abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121366192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik geloof je hoor
Denk dat mijn gelijktijdige stelling dat Hiljemark meer talent heeft dan Eriksen er voor zorgde dat vele Ajax-supporters me niet wilde geloven.... :') ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ok. Dat is me dan even ontgaan. Ik zou niet weten waarom iemand over dit soort dingen zou liegen, dus derhalve neem ik dat dan gewoon aan. Echter, hoe representatief zijn wedstrijden van Elfsborg? Zanka waren ook zeer goede verhalen over. En hoewel het steeds beter gaat, is het niet die stabiele verdediger die we verwachtten.
Zanka wordt elke week beter. Die komt er ook echt wel. Het is typisch Nederlands om zo'n jongen nu al af te schrijven. Met Marcelo en Zanka hebben we volgend jaar (als ze ook aan elkaar gewend zijn) een centraal duo dat in de middenmoot van Europa gewoon mee kan en voor Eredivisie-begrippen top is. Pieters kan dan gewoon op links blijven en met een aankoop op rechts (ervan uitgaande dat Manolev zijn vertrouwen bij PSV niet meer terugwint) en Zoet op doel, hebben we de beste verdediging van de eredivisie.

Haters lach maar, maak het maar belachelijk, maar kom volgend jaar maar terug.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:24:18 #277
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_121366995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Denk dat mijn gelijktijdige stelling dat Hiljemark meer talent heeft dan Eriksen er voor zorgde dat vele Ajax-supporters me niet wilde geloven.... :') ;)

[..]

Zanka wordt elke week beter. Die komt er ook echt wel. Het is typisch Nederlands om zo'n jongen nu al af te schrijven. Met Marcelo en Zanka hebben we volgend jaar (als ze ook aan elkaar gewend zijn) een centraal duo dat in de middenmoot van Europa gewoon mee kan en voor Eredivisie-begrippen top is. Pieters kan dan gewoon op links blijven en met een aankoop op rechts (ervan uitgaande dat Manolev zijn vertrouwen bij PSV niet meer terugwint) en Zoet op doel, hebben we de beste verdediging van de eredivisie.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar zoals gezegd, is de basis voor deze bewering alleen het feit dat jij dit zegt. Eriksen stond wel al bekend als een zeer groot talent. Hiljemark niet.

Over de verdediging, is het maar afwachten hoe dat gaat staan. Pieters gaat immers weg waarschijnlijk, dus dan zal Jetro daar staan. op rechts staat heel misschien Brenet. Brenet heeft het potentieel wel, maar de vorm van dit seizoen is niet om over naar huis te schrijven. Dus wellicht dat ze daar inderdaad iemand voor halen indien Manolev ook weg gaat. Mits andere posities niet meer prioriteit genieten. Het is immers maar de vraag of Toivonen, Strootman, Matavz, Mertens en Lens volgend jaar ook nog in Eindhoven spelen.
pi_121367449
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar zoals gezegd, is de basis voor deze bewering alleen het feit dat jij dit zegt. Eriksen stond wel al bekend als een zeer groot talent. Hiljemark niet.

Aanvoerder Jong Zweden, al international, kampioen geworden en de beste speler van zijn Zweedse ploeg. Is gewoon een groot talent hoor
pi_121368843
Federica_inter bestaat niet meer ;( :'(
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:01:39 #280
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_121369264
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Federica_inter bestaat niet meer ;( :'(
die was toch zo gek op strootgod?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_121370350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

die was toch zo gek op strootgod?
Ik denk dat ze boos is dat hij ws ook naar Milan kan
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:46:42 #282
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_121371793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aanvoerder Jong Zweden, al international, kampioen geworden en de beste speler van zijn Zweedse ploeg. Is gewoon een groot talent hoor
Gezien de huidige staat van de Zweedse nationale ploeg, zegt me dat niet zoveel. Verder is Nuytinck ook aanvoerder van Jong Oranje, daar stonden ze ook niet bepaald voor in de rij.

Ik zeg niet dat het niks is, maar op basis van wat ik her en der lees aan feiten, kan ik niet met een goede 100% concluderen dat dit per definitie een goede aankoop is.
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat eigenlijk, naast Toivonen?
pi_121372130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wie is dat eigenlijk, naast Toivonen?
Hiljemaestro
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121373656
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

International en al een WK en EK gespeeld, 2 x kampioen van Nederland geworden, grootste talent van Denemarken en beste speler van Denemarken geworden. Grootste talent van Nederland in 2011. Die Eriksen lijkt mij toch anders ook wel een groot talent.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_121373673
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

International en al een WK en EK gespeeld, 2 x kampioen van Nederland geworden, grootste talent van Denemarken en beste speler van Denemarken geworden. Grootste talent van Nederland in Die Eriksen lijkt mij toch anders ook wel een groot talent.
Waar ontken ik dat?
pi_121373726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar ontken ik dat?
Nergens, maar Hoppahoppa is zo stellig dat het een groter talent is dan Eriksen. Gebruikte jouw post even als vergelijkingsmateriaal ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:27:24 #287
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_121374115
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

International en al een WK en EK gespeeld, 2 x kampioen van Nederland geworden, grootste talent van Denemarken en beste speler van Denemarken geworden. Grootste talent van Nederland in 2011. Die Eriksen lijkt mij toch anders ook wel een groot talent.
Is die Eriksen werkelijk beste speler van denemarken geworden _O- Die hebben ook niets van bovenmatige klasse rondlopen dus. _O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:32:31 #288
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_121374429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nergens, maar Hoppahoppa is zo stellig dat het een groter talent is dan Eriksen. Gebruikte jouw post even als vergelijkingsmateriaal ;)
Eriksen is idd een groot talent, maar elk jaar wordt er gezegd NU moet het er onderhand eens uitkomen, maar jaar op jaar vind ik zijn progressie tegenvallen.
pi_121374623
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Eriksen is idd een groot talent, maar elk jaar wordt er gezegd NU moet het er onderhand eens uitkomen, maar jaar op jaar vind ik zijn progressie tegenvallen.
Speelt dit jaar gewoon voor het merendeel hele goede wedstrijden hoor. En op 20 jarige leeftijd heb je gewoon nog steeds wisselvalligheid. Er zijn maar weinig spelers die op hun 20e al hun gehele belofte inlossen en daar ook voor lange tijd blijven (op dat niveau),
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:38:07 #290
342627 tja77
pi_121374737
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Speelt dit jaar gewoon voor het merendeel hele goede wedstrijden hoor. En op 20 jarige leeftijd heb je gewoon nog steeds wisselvalligheid. Er zijn maar weinig spelers die op hun 20e al hun gehele belofte inlossen en daar ook voor lange tijd blijven (op dat niveau),
Ik vind Fischer een betere indruk maken, althans in de wedstrijden die ik heb gezien. Ik weet het niet met die Eriksen, is nu al 2-3 jaar een talent....
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:39:42 #291
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121374837
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Swagggg
Christus. Zijn ze allemaal grootverdiener, niemand met een fatsoenlijke camera. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121374926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Christus. Zijn ze allemaal grootverdiener, niemand met een fatsoenlijke camera. :')
Komt door Instagram. Ze maken foto zo klein, zodat het weinig mb kost wanneer je op je mobiel bekijkt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121374933
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vind Fischer een betere indruk maken, althans in de wedstrijden die ik heb gezien. Ik weet het niet met die Eriksen, is nu al 2-3 jaar een talent....
Is ook nog steeds maar 20 jaar he. Waarom mag hij geen talent meer zijn en een Hiljemark wel?
pi_121375089
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Is ook nog steeds maar 20 jaar he. Waarom mag hij geen talent meer zijn en een Hiljemark wel?
Ik denk omdat de progressie van Eriksen toch wat tegenvalt. Zelfde geldt voor Wijnaldum, die is 21 ofzo, maar speelt al zo lang mee dat je eigenlijk had verwacht dat ook hij verder zou zijn.
pi_121375130
quote:

[..]

Omdat hij voor een 20jarige, zoals jij al zei, behoorlijk wat ervaring heeft. Maar nog niet bijster veel heeft laten zien. Behalve dat hij talent heeft.

Ik ben veel meer onder de indruk van die Fischer, laat imo in zijn paar wedstrijden zien een grotere 'belofte' te zijn dan Eriksen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:45:34 #296
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121375133
quote:
3s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Komt door Instagram. Ze maken foto zo klein, zodat het weinig mb kost wanneer je op je mobiel bekijkt.
Ah okay! :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121375170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik denk omdat de progressie van Eriksen toch wat tegenvalt. Zelfde geldt voor Wijnaldum, die is 21 ofzo, maar speelt al zo lang mee dat je eigenlijk had verwacht dat ook hij verder zou zijn.
Ik vind de progressie zeker niet tegenvallen. Neemt dit jaar al vaker zijn team op sleeptouw en dat in een ploeg die 2 belangrijke pionnen van het kampioenselftal zijn vertrokken. Het is geen superman die een team in zijn eentje kampioen maakt en 20 keer scoort. Hij mag zeker wel doelgerichter worden maar hij leidt echt bijna elke aanval in en heeft heel vaak de (voor)assist.
pi_121375221
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Omdat hij voor een 20jarige, zoals jij al zei, behoorlijk wat ervaring heeft. Maar nog niet bijster veel heeft laten zien. Behalve dat hij talent heeft.

Ik ben veel meer onder de indruk van die Fischer, laat imo in zijn paar wedstrijden zien een grotere 'belofte' te zijn dan Eriksen. Want Fischer heeft ook al matige momenten gehad, maar die vergeet je dan omdat hij dan toch nog die mooie actie maakt.
Fischer profileert zich wat nadrukkelijker met flair. Het heeft ook met perceptie te maken. Omdat hij altijd zo flets oog herinner je je vaker de matte momenten. Terwijl hij echt al vaak zat belangrijk is geweest op de juiste momenten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2013 @ 22:48:59 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121375293
Jongens, achter Eriksen zaten de topclubs aan en ach Hiljemeastro de clubs van het kaliber PSV volgens mij........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:51:16 #300
342627 tja77
pi_121375408
quote:

[..]

Waar zeg ik dat dat niet mag? Maar er wordt toch al jaren geroepen dat Eriksen het een keer moet laten zien in grote wedstrijden, en wat minder grillig moet worden. Hij speelt nu 3 volledige seizoenen bij Ajax, dan moet je je toch langzaam maar zeker gaan manifesteren. En als je een echte wereldtopper wil worden, want grote europese ploegen zijn schijnbaar bereidt 10 tallen miljoenen te betalen voor hem, dan moet je op zijn leeftijd toch onderhand de beste speler van de competitie zijn. Maar ik zie het er niet aan af op dit moment.

Maar genoeg over Ajacieden, ik ben benieuwd naar PSV's nieuwe aanwinst, en een aardig oordeel over hem kan ik pas vellen na een laten we zeggen 1 seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')