abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:58:57 #251
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121302628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe kankerdom sommige mensen zijn.

Denken dat je kinderen kut zijn als je ze geen tikken geeft _O-

Je kan ze ook gewoon opvoeden natuurlijk.
Wat is dit :')
Sommige kinderen hebben een tikje nodig sommige niet.

Heel intrigerend hoe mensen zo obsessed zijn met het maar goed praten van alles :r :')
Alles is kindermishandeling :') en er zelf heilig ingeloven natuurlijk. De wereld gaat kapot door dat softe gedrag :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:59:40 #252
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heel intrigerend hoe mensen zo obsessed zijn met het maar goed praten van alles :r :')
Alles is kindermishandeling :') en er zelf heilig ingeloven natuurlijk. De wereld gaat kapot door dat softe gedrag :r
Ze hebben het nodig ja als jij faalt in het opvoeden.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Mensen waren vroeger nou eenmaal minder slim.
_O- _O-

Nee het probleem is juist dat mensen nu DENKEN slim te zijn met al hun vertroetel methodes. Maar het werkt slechts averechts.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:59:59 #254
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302654
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

_O- _O-

Nee het probleem is juist dat mensen nu DENKEN slim te zijn met al hun vertroetel methodes. Maar het werkt slechts averechts.
Niemand heeft het over vertroetelen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302671
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:00:50 #256
64831 2NutZ
pi_121302676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Je faalt in het opvoeden als je alleen maar die kinderen hun zin geeft.. je ziet het heel erg zwart wit te zien aan je eerdere opmerkingen.. ik zou alles nog even goed lezen en laten bezinken want je conclusies zijn totaal waardeloos.

Of je trollt gewoon weer :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_121302695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
In Nederland nam de Tweede Kamer in september 2006 een wet aan die een 'pedagogische tik' verbiedt

In 2007 is er in het Burgerlijk Wetboek een wetswijziging opgenomen (tweede lid van artikel 247 van Boek 1), die algemeen bekend staat als ‘een verbod op slaan van kinderen ook in de opvoeding’.
De overheid bemoeit zich wel met meer dingen waar ze geen verstand van hebben en zelf zijn ze net zo erg met hun taakstraffen bij moord en verkrachting.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:01:58 #258
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302700
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je faalt in het opvoeden als je alleen maar die kinderen hun zin geeft.. je ziet het heel erg zwart wit te zien aan je eerdere opmerkingen.. ik zou alles nog even goed lezen en laten bezinken want je conclusies zijn totaal waardeloos.

Of je trollt gewoon weer :')
Oja ik troll natuurlijk

Het is erg treurig dat er zoveel mensen zijn die niet gewoon snappen hoe je verbaal een kind moet opvoeden, straffen, belonen, consequenties stellen, dreigen, etc.

Als het kind dan alsnog niet luistert dan zijn ze niet streng genoeg of houden ze zich niet aan hun woord.

Dan denken die kinderen chill ik kan dit maken.

En dit herhaalt zich een paar keer en zo krijg je dus kutkinderen.

Gewoon voet bij stuk houden en het is prima te doen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302711
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

en als je op dat moment geen tik uitdeelt faal je nog harder
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_121302719
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Nee, dat is onmacht :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:02:43 #261
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Pas als ze echt te ver gaan en onhandelbaar zijn, maar dat zijn ze door jouw eerdere falen.

Het zijn niet de kinderen die onhandelbaar zjin, het zijn de ouders die het geen fuck boeit, ze laten krijsen terwijlz e aan de telefoon zijn met hun beste vriendin etc
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is het wel, en het is heel schadelijk. Lees je eens in.
Serieus jullie roepen al de hele tijd dat het slecht is. Maar ik heb nog niet 1x een fatsoenlijk onderzoek gezien die dat ook ondersteunt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
99 van de 100 keer is het geen weloverwogen corrigerende en/of opvoedkundige tik, maar een reactie uit frustratie of irritatie.
Een zwaktebod dus.
En waar haal je die wijsheid vandaan dat het 99 van de 100 keer zo is?
pi_121302746
Het is heel simpel. Gewoon van baby af aan hard aanpakken. Als het begint te krijsen, gewoon even een strijkijzer tegen z'n beentje.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:04:29 #264
64831 2NutZ
pi_121302756
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:01 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Oja ik troll natuurlijk

Het is erg treurig dat er zoveel mensen zijn die niet gewoon snappen hoe je verbaal een kind moet opvoeden, straffen, belonen, consequenties stellen, dreigen, etc.

Als het kind dan alsnog niet luistert dan zijn ze niet streng genoeg of houden ze zich niet aan hun woord.

Dan denken die kinderen chill ik kan dit maken.

En dit herhaalt zich een paar keer en zo krijg je dus kutkinderen.

Gewoon voet bij stuk houden en het is prima te doen.
Jij hebt duidelijk geen ervaring met kinderen :')

Goed voorbeeld, mijn eigen neefje van 2.
Bij zijn moeder die alles toelaat en alleen maar zegt van 'nee, niet doen..' e.d. (en JA heel consequent) zoekt hij constant de grenzen op. Daarbij ben je als ouder niet elke dag even fris of energiek, door o.a. opvoeden.

Zijn vader verheft zijn stem altijd erg hard of geeft hem een tikje met de binnenkant van de voet op zijn bips tijdens het wegsturen als hij iets fout doet.

Raad eens bij wie die zich prima gedraagd? Juist ;)
Kinderen zijn niet dom, die zoeken grenzen op en ook bij tegenspraak van ouders zullen ze het nog 100x proberen... zo zijn mensen.
pi_121302759
Ik vraag me af wat jullie onder een corrigerende tik verstaan aangezien er zo ongelooflijk moeilijk over gedaan wordt. :')

Het is niet alsof je je kind zodanig slaat dat hij op de grond ligt te janken.
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:05:03 #266
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302766
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen ervaring met kinderen :')

Goed voorbeeld, mijn eigen neefje van 2.
Bij zijn moeder die alles toelaat en alleen maar zegt van 'nee, niet doen..' e.d. (en JA heel consequent) zoekt hij constant de grenzen op. Daarbij ben je als ouder niet elke dag even fris of energiek, door o.a. opvoeden.

Zijn vader verheft zijn stem altijd erg hard of geeft hem een tikje met de binnenkant van de voet op zijn bips tijdens het wegsturen als hij iets fout doet.

Raad eens bij wie die zich prima gedraagd? Juist ;)
Kinderen zijn niet dom, die zoeken grenzen op en ook bij tegenspraak van ouders zullen ze het nog 100x proberen... zo zijn mensen.
Blijkbaar heeft zijn moeder dus zich niet aan haar woord gehouden, is ze te soft etc.

En die vader dus wel.
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:05:16 #267
64831 2NutZ
pi_121302771
D
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:04 schreef Zosk het volgende:
Ik vraag me af wat jullie onder een corrigerende tik verstaan aangezien er zo ongelooflijk moeilijk over gedaan wordt. :')

Dat vraag ik mij ook af ja :') in elk geval niet vol met de vuist op de oogkas nee :') hippies.
pi_121302776
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:04 schreef Zosk het volgende:

Niet? Oh. -O-
pi_121302785
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:05 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft zijn moeder dus zich niet aan haar woord gehouden, is ze te soft etc.

En die vader dus wel.
JA OMDAT DIE DUS EEN CORRIGERENDE TIK GEEFT! 8)7 |:(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:06:24 #270
64831 2NutZ
pi_121302790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:05 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

En die vader dus wel.
Nee, je zit fout. Ik maak het wekelijks mee.. en jij kent de situatie totaal niet. En dus opper je hier maar wat, net zoals bij je andere opmerkingen. Zijn moeder is overigens lerares en ook dus genoeg ervaring met kinderen. Nu jij weer :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:06:39 #271
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

JA OMDAT DIE DUS EEN CORRIGERENDE TIK GEEFT! 8)7 |:(
Nee, omdat die streng is en zich aan z'n woord houdt.

Als die moeder wat ballen laat groeien en hem daadwerkelijk op z'n kamer zet gaat die echt wel luisteren hoor.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302809
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe kankerdom sommige mensen zijn.

Denken dat je kinderen kut zijn als je ze geen tikken geeft _O-

Je kan ze ook gewoon opvoeden natuurlijk.
Tuurlijk joh ga maar met het kk woord schelden :')
pi_121302813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:06 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als die moeder wat ballen laat groeien en hem daadwerkelijk op z'n kamer zet gaat die echt wel luisteren hoor.
:') Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
pi_121302815
quote:

[..]

Huisarrest werkt niet, zodra ze geen huisarrest meer hebben gaat het vrolijk verder. Een tik helpt wel degelijk.
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:07:24 #275
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302816
Ok blijf maar lekker slaan jongens

Als je het niet verbaal kan ja dan moet je wel, misschien een cursus hoe ga ik o

Zo leer je opvoeden, kijken bij welke les je de klappen krijgt
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:08:31 #276
64831 2NutZ
pi_121302839
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:07 schreef sinepedraap het volgende:

Als je het niet verbaal kan ja dan moet je wel, misschien een cursus hoe ga ik o

:'(

quote:

[..]

Gast :') echt... je word irritant.
Zijn vader gebruikt dus WEL een corrigerende tik af en toe, en zijn moeder NIET.
Bij zijn vader gedraagt hij zich prima. Als papa er niet is en mama er alleen is zoekt ie grenzen op en luistert hij veel minder goed.
Snap je het nu? :')
pi_121302845
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Pas als ze echt te ver gaan en onhandelbaar zijn, maar dat zijn ze door jouw eerdere falen.

Het zijn niet de kinderen die onhandelbaar zjin, het zijn de ouders die het geen fuck boeit, ze laten krijsen terwijlz e aan de telefoon zijn met hun beste vriendin etc
klopt, vooraf heb je dan misschien gefaald, maar als je dan niet ingrijpt en ze helemaal over je heen laat lopen faal je nog harder.
pi_121302849
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:07 schreef sinepedraap het volgende:

De tering, je doet net alsof iedereen die hier voor een corrigerende tik is, die kinderen helemaal blauw slaan de hele dag.

Het gaat alleen om de extreme gevallen. Natuurlijk probeer je het eerst verbaal.

Bevalt die tunnelvisie een beetje?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:09:52 #279
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302866
Jullie zouden voor de grap eens met een opvoedkundige moeten praten.

Neem een lesje, kijken wat die je verteld.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302872
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:57 schreef sinepedraap het volgende:

Dat komt omdat ze FALEN in het opvoeden. Een kind achteraf slaan heeft geen zin. Ze moeten snappen waarom ze dat gedrag niet kunnen vertonen. Anders zorgen ze er alleen voor dat ze niet betrapt worden natuurlijk.
Van sommige fratsen die kinderen uithalen snappen ze juist niet wat er fout aan is ook al leg je het uit juist omdat ze het intellectueel niveau hebben van een kind. Zoals ik al eerder zei een kind heeft sturing en duidelijkheid nodig.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:10:25 #281
64831 2NutZ
pi_121302873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:09 schreef sinepedraap het volgende:

Jij verdient ook een corrigerende tik.
pi_121302874
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

De tering, je doet net alsof iedereen die hier voor een corrigerende tik is, die kinderen helemaal blauw slaan de hele dag.

Het gaat alleen om de extreme gevallen. Natuurlijk probeer je het eerst verbaal.

Bevalt die tunnelvisie een beetje?
volgens sommigen bestaat er geen verschil, maar ik voel het verschil toch wel tussen een vlakke hand op mn arm en een vuist op mn gezicht
pi_121302879
quote:

Een opvoedkundige nodig hebben :')

Opvoeden moet instinctief zijn.
pi_121302882
quote:

Dat zijn vaak GroenLinks stemmers, daar hecht ik geen waarde aan.
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:12:26 #285
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302905
Het blijft gewoon zwak, hoe je het ook wil noemen. Als je het echt goed en perfect doet is slaan niet nodig. Is het wel nodig dan ben je vroeger zwak geweest.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302922
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef sinepedraap het volgende:
Het blijft gewoon zwak, hoe je het ook wil noemen. Als je het echt goed en perfect doet is slaan niet nodig. Is het wel nodig dan ben je vroeger zwak geweest.
Dat is dus jouw mening, dat maakt het geen feit. Een perfecte opvoeding bestaat overigens sowieso niet.
Welkom op FOK!
pi_121302934
quote:

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:45 schreef Dale. het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Eeuwen is de opvoedkunde van vader en moeder op zoon en dochter overgegaan... En nu moeten we allemaal zondig een boek gaan pakken en lezen over hoe t wel moet... Laat dit toch in godsnaam over aan de ervaring die men al eeuwen aan elkander onbewust overbrengt
:')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:13:41 #288
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302938
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:13 schreef Zosk het volgende:

[..]

Dat is dus jouw mening, dat maakt het geen feit. Een perfecte opvoeding bestaat overigens sowieso niet.
Je kind alleen met geweld rustig kunnen houden :')

Begin er dan niet aan
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302943
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef sinepedraap het volgende:
Niemand doet het perfect, iedereen is een mens en iedereen maakt fouten. Als je wel echt zo denkt ben je gewoon naïef en ik denk dat je pas echt mee kan praten als je zelf kinderen hebt. Nu is het erg makkelijk lullen vanuit theorie en "hoe het zou moeten"
pi_121302944
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:13 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Je valt in herhaling. :')
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:14:11 #291
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:13 schreef Zosk het volgende:

[..]

Je valt in herhaling. :')
Ja omdat jullie zo blind en doof en geforceerd dom zijn

Ik zou jullie wel willen slaan dan luisteren jullie tenminste
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302950
quote:

[..]

Begin er dan niet aan
En geweld, goede woordkeuze. :')
Welkom op FOK!
pi_121302955
quote:

[..]

Begin er dan niet aan
Ga fietsen man :') een kind billenkoek geven is geen geweld.
pi_121302957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:14 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Goed argument. :')
Welkom op FOK!
pi_121302961
quote:

[..]

Hahahahahaha
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:14:50 #296
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302963
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:14 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ga fietsen man :') een kind billenkoek geven is geen geweld.
Zij weten dat verschil niet
Mijn nieuwe ondertitel
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 10:15:04 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121302971
Ik zou ze zo hard klappen dat ze de volgende dag bijkomen in de schoolbanken.
pi_121302973
quote:

[..]

Noem eens 1 onderzoek die ondersteunt wat jij dus beweerd.
pi_121302975
quote:

[..]

Zij weten dat verschil niet
Jij bent de enige die dat verschil blijkbaar niet kent.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:15:32 #300
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302983
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jij bent de enige die dat verschil blijkbaar niet kent.
Lees de wet die ik net had gepost

GEEN ONDERSCHEID
Mijn nieuwe ondertitel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')