Hoef ik niet zo lang over na te denken, je moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:39 schreef Compoantje het volgende:
Denken jullie er maar eens goed over na vannacht wat jullie zojuist hebben gezegd.
ja , anders moest het zo:quote:
Da's nepquote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja , anders moest het zo:
[ afbeelding ] ( maar dan zonder klompen)
Lachen?quote:
Dat is het wel, en het is heel schadelijk. Lees je eens in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:32 schreef Dale. het volgende:
[..]
lees even x aantal posts van mij terug wil je? Dan weet je waarom billenkoek geen teken van onmacht is maar juist een opvoedmiddel dat je kinderen weten dat ze iets niet meer moeten doen.
Het is maar net wat je wilt geloven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lachen?
neen, grimas trekken van de pijn want ze zaten daar al een uur
Een kind slaan staat gelijk aan verliezen.quote:Je hebt vrijwel van alles geprobeerd maar de misdragingen blijven doorgaan. Zou jij licht fysiek geweld overwegen?
Kinderen zijn trouwer dan je denkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 04:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een kind slaan staat gelijk aan verliezen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich, kindermishandelaartje.
[..]
Allerlei onderzoek. Verdiep je er maar eens in. Hopelijk opent het je ogen.
Tik geven heeft niks met kinderen vervelend vinden of geduld te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou het waarschijnlijk wel overwegen, ik heb totaal geen geduld met kinderen en vind ze al snel irritant. Gelukkig maar dus dat ik nooit aan kinderen begonnen ben
Zou bij mij wel het geval zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tik geven heeft niks met kinderen vervelend vinden of geduld te maken.
We hebben het over een zachte tik op de arm hé, niet over een harde rechtse tegen de kaak?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:14 schreef sinepedraap het volgende:
Nee is strafbaar, als ik het zie stomp ik die ouder zelf in elkaar.
Tenzij het kind echt iets heel ergs heeft gedaan natuurlijk.
Netzoals moslimmannen die hun vrouw slaan die moeten ook echt dood
De wet is de wet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
We hebben het over een zachte tik op de arm hé, niet over een harde rechtse tegen de kaak?
Mweh, er is een verschil tussen een corrigerende tik enerzijds en mishandeling op de andere kant. Dat mishandeling op welke manier dan ook verkeerd is is logisch, maar een tikje lijkt mij gewoon een opvoedkundige methode.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De wet is de wet.
Ajoh meneer de agent ik reed maar 20km/u te hard, geen 50km/u te hard
Dat verschil is er niet, misschien voor jou maar volgens de wet is het allebei kindermishandeling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mweh, er is een verschil tussen een corrigerende tik enerzijds en mishandeling op de andere kant. Dat mishandeling op welke manier dan ook verkeerd is is logisch, maar een tikje lijkt mij gewoon een opvoedkundige methode.
Je kunt zo'n kleine niet tot in lengte van dagen in de box houden, hij moet leren dat er gewoon dingen zijn die je niet doet (zoals die mooie grappige kleurige bus insecticide in de smoel douwen of op het aanrecht klimmen en het gezichtje laten braden in het fornuis).
Mwoah. Zie ik niet zo. Een hond moet je ook gewoon wegduwen als hij ziet te klooien, zelfde voor een kind. Poos geleden had ik mijn nichtje van drie te logeren, daar kan ik geen verbale discussie van winnen. Zo heel redelijk is dat grut daar niet in. Tuurlijk heddik de kleine geen tik verkocht, da's aan de ouders, maar jouw methodes werken dan niet meer als ze echt niet willen luisteren en de kont tegen de krib gooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat verschil is er niet, misschien voor jou maar volgens de wet is het allebei kindermishandeling.
En het is ook gewoon slecht voor het kind, een hond slaan als die iets verkeerd doet en hij wordt ook agressief en vals, maar met z'n neus erin drukken en hij begrijpt het.
Slaan is ook gewoon voor de zwakke ouders. Die gewoon falen met de opvoeding en eigenlijk geen ouder zouden moeten zijn.
Als je niet eens verbaal een kind kan opvoeden, hoe erg faal je dan?
Ken genoeg mensen die klappen hebben gehad en kampen met een agressieprobleem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah. Zie ik niet zo. Een hond moet je ook gewoon wegduwen als hij ziet te klooien, zelfde voor een kind. Poos geleden had ik mijn nichtje van drie te logeren, daar kan ik geen verbale discussie van winnen. Zo heel redelijk is dat grut daar niet in. Tuurlijk heddik de kleine geen tik verkocht, da's aan de ouders, maar jouw methodes werken dan niet meer als ze echt niet willen luisteren en de kont tegen de krib gooien.
Als je ziet dat driekwart van de Nederlanders vroegers wel eens een pets gehad zal hebben en er onbeschadigd vanaf gekomen zijn, dan twijfel ik ook aan de trauma's die je er aan over gaat houden.
Let wel; we hebben het nog steeds over kleine tikjes die niet eens zozeer verschrikkelijk pijn doen maar meer het idee van een straf overbrengen.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat verschil is er niet, misschien voor jou maar volgens de wet is het allebei kindermishandeling.
En het is ook gewoon slecht voor het kind, een hond slaan als die iets verkeerd doet en hij wordt ook agressief en vals, maar met z'n neus erin drukken en hij begrijpt het.
Slaan is ook gewoon voor de zwakke ouders. Die gewoon falen met de opvoeding en eigenlijk geen ouder zouden moeten zijn.
Als je niet eens verbaal een kind kan opvoeden, hoe erg faal je dan?
Nou misschien laat jij je slaan en gaat dan in een hoekje huilen dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat een onzinHeb vroeger ook de nodige tikken gehad, omdat ik het echt veel te bont had gemaakt. Je kunt het je misschien niet voorstellen, maar ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kunt wensen.
O, wacht even. Geslagen worden is totaal iets anders als een tik krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou misschien laat jij je slaan en gaat dan in een hoekje huilen dat kan natuurlijk.
Neemt niet weg dat het gewoon de wet is tegenwoordig.
Alsof een kind het verschil merktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
O, wacht even. Geslagen worden is totaal iets anders als een tik krijgen.
Nee, als het uit frustratie en/of irritatie voortkomt dan houd ik ze een half minuutje onder water.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
99 van de 100 keer is het geen weloverwogen corrigerende en/of opvoedkundige tik, maar een reactie uit frustratie of irritatie.
Een zwaktebod dus.
Mooie cijfers, bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Leandra het volgende:
99 van de 100 keer is het geen weloverwogen corrigerende en/of opvoedkundige tik, maar een reactie uit frustratie of irritatie.
Een zwaktebod dus.
Ik neem dan een limonadeglaasje, vul hem half met dikke bleek, leng het aan met water en laat het ze drinken. Wie niet luisteren wil moet maar met de blaren leren levenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, als het uit frustratie en/of irritatie voortkomt dan houd ik ze een half minuutje onder water.
Ik voorzie een nieuwe rage om in de Appie in zo'n standje te gaan staan en limonade samples uitdelen. Als het zo'n kut kind is voer je bovenstaande uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik neem dan een limonadeglaasje, vul hem half met dikke bleek, leng het aan met water en laat het ze drinken. Wie niet luisteren wil moet maar met de blaren leren leven
Zo lastig met een kind van 9 nietwaar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderen pak je op en zet ze in de box.
Box wat groter maken. Of een kelder hebben. Vraag Dutroux of Fritzl maar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo lastig met een kind van 9 nietwaar?
Dat zijn de kinderen van de mensen uit dit topic die geen tikken uitdelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Corrigerende tik is een must. Wij zijn allemaal mensen en wij mensen hebben dat gewoon nodig.Paar sussende woordjes helpen geen keutel... check de jeugd van tegenwoordig... echt NERGENS respect voor.. NIKS.
Wij mensen zijn helaas nog niet zo ontwikkeld dat alleen woordjes helpen.
Walgelijk gedrag... zelfde als al die mensen die massaal batikken voor wereldvrede enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zijn de kinderen van de mensen uit dit topic die geen tikken uitdelen.
Het wordt niet voor niets een corrigerende tik genoemd Einstein.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe kankerdom sommige mensen zijn.
Denken dat je kinderen kut zijn als je ze geen tikken geeft
Je kan ze ook gewoon opvoeden natuurlijk.
Je doet het immer uit onmacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het wordt niet voor niets een corrigerende tik genoemd Einstein.
Dat zegt niemand. Maar soms helpen woordjes gewoonweg niet en moeten ze het op een harde manier leren. Daar is niks gek aan hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe kankerdom sommige mensen zijn.
Denken dat je kinderen kut zijn als je ze geen tikken geeft
Je kan ze ook gewoon opvoeden natuurlijk.
Als je het bij iedere poep of scheet doet is wat anders, en niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je doet het immer uit onmacht.
Als je een kind alleen rustig kan houden door ze een tik te geven faal je gewoon als ouder.
Dit niet begrijpen![]()
Klopt ja, en dat heeft geen fuck te maken met slaan etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar soms helpen woordjes gewoonweg niet en moeten ze het op een harde manier leren. Daar is niks gek aan hoor.
En opvoeden schijnt ook nogal lastig te zijn voor sommige ouders gezien het toenemend aantal kut kinderen zonder enig respect voor anderen.
Ze vragen er zeker om he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je het bij iedere poep of scheet doet is wat anders, en niet wat ik bedoel.
Ieder kind is anders, sommige kinderen hebben het gewoon nodig.
Wat hebben ouders vroeger toch veel uit onmacht gehandeld. En wat een nadelig gevolg had dat toch op die kinderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je doet het immer uit onmacht.
Als je een kind alleen rustig kan houden door ze een tik te geven faal je gewoon als ouder.
Dit niet begrijpen![]()
Mensen waren vroeger nou eenmaal minder slim.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben ouders vroeger toch veel uit onmacht gehandeld. En wat een nadelig gevolg had dat toch op die kinderen.Flikker toch een eind op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |