Ieuw! Ik zou nooit halverine smeren op een boterham die ik nog ging grillen als tosti!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)ngezond-is-een-tosti
Ik denk het nog steedsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de persoon in de OP een troll was.
En al dat andere.......quote:
Die vrouwen ook altijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef pl4kkie het volgende:
Er staan genoeg tips in dit topic die ik ook wel kan gebruiken. Ben niet dik ofzo (96 kg -1.96 m lang). Maar wil wel wat kilo's kwijt. Was goed begonnen met een heel stuk minder snoepen en impuls aankopen in de supermarkt. Maar dankzij m'n vriendin is dat nu weer aardig overboord gegaan en ben ik weer terug bij af. Na wat de mensen hier neer hebben gezet komt het besef toch weer drijven dat gezonder eten echt een heel stuk beter is.
Ik haal de 17 soms ook wel op een werkdag. Maar dan eet ik 's avonds niet meer warmquote:
quote:
dat plaatje is wel héél naar, had dat niet in een spoiler gekunt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
22 sneeën brood, nog los van beleg, dan zit je al op 2/3 van je dagelijkse taks.
Met beleg, hoe weinig ook zit je daar al snel overheen. Het kan, want groente en fruit leveren niet veel energie. Ik zou liever variëren met meer pasta, rijst aardappelen.
22 sneetjes brood + avond eten + af en toe tussendoor een doos bastognes of pringlesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef Ambipur het volgende:
22 sneetjes boord + avondeten.. Man daar kun je 22 Afrikaanse kindjes mee voeren..
Ik eet nog geen 22 boterhammen in een week denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef Ambipur het volgende:
22 sneetjes boord + avondeten.. Man daar kun je 22 Afrikaanse kindjes mee voeren..
Ik zit tegenwoordig aan de ... 21 per weekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet nog geen 22 boterhammen in een week denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak eigen spelt-brood met 100% volkoren meel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet nog geen 22 boterhammen in een week denk ik
Die doos eet je dan in een x ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
22 sneetjes brood + avond eten + af en toe tussendoor een doos bastognes of pringles
Die doos at ik in 1x leeg, laatste keer dat dit gebeurde is een maand of 3 geleden, en heb sindsdien eigenlijk helemaal geen zin meer in zoetigheid of snoep/whatsoever.quote:
Wat voor kronkel is dat dan weer. Juist als je geconfronteerd wordt met gezond voedsel en je er toch voor kiest om je tanden in een Big Tasty te zetten zou dat een schuldgevoel moeten opleveren lijkt me.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef Kabolter het volgende:
Als ik zo kijk naar mijn omgeving, door de jaren heen, is positief kijken naar afvallen vaak de valkuil.
Zelfde principe waarom de mac salades verkoopt. De overweging om iets gezonds te kopen zorgt er al voor dat mensen zonder al te veel schuldgevoel voor de vette hap gaan. Ze hebben immers al overwogen om iets gezonds te kopen. En die gezonde gedachte geeft al voldoende genoegdoening.
Geen idee of Stapel het heeft onderzocht, maar dat van de mac heb ik zelf niet bedacht. Daar moet meer over te vinden zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:48 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wat voor kronkel is dat dan weer. Juist als je geconfronteerd wordt met gezond voedsel en je er toch voor kiest om je tanden in een Big Tasty te zetten zou dat een schuldgevoel moeten opleveren lijkt me.
Als je wil afvallen moet je sowieso niet in de buurt van een fastfoodketen komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Geen idee of Stapel het heeft onderzocht, maar dat van de mac heb ik zelf niet bedacht. Daar moet meer over te vinden zijn.
De overweging om een salade te kiezen kan in dat geval een 'gezond gevoel' opleveren. Waardoor het brein gesust is en je met een gerust(er) geweten voor een hamburger kan kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |