abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121298972
Ik ik mijzelf trouwens nu zie :')

dinsdag 8 januari 2013 @ 03:07:01 #152
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_121298977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:00 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Ik ben nog altijd beetje geschokt dat je zo genant en zonder schaamte, openhartig kan praten over je eigen mishandeling van kinderen. Maar heej dit is het internet en hier hebben wij helaas bepaalde types mensen aanwezig.
Wat ik dus zei, jullie zijn allemaal gehersenspoeld.

Vraag jij morgen maar even aan je oma en opa, wat die kregen als ze iets verkeerds deden.

Maar nee, omdat ik blijkbaar 1 van de weinigen ben die nog netzo handelt en omdat er dus blijkbaar een taboe op is en omdat het helemaal niet meer kan om je kind zo te behandelen, zal ik ineens de mishandelaar zijn. :')

'Je kind opvoeden gebaseerd op een al generaties oud principe is zoooooo bellen tijdens het afrekenen!' :')
Zo is toch tegenwoordig? :')
pi_121298981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
Laat ik het maar zo stellen aan de kindermishandelaars gewelddadige opvoeders:

Zou jij er geen probleem mee hebben als een leraar op school of een andere willekeurige man jouw kinderen billenkoek gaf? Of is dat jouw alleenrecht? :')

Zie je nu wat voor een gestoord denkbeeld dat is? :') Dat slaan
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:07 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Wat ik dus zei, jullie zijn allemaal gehersenspoeld.

Vraag jij morgen maar even aan je oma en opa, wat die kregen als ze iets verkeerds deden.

Maar nee, omdat ik blijkbaar 1 van de weinigen ben die nog netzo handelt en omdat er dus blijkbaar een taboe op is en omdat het helemaal niet meer kan om je kind zo te behandelen, zal ik ineens de mishandelaar zijn. :')

'Je kind opvoeden gebaseerd op een al generaties oud principe is zoooooo bellen tijdens het afrekenen!' :')
Zo is toch tegenwoordig? :')
Vroeger was het ook normaal om je vrouw een corrigerende tik te geven. Eeuwenoude principes gebruiken terwijl de wetenschap voortdendert. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_121298998
quote:

Zou jij er geen probleem mee hebben als een leraar op school of een andere willekeurige man jouw kinderen billenkoek gaf? Of is dat jouw alleenrecht? :')

Toch is het nog niet zo lang geleden dat een schoolmeester een stokje had.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 03:11:49 #155
351717 Compoantje
pi_121299024
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Vroeger was het ook normaal om je vrouw een corrigerende tik te geven. Eeuwenoude principes gebruiken terwijl de wetenschap voortdendert. :')
Media en hersenspoeling.
En de combinatie dat mensen willen geloven in wetenschap die zogenaamd door onderzoekers is onderzocht die zelf net zo'n opvoeding hebben gehad en zelf wel beter weten dan het onderzoek die ze zojuist hebben gedaan.

Onderzoek wijs ook uit dat er in de meerderheid van alle voedsel kankerverwekkende stoffen zitten.
Mensen en de media geloven dan ook gelijk dat je sneller doodgaat als je dat voedsel opeet, maar niets is minder waar.
pi_121299026
quote:

Ik zou daar geen probleem mee hebben als die docent dezelfde redenatie heeft als mij. Probleem is is dat sommige mensen inderdaad doorschieten. Die kwamen dan meteen heel uitgebreid in t nieuws. Waardoor men steeds strenger en stricter ging controleren en waardoor de goeie uiteindelijk ook zijn getroffen. In dat opzicht heeft Compaentje gelijk. En denk ik idd dat sommige zich te veel laten leiden door de media. Ik denk dat iedere 50+ daar wel in mee stemt.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 03:13:30 #157
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_121299047
Van mijn 6de Tot mijn 12de moest ik met mijn gezicht naar de muur staan als straf en mijn handen op de hoofd. (Mijn ouders werkten in drie catergorieën)

Mild: 15 minuten (kleine dingentjes zoals niet luisteren, zwaar tegenspreken)
Gemiddeld: 30 minuten ( broertje /zusje uitschelden, grof taalgebruik.
Zwaar: 45 minuten ( het pijn doen van anderen, zwaar schelden,

Achter mijn 12de tot mijn 16de ofzo moest ik vooral strafschrijven (klinkt gek maar is wel een goeie straf vind ik.

Moeder koos dan een text die ik moest overpennen. de hoeveelheid hing er vanaf hoe zwaar de straf was

ooit eens 3 bladzijden straf geschreven omdat ik naar een vriendin geweest ben zonder te vragen :(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_121299052
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Toch is het nog niet zo lang geleden dat een schoolmeester een stokje had.
Dat was toch wel anders want het gebeurde voor een grote groep en ze hadden daar voorschriften voor.

Als het thuis stiekem gebeurt door de ouder is er meestal geen controle op en vaak gaat de ouder te ver. Je ziet het al te vaak in het nieuws en dan hebben we ineens de grote mond met zn allen.:') terwijl het wel te voorkomen was.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 03:14:20 #159
294141 tarantism
hups in die kont
pi_121299062
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:11 schreef Compoantje het volgende:
Mensen en de media geloven dan ook gelijk dat je sneller doodgaat als je dat voedsel opeet, maar niets is minder waar.
oh, heerlijk dit
pi_121299069
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:11 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Media en hersenspoeling.
En de combinatie dat mensen willen geloven in wetenschap die zogenaamd door onderzoekers is onderzocht die zelf net zo'n opvoeding hebben gehad en zelf wel beter weten dan het onderzoek die ze zojuist hebben gedaan.

Oh ja, het is een complot natuurlijk. Maar dat jezelf maar wijs, en mep er lekker op los! :r

quote:
Onderzoek wijs ook uit dat er in de meerderheid van alle voedsel kankerverwekkende stoffen zitten.
Wat is de relevantie hiervan? :')
pi_121299076
Ik erger me vooral aan die opmerking vroeger in dit topic van iemand die zei dat de wonden niet op een zichtbare plek moesten vallen. :')

Dat is té :X
pi_121299081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
oe zwaar de straf was

ooit eens 3 bladzijden straf geschreven omdat ik naar een vriendin geweest ben zonder te vra
Kansloze ouders heb je!
pi_121299087
Een leraar die multomap naar je gooit om dat het handschrift niet deugt. :')
Toen ik terug gooide werd ik van school getrapt. :{
pi_121299092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik erger me vooral aan die opmerking vroeger in dit topic van iemand die zei dat de wonden niet op een zichtbare plek moesten vallen. :')

maar wel slim bedacht! ^O^
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 03:16:15 #165
Belg
pi_121299096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kansloze ouders heb je!
had wel heel lang bij die vriendin gebleven, vondt wel terecht
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_121299099
quote:
erking vroeger in dit topic van iemand die zei dat de wonden niet op een zicht
Dat is echt ziek, dat je er zo over nadenkt hoe je zo veel mogelijk schade aanricht zonder dat iemand het merkt. Dan ben je er echt heel bewust mee bezig om iemand structureel te mishandelen
pi_121299106
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

had wel heel lang bij die vriendin gebleven, vondt wel terecht
Belachelijk!
pi_121299109
quote:

als je je kind zo slaat dat hij er gewoon verwondingen aan overhoud ga je idd allang te ver. Je moet je kind niet mollesteren. Wel gewoon duidelijk maken dat iets niet kan. En ik vind billenkoek daar een hele goeie voor.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 03:19:03 #169
351717 Compoantje
pi_121299134
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:13 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Dat was toch wel anders want het gebeurde voor een grote groep en ze hadden daar voorschriften voor.

Als het thuis stiekem gebeurt door de ouder is er meestal geen controle op en vaak gaat de ouder te ver. Je ziet het al te vaak in het nieuws en dan hebben we ineens de grote mond met zn allen.:') terwijl het wel te voorkomen was.
Dat is dus ook wat ik wil zeggen.
Tegenwoordig mag je niks meer omdat het zogenaamd allemaal schadelijk is voor het kind. En sinds wanneer? De laatste 20 jaar?
De 1000 jaar hiervoor heeft niemand er last mee gehad, getuige je ouders en je opa en oma.
Iedere oudere vindt het opvoeden van tegenwoordig niks.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 03:20:03 #170
Belg
pi_121299152
Ik heb wel eens 3 bladzijden straf moeten schrijven op 14 jarig leeftijd, vinden jullie dat gek?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 03:20:15 #171
351717 Compoantje
pi_121299155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh ja, het is een complot natuurlijk. Maar dat jezelf maar wijs, en mep er lekker op los! :r

[..]

Wat is de relevantie hiervan? :')
Ik neem je niks kwalijk hoor, jij weet gewoon niet beter.
pi_121299163
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:19 schreef Compoantje het volgende:
) terwijl het wel te voorkomen was.
Dat is dus ook wat ik wil zeggen.
Tegenwoordig mag je niks meer omdat het zogenaamd allemaal schadelijk is voor het kind. En sinds wanneer? De laatste 20 jaar?
De 1000 jaar hiervoor heeft niemand er last mee gehad, getuige je ouders en je opa en oma.
Iedere oudere vindt het opvoeden van tegenwo
Dat mensen zich er niet bewust van waren of het vroeger normaal was betekent niet dat het goed is.

Zoals ik al zei, vroeger was het ook normaal om je vrouw te slaan. Nog niet zo heel lang geleden was slavernij de normaalste zaak van de wereld. :{
pi_121299165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van mijn 6de Tot mijn 12de moest ik met mijn gezicht naar de muur staan als straf en mijn handen op de hoofd. (Mijn ouders werkten in drie catergorieën)

Mild: 15 minuten (kleine dingentjes zoals niet luisteren, zwaar tegenspreken)
Gemiddeld: 30 minuten ( broertje /zusje uitschelden, grof taalgebruik.
Zwaar: 45 minuten ( het pijn doen van anderen, zwaar schelden,

Achter mijn 12de tot mijn 16de ofzo moest ik vooral strafschrijven (klinkt gek maar is wel een goeie straf vind ik.

Moeder koos dan een text die ik moest overpennen. de hoeveelheid hing er vanaf hoe zwaar de straf was

ooit eens 3 bladzijden straf geschreven omdat ik naar een vriendin geweest ben zonder te vragen :(
Volgens sommige gestoorde types hier zou je heden ten dage een roekeloze vuige crimineel moeten zijn :') omdat je niet geslagen werd.

Ben je dat?
pi_121299172
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 03:20 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Ik neem je niks kwalijk hoor, jij weet gewoon niet beter.
Jij bent degene die niet beter weet, en blijkbaar niet beter wilt weten!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 03:22:36 #175
351717 Compoantje
pi_121299180
quote:

Iemand anders heeft er niets mee nodig hoe ik mijn kind opvoed.
De meeste mensen zijn mensen die netzo denken als jullie, dan krijg je vragen en verhalen in de wereld.

Niet dat mij dat wat kan schelen, maar ik wil niet graag weggepest worden uit mijn dorp. Niet dat dat ze lukt, maargoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')