SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef shifto het volgende:
Stoppen met gamen?Ik game juist meer zodat ik minder de drang heb te roken! WASD + Muis is weinig ruimte om te roken.
Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financienquote:Yep die sowieso! Die wordt al astmatisch als ze denkt aan roken.Ik mag ook wel eerlijk bekennen dat een deel van mijn motivatie daar vandaan komt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Muisraket het volgende:
Goed bezig kerel! Hou haar vast, want ze heeft een goede invloed op je!
Dat ook idd! Waardoor ik meer geld heb voor nog meer games op Steam!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet totdat mijn broer me vroeg waarom ik zo weinig op steam zat. Nu kan ik even wat potjes wegknallen, rest van de middag en avond vrij van perikelen
.
[..]
Ah, het is ook goed voor jezelf natuurlijk en de financien.
Gerrum menneke toch ({)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik geloof er niks vanEn dat WASD + muis + roken heb ik mijzelf ook al feilloos aangeleerd. Waterpijp roken tijdens het gamen gaat ook prima trouwens
Ik denk dat ik na carnaval ga stoppen. Heb dan doorgaans zoveel gerookt dat ik er de eerste week niet meer aan moet denken, daarnaast zit ik dan twee weken bij mijn ouders en worden ook bloedchagrijnig als ik daar ga roken. Dan zijn we bijna over de ellendige eerste drie weken heen en moet het wel lukken.
Godverdomme wel weer twee dingen geleerd. 1. Niet te vroeg juichen en 2. Hollanders zijn niet te vertrouwen
Nieuwe huurder voor mijn appartement hier had zich bedacht na er 'een nachtje over geslapen te hebben' en nadat we de dag van tevoren al telefonisch overeengekomen waren. Mooi kut dus, want nu heb ik geen nieuwe huurder hier en dan mag ik mijn huur niet opzeggen (zit eigenlijk nog met een contract van een half jaar). Straks dus lekker dubbele huur als ik nu niemand anders vindOf toch maar niet naar Den Bosch verhuizen, maar dat is niet echt een optie natuurlijk.
Een gram of 2quote:
Sinds je jong was? Dan werd het wel tijd om te minderen ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Gerrum menneke toch ({)
[..]
Een gram of 2
Met jouw leeftijd noem ik 10 jaar dagelijks blowen gewoon blowen sinds je jong was heur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging
Dat bedoel ik, als je tien jaar gerookt was terwijl je zo oud bent als Thijs, dat was een ander verhaal geweest.quote:
quote:
Hmmmmm *denkt na*...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik slim zou zijn.
Niet te sarcastisch.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:
Wat? En dan moet je nog schoolwerk thuis gaan doen ook?
Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen!![]()
Ook dat moet snel want daarna moet ik naar de tandarts
*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef shifto het volgende:
Wat? En dan moet je nog schoolwerk thuis gaan doen ook?
Ik heb over paar minuten de jaarcijfer bespreking, even doorbijten om vervolgens het buffet te kunnen schranzen!![]()
Ook dat moet snel want daarna moet ik naar de tandarts
Dan zul je toch echt even aan de bak moetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet te sarcastisch.![]()
Maar ik heb de syllabus van mijn normale vak nog niet, waardoor ik niet aan de opdracht kan werken en de docent heeft ook nog geen tentamenstof online gezet.
Dat take-home examen is niet van mijn vakgebied en het onderwerp is interessant om naar te luisteren, maar soms best pittig en ik heb geen zin in een zesje of een onvoldoende.
Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Houdt zich in over invloed vriendin en pens*
True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt even aan de bak moetenAan de andere kant, als dat alles is
Heb je wel horen klagen over meer dusja!
[..]
Bitch please, gestopt met roken, zekersteweten voorlopig niet stoppen met eten
En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, voor mijn doen is dit echt extreem rustig, echt al eeuwen niet meer gehad.Moet ook nog wel een essay over statistiek/kans en een rechtzaak (wtf, hoezo kun je daar een essay over schrijven?) uit gaan poepen, maar voor de rest heb ik het nu nog even rustig.
![]()
*Klopt af*
Wat jij wil.
Ik heb jou toch BBquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Afwijzing van Muisraket. Sterkte shifto![]()
Thuis mijn tijd verdoen terwijl ik het in het weekend achterlijk druk heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
En wat je doe je met al die tijd die je over hebt dan!?
[..]
Ik heb jou toch BB
Vorige keer geminderd of helemaal gestopt? Ik heb niet geblowd, maar met gewone sigaretten ben ik ook wel eens een half jaar gestopt geweest. Eerste 12 uur leuk, tweede 12 uur de hel, tweede dag leuk, derde dag de hel, dat duurt 3 weken en dan was het over bij mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef shifto het volgende:
Nee ik heb nu 11 jaar gerookt waarvan 10 dagelijks geblowd. Minus wat maanden 2 jaar geleden met een halve poging
"Hoe lang rook jij al?"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
Ach, met gamen stopte ik zo vaak. Elke avond wel een keer. Koud kunstje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Hoe lang rook jij al?"
"Nou ja, ik heb hem bijna op, dus ik gok een minuut of 3"![]()
![]()
Als je gaat zeuren over oude grappen, zeg dan tenminste dat 1996 belde om, nou ja..quote:
Ook DIE is inmiddels al oud, mijn moeder maakte die vaakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je gaat zeuren over oude grappen, zeg dan tenminste dat 1996 belde om, nou ja..
Dat jij zo oud bent dat je al die grapjes al kent...quote:
Je bent zelf oudquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook DIE is inmiddels al oud, mijn moeder maakte die vaak.
Aaah koetsiekoetsiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat jij zo oud bent dat je al die grapjes al kent...
Vooruit dan, ik ben 21quote:
Wat is daar in hemelsnaamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik ben 21
En nee, dat weet ik niet, ik roeptoeter gewoon wat rond
Niksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaamaan?
Niet alles kan mee zitten. Je gaat al terug naar Oeteldonk, ben blij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niks
Behalve dan dat je maar huurtoeslag krijgt tot ¤352, maar goed
Vooruit danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alles kan mee zitten. Je gaat al terug naar Oeteldonk, ben blij.
Hoi hoi.quote:
Zou zuur zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooruit dan
Wel eerst weer een nieuwe nieuwe huurder vinden voor dat hok hier, anders zit ik met dubbele huur
ECHT?! WELKEquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Wist je dat er een in Amsterdam een coffeeshop zit met je naam?
HOEZO BEN IK DE BABYquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
TM is wel dé topicbaby trouwensSchattig.
Mja, dan betaal ik hier 525 (schandalig) en daar 565 (hoog maar acceptabel) en dat gaat hem niet wordenquote:
De jongste.quote:
Wat een bedragenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, dan betaal ik hier 525 (schandalig) en daar 565 (hoog maar acceptabel) en dat gaat hem niet worden
300 joints, 1000 stekjes en 150 wietkoekjes voor 20 euro in de maand. Goede deal wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
Misleidend wel, denk je voor een abo te komen, krijg je wiet in je poten.
Goedkoopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
300 joints, 1000 stekjes en 150 wietkoekjes voor 20 euro in de maand. Goede deal wel.
Zou nu nog een abo gaan fixen. Kende flink rijk van worden gek.quote:
Rijk word ik graag, bling bling alles en stelen van die rijke tata's.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou nu nog een abo gaan fixen. Kende flink rijk van worden gek.
Liedje van alles. Wat een baas is het ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rijk word ik graag, bling bling alles en stelen van die rijke tata's.
Zie usericonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Devolution het volgende:
Hoe gaan jullie straks verkleed met carnaval?
Uiteraard een jasje met emblemen en een oeteldonkse sjaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:35 schreef Devolution het volgende:
Hoe gaan jullie straks verkleed met carnaval?
quote:
In winkels/kroegen hebben ze die nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:39 schreef BlackLining het volgende:
Heb alleen nog steeds het embleem van dit jaar nietOveral uitverkocht en ik heb niet zoveel tijd om de stad in te gaan want dan ben ik 5 uur onderweg
Heb ze al in een paar zien hangen ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef BlackLining het volgende:
Worden die ook in kroegen verkocht dan?
De winkels waar ik ging kijken waren ze steeds uitverkocht
Daarbij moet ik er eigenlijk drie hebben want ik weet nog niet welke jas ik aan doeMisschien wissel ik wel.
En twee sjaalsquote:
Er bestaan wasmachines hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En twee sjaalsMaar ik gebruik er maar één want die ruikt naar bier rook en zweet en de ander is schoon, en dat kan natuurlijk niet.
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
Ongehoord dit.
Ik heb een brandweerpak en een Markieskostuum.
Muis???quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat...
Carnavalskleding wassenquote:
Dat is altijd een lastigequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hear hear! Ik denk dat ik dit jaar iets nieuws zoek, want drie jaar als hetzelfde begint saai te worden. Maar wat...
Je sjaal, als je er toch 2 hebt kan dat prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Carnavalskleding wassen![]()
Gewoon even laten luchten en doorgaan. Kom nou.
Zo simpel, sommige vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik was vorig jaar als hunter S. thompson, maar toen kon ik geen dames regelen, de laatste 2 dagen ging ik echt in turkenoutfit (zwembroek, blije tshirt, blije bril die zooi). elke dag 1tje geregeld
Dit jaar wel je leuter erin hangen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik was vorig jaar als hunter S. thompson, maar toen kon ik geen dames regelen, de laatste 2 dagen ging ik echt in turkenoutfit (zwembroek, blije tshirt, blije bril die zooi). elke dag 1tje geregeld
Goeie tip wel, laatste dag zwembroek, blij shirt en een kekke bril.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
allemaal cultuurbarbaren
Ik gebruik juist de vieze sjaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je sjaal, als je er toch 2 hebt kan dat prima.
Ik ging mijn jasje wassen. Al die emblemen eraf.![]()
inderdaad, als je je gewoon mooiboy opstelt gaat het wel allemaal wat makkelijker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goeie tip wel, laatste dag zwembroek, blij shirt en een kekke bril.
Lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik gebruik juist de vieze sjaalDie ruikt naar carnaval.
De schone hangt hier in Leiden aan de muur
In mijn brandweerpak ben ik ook een mooiboy trouwens, al die vrouwen diggen uniformenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
inderdaad, als je je gewoon mooiboy opstelt gaat het wel allemaal wat makkelijker.
met carnaval komt altijd mijn zelfvertrouwen wel omhoog
ik wil dit jaar eigenlijk als Vaas Montenegro of Hoyt Volker (ik prefer hoyt volker).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn brandweerpak ben ik ook een mooiboy trouwens, al die vrouwen diggen uniformen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |