Neen , want drie bladzijden straf vond ik ook wel heftig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:21 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Volgens sommige gestoorde types hier zou je heden ten dage een roekeloze vuige crimineel moeten zijnomdat je niet geslagen werd.
Ben je dat?
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet beter weet, en blijkbaar niet beter wilt weten!
Leer eens normaal Nederlands man, je posts zijn amper te volgen. Onderontwikkelde achterlijke boer!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:22 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Iemand anders heeft er niets mee nodig hoe ik mijn kind opvoed.
De meeste mensen zijn mensen die netzo denken als jullie, dan krijg je vragen en verhalen in de wereld.
Niet dat mij dat wat kan schelen, maar ik wil niet graag weggepest worden uit mijn dorp. Niet dat dat ze lukt, maargoed.
Ik ben het volledig mee eens. Als ik zulke types in het echte leven tegenkom waarvan ik vermoed dat ze hun kinderen mishandelen, aarzel ik niet om ze te verklappen aan de politie desnoods jeugdzorg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is echt ziek, dat je er zo over nadenkt hoe je zo veel mogelijk schade aanricht zonder dat iemand het merkt. Dan ben je er echt heel bewust mee bezig om iemand structureel te mishandelen
Dat gaat dan weer tegen mijn principes in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik ben het volledig mee eens. Als ik zulke types in het echte leven tegenkom waarvan ik vermoed dat ze hun kinderen mishandelen, aarzel ik niet om ze te verklappen aan de politie dednoods jeugdzorg.
Op het internet komen ze weg omdat stoer en anoniem
Ja, de laatste keer dat ik daar intrapte was op mijn 8e ongeveer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb wel eens 3 bladzijden straf moeten schrijven op 14 jarig leeftijd, vinden jullie dat gek?
Haha, nu gooi je het daarop? Net toen ik dacht dat je alles al gehad hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leer eens normaal Nederlands man, je posts zijn amper te volgen. Onderontwikkelde achterlijke boer!
Die kutwijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:25 schreef Compoantje het volgende:
Nog een denkertje:
Als je een random vrouw en man op straat ruzie ziet maken, wie krijgt dan altijd de schuld? Wie wordt slecht aangekeken?
echt wat een vergelijking van 0,0. Vrouwen slaan is nooit overal in de wereld goed geweest. Is puur uit de dominantie/onmacht van de man. Daarnaast doe je nu voorkomen alsof alle mannen hun vrouwen sloegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat mensen zich er niet bewust van waren of het vroeger normaal was betekent niet dat het goed is.
Zoals ik al zei, vroeger was het ook normaal om je vrouw te slaan. Nog niet zo heel lang geleden was slavernij de normaalste zaak van de wereld.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:25 schreef Compoantje het volgende:
Mensen willen altijd maar 1 kant van het verhaal horen als het om di soort dingen gaat.
Ik ben dan duidelijk in het nadeel in de maatschappij van tegenwoordig.
Nog een denkertje:
Als je een random vrouw en man op straat ruzie ziet maken, wie krijgt dan altijd de schuld? Wie wordt slecht aangekeken?
Doe maar een topic report.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:24 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik ben het volledig mee eens. Als ik zulke types in het echte leven tegenkom waarvan ik vermoed dat ze hun kinderen mishandelen, aarzel ik niet om ze te verklappen aan de politie desnoods jeugdzorg.
Op het internet komen ze weg omdat stoer en anoniem
Voor kinderen slaan geldt precies hetzelfde, ook altijd fout geweest en een teken van onmacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:27 schreef Dale. het volgende:
[..]
echt wat een vergelijking van 0,0. Vrouwen slaan is nooit overal in de wereld goed geweest. Is puur uit de dominantie/onmacht van de man. Daarnaast doe je nu voorkomen alsof alle mannen hun vrouwen sloegen.
Dat was het punt niet.quote:En slavernij vergelijken met t geven van een corrigerende tik t.b.v. een kind zijn opvoeding... Ben jezelf wel helemaal waus?
Ik weet hoe voeltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:30 schreef Dale. het volgende:
Ik vind t trouwens wel opvallend en grappig dat al mijn posts door alle tegenstanders van billenkoek gewoon keihard worden genegeerd. Be a gentlemen lees even terug en reageer eens. Ben erg benieuwd naar de reactie namelijk.
Voor nu slapen. En kom morgen terug.
lees even x aantal posts van mij terug wil je? Dan weet je waarom billenkoek geen teken van onmacht is maar juist een opvoedmiddel dat je kinderen weten dat ze iets niet meer moeten doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor kinderen slaan geldt precies hetzelfde, ook altijd fout geweest en een teken van onmacht.
Als ik het niet deed moest ik op mijn blote knieën en met mijn handen in de lucht....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat ik daar intrapte was op mijn 8e ongeveer.
Mannen onder elkaar zien dat weer anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:31 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus niet.
Het merendeel van de mensen zien de man als de slechte van de 2.
Ik was al vroeg altijd op straat en zelden thuis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik het niet deed moest ik op mijn blote knieën en met mijn handen in de lucht....
Dat kun je hem wel steeds vertellen, maar hij is ignorant als de pest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:32 schreef Dale. het volgende:
[..]
lees even x aantal posts van mij terug wil je? Dan weet je waarom billenkoek geen teken van onmacht is maar juist een opvoedmiddel dat je kinderen weten dat ze iets niet meer moeten doen.
En bleef je dan staan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werd ik vroeger heel vaak gestraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |