouwens :D Schattig. _O_
HOEZO BEN IK DE BABY
pi_121317372
Hoezo is TM de baby? _O-.
pi_121317446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zou zuur zijn. ;(
Mja, dan betaal ik hier 525 (schandalig) en daar 565 (hoog maar acceptabel) en dat gaat hem niet worden :')
pi_121317476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

ECHT?! WELKE
coffeeshop telefoonmaatschappij :')
pi_121317533
Misleidend wel, denk je voor een abo te komen, krijg je wiet in je poten :').
pi_121317535
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

HOEZO BEN IK DE BABY
De jongste. _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, dan betaal ik hier 525 (schandalig) en daar 565 (hoog maar acceptabel) en dat gaat hem niet worden :')
Wat een bedragen :') Hopelijk raak je die ene daar snel kwijt.
pi_121317556
Is hij NOG jonger ja? :o
pi_121317576
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Misleidend wel, denk je voor een abo te komen, krijg je wiet in je poten :').
300 joints, 1000 stekjes en 150 wietkoekjes voor 20 euro in de maand. Goede deal wel. _O_
pi_121317610
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

300 joints, 1000 stekjes en 150 wietkoekjes voor 20 euro in de maand. Goede deal wel. _O_
Goedkoop :o
Ik ga meteen kijken!
pi_121317643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Goedkoop :o
Ik ga meteen kijken!
Zou nu nog een abo gaan fixen. Kende flink rijk van worden gek. _O_
pi_121317676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zou nu nog een abo gaan fixen. Kende flink rijk van worden gek. _O_
Rijk word ik graag, bling bling alles en stelen van die rijke tata's.
pi_121317810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Rijk word ik graag, bling bling alles en stelen van die rijke tata's.
Liedje van alles. Wat een baas is het ook. 8-)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:30:07 #68
DM voor pokemon kaarten
pi_121318368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef muhahaha het volgende:
Is hij NOG jonger ja? :o
ik ben 18
pi_121318382
Ik voel me oud ;(.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:32:38 #70
DM voor pokemon kaarten
pi_121318474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik voel me oud ;(.
:'(
pi_121318551
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik voel me oud ;(.
Je bent oud.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:35:37 #72
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_121318604
Hoe gaan jullie straks verkleed met carnaval?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_121318605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Je bent oud.
}:|
pi_121318682
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Devolution het volgende:
Zie usericon ^O^

Al heb ik een echte boerenkiel, en niet helemaal echte zwarte en rode. Die rode lijkt meer op een Michael Jackson jas en is dus niet echt een boerenkiel, die zwarte vind ik het vetst maar is ook weer net niet echt.
pi_121318687
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Devolution het volgende:
Uiteraard een jasje met emblemen en een oeteldonkse sjaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

}:|
:*
pi_121318766
Heb alleen nog steeds het embleem van dit jaar niet :{ Overal uitverkocht en ik heb niet zoveel tijd om de stad in te gaan want dan ben ik 5 uur onderweg :')
pi_121318808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef BlackLining het volgende:
Heb alleen nog steeds het embleem van dit jaar niet :{ Overal uitverkocht en ik heb niet zoveel tijd om de stad in te gaan want dan ben ik 5 uur onderweg :')
In winkels/kroegen hebben ze die nog gewoon hoor. :o
pi_121318856
Worden die ook in kroegen verkocht dan? :{

De winkels waar ik ging kijken waren ze steeds uitverkocht :r

Daarbij moet ik er eigenlijk drie hebben want ik weet nog niet welke jas ik aan doe :') Misschien wissel ik wel.

Wat zijn jullie stamkroegen trouwens? :7 Als ik in de stad ben zit ik vrijwel altijd bij Tijl Uilenspiegel _O_
pi_121318898
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef BlackLining het volgende:
Worden die ook in kroegen verkocht dan? :{

De winkels waar ik ging kijken waren ze steeds uitverkocht :r

Daarbij moet ik er eigenlijk drie hebben want ik weet nog niet welke jas ik aan doe :') Misschien wissel ik wel.
Heb ze al in een paar zien hangen ja.
pi_121318905
En drie kieltjes jezus. :') _O-
pi_121318940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
En drie kieltjes jezus. :') _O-
En twee sjaals :Y Maar ik gebruik er maar één want die ruikt naar bier rook en zweet en de ander is schoon, en dat kan natuurlijk niet.
pi_121318981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En twee sjaals :Y Maar ik gebruik er maar één want die ruikt naar bier rook en zweet en de ander is schoon, en dat kan natuurlijk niet.
Er bestaan wasmachines hoor. :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:45:15 #83
DM voor pokemon kaarten
pi_121319002
EY VALT ER HIER NOG WA TE NEUKE
pi_121319084
Ongehoord dit :D.

Ik heb een brandweerpak en een Markieskostuum :Y.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:48:58 #85
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121319140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
Ongehoord dit :D.

Ik heb een brandweerpak en een Markieskostuum :Y.
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat... :P
pi_121319155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat... :P
Muis??? :D
pi_121319174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Er bestaan wasmachines hoor. :o
Carnavalskleding wassen :{w

Gewoon even laten luchten en doorgaan. Kom nou.
pi_121319180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat is altijd een lastige :@. Ik wil eigenlijk nog iets hebben want zo een kostuum kun je echt maar 1 avond aan :').
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:51:04 #89
DM voor pokemon kaarten
pi_121319205
ik was vorig jaar als hunter S. thompson, maar toen kon ik geen dames regelen, de laatste 2 dagen ging ik echt in turkenoutfit (zwembroek, blije tshirt, blije bril die zooi). elke dag 1tje geregeld :7
pi_121319215
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Carnavalskleding wassen :{w

Gewoon even laten luchten en doorgaan. Kom nou.
Je sjaal, als je er toch 2 hebt kan dat prima.

Ik ging mijn jasje wassen. Al die emblemen eraf. :'( :'(
pi_121319231
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik was vorig jaar als hunter S. thompson, maar toen kon ik geen dames regelen, de laatste 2 dagen ging ik echt in turkenoutfit (zwembroek, blije tshirt, blije bril die zooi). elke dag 1tje geregeld :7
Zo simpel, sommige vrouwen _O-.
pi_121319238
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dit jaar wel je leuter erin hangen hoor ;(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:52:51 #93
DM voor pokemon kaarten
pi_121319277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zo simpel, sommige vrouwen _O-.
allemaal cultuurbarbaren ;(
pi_121319313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

allemaal cultuurbarbaren ;(
Goeie tip wel, laatste dag zwembroek, blij shirt en een kekke bril. :)
pi_121319368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Je sjaal, als je er toch 2 hebt kan dat prima.

Ik ging mijn jasje wassen. Al die emblemen eraf. :'( :'(
Ik gebruik juist de vieze sjaal :+ Die ruikt naar carnaval.

De schone hangt hier in Leiden aan de muur ^O^
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:55:44 #96
DM voor pokemon kaarten
pi_121319408
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Goeie tip wel, laatste dag zwembroek, blij shirt en een kekke bril. :)
inderdaad, als je je gewoon mooiboy opstelt gaat het wel allemaal wat makkelijker.
met carnaval komt altijd mijn zelfvertrouwen wel omhoog :7
pi_121319416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik gebruik juist de vieze sjaal :+ Die ruikt naar carnaval.

De schone hangt hier in Leiden aan de muur ^O^
Lekker :')

En tof _O_
pi_121319441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

inderdaad, als je je gewoon mooiboy opstelt gaat het wel allemaal wat makkelijker.
met carnaval komt altijd mijn zelfvertrouwen wel omhoog :7
In mijn brandweerpak ben ik ook een mooiboy trouwens, al die vrouwen diggen uniformen :9.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:56:34 #99
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121319443
Wat is in een stad wonen toch ook chill soms :7
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:57:30 #100
DM voor pokemon kaarten
pi_121319484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In mijn brandweerpak ben ik ook een mooiboy trouwens, al die vrouwen diggen uniformen :9.
ik wil dit jaar eigenlijk als Vaas Montenegro of Hoyt Volker (ik prefer hoyt volker).
of ik ga echt fucking baas als zwerver maar dat betekend geen dames
pi_121319510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

ik wil dit jaar eigenlijk als Vaas Montenegro of Hoyt Volker (ik prefer hoyt volker).
of ik ga echt fucking baas als zwerver maar dat betekend geen dames
Ik ken die 2 ook niet ;(.
Zwerver lijkt me een slecht plan :D.
pi_121319573
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat is in een stad wonen toch ook chill soms :7
Ligt er maar net aan welke hoor :')

Maar ehh, wat zijn jullie stamkroegen nou eigenlijk? :+ Ik zit vrijwel altijd bij Tijl Uilenspiegel als ik in de stad ben _O_
pi_121319590
Ik blijf altijd op mijn zolderkamertje zitten.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:00:24 #104
DM voor pokemon kaarten
pi_121319609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ken die 2 ook niet ;(.
Zwerver lijkt me een slecht plan :D.
far cry 3

VAAS:

(dit word m dus niet)

HOYT FUCKING VOLKER

de held
pi_121319612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik blijf altijd op mijn zolderkamertje zitten.
m.fok.nl jwtz.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:00:39 #106
DM voor pokemon kaarten
pi_121319621
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

m.fok.nl jwtz.
dit
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:01:10 #107
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121319648
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan welke hoor :')

Maar ehh, wat zijn jullie stamkroegen nou eigenlijk? :+ Ik zit vrijwel altijd bij Tijl Uilenspiegel als ik in de stad ben _O_
Haha nou ik ben een dorp gewend, nu kan ik gewoon na school ineens ff vanalles halen (HEMA, ING, schoenmaker, etc.) zonder helemaal moeilijk te hoeven doen :7
Dat bedoelde ik meer
pi_121319680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

far cry 3

VAAS:
[ afbeelding ]
(dit word m dus niet)

HOYT FUCKING VOLKER
[ afbeelding ]
de held
Ik vind het niet zo raar als de dames die 2 niet kennen ;(. Wil je een gamer scoren als vriendin? :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:02:16 #109
DM voor pokemon kaarten
pi_121319703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo raar als de dames die 2 niet kennen ;(. Wil je een gamer scoren als vriendin? :)
als ze lekker is wel
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:02:47 #110
DM voor pokemon kaarten
pi_121319729
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

ohja en als ik in Vaas style aankom heeft elke bitch aandacht voor mijn mannelijkheid (ik mis de spieren en het tintje alleen)
pi_121319766
Ja, die spieren zijn nou net het element wat ooh zo belangrijk is bij dat soort volk ;(.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:04:33 #112
DM voor pokemon kaarten
pi_121319811
unfortunatly peanutbutter ;(

mijn naam is trouwens telefoonmaatschappij aangenaam
pi_121319856
Goddomme :r

Vanmorgen die idioot hier die zegt dat hij mijn appartement toch niet wilde, belt net die makelaar dat het appartement wat ik zou huren in Den Bosch toch al verhuurd was! |:(

Kan ik dus weer van voren af aan beginnen. Kutten :r

[ Bericht 16% gewijzigd door BlackLining op 08-01-2013 18:10:32 ]
pi_121319867
Ik ben muhahaha, aangenaam. Ik tracht wel wat spieren te kweken, gaat niet zo snel bij mij :'). Ecto lijf alles.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:01:53 #115
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_121321946
Ik ga als cowboy. Eindeloos respect voor de mensen die een kiel aantrekken _O_
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:01:55 #116
DM voor pokemon kaarten
pi_121321947
Same story hier maat :') lukt me niet maar doe mn best
pi_121322033
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben muhahaha, aangenaam. Ik tracht wel wat spieren te kweken, gaat niet zo snel bij mij :'). Ecto lijf alles.
Bij mij gaat spieren kweken wel, maar het wegwerken van het beschermende laagje eromheen niet :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:04:47 #118
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121322071
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme :r

Vanmorgen die idioot hier die zegt dat hij mijn appartement toch niet wilde, belt net die makelaar dat het appartement wat ik zou huren in Den Bosch toch al verhuurd was! |:(

Kan ik dus weer van voren af aan beginnen. Kutten :r
Zuur...
pi_121323420
Leuk ook hoe mensen dan Orthen, Empel of Schutkamp 'de rand van het centrum' noemen :')
pi_121324145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Same story hier maat :') lukt me niet maar doe mn best
Ah ja, dan maar de vetjes eraf werken :P.
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bij mij gaat spieren kweken wel, maar het wegwerken van het beschermende laagje eromheen niet :')_!
Haha, vooral rond de buik zeker? ;(
pi_121324331
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
Haha, vooral rond de buik zeker? ;(
Ja maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zoveel moeite doe. Fitness wel bij F4F en ik ga nog regelmatig dus wie weet komt het ooit goed :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121324359
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zoveel moeite doe. Fitness wel bij F4F en ik ga nog regelmatig dus wie weet komt het ooit goed :o
Vast wel toch? Vooral buikvet is heel lastig weg te werken ;(.
pi_121324772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vast wel toch? Vooral buikvet is heel lastig weg te werken ;(.
En laat ik daar nou net genoeg van hebben _O-
pi_121324893
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En laat ik daar nou net genoeg van hebben _O-
Herkenbaar ;(.
Bij mannen is dat ook de eerste plek waar alles gaat zitten ;(.
pi_121324955
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Herkenbaar ;(.
Bij mannen is dat ook de eerste plek waar alles gaat zitten ;(.
Ik geef er ook niks (meer) om. :)
pi_121324991
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik geef er ook niks (meer) om. :)
Ik sport 1 keer in de week en kijk wel tot hoever ik kom :+. Dat snoepen doe ik nog steeds wel, te lekker gewoon.
pi_121325014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik sport 1 keer in de week en kijk wel tot hoever ik kom :+. Dat snoepen doe ik nog steeds wel, te lekker gewoon.
Inderdaad. Ik ben al aan het kijken naar een lieve kat :+
pi_121325129
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben al aan het kijken naar een lieve kat :+
Wat is deze dan _O-.
pi_121325152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef muhahaha het volgende:
Dit probleem herken ik wel ja :Y :')

Heeft dan ook wel het voordeel dat de hele week uit de frituur vreten geen enkele invloed heeft, maar goed.

Sportschool gedoe ook maar mee gestopt toen ik in Leiden ging wonen, maar dat wil ik in Den Bosch weer oppakken. Is nog wel even dr vraag of dat er nog af kan want zoals het er nu uit ziet gaat de huur richting de 700 per maand als ik iets fatsoenlijks wil hebben :')
pi_121325575
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat is deze dan _O-.
Ja forever alone enzulks ;(
pi_121325589
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja forever alone enzulks ;(
Je wist niet dat ik een kat heb? :D
pi_121325763
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jawel. Maar daar doelde ik niet op ;)
pi_121325788
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kadden _O_
pi_121325882
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jawel. Maar daar doelde ik niet op ;)
Ow, ik dacht al dat het zo een sneertje was :).

Die van mij is serieus heel lief alles :D.
pi_121325921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow, ik dacht al dat het zo een sneertje was :).

Die van mij is serieus heel lief alles :D.
Als ik het wist was het een sneer ja. Maar ik vind wel dat een kat het eerste teken is van forever alone zijn :@
pi_121325937
Een lieve kat :') HOAX alert.

Hij heeft je onder zijn.. ehh.. kussentje onder het pootje. Kadden zijn stuk voor stuk evil, hebben in tegenstelling tot honten ook geen baas, maar personeel.

Leuke beesten wel, maar lief zijn ze niet :P
pi_121325971
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik het wist was het een sneer ja. Maar ik vind wel dat een kat het eerste teken is van forever alone zijn :@
Ja, daar heb je wel een punt. Toen ik hem ophaalde was ik like forever alone :@.
Ow, nu weer trouwens :'). Nee, valt wel mee hehe.
pi_121326018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel een punt. Toen ik hem ophaalde was ik like forever alone :@.
Ow, nu weer trouwens :'). Nee, valt wel mee hehe.
Is het over met die chick van nu? Ik snap niet waar je de energie vandaan haalt :@
pi_121326086
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is het over met die chick van nu? Ik snap niet waar je de energie vandaan haalt :@
Nee joh, dat is niet over :)

We wonen niet samen he, ik ben momenteel alleen :P.
pi_121326113
OOOOOEEEEH muhahaha is verliehiefd
pi_121326131
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:29 schreef bijdehand het volgende:
OOOOOEEEEH muhahaha is verliehiefd
O+ O+ O+ O+
pi_121326445
Waddup mensjes *O* *O* *O*
pi_121326548
Hey Barrie, sup?
pi_121326755
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
Hey Barrie, sup?
Goeie leven und du?
pi_121326916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Goeie leven und du?
Mag niet klagen :7.
pi_121327550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mag niet klagen :7.
Mag altijd hoor :o
pi_121327624
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Mag altijd hoor :o
Oke hier een klacht, weekend was te kort ;(.
pi_121327753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oke hier een klacht, weekend was te kort ;(.
Vaak terug komende klacht ofniet :o
pi_121327770
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Vaak terug komende klacht ofniet :o
Ja he, daarom wilde ik hem niet posten ;(.
pi_121327814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja he, daarom wilde ik hem niet posten ;(.
Bosschenaar he, gewoon oe bek open trekken toch?
pi_121327836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Bosschenaar he, gewoon oe bek open trekken toch?
Wel een positieve he, TJAKKA! :')
pi_121327930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wel een positieve he, TJAKKA! :')
Kunnen niet altijd een positiviteitsgoeroe zijn :{
pi_121327945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Kunnen niet altijd een positiviteitsgoeroe zijn :{
Als ik depri ben ga ik in een hoekje krassen :D.
pi_121327967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als ik depri ben ga ik in een hoekje krassen :D.
Emo :r
pi_121327975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Emo :r
pi_121327993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lekker krassen altijd leuk. :')
pi_121328011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Lekker krassen altijd leuk. :')
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat. :+
pi_121328021
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ga toch krassen, dan win je nog eens wat. :+
:{
pi_121328081
pi_121328167
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
pi_121328235
pi_121328309
Dusss
pi_121328323
Bier is op ;(
pi_121328352
pi_121328446
pi_121328556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:D _O_
Ga je dat doen? :P
pi_121329091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ga je dat doen? :P
In het kader van bezuinigingen maar niet :') Zit aan het water, verdomme. Armzalige boel hier, ik heb hier ook geen werk en mijn werk in Den Bosch heb ik opgezegd toen ik hier kwam wonen. Morgen nog eens bellen of ik daar nog steeds terug kan komen.

Ik heb nog wel zo'n miniblikje Bavaria 0.0 uit een promo-krat :') Maar dat ga ik gebruiken als ik flink heb zitten dumpen op de WC om hem beter door te kunnen spoelen.
pi_121329163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In het kader van bezuinigingen maar niet :') Zit aan het water, verdomme. Armzalige boel hier, ik heb hier ook geen werk en mijn werk in Den Bosch heb ik opgezegd toen ik hier kwam wonen. Morgen nog eens bellen of ik daar nog steeds terug kan komen.

Ik heb nog wel zo'n miniblikje Bavaria 0.0 uit een promo-krat :') Maar dat ga ik gebruiken als ik flink heb zitten dumpen op de WC om hem beter door te kunnen spoelen.
Woon je al lang in Leiden? En waarom ben je er überhaupt heen gegaan?

_O-
pi_121329252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Woon je al lang in Leiden? En waarom ben je er überhaupt heen gegaan?

_O-
Iets meer dan een half jaar nu. Was bij elke sollicatie zo stom om te zeggen dat ik begin dit jaar weer weg zou gaan en daarom steeds niet aangemomen. "Ja, we zouden je heel graag aannemen, maar niet voor drie maanden".

Ben er gaan wonen voor de studie, maar achteraf had ik liever op en neer gereisd.. 4 uur in de trein heen en terug vijf dagen per week, maar vooruit. Dan had ik nu nog aan de Oranje Nassaulaan gewoond met uitzicht op de Gouden Draak..
pi_121329385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Iets meer dan een half jaar nu. Was bij elke sollicatie zo stom om te zeggen dat ik begin dit jaar weer weg zou gaan en daarom steeds niet aangemomen. "Ja, we zouden je heel graag aannemen, maar niet voor drie maanden".

Ben er gaan wonen voor de studie, maar achteraf had ik liever op en neer gereisd.. 4 uur in de trein heen en terug vijf dagen per week, maar vooruit.
Echt super lang wel -O-
pi_121329463
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Echt super lang wel -O-
Het voelt als drie jaar :') Ik betrapte mezelf van de week ook op het gebruik van de harde g. Ben me maar even een paar uur in een donker hoekje gaan zitten schamen :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:29:40 #172
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121329514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het voelt als drie jaar :') Ik betrapte mezelf van de week ook op het gebruik van de harde g. Ben me maar even een paar uur in een donker hoekje gaan zitten schamen :')
Zwaar terecht. :(
pi_121329652
quote:

[..]

Doelde op de reistijd dagelijks :P

Slecht!
pi_121329749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Doelde op de reistijd dagelijks :P

Slecht!
Aah, op die fiets.

Is ook lang, maar het is maar een half jaar. En vaak pas om een uur of 2 's middags, dus ik hoef dan ook niet kut vroeg de trein te hebben. Maar dan had ik mijn appartement en mijn baan nu nog gehad.

Ach ja, een mens maakt fouten he O-)
pi_121329828
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Aah, op die fiets.

Is ook lang, maar het is maar een half jaar. En vaak pas om een uur of 2 's middags, dus ik hoef dan ook niet kut vroeg de trein te hebben. Maar dan had ik mijn appartement en mijn baan nu nog gehad.

Ach ja, een mens maakt fouten he O-)
Snel weer terug naar den bosch maar he :o
pi_121329846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Snel weer terug naar den bosch maar he :o
Neem jij mijn appartement in Leiden over dan? O+
pi_121329907
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Neem jij mijn appartement in Leiden over dan? O+
Al kreeg ik er geld bij :{w
pi_121332570
Wie gaat er nou vrijwillig 's-Hertogenbosch verlaten :').
pi_121332683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig 's-Hertogenbosch verlaten :').
Ik. Maar altijd voor kortere periodes, ik geniet namelijk van het moment dat ik Den Bosch penetreer :9~
pi_121332816
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik. Maar altijd voor kortere periodes, ik geniet namelijk van het moment dat ik Den Bosch penetreer :9~
Gelukkig maar, wat zouden we zonder je moeten ;(.
pi_121333159
Jezus bijdehand _O- :')
pi_121333460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus bijdehand _O- :')
:D
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Gelukkig maar, wat zouden we zonder je moeten ;(.
Fappen.
pi_121333556
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef bijdehand het volgende:

Fappen.
Dat gebeurd sowieso wel :9.
pi_121333601
I KNOW RIGHT!
pi_121333638
Noodzakelijk onderhoud :D.
pi_121333660
Dan heb ik nog heel wat achterstallig onderhoud _O-
pi_121333790
Fapdoek alless
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:11:30 #188
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121334927
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Muis??? :D
LOL :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is altijd een lastige :@. Ik wil eigenlijk nog iets hebben want zo een kostuum kun je echt maar 1 avond aan :').
Ligt eraan, vorig jaar was ik maar één dag gegaan wegens omstandigheden en het jaar daarvoor op twee verschillende plaatsen en mensen, dus dat scheelt. :P
pi_121334987
quote:

[..]

:') _O_

Dit is ook maar een kortere periode :') Maar Den Bosch penetreren.. ouwe stad met veel van die afgesleten stenen muurtjes.. meh..

Trouwens van de week nog in de stad geweest :') Liep ik in de AH te bellen, zeg ik "nee, ik ben in Den Bosch". Staat er weer zo'n idioot achter me.. "HET IS 'S HERTOGENBOSCH HOOR!!" Jawohl Frau Braun :{ Was er dus weer één van het Genootschap ter bevordering van het gebruik van de originele naam van 's-Hertogenbosch Tweede keer dat ik dat meemaak, vreemd genoeg op dezelfde plek. :')
pi_121335010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Muisraket het volgende:

Ligt eraan, vorig jaar was ik maar één dag gegaan wegens omstandigheden en het jaar daarvoor op twee verschillende plaatsen en mensen, dus dat scheelt. :P
Ah, dat is ook nog een mogelijk ja :Y.
pi_121335049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Muisraket het volgende:

[..]

LOL :D

[..]

Ik was vorig jaar een dag in Lampegat :') Kansloze bende. Beetje normaal uitgaan maar dan verkleed en net wat meer zuipen en vechten dan normaal :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:16:14 #192
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335116
quote:

[..]

Zo ken ik je weer. O+
pi_121335119
Ik ga als tourist :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:17:03 #194
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik was vorig jaar een dag in Lampegat :') Kansloze bende. Beetje normaal uitgaan maar dan verkleed en net wat meer zuipen en vechten dan normaal :')
Ik vond het afgelopen jaar overdag in het weekend (oké, mijn fout) echt net zo taai in Den Bosch anders...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:17:16 #195
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga als tourist :D
Ga jij carnaval vieren? :o :D
pi_121335185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer. O+
Oh eerst kende je me niet? :{w
pi_121335214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik vond het afgelopen jaar overdag in het weekend (oké, mijn fout) echt net zo taai in Den Bosch anders...
Import zeker? -O-
pi_121335216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ga jij carnaval vieren? :o :D
Ik vier dat ik vakantie heb ja. In het buitenland. O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:18:18 #199
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335217
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh eerst kende je me niet? :{w
Nee, ik wilde de oude bdh terug en he's back. :7
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:18:50 #200
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335234
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vier dat ik vakantie heb ja. In het buitenland. O+
Oké, ik heb echt een domme dag. :')
Goed gespeeld. :P

Inb4: 'dag?!'
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:19:32 #201
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335268
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Import zeker? -O-
Geen idee, de verklede mensen die ik sprak kwamen in ieder geval uit Utrecht.
pi_121335279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, ik wilde de oude bdh terug en he's back. :7
De oude bijdehand is dood. Ik ben bijdehand 2.0
pi_121335290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De oude bijdehand is dood. Ik ben bijdeband 2.0
Hoi bdh2 ;)
pi_121335302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi bdh2 ;)
.0
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:21:45 #205
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335362
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De oude bijdehand is dood. Ik ben bijdehand 2.0
Lol @ bijdeband, maar wat zijn jouw specs dan?
pi_121335363
Vorig jaar ben ik zaterdag overdag niet in de stad geweest. Niet om te carnavallen in ieder geval :') Idioot gedoe wel toen! Ik moest zaterdag werken om 10 uur en omdat ik toen ook al tijdelijk (gelukkig maar 2 weken) niet in Den Bosch woonde had ik iemand geregeld om bij te blijven pitten. De avond van tevoren de wekker vast gezet omdat ik dat 's avonds gegarandeerd vergeet. Wekker om 9 uur, tijd zat om te douchen en naar het werk te gaan.

Word ik de volgende ochtend om 9 uur wakker.. in Vught :D

> "Ah kijk, ik ligt naast een vrouw :7 "
> "Wacht eens, die woont heul niet in Den Bosch :? "
> "Kut :{ "
pi_121335385
Nog geen maand meer joepieee
pi_121335397
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Zijn grappen zijn nu nog bijdehander ;(.
pi_121335424
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Nog geen maand meer joepieee
Ooit zijn wij allen samen O+
pi_121335447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Typo op mn tel.

Mijn verbeterde specs: upgrade van mn geheugen, schijt aan alles en iedereen en natuurlijk een nog grotere e-penis.
pi_121335490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ooit zijn wij allen samen O+
Ik bouw voor jou een droompaleis, onder de parade. _O_
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:25:08 #212
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335496
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Typo op mn tel.

Mijn verbeterde specs: upgrade van mn geheugen, schijt aan alles en iedereen en natuurlijk een nog grotere e-penis.
Klinkt goed! :9~

Wel echt leuk dat het topic wat actiever is, nu nog shift, mohmi, A_T en TFM die ietsje vaker terugkomen en een levende DJ en ik ben gelukkig. *O*
pi_121335515
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik bouw voor jou een droompaleis, onder de parade. _O_
Ah, kijk :7 Zorg je wel dat het eind januari af is dan? Dan kan ik alsnog in Oeteldonk gaan wonen _O_
pi_121335541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wel echt leuk dat het topic wat actiever is, nu nog shift, mohmi, A_T en TFM die ietsje vaker terugkomen en een levende DJ en ik ben gelukkig. *O*
Klinkt goed, is niet goed ;(
pi_121335566
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ah, kijk :7 Zorg je wel dat het eind januari af is dan? Dan kan ik alsnog in Oeteldonk gaan wonen _O_
Kei toffe plek wel
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:28:25 #216
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335660
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Klinkt goed, is niet goed ;(
Samen snijden? Oh en srsly ik heb dit weekend echt geen plek meer door een stomme docent en alles wat tegelijk komt, maar wij moeten snel weer even bijpraten, want de koffie is op. :o
pi_121335807
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Samen snijden? Oh en srsly ik heb dit weekend echt geen plek meer door een stomme docent en alles wat tegelijk komt, maar wij moeten snel weer even bijpraten, want de koffie is op. :o
Nee, ik snij niet maar ik schiet. En dit weekend heb ik ook amper tijd maar dan spreken we wel een keer af ja. Kan je meteen mijn Pulp Fiction dvd meenemen :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:32:44 #218
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121335849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik snij niet maar ik schiet. En dit weekend heb ik ook amper tijd maar dan spreken we wel een keer af ja. Kan je meteen mijn Pulp Fiction dvd meenemen :P
Ik durfde er niet over te beginnen, maar daar zit ik echt al weken mee in mijn maag (die dvd). :@ Maar niet half zo erg als het feit dat ik je al eeuwen niet gezien heb. -O-

Wel écht een bazenfilm! _O_
pi_121335877
Pulp Fiction _O_
pi_121335919
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik durfde er niet over te beginnen, maar daar zit ik echt al weken mee in mijn maag (die dvd). :@ Maar niet half zo erg als het feit dat ik je al eeuwen niet gezien heb. -O-

Wel écht een bazenfilm! _O_
Haha. Ach je bent m niet vergeten iig! En heb je idd lang niet gezien nee!
pi_121336034
Meeten jullie nou eigenlijk regelmatig of niet? O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:37:30 #222
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121336052
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha. Ach je bent m niet vergeten iig! En heb je idd lang niet gezien nee!
Btw handjekrantje, ik denk dat jij Seven Psychopaths misschien ook wel leuk vindt, lastig te vinden in de bios nu (ik moest naar een of ander filmhuis wtf, hoe kan dat bij een behoorlijk toegankelijke film waar grote namen als Colin Farrell en Christopher Walken in spelen? :o), maar mocht je hem ooit tegenkomen, dan zou ik hem zeker gaan kijken. :)
pi_121336054
Sinds ik er zit niet meer :o.
pi_121336092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Meeten jullie nou eigenlijk regelmatig of niet? O+
Niet meer. Die conclusie kan je toch wel trekken? ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:38:32 #225
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121336108
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef muhahaha het volgende:
Sinds ik er zit niet meer :o.
Al eerder niet meer hoor. Ik zag bdh meestal niet bij meets maar gewoon in een café of bij hem thuis. ;)
pi_121336125
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet meer. Die conclusie kan je toch wel trekken? ;)
Nee ;(

Zo vaak zit ik hier nou ook weer niet :+ Ik krijg heimwee van dit topic :+
pi_121336139
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Btw handjekrantje, ik denk dat jij Seven Psychopaths misschien ook wel leuk vindt, lastig te vinden in de bios nu (ik moest naar een of ander filmhuis wtf, hoe kan dat bij een behoorlijk toegankelijke film waar grote namen als Colin Farrell en Christopher Walken in spelen? :o), maar mocht je hem ooit tegenkomen, dan zou ik hem zeker gaan kijken. :)
Zal eens kijken of ik m binnen kan hengelen vandeweek.
pi_121336189
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Al eerder niet meer hoor. Ik zag bdh meestal niet bij meets maar gewoon in een café of bij hem thuis. ;)
Weet ik wel :).

Meet lijkt me wel tof :).
pi_121336287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Weet ik wel :).

Meet lijkt me wel tof :).
A meet? YOU CAN'T HANDLE A MEET!
pi_121336386
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

A meet? YOU CAN'T HANDLE A MEET!
I dare you motherfucker!I doubledare you!
pi_121336419
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:46:57 #232
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121336467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef bijdehand het volgende:
pi_121336475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef bijdehand het volgende:
;(
pi_121336493
Bummer man.
pi_121336626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Maar dan spreken we wel een keer af in de stad. Hoor wel wanneer je kan ;)
pi_121336674
Mag ik mee? :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:51:45 #237
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121336685
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar dan spreken we wel een keer af in de stad. Hoor wel wanneer je kan ;)
Is goed. :)
pi_121336833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Mag ik mee? :o
Andere keer wel :P
pi_121337028
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Andere keer wel :P
:P
pi_121337393
En toen was het nog maar 32 dagen tot Carnaval.
pi_121341783
Mogeh ;(.
pi_121341858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh ;(.
Wederom te vroeg ;(.
pi_121341866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:06 schreef BlackLining het volgende:
En toen was het nog maar 32 dagen tot Carnaval. [ afbeelding ]
en 37 tot het weer goed voorbij is! *O*

mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121342190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

en 37 tot het weer goed voorbij is! *O*
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:
mogge!
Moggel c_/
pi_121342267
Haters ;(.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:06:39 #246
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121342360
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:31 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh :7
pi_121342926
quote:

[..]

Zeg doe eens niet zo neerbuigend tegen mensen met een harde G :o
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_121342973
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Zo vaak post jij er anders ook niet meer hoor jongedame :P
Maar vooruit, om een muisje gelukkig te maken dan :+
pi_121342997
Ik werd niet eens genoemd :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121343017
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als we dan toch Quentin Tarantino aan het kijken zijn, doe dan ook Reservoir Dogs :7
pi_121343036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
:*
pi_121343047
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar jij bent hier al wat vaker :P
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Als we dan toch Quentin Tarantino aan het kijken zijn, doe dan ook Reservoir Dogs :7
Die heb ik volgens mij ook genoeg in het topic (tijd terug) en in ieder geval irl aangeraden.
pi_121343320
Dan is het goed :+
pi_121343357
Tarantino films aanraden :{w
pi_121343398
Wat raad jij aan?
pi_121343521
pi_121343571
quote:
Is dat incl. tentakelseks? :9~

Batoru rowaiaru (2000) - IMDb blijft imho de beste film ooit :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:56:14 #258
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_121345055
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Toevallig gisteren gezien! En mijn all time favorite film Pulp Fiction gaat vanavond draaien op mijn tv denk ik _O_
pi_121345520
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad ja _O-, die film is geniaal.
pi_121345654
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De hoofdpersoon eet wel een levende inktvis op

O en hij doet creatief tandartswerk met een klauwhamer.
pi_121345741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De hoofdpersoon eet wel een levende inktvis op

O en hij doet creatief tandartswerk met een klauwhamer.
Oh getver. Vind het wel tof dat die Aziaten originele films durven te maken.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:45:20 #262
DM voor pokemon kaarten
pi_121352977
he he shifto ga je nu ook stoppe me blowe he ha aha nou greotjens gr.
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:28:47 #263
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121354787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
he he shifto ga je nu ook stoppe me blowe he ha aha nou greotjens gr.
Nooit! :D

Maar voorlopig wel ff, tot ik niet meer de drang heb te roken ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:32:41 #264
DM voor pokemon kaarten
pi_121354959
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef shifto het volgende:

[..]

Nooit! :D

Maar voorlopig wel ff, tot ik niet meer de drang heb te roken ;)
Bij mij hielp het juist met stoppen met roken, dankzij het blowen begon ik roken ranzig te vinden ghehe

ohja ben eindelijk 18 mag nu de shop in ik ben eindelijk een grote jongen :@
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:36:57 #265
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121355125
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Zo vaak post jij er anders ook niet meer hoor jongedame :P
Maar vooruit, om een muisje gelukkig te maken dan :+
Om de reden die ik aangaf. :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:37:17 #266
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121355135
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar jij bent hier al wat vaker :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:49:43 #267
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121355683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Bij mij hielp het juist met stoppen met roken, dankzij het blowen begon ik roken ranzig te vinden ghehe

ohja ben eindelijk 18 mag nu de shop in ik ben eindelijk een grote jongen :@
Ah menneke toch O+
pi_121356741
Heeft iemand hier positieve ervaringen met een uitzendbureau in Den Bosch? Ik ben opzoek naar een fulltime (of parttime met veel uren) baantje in Den Bosch, maar er is niet zo gek veel aanbod op het moment. Uitzendbureaus heb ik in het verleden wel vaker gedaan, maar die vielen altijd zwaar tegen. Ik ben te oud voor vakkenvullen (20) en verkopers in winkels zijn men ook niet echt naar op zoek. Daarom wou ik toch weer eens een uitzendbureau proberen.

Alvast bedankt!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_121356859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef Onama het volgende:
Heeft iemand hier positieve ervaringen met een uitzendbureau in Den Bosch? Ik ben opzoek naar een fulltime (of parttime met veel uren) baantje in Den Bosch, maar er is niet zo gek veel aanbod op het moment. Uitzendbureaus heb ik in het verleden wel vaker gedaan, maar die vielen altijd zwaar tegen. Ik ben te oud voor vakkenvullen (20) en verkopers in winkels zijn men ook niet echt naar op zoek. Daarom wou ik toch weer eens een uitzendbureau proberen.

Alvast bedankt!
Al die uitzendbureaus zijn hetzelfde dus loop ergens naar binnen ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:16:23 #270
DM voor pokemon kaarten
pi_121356874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef Onama het volgende:

Alvast bedankt!
wat wil je ongeveer voor werk doen?
pi_121357094
Ik verdiende vroeger 450 euro bij het uitzendbureau, dat was echt fantastisch *G*.
pi_121357095
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Al die uitzendbureaus zijn hetzelfde dus loop ergens naar binnen ;)
Daar ben ik dus net bang voor :). Wel eens ingeschreven gestaan maar dan hebben ze nooit regelmatig werk voor je. Als ze werk hebben is het dozen stapelen in een koud magazijn met niet nederlands sprekende collega's en bellen ze je om 10 uur 's avonds op of je die nacht nog wil werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

wat wil je ongeveer voor werk doen?
Ik ben niet vies van werken en sta open voor alles. Wat ik absoluut niet wil doen is outbound callcentre werk. Voor de rest vindt ik bijna alles prima, zolang ik mijn huur en mijn eten maar kan betalen :).
The sun in your Eyes
pi_121357232
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef Onama het volgende:

[..]

Daar ben ik dus net bang voor :). Wel eens ingeschreven gestaan maar dan hebben ze nooit regelmatig werk voor je. Als ze werk hebben is het dozen stapelen in een koud magazijn met niet nederlands sprekende collega's en bellen ze je om 10 uur 's avonds op of je die nacht nog wil werken.
Dan is een uitzendbureau niets voor jou denk ik.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:26:19 #274
DM voor pokemon kaarten
pi_121357279
outbound callcentre werk ;( de horror... de horror ;(
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:31:14 #275
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121357490
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
outbound callcentre werk ;( de horror... de horror ;(
echt hè :')

het houd niet op, niet vanzelf
pi_121357548
Wie kiest daar nou voor :').
pi_121357574
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:32 schreef muhahaha het volgende:
Wie kiest daar nou voor :').
Mensen zonder ziel. Japanners dus.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:34:09 #278
DM voor pokemon kaarten
pi_121357598
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

en ik ooit,
was er na 2 werkdagen weer weg :')
pi_121357607
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zou ook op Chinezen mijn geld inzetten, die werken van 7 tot 20 om laptops in elkaar te schroeven.
pi_121357630
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan is een uitzendbureau niets voor jou denk ik.
Ik was er al bang voor. Maargoed, men mag hoop hebben natuurlijk. Dan maar opzoek naar een regulier baantje.
The sun in your Eyes
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:35:54 #281
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121357665
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

en ik ooit,
He G, als jij als Vaas gaat, ga ik wel als Hoys, ik heb the muscles enzo jwz :7

moet je wel kreezie zijn n shit
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:37:21 #282
DM voor pokemon kaarten
pi_121357724
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef shifto het volgende:

[..]

He G, als jij als Vaas gaat, ga ik wel als Hoys, ik heb the muscles enzo jwz :7

moet je wel kreezie zijn n shit
als jij de muscles hebt moet jij vaas zijn ;(
ik vind Hoyt iets stoerder en minder gespierd als vaas en ik ben niet zo gespierd :7
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:37:42 #283
DM voor pokemon kaarten
pi_121357737
POKERRRNIGHT
pi_121357764
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik was er al bang voor. Maargoed, men mag hoop hebben natuurlijk. Dan maar opzoek naar een regulier baantje.
Bij Tempo-Team valt het iig best mee. En bij het uitzendbureau naast Jan de Groot ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik zou ook op Chinezen mijn geld inzetten, die werken van 7 tot 20 om laptops in elkaar te schroeven.
Die hebben wel een ziel maar geen leven.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

en ik ooit,
Dan maar geen drugs ;(
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:39:13 #285
DM voor pokemon kaarten
pi_121357783
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]

Dan maar geen drugs ;(
doe ik niet meer zo veel :7

niet dat het ooit al veel was :')
pi_121357802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef Onama het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet vies van werken en sta open voor alles. Wat ik absoluut niet wil doen is outbound callcentre werk. Voor de rest vindt ik bijna alles prima, zolang ik mijn huur en mijn eten maar kan betalen :).
Ik zoek nog een schoonmaker. Tientje per uur.
pi_121357958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

doe ik niet meer zo veel :7

niet dat het ooit al veel was :')
Ik ben trots op je, mijn klein telefoontje :*
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:44:49 #288
DM voor pokemon kaarten
pi_121357987
heeft er iemand HEEL toevallig verstand van cinema4d?
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:46:25 #289
DM voor pokemon kaarten
pi_121358066

dit is overigens het meest kutte filmpje ooit.....
die vuile blije melodie en dan die wilkommen en in het japans enzo :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:56:32 #290
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121358481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

als jij de muscles hebt moet jij vaas zijn ;(
ik vind Hoyt iets stoerder en minder gespierd als vaas en ik ben niet zo gespierd :7
Vaas heeft te weinig kleren aan, daar verstop ik mijn vet niet in, zon outfit ;(
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:02:41 #291
DM voor pokemon kaarten
pi_121358684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef shifto het volgende:

[..]

Vaas heeft te weinig kleren aan, daar verstop ik mijn vet niet in, zon outfit ;(
anders scheer je kaal en word Sam? :D
Sam is een held :D
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:05:17 #292
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121358768
Teken mij zwart, ben ik Dennis! :D

Maar Sam is wel coole stoner ja :7
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:07:30 #293
DM voor pokemon kaarten
pi_121358853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef shifto het volgende:
Teken mij zwart, ben ik Dennis! :D

Maar Sam is wel coole stoner ja :7
Dennis is niet zo lief :c
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:09:35 #294
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121358928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Dennis is niet zo lief :c
Niet spoilen, ben bezig met laatste missie (denk ik: "Reach Hoyt's HQ"), maar speel eerst nog ff elk kamp en missie uit :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:10:58 #295
DM voor pokemon kaarten
pi_121358968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef shifto het volgende:

[..]

Niet spoilen, ben bezig met laatste missie (denk ik: "Reach Hoyt's HQ"), maar speel eerst nog ff elk kamp en missie uit :P
oh geloof me, ik heb niks gespoilt :P vind hem gewoon een kut neger xd (ben geen rascist)
die laatste missie word wel echt heel erg dope!
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:12:24 #296
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121359022
Dayum :P Moest ook wel een erge plottwist worden mocht Dennis ineens bad guy blijken te zijn :+

Na deze week heb ik die game wel 100% gecleared :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:14:04 #297
DM voor pokemon kaarten
pi_121359082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef shifto het volgende:
Dayum :P Moest ook wel een erge plottwist worden mocht Dennis ineens bad guy blijken te zijn :+

Na deze week heb ik die game wel 100% gecleared :P
laat me weten hoe je hem vond enzo :D
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:14:26 #298
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121359101
Komt goed :7
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:15:30 #299
DM voor pokemon kaarten
pi_121359143
Wanneer komt er trouwens weer een meet? :7
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:17:47 #300
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121359238
Regel er 1 zou ik zeggen! Het is nu weer rustiger na de feestdagen enzo :) Terminus is open :7
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:19:49 #301
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121359313
Rustiger na de feestdagen? Voor de mensen zonder school zeker! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')