DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Bazenassist. Beter dan alles wat Willems tot nu toe heeft laten zien dit seizoen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Pieters kan voorlopig sowieso niet naar het centrum omdat hij daar lang niet gespeeld en niet op getraind heeft.
Volgens mij als je bijvoorbeeld met 1 of 2 man naar zo'n wedstrijd gaat als supporter word je denk ik wel een beetje in de watten gelegd. Was toen ook europees in Rusland (waar we helaas dan wel verloren).
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Leuk, maar zegt natuurlijk niet bijster veel op basis van een invalbeurt tegen een beperkte tegenstander in verre van normale omstandigheden.
Hopelijk gaan we deze jongens ook zien in de Eredivisie.
Dat lijkt me zeker. Bakkali en Hiljemark zijn de grootste talenten die er nu bij PSV rondlopen.
Die hiljemark heeft net 1 wedstrijd gespeeld Hoe kan die nou onze god vervangen?
Jij onderschat Hiljeheld gewoon. Hij wordt de volgende psv-er die voor dik geld naar Barca verkast over twee jaar. Busquets opvolgen.
Heel barca bestaat over een paar jaar gewoon uit ex psv'ers
Mag Messi het laatste kwartiertje nog invallen als Bakkali de wedstrijd al heeft beslist.
Hopelijk halen we nog een fatsoenlijke verdediger erbij. PSV mag het dit jaar niet weer weg laten glippen. Hoort met overmacht kampioen te worden dit jaar, als je kijkt naar wat voor spelers de concurrentie heeft.
Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef TweeGrolsch het volgende: Hopelijk halen we nog een fatsoenlijke verdediger erbij. PSV mag het dit jaar niet weer weg laten glippen. Hoort met overmacht kampioen te worden dit jaar, als je kijkt naar wat voor spelers de concurrentie heeft.
Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef TweeGrolsch het volgende: Hopelijk halen we nog een fatsoenlijke verdediger erbij. PSV mag het dit jaar niet weer weg laten glippen. Hoort met overmacht kampioen te worden dit jaar, als je kijkt naar wat voor spelers de concurrentie heeft.
lol wat, volgens mij heeft Ajax bijna dezelfde spelers als waarmee het kampioen werd. Onderschat de Feyenoordspelers niet. En Twente zit weer in hun ritme waarmee ze kampioen werden. Steeds gluiperig de puntjes pakken.
lol wat, volgens mij heeft Ajax bijna dezelfde spelers als waarmee het kampioen werd. Onderschat de Feyenoordspelers niet. En Twente zit weer in hun ritme waarmee ze kampioen werden. Steeds gluiperig de puntjes pakken.
En Twente heeft voor 25 miljoen aan spelers gehaald. Meneer Grolsch overschat de selectie een beetje.
Ajax haast dezelfde spelers in de basis misschien, er zijn 17 weggegaan en 17 bijgekomen.
En Twente heeft voor 25 miljoen aan spelers gehaald. Meneer Grolsch overschat de selectie een beetje.
Ajax haast dezelfde spelers in de basis misschien, er zijn 17 weggegaan en 17 bijgekomen.
Ajax had vorig jaar ook een bijzonder matig elftal. En dat hebben ze nu nog steeds. Feyenoord duikelt daar nog ver onder. Twente is redelijk, maar die hebben maar 2 creatieve spelers waar ze dan ook totaal van afhankelijk zijn. En ze hebben geen fatsoenlijke spits.
Ajax had vorig jaar ook een bijzonder matig elftal. En dat hebben ze nu nog steeds. Feyenoord duikelt daar nog ver onder. Twente is redelijk, maar die hebben maar 2 creatieve spelers waar ze dan ook totaal van afhankelijk zijn. En ze hebben geen fatsoenlijke spits.
Schat je PSV dan zoveel hoger in? Is ook bijzonder matig om het maar in jouw termen te houden
Hahaha en toch speelde ze veruit het beste voetbal.
Ik zeg niet dat PSV geen kampioen kan worden, alleen vergis je je in het klasseverschil
Ajax is gewoon heel matig.
Eriksen en De Jong zijn de enige twee middenvelders in de hele selectie die van niveau Ajax zijn. In de aanval heb je alleen Fisscher die goed is, terwijl die nog maar een paar wedstrijdjes heeft gespeeld. Verdedigend zijn Van Rhijn en Alderweireld goed. En Blind doet het de laatste tijd gewoon normaal.
Ajax heeft 5/6 spelers in de gehele selectie die van voldoende niveau zijn.
Eriksen en De Jong zijn de enige twee middenvelders in de hele selectie die van niveau Ajax zijn. In de aanval heb je alleen Fisscher die goed is, terwijl die nog maar een paar wedstrijdjes heeft gespeeld. Verdedigend zijn Van Rhijn en Alderweireld goed. En Blind doet het de laatste tijd gewoon normaal.
Keepers zijn wel gelijkwaardig, klein plusje voor Ajax Verdediging grote plus Ajax Middenveld plus Ajax Aanval gelijkwaardig
Dit verhaaltje herhaal je om de zoveel weken. Misschien even een keer je ogen open doen.
Het is wel afhankelijk waar De Jong voetbalt. Eigenlijk hoort hij nergens echt thuis, maar is hij stiekem overal onmisbaar.
Als Toivonen niet geblesseerd was geweest had het er waarschijnlijk anders uit gezien, maar nu zie je gewoon dat het middenveld niet echt klopt bij PSV
Als Toivonen niet geblesseerd was geweest had het er waarschijnlijk anders uit gezien, maar nu zie je gewoon dat het middenveld niet echt klopt bij PSV
Heb ik hier al een heel relaas over geschreven. Helemaal met je eens ja.
grappig dat er mensen zijn die het middenveld van ajax beter vinden en de aanval op gelijke waarde schatten. Ik heb op zijn tijd een PSV bril op, maar met een dergelijke post moet je wel een hele grote ajax bril op je neus hebben.
Dat schrijf ik toch ook eerder, als Toivonen er nog geweest was had het er anders uit gezien
Ok. Maar vind je ook serieus dat de aanval gelijkwaardig is? Dat kan ik me toch niet voorstellen. Kijk alleen al even naar het aantal gescoorde doelpunten.
Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef HL_Dog43 het volgende: grappig dat er mensen zijn die het middenveld van ajax beter vinden en de aanval op gelijke waarde schatten. Ik heb op zijn tijd een PSV bril op, maar met een dergelijke post moet je wel een hele grote ajax bril op je neus hebben.
Middenveld van Ajax is ook beter, althans het past sowieso beter bij elkaar. Bij PSV lijkt er geen idee achter te zitten. Aanval geldt ongeveer hetzelfde. Hoewel Narsingh en Mertens betere buitenspelers zijn dan onze Boerigter, Fischer, Sana of Lukoki, spelen ze wel allebei ongeveer hetzelfde. Namelijk op snelheid, naar binnen trekken en dan een actie. Hoewel Narsingh vorig jaar koning der assists was, waren dat geen echte voorzetten van een buitenspeler. Op zich niet erg, maar het is geen heerlijke combinatie met een spits die op voorzetten wacht of een spits die ook zo'n zelfde spelletje speelt. Dan heb je wel individuele kwaliteiten, het werkt gewoon niet lekker.
Middenveld van Ajax is ook beter, althans het past sowieso beter bij elkaar. Bij PSV lijkt er geen idee achter te zitten. Aanval geldt ongeveer hetzelfde. Hoewel Narsingh en Mertens betere buitenspelers zijn dan onze Boerigter, Fischer, Sana of Lukoki, spelen ze wel allebei ongeveer hetzelfde. Namelijk op snelheid, naar binnen trekken en dan een actie. Hoewel Narsingh vorig jaar koning der assists was, waren dat geen echte voorzetten van een buitenspeler. Op zich niet erg, maar het is geen heerlijke combinatie met een spits die op voorzetten wacht of een spits die ook zo'n zelfde spelletje speelt. Dan heb je wel individuele kwaliteiten, het werkt gewoon niet lekker.
Dat is weer, maar vorig jaar was het ook zo dat de nul zelden gehouden werd, ook al werd het dan 6-1 ofzo, daarna kwam dan altijd wedstrijden dat het ff niet liep en dan kan je dus niet vertrouwen op een verdediging die het gewoon dicht houdt.
Ok. Maar vind je ook serieus dat de aanval gelijkwaardig is? Dat kan ik me toch niet voorstellen. Kijk alleen al even naar het aantal gescoorde doelpunten.
PSV aanval is inderdaad beter. Met name Lens zorgt voor het verschil vind ik. Fischer, Hoesen en Lukoki zijn talentvol maar grillig, de rest is niet goed genoeg of komt net terug van lang blessureleed.
Wat niet meteen zegt dat ik de aanval van PSV goed vind. Mertens is even grillig als onze jeugd, Narsingh is een beperkte buitenspeler, Matavz lijkt wat mentale probleempjes te hebben af en toe en Lens is een geweldenaar, maar speelt in het verkeerde systeem. De vele goals komen voort uit individuele klasse, jullie hebben elke wedstrijd 5 man die vrij gemakkelijk kunnen scoren. Echter, als PSV tegen een goed georganiseerde ploeg speelt komt het zwakke punt van al die individuele klasse naar boven; er is niet echt iemand die het elftal op sleeptouw neemt.
Het middenveld van Ajax zit wat beter in elkaar, de middenvelders complementeren elkaar aardig tot redelijk, waar het middenveld van PSV bestaat uit 2 dezelfde type spelers en een blind paard.
Ik vind zowel de verdediging van Ajax als PSV matig, al is die van PSV nog net iets slechter. Over jullie verdediging is hier al meer dan genoeg gezegd, bij Ajax speelt Alderweireld een vrij matig seizoen, Van Rhijn valt me ook meer tegen dan mee en Blind speelt beter dan ooit, maar blijft een subtopper. Ik ben wel enthousiast over Moisander, echte voetballende verdediger en dan neem ik zijn 'momentjes' maar op de koop toe.
De strijd om het kampioenschap zal gaan tussen een ploeg die kan overdonderen en die kan schutteren in dezelfde week en een ploeg die wat minder is qua namen, maar qua samenhang wel beter in elkaar steekt.
Bakkali is al het nodige van bekend. Maar waar baseer jij je mening over Hiljemark op?
Dat heb ik al eens uitgelegd en toen geloofde diverse mensen me niet. Vriend van me woont in Boras en ik heb met hem diverse wedstrijden van Elfsborg bezocht.
Dat heb ik al eens uitgelegd en toen geloofde diverse mensen me niet. Vriend van me woont in Boras en ik heb met hem diverse wedstrijden van Elfsborg bezocht.
Ok. Dat is me dan even ontgaan. Ik zou niet weten waarom iemand over dit soort dingen zou liegen, dus derhalve neem ik dat dan gewoon aan. Echter, hoe representatief zijn wedstrijden van Elfsborg? Zanka waren ook zeer goede verhalen over. En hoewel het steeds beter gaat, is het niet die stabiele verdediger die we verwachtten.
Trouwens, nav berichten over interesse in eind november zei Slegers het volgende:
Ok. Dat is me dan even ontgaan. Ik zou niet weten waarom iemand over dit soort dingen zou liegen, dus derhalve neem ik dat dan gewoon aan. Echter, hoe representatief zijn wedstrijden van Elfsborg? Zanka waren ook zeer goede verhalen over. En hoewel het steeds beter gaat, is het niet die stabiele verdediger die we verwachtten.
Zanka wordt elke week beter. Die komt er ook echt wel. Het is typisch Nederlands om zo'n jongen nu al af te schrijven. Met Marcelo en Zanka hebben we volgend jaar (als ze ook aan elkaar gewend zijn) een centraal duo dat in de middenmoot van Europa gewoon mee kan en voor Eredivisie-begrippen top is. Pieters kan dan gewoon op links blijven en met een aankoop op rechts (ervan uitgaande dat Manolev zijn vertrouwen bij PSV niet meer terugwint) en Zoet op doel, hebben we de beste verdediging van de eredivisie.
Haters lach maar, maak het maar belachelijk, maar kom volgend jaar maar terug.
Denk dat mijn gelijktijdige stelling dat Hiljemark meer talent heeft dan Eriksen er voor zorgde dat vele Ajax-supporters me niet wilde geloven....
[..]
Zanka wordt elke week beter. Die komt er ook echt wel. Het is typisch Nederlands om zo'n jongen nu al af te schrijven. Met Marcelo en Zanka hebben we volgend jaar (als ze ook aan elkaar gewend zijn) een centraal duo dat in de middenmoot van Europa gewoon mee kan en voor Eredivisie-begrippen top is. Pieters kan dan gewoon op links blijven en met een aankoop op rechts (ervan uitgaande dat Manolev zijn vertrouwen bij PSV niet meer terugwint) en Zoet op doel, hebben we de beste verdediging van de eredivisie.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar zoals gezegd, is de basis voor deze bewering alleen het feit dat jij dit zegt. Eriksen stond wel al bekend als een zeer groot talent. Hiljemark niet.
Over de verdediging, is het maar afwachten hoe dat gaat staan. Pieters gaat immers weg waarschijnlijk, dus dan zal Jetro daar staan. op rechts staat heel misschien Brenet. Brenet heeft het potentieel wel, maar de vorm van dit seizoen is niet om over naar huis te schrijven. Dus wellicht dat ze daar inderdaad iemand voor halen indien Manolev ook weg gaat. Mits andere posities niet meer prioriteit genieten. Het is immers maar de vraag of Toivonen, Strootman, Matavz, Mertens en Lens volgend jaar ook nog in Eindhoven spelen.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar zoals gezegd, is de basis voor deze bewering alleen het feit dat jij dit zegt. Eriksen stond wel al bekend als een zeer groot talent. Hiljemark niet.
Aanvoerder Jong Zweden, al international, kampioen geworden en de beste speler van zijn Zweedse ploeg. Is gewoon een groot talent hoor
Aanvoerder Jong Zweden, al international, kampioen geworden en de beste speler van zijn Zweedse ploeg. Is gewoon een groot talent hoor
Gezien de huidige staat van de Zweedse nationale ploeg, zegt me dat niet zoveel. Verder is Nuytinck ook aanvoerder van Jong Oranje, daar stonden ze ook niet bepaald voor in de rij.
Ik zeg niet dat het niks is, maar op basis van wat ik her en der lees aan feiten, kan ik niet met een goede 100% concluderen dat dit per definitie een goede aankoop is.
International en al een WK en EK gespeeld, 2 x kampioen van Nederland geworden, grootste talent van Denemarken en beste speler van Denemarken geworden. Grootste talent van Nederland in 2011. Die Eriksen lijkt mij toch anders ook wel een groot talent.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
International en al een WK en EK gespeeld, 2 x kampioen van Nederland geworden, grootste talent van Denemarken en beste speler van Denemarken geworden. Grootste talent van Nederland in Die Eriksen lijkt mij toch anders ook wel een groot talent.
International en al een WK en EK gespeeld, 2 x kampioen van Nederland geworden, grootste talent van Denemarken en beste speler van Denemarken geworden. Grootste talent van Nederland in 2011. Die Eriksen lijkt mij toch anders ook wel een groot talent.
Is die Eriksen werkelijk beste speler van denemarken geworden Die hebben ook niets van bovenmatige klasse rondlopen dus.
Nergens, maar Hoppahoppa is zo stellig dat het een groter talent is dan Eriksen. Gebruikte jouw post even als vergelijkingsmateriaal
Eriksen is idd een groot talent, maar elk jaar wordt er gezegd NU moet het er onderhand eens uitkomen, maar jaar op jaar vind ik zijn progressie tegenvallen.
Eriksen is idd een groot talent, maar elk jaar wordt er gezegd NU moet het er onderhand eens uitkomen, maar jaar op jaar vind ik zijn progressie tegenvallen.
Speelt dit jaar gewoon voor het merendeel hele goede wedstrijden hoor. En op 20 jarige leeftijd heb je gewoon nog steeds wisselvalligheid. Er zijn maar weinig spelers die op hun 20e al hun gehele belofte inlossen en daar ook voor lange tijd blijven (op dat niveau),
Speelt dit jaar gewoon voor het merendeel hele goede wedstrijden hoor. En op 20 jarige leeftijd heb je gewoon nog steeds wisselvalligheid. Er zijn maar weinig spelers die op hun 20e al hun gehele belofte inlossen en daar ook voor lange tijd blijven (op dat niveau),
Ik vind Fischer een betere indruk maken, althans in de wedstrijden die ik heb gezien. Ik weet het niet met die Eriksen, is nu al 2-3 jaar een talent....
Ik vind Fischer een betere indruk maken, althans in de wedstrijden die ik heb gezien. Ik weet het niet met die Eriksen, is nu al 2-3 jaar een talent....
Is ook nog steeds maar 20 jaar he. Waarom mag hij geen talent meer zijn en een Hiljemark wel?
Is ook nog steeds maar 20 jaar he. Waarom mag hij geen talent meer zijn en een Hiljemark wel?
Ik denk omdat de progressie van Eriksen toch wat tegenvalt. Zelfde geldt voor Wijnaldum, die is 21 ofzo, maar speelt al zo lang mee dat je eigenlijk had verwacht dat ook hij verder zou zijn.
Omdat hij voor een 20jarige, zoals jij al zei, behoorlijk wat ervaring heeft. Maar nog niet bijster veel heeft laten zien. Behalve dat hij talent heeft.
Ik ben veel meer onder de indruk van die Fischer, laat imo in zijn paar wedstrijden zien een grotere 'belofte' te zijn dan Eriksen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik denk omdat de progressie van Eriksen toch wat tegenvalt. Zelfde geldt voor Wijnaldum, die is 21 ofzo, maar speelt al zo lang mee dat je eigenlijk had verwacht dat ook hij verder zou zijn.
Ik vind de progressie zeker niet tegenvallen. Neemt dit jaar al vaker zijn team op sleeptouw en dat in een ploeg die 2 belangrijke pionnen van het kampioenselftal zijn vertrokken. Het is geen superman die een team in zijn eentje kampioen maakt en 20 keer scoort. Hij mag zeker wel doelgerichter worden maar hij leidt echt bijna elke aanval in en heeft heel vaak de (voor)assist.
Omdat hij voor een 20jarige, zoals jij al zei, behoorlijk wat ervaring heeft. Maar nog niet bijster veel heeft laten zien. Behalve dat hij talent heeft.
Ik ben veel meer onder de indruk van die Fischer, laat imo in zijn paar wedstrijden zien een grotere 'belofte' te zijn dan Eriksen. Want Fischer heeft ook al matige momenten gehad, maar die vergeet je dan omdat hij dan toch nog die mooie actie maakt.
Fischer profileert zich wat nadrukkelijker met flair. Het heeft ook met perceptie te maken. Omdat hij altijd zo flets oog herinner je je vaker de matte momenten. Terwijl hij echt al vaak zat belangrijk is geweest op de juiste momenten.
Jongens, achter Eriksen zaten de topclubs aan en ach Hiljemeastro de clubs van het kaliber PSV volgens mij........
Waar zeg ik dat dat niet mag? Maar er wordt toch al jaren geroepen dat Eriksen het een keer moet laten zien in grote wedstrijden, en wat minder grillig moet worden. Hij speelt nu 3 volledige seizoenen bij Ajax, dan moet je je toch langzaam maar zeker gaan manifesteren. En als je een echte wereldtopper wil worden, want grote europese ploegen zijn schijnbaar bereidt 10 tallen miljoenen te betalen voor hem, dan moet je op zijn leeftijd toch onderhand de beste speler van de competitie zijn. Maar ik zie het er niet aan af op dit moment.
Maar genoeg over Ajacieden, ik ben benieuwd naar PSV's nieuwe aanwinst, en een aardig oordeel over hem kan ik pas vellen na een laten we zeggen 1 seizoen.
Waar zeg ik dat dat niet mag? Maar er wordt toch al jaren geroepen dat Eriksen het een keer moet laten zien in grote wedstrijden, en wat minder grillig moet worden. Hij speelt nu 3 volledige seizoenen bij Ajax, dan moet je je toch langzaam maar zeker gaan manifesteren. En als je een echte wereldtopper wil worden, want grote europese ploegen zijn schijnbaar bereidt 10 tallen miljoenen te betalen voor hem, dan moet je op zijn leeftijd toch onderhand de beste speler van de competitie zijn. Maar ik zie het er niet aan af op dit moment.
Maar genoeg over Ajacieden, ik ben benieuwd naar PSV's nieuwe aanwinst, en een aardig oordeel over hem kan ik pas vellen na een laten we zeggen 1 seizoen.
Eriksen laat het juist wel zien in de grote wedstrijden. In ieder geval een stuk meer dan Toivonen, en dat al op 20 jarige leeftijd.