abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121299382
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:39 schreef Compoantje het volgende:

Denken jullie er maar eens goed over na vannacht wat jullie zojuist hebben gezegd.
Hoef ik niet zo lang over na te denken, je moet nog veel leren.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 03:41:32 #202
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_121299384
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En bleef je dan staan?
ja , anders moest het zo:

( maar dan zonder klompen)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_121299411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

ja , anders moest het zo:

[ afbeelding ] ( maar dan zonder klompen)
Da's nep :{w Je ziet ze lachen. :P
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 03:45:48 #204
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_121299423
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Da's nep :{w Je ziet ze lachen. :P
Lachen?

neen, grimas trekken van de pijn want ze zaten daar al een uur
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_121299444
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:32 schreef Dale. het volgende:

[..]

lees even x aantal posts van mij terug wil je? Dan weet je waarom billenkoek geen teken van onmacht is maar juist een opvoedmiddel dat je kinderen weten dat ze iets niet meer moeten doen.
Dat is het wel, en het is heel schadelijk. Lees je eens in.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_121299454
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:45 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Lachen?

neen, grimas trekken van de pijn want ze zaten daar al een uur
Het is maar net wat je wilt geloven.

Mijn moeder neem ik niets kwalijk die kreeg pak slaag wanneer vader weer eens losse handen had.
Daardoor was mijn jeugd ook niet vlekkeloos en ik hoop het zelf beter te doen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 04:08:23 #207
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_121299594
quote:
Je hebt vrijwel van alles geprobeerd maar de misdragingen blijven doorgaan. Zou jij licht fysiek geweld overwegen?
Een kind slaan staat gelijk aan verliezen.
pi_121299610
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 04:08 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een kind slaan staat gelijk aan verliezen.
Kinderen zijn trouwer dan je denkt.
pi_121300251
absoluut een corrigerende tik.
als je anders niet kan doordringen tot je kind is dat vaak de enige oplossing.
heb zelf ook wel eens een corrigerende tik gehad.
heb er geen trauma's aan en ben blij dat ik een goede opvoeding heb gehad.
heb nu wel de normale fatsoensnormen meegekregen.

corrigerende tik is je kind niet bont en blauw slaan maar zoals al eerder is gezegt een klein tikje en dan hopen dat je kind zich wel gedraagt.
weet wel dat bij mij die tik indruk maakte en ik dan echt wel wist dat ik moest stoppen en fout zat
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_121300436
Ik zou het waarschijnlijk wel overwegen, ik heb totaal geen geduld met kinderen en vind ze al snel irritant. Gelukkig maar dus dat ik nooit aan kinderen begonnen ben :)
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121300555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De feiten spreken voor zich, kindermishandelaartje.

[..]

Allerlei onderzoek. Verdiep je er maar eens in. Hopelijk opent het je ogen.
:')
pi_121300573
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 07:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou het waarschijnlijk wel overwegen, ik heb totaal geen geduld met kinderen en vind ze al snel irritant. Gelukkig maar dus dat ik nooit aan kinderen begonnen ben :)
Tik geven heeft niks met kinderen vervelend vinden of geduld te maken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:14:56 #213
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121300955
Nee is strafbaar, als ik het zie stomp ik die ouder zelf in elkaar.

Tenzij het kind echt iets heel ergs heeft gedaan natuurlijk.

Netzoals moslimmannen die hun vrouw slaan die moeten ook echt dood
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121301037
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 07:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Tik geven heeft niks met kinderen vervelend vinden of geduld te maken.
Zou bij mij wel het geval zijn :Y
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121301047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:14 schreef sinepedraap het volgende:
Nee is strafbaar, als ik het zie stomp ik die ouder zelf in elkaar.

Tenzij het kind echt iets heel ergs heeft gedaan natuurlijk.

Netzoals moslimmannen die hun vrouw slaan die moeten ook echt dood
We hebben het over een zachte tik op de arm hé, niet over een harde rechtse tegen de kaak?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:22:52 #216
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121301053
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

We hebben het over een zachte tik op de arm hé, niet over een harde rechtse tegen de kaak?
De wet is de wet.

Ajoh meneer de agent ik reed maar 20km/u te hard, geen 50km/u te hard
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121301080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:22 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

De wet is de wet.

Ajoh meneer de agent ik reed maar 20km/u te hard, geen 50km/u te hard
Mweh, er is een verschil tussen een corrigerende tik enerzijds en mishandeling op de andere kant. Dat mishandeling op welke manier dan ook verkeerd is is logisch, maar een tikje lijkt mij gewoon een opvoedkundige methode.

Je kunt zo'n kleine niet tot in lengte van dagen in de box houden, hij moet leren dat er gewoon dingen zijn die je niet doet (zoals die mooie grappige kleurige bus insecticide in de smoel douwen of op het aanrecht klimmen en het gezichtje laten braden in het fornuis).
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:26:53 #218
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121301105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Mweh, er is een verschil tussen een corrigerende tik enerzijds en mishandeling op de andere kant. Dat mishandeling op welke manier dan ook verkeerd is is logisch, maar een tikje lijkt mij gewoon een opvoedkundige methode.

Je kunt zo'n kleine niet tot in lengte van dagen in de box houden, hij moet leren dat er gewoon dingen zijn die je niet doet (zoals die mooie grappige kleurige bus insecticide in de smoel douwen of op het aanrecht klimmen en het gezichtje laten braden in het fornuis).
Dat verschil is er niet, misschien voor jou maar volgens de wet is het allebei kindermishandeling.

En het is ook gewoon slecht voor het kind, een hond slaan als die iets verkeerd doet en hij wordt ook agressief en vals, maar met z'n neus erin drukken en hij begrijpt het.

Slaan is ook gewoon voor de zwakke ouders. Die gewoon falen met de opvoeding en eigenlijk geen ouder zouden moeten zijn.

Als je niet eens verbaal een kind kan opvoeden, hoe erg faal je dan?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121301151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:26 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat verschil is er niet, misschien voor jou maar volgens de wet is het allebei kindermishandeling.

En het is ook gewoon slecht voor het kind, een hond slaan als die iets verkeerd doet en hij wordt ook agressief en vals, maar met z'n neus erin drukken en hij begrijpt het.

Slaan is ook gewoon voor de zwakke ouders. Die gewoon falen met de opvoeding en eigenlijk geen ouder zouden moeten zijn.

Mwoah. Zie ik niet zo. Een hond moet je ook gewoon wegduwen als hij ziet te klooien, zelfde voor een kind. Poos geleden had ik mijn nichtje van drie te logeren, daar kan ik geen verbale discussie van winnen. Zo heel redelijk is dat grut daar niet in. Tuurlijk heddik de kleine geen tik verkocht, da's aan de ouders, maar jouw methodes werken dan niet meer als ze echt niet willen luisteren en de kont tegen de krib gooien.

Als je ziet dat driekwart van de Nederlanders vroegers wel eens een pets gehad zal hebben en er onbeschadigd vanaf gekomen zijn, dan twijfel ik ook aan de trauma's die je er aan over gaat houden.

Let wel; we hebben het nog steeds over kleine tikjes die niet eens zozeer verschrikkelijk pijn doen maar meer het idee van een straf overbrengen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:33:13 #220
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121301171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Mwoah. Zie ik niet zo. Een hond moet je ook gewoon wegduwen als hij ziet te klooien, zelfde voor een kind. Poos geleden had ik mijn nichtje van drie te logeren, daar kan ik geen verbale discussie van winnen. Zo heel redelijk is dat grut daar niet in. Tuurlijk heddik de kleine geen tik verkocht, da's aan de ouders, maar jouw methodes werken dan niet meer als ze echt niet willen luisteren en de kont tegen de krib gooien.

Als je ziet dat driekwart van de Nederlanders vroegers wel eens een pets gehad zal hebben en er onbeschadigd vanaf gekomen zijn, dan twijfel ik ook aan de trauma's die je er aan over gaat houden.

Let wel; we hebben het nog steeds over kleine tikjes die niet eens zozeer verschrikkelijk pijn doen maar meer het idee van een straf overbrengen.
Ken genoeg mensen die klappen hebben gehad en kampen met een agressieprobleem.

En die ouders van dat nichtje van jou hebben dan al gefaald. Ik moest het niet proberen hoor, klieren, en al helemaal niet bij iemand anders dan mijn ouders. Dat was echt uit den boze. En daarom deed ik het ook niet. De ouders van tegenwoordig zijn niet meer serieus en laten hun kind gewoon alles doen etc. Maar slaan is gewoon geen oplossing. Wordt het kind vals en agressief van. Gewoon verbaal opvoeden joh, of gewoon dreigen/consequenties stellen. Dat is echt wel intimiderend hoor als je het goed doet en een strenge strikte kort maar krachtig duidelijke ouder bent. Gewoon een harde EH! Of je vingertje omhoog en denk erom zou voldoende moeten zijn. Tenzij je dus zo'n verwaarlozende kutmongool bent en je kinderen je niks boeien
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121301181
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:26 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Heb vroeger ook de nodige tikken gehad, omdat ik het echt veel te bont had gemaakt. Je kunt het je misschien niet voorstellen, maar ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kunt wensen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:36:11 #222
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121301203
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Heb vroeger ook de nodige tikken gehad, omdat ik het echt veel te bont had gemaakt. Je kunt het je misschien niet voorstellen, maar ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kunt wensen.
Nou misschien laat jij je slaan en gaat dan in een hoekje huilen dat kan natuurlijk.

Neemt niet weg dat het gewoon de wet is tegenwoordig.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121301220
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Nou misschien laat jij je slaan en gaat dan in een hoekje huilen dat kan natuurlijk.

Neemt niet weg dat het gewoon de wet is tegenwoordig.
O, wacht even. Geslagen worden is totaal iets anders als een tik krijgen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:38:12 #224
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121301225
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

O, wacht even. Geslagen worden is totaal iets anders als een tik krijgen.
Alsof een kind het verschil merkt :') Het is allebei hard en doet ze pijn hoor
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:39:52 #225
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121301249
Toen ik vroeger een corrigerende tik kreeg wist ik dat ik op dat moment echt moest kappen met waar ik mee bezig was. B-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_121301744
Niets mis mee, het liefst met de vuist :).
pi_121301784
Ja, moet kunnen.
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:22:03 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121301931
99 van de 100 keer is het geen weloverwogen corrigerende en/of opvoedkundige tik, maar een reactie uit frustratie of irritatie.
Een zwaktebod dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121302011
Neem een simpel voorbeeld, kinderen die overal aanzitten in een winkel. Die verdienen gewoon een corrigerende tik anders leren ze het nooit. En dat is maar een simpel veelvoorkomend voorbeeld. Ouders die dat niet vinden kunnen zouden zich niet voort moeten planten.
Welkom op FOK!
pi_121302037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
99 van de 100 keer is het geen weloverwogen corrigerende en/of opvoedkundige tik, maar een reactie uit frustratie of irritatie.
Een zwaktebod dus.
Nee, als het uit frustratie en/of irritatie voortkomt dan houd ik ze een half minuutje onder water.
pi_121302069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
Een zwaktebod dus.
Mooie cijfers, bron?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_121302071
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Germano het volgende:

[..]

Nee, als het uit frustratie en/of irritatie voortkomt dan houd ik ze een half minuutje onder water.
Ik neem dan een limonadeglaasje, vul hem half met dikke bleek, leng het aan met water en laat het ze drinken. Wie niet luisteren wil moet maar met de blaren leren leven :r
pi_121302105
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik neem dan een limonadeglaasje, vul hem half met dikke bleek, leng het aan met water en laat het ze drinken. Wie niet luisteren wil moet maar met de blaren leren leven :r
Ik voorzie een nieuwe rage om in de Appie in zo'n standje te gaan staan en limonade samples uitdelen. Als het zo'n kut kind is voer je bovenstaande uit. _O_
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:34:47 #234
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121302158
Corrigerende tik is een must. Wij zijn allemaal mensen en wij mensen hebben dat gewoon nodig.Paar sussende woordjes helpen geen keutel... check de jeugd van tegenwoordig... echt NERGENS respect voor.. NIKS.

Wij mensen zijn helaas nog niet zo ontwikkeld dat alleen woordjes helpen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_121302188
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderen pak je op en zet ze in de box.
Zo lastig met een kind van 9 nietwaar?
pi_121302202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zo lastig met een kind van 9 nietwaar?
Box wat groter maken. Of een kelder hebben. Vraag Dutroux of Fritzl maar.
pi_121302229
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Corrigerende tik is een must. Wij zijn allemaal mensen en wij mensen hebben dat gewoon nodig.Paar sussende woordjes helpen geen keutel... check de jeugd van tegenwoordig... echt NERGENS respect voor.. NIKS.

Wij mensen zijn helaas nog niet zo ontwikkeld dat alleen woordjes helpen.
Dat zijn de kinderen van de mensen uit dit topic die geen tikken uitdelen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:39:35 #238
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121302257
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:38 schreef Germano het volgende:

[..]

Dat zijn de kinderen van de mensen uit dit topic die geen tikken uitdelen.
Walgelijk gedrag... zelfde als al die mensen die massaal batikken voor wereldvrede enzo :') zo werkt het helaas niet... kuthippies.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:43:04 #239
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_121302322
Zo. Meneer de kindermishandelaartje komt ook even weer binnenlopen.
Hoi. :)
pi_121302348
Gewoon een paar klappen met een riem.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:51:34 #241
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302470
Het is echt ongelooflijk hoe kankerdom sommige mensen zijn.

Denken dat je kinderen kut zijn als je ze geen tikken geeft _O-

Je kan ze ook gewoon opvoeden natuurlijk.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:

Het wordt niet voor niets een corrigerende tik genoemd Einstein.
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:54:31 #243
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302531
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:53 schreef Zosk het volgende:

[..]

Het wordt niet voor niets een corrigerende tik genoemd Einstein.
Je doet het immer uit onmacht.

Als je een kind alleen rustig kan houden door ze een tik te geven faal je gewoon als ouder.

Dit niet begrijpen :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302572
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:

Dat zegt niemand. Maar soms helpen woordjes gewoonweg niet en moeten ze het op een harde manier leren. Daar is niks gek aan hoor.

En opvoeden schijnt ook nogal lastig te zijn voor sommige ouders gezien het toenemend aantal kut kinderen zonder enig respect voor anderen.
pi_121302573
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als je een kind alleen rustig kan houden door ze een tik te geven faal je gewoon als ouder.

Als je het bij iedere poep of scheet doet is wat anders, en niet wat ik bedoel. :')

Ieder kind is anders, sommige kinderen hebben het gewoon nodig.
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:57:21 #246
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat zegt niemand. Maar soms helpen woordjes gewoonweg niet en moeten ze het op een harde manier leren. Daar is niks gek aan hoor.

En opvoeden schijnt ook nogal lastig te zijn voor sommige ouders gezien het toenemend aantal kut kinderen zonder enig respect voor anderen.
Klopt ja, en dat heeft geen fuck te maken met slaan etc.

Dat komt omdat ze FALEN in het opvoeden. Een kind achteraf slaan heeft geen zin. Ze moeten snappen waarom ze dat gedrag niet kunnen vertonen. Anders zorgen ze er alleen voor dat ze niet betrapt worden natuurlijk.

quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:56 schreef Zosk het volgende:

[..]

Als je het bij iedere poep of scheet doet is wat anders, en niet wat ik bedoel. :')

Ieder kind is anders, sommige kinderen hebben het gewoon nodig.
Ze vragen er zeker om he?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302601
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Wat hebben ouders vroeger toch veel uit onmacht gehandeld. En wat een nadelig gevolg had dat toch op die kinderen. :') Flikker toch een eind op.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:58:14 #248
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302614
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat hebben ouders vroeger toch veel uit onmacht gehandeld. En wat een nadelig gevolg had dat toch op die kinderen. :') Flikker toch een eind op.
Mensen waren vroeger nou eenmaal minder slim.

Het is best triest van je dat je alleen kan winnen door geweld te gebruiken.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121302621
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:57 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ze vragen er zeker om he?
Dat zeg ik toch niet?
Welkom op FOK!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:58:44 #250
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121302624
In Nederland nam de Tweede Kamer in september 2006 een wet aan die een 'pedagogische tik' verbiedt

In 2007 is er in het Burgerlijk Wetboek een wetswijziging opgenomen (tweede lid van artikel 247 van Boek 1), die algemeen bekend staat als ‘een verbod op slaan van kinderen ook in de opvoeding’.
Mijn nieuwe ondertitel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')