abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:49:19 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121313937

Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:50:44 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121313993
Goed bezig kerel! Hou haar vast, want ze heeft een goede invloed op je! :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_121313996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef shifto het volgende:

Stoppen met gamen? :o Ik game juist meer zodat ik minder de drang heb te roken! WASD + Muis is weinig ruimte om te roken. :+
Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zat :'). Nu kan ik even wat potjes wegknallen, rest van de middag en avond vrij van perikelen :D.
quote:
Yep die sowieso! Die wordt al astmatisch als ze denkt aan roken. :o Ik mag ook wel eerlijk bekennen dat een deel van mijn motivatie daar vandaan komt. :+
Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financien :Y.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:52:01 #4
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Muisraket het volgende:
Goed bezig kerel! Hou haar vast, want ze heeft een goede invloed op je! :7
O-) lief hè

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zat :'). Nu kan ik even wat potjes wegknallen, rest van de middag en avond vrij van perikelen :D.

[..]

Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financien :Y.
Dat ook idd! Waardoor ik meer geld heb voor nog meer games op Steam! :D (Al moet ik nu ff dimmen na de holiday sales :+)
pi_121314091
Ik geloof er niks van :7 En dat WASD + muis + roken heb ik mijzelf ook al feilloos aangeleerd. Waterpijp roken tijdens het gamen gaat ook prima trouwens :+ Ik denk dat ik na carnaval ga stoppen. Heb dan doorgaans zoveel gerookt dat ik er de eerste week niet meer aan moet denken, daarnaast zit ik dan twee weken bij mijn ouders en worden ook bloedchagrijnig als ik daar ga roken. Dan zijn we bijna over de ellendige eerste drie weken heen en moet het wel lukken.

Godverdomme wel weer twee dingen geleerd. 1. Niet te vroeg juichen en 2. Hollanders zijn niet te vertrouwen :r

Nieuwe huurder voor mijn appartement hier had zich bedacht na er 'een nachtje over geslapen te hebben' en nadat we de dag van tevoren al telefonisch overeengekomen waren. Mooi kut dus, want nu heb ik geen nieuwe huurder hier en dan mag ik mijn huur niet opzeggen (zit eigenlijk nog met een contract van een half jaar). Straks dus lekker dubbele huur als ik nu niemand anders vind :r Of toch maar niet naar Den Bosch verhuizen, maar dat is niet echt een optie natuurlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:56:03 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314196
En blowde je eerst iedere dag ja? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:02:30 #7
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik geloof er niks van :7 En dat WASD + muis + roken heb ik mijzelf ook al feilloos aangeleerd. Waterpijp roken tijdens het gamen gaat ook prima trouwens :+ Ik denk dat ik na carnaval ga stoppen. Heb dan doorgaans zoveel gerookt dat ik er de eerste week niet meer aan moet denken, daarnaast zit ik dan twee weken bij mijn ouders en worden ook bloedchagrijnig als ik daar ga roken. Dan zijn we bijna over de ellendige eerste drie weken heen en moet het wel lukken.

Godverdomme wel weer twee dingen geleerd. 1. Niet te vroeg juichen en 2. Hollanders zijn niet te vertrouwen :r

Nieuwe huurder voor mijn appartement hier had zich bedacht na er 'een nachtje over geslapen te hebben' en nadat we de dag van tevoren al telefonisch overeengekomen waren. Mooi kut dus, want nu heb ik geen nieuwe huurder hier en dan mag ik mijn huur niet opzeggen (zit eigenlijk nog met een contract van een half jaar). Straks dus lekker dubbele huur als ik nu niemand anders vind :r Of toch maar niet naar Den Bosch verhuizen, maar dat is niet echt een optie natuurlijk.
Gerrum menneke toch ({)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:56 schreef Muisraket het volgende:
En blowde je eerst iedere dag ja? :o
Een gram of 2 :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:04:18 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314531
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef shifto het volgende:

[..]

Gerrum menneke toch ({)

[..]

Een gram of 2 :')
Sinds je jong was? Dan werd het wel tijd om te minderen ja. :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:05:38 #9
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314576
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:06:28 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314607
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging :P
Met jouw leeftijd noem ik 10 jaar dagelijks blowen gewoon blowen sinds je jong was heur. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:06:53 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314623
Ja maar... :{ ik ben nog steeds jong O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:08:09 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef shifto het volgende:
Ja maar... :{ ik ben nog steeds jong O+
Dat bedoel ik, als je tien jaar gerookt was terwijl je zo oud bent als Thijs, dat was een ander verhaal geweest. :P

Oh nvm ik snap het al, kwartje valt traag. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:09:33 #13
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314726
Dayum gurl :') _O-
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:09:58 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314747
Gvd ik heb echt 0,0 concentratie maar echt zat om te doen, waaronder een take-home exam wat ik echt niet zoek. :'(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:10:22 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef shifto het volgende:
Dayum gurl :') _O-
:@

Ik heb nooit gezegd dat ik slim zou zijn. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:11:32 #16
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314816
Wat? En dan moet je nog schoolwerk thuis gaan doen ook? :(

Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen! :D :P

Ook dat moet snel want daarna moet ik naar de tandarts :o
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:12:54 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:@

Ik heb nooit gezegd dat ik slim zou zijn. :P
Hmmmmm *denkt na*...

Dat klopt! Heb je nooit (tegen mij of in het topic) gezegd :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:13:00 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:

Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen! :D :P

Niet te sarcastisch. :')

Maar ik heb de syllabus van mijn normale vak nog niet, waardoor ik niet aan de opdracht kan werken en de docent heeft ook nog geen tentamenstof online gezet.

Dat take-home examen is niet van mijn vakgebied en het onderwerp is interessant om naar te luisteren, maar soms best pittig en ik heb geen zin in een zesje of een onvoldoende. ;(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:13:38 #19
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121314904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:

*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:15:44 #20
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121314998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Niet te sarcastisch. :')

Maar ik heb de syllabus van mijn normale vak nog niet, waardoor ik niet aan de opdracht kan werken en de docent heeft ook nog geen tentamenstof online gezet.

Dat take-home examen is niet van mijn vakgebied en het onderwerp is interessant om naar te luisteren, maar soms best pittig en ik heb geen zin in een zesje of een onvoldoende. ;(
Dan zul je toch echt even aan de bak moeten ;( Aan de andere kant, als dat alles is :) Heb je wel horen klagen over meer dusja!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:

[..]

*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*
Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met eten :9
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:17:37 #21
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121315077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef shifto het volgende:

[..]

Dan zul je toch echt even aan de bak moeten ;( Aan de andere kant, als dat alles is :) Heb je wel horen klagen over meer dusja!

[..]

Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met eten :9
True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad. :o Moet ook nog wel een essay over statistiek/kans en een rechtzaak (wtf, hoezo kun je daar een essay over schrijven?) uit gaan poepen, maar voor de rest heb ik het nu nog even rustig. :)

*Klopt af*

Wat jij wil. :P
pi_121315198
Afwijzing van Muisraket. Sterkte shifto ;( ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:22:48 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121315286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad. :o Moet ook nog wel een essay over statistiek/kans en een rechtzaak (wtf, hoezo kun je daar een essay over schrijven?) uit gaan poepen, maar voor de rest heb ik het nu nog even rustig. :)

*Klopt af*

Wat jij wil. :P
En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Afwijzing van Muisraket. Sterkte shifto ;( ;(
Ik heb jou toch BB O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:24:32 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_121315340
Ok mn buffet roept, even naar het gezever van de directie luisteren. :W :*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:24:38 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_121315342
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef shifto het volgende:

[..]

En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!? :D

[..]

Ik heb jou toch BB O+
Thuis mijn tijd verdoen terwijl ik het in het weekend achterlijk druk heb. :') Dus daar moet ik even verandering in brengen. :P Sterkte bij je jaarcijferbespreking en de tandarts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')