Je hebt overduidelijk een ouderhulplijn nodig. Want je hebt je blijkbaar niet in de hand.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:40 schreef Compoantje het volgende:
[..]
In een video kun je alles zetten wat je wilt om het maar geloofwaardig over te laten komen.
Ik weet het, want ik ben zelf ook video editor.
Nee, ik op school geleerd om de grootste pester op zijn bek te slaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:43 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ok, maar jij hebt voor je 8ste neem ik aan al wel meegekregen dat je niet mocht pesten op school?
Hoe bedoel je? Eeuwen is de opvoedkunde van vader en moeder op zoon en dochter overgegaan... En nu moeten we allemaal zondig een boek gaan pakken en lezen over hoe t wel moet... Laat dit toch in godsnaam over aan de ervaring die men al eeuwen aan elkander onbewust overbrengtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:29 schreef Bluezz het volgende:
Het zou al een heleboel schelen als ouders/opvoeders/omstanders/mensen zich eens zouden verdiepen in de ontwikkeling van kinderen.
Als het daaraan zou liggen, zou je er mee moeten leven dat je sowieso asociale kinderen krijgt. Omdat je 'er zelf niets aan kan doen', omdat je blijkbaar niet de keus hebt om ze te slaan. Om het hun daarmee wel duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:43 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Akd je het niet duidelijk kan maken op andere manieren is dat jouw eigen gefaal.
Verhaal dat niet op je kindjes.
Daar zit wel wat in, de rol van opa en oma wordt nogal eens onderschat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:45 schreef Dale. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Eeuwen is de opvoedkunde van vader en moeder op zoon en dochter overgegaan... En nu moeten we allemaal zondig een boek gaan pakken en lezen over hoe t wel moet... Laat dit toch in godsnaam over aan de ervaring die men al eeuwen aan elkander onbewust overbrengt
Ja, maar dat mag dan wel weer, alleen als ie jou of je vrienden ook pest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, ik op school geleerd om de grootste pester op zijn bek te slaan.
Hahaha, ja, lul je er maar weer uit. Deze discussie is gesloten als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk een ouderhulplijn nodig. Want je hebt je blijkbaar niet in de hand.
Dit kan zo niet langer.
En als je ze wel slaat zijn ze ineens heilige boontjes en doen ze nooit een vlieg kwaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:45 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Als het daaraan zou liggen, zou je er mee moeten leven dat je sowieso asociale kinderen krijgt. Omdat je 'er zelf niets aan kan doen', omdat je blijkbaar niet de keus hebt om ze te slaan. Om het hun daarmee wel duidelijk te maken.
Heeft niets met gerechtigheid te maken, kinderen zijn hard onder elkaar en daar leer je.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:47 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dan wel weer, alleen als ie jou of je vrienden ook pest.
Dat is gerechtigheid. 1 ding wat kinderen vanaf hun geboorte al moeten weten wat het woord betekend.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt je blijkbaar nog nooit in statistieken verdiept.
Uitzonderingen bevestigen de regel, ken je die?
De feiten spreken voor zich, kindermishandelaartje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:40 schreef Compoantje het volgende:
[..]
In een video kun je alles zetten wat je wilt om het maar geloofwaardig over te laten komen.
Ik weet het, want ik ben zelf ook video editor.
Allerlei onderzoek. Verdiep je er maar eens in. Hopelijk opent het je ogen.quote:
Er is wel veel vooruitgang wat dat betreft, maar dat gaat aan sommigen voorbij helaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:52 schreef Compoantje het volgende:
Jullie zijn gehersenspoeld door de media.
Blablabla kindermishandeling, niet slaan, ontwikkeling van een kind word in gevaar gebracht, blabla.
Vraag je opa en oma eens wat die te verduren kregen vroeger toen ze iets deden wat niet mocht? Vraag maar aan elk oud persoon die uit de tijd stamt toen de Tv nog niet uitgevonden was.
Toen men nog niet eens wist wat het woord mishandeling was.
Niet als je ineens veranderd van opvoedmethode.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En als je ze wel slaat zijn ze ineens heilige boontjes en doen ze nooit een vlieg kwaad
Ik krijg het gevoel dat je trollt. Laat het maar zijn dat je geen kinderen hebt of krijgt. Voor het geval van wel kun je beter uit de ouderlijke macht worden gezet.
*btw mijn familie scoort aardig in de statistieken.quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is wel veel vooruitgang wat dat betreft, maar dat gaat aan sommigen voorbij helaas.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja klopt.
En helaas ben je niet de enige.
even de politie op de hoogte brengen, je mag hopen dat je over een proxyserver beschikt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef Mourik het volgende:
[..]
Dat hoopte mijn zoontje van 6 ook altijd, maar niets is minder waar.
Ach gut, een internetheld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
even de politie op de hoogte brengen, je mag hopen dat je over een proxyserver beschikt.
Kinderen zijn inderdaad harder tegen elkaar en dat komt omdat ze op die leeftijd nog de sturing missen en de consequenties ervan niet overzien. Heb je wel eens de reuni gezien op Tv? Is paar keer een aflevering geweest waarin iemand naar voren kwam en altijd heel hard werd gepest en waarop werd teruggeblikt. Je hoort vrijwel altijd dat men dat dat toen niet zo hd ervaren en en t niet goed wisten. Juist hierom hebben kinderen sturing nodig. En je kan erop rekenen dat mijn kind echt geen straf krijgt als iets van "geen avond eten en geen playstation voor een week" als ik hoor dat hij bv iemand heeft lopen pesten op school dit voelt hij namelijk niet. Eerst krijgt hij gewoon billenkoek. Dan mag hij huilen en mij inzich zelf vervloeken. Daarna kom ik terug en zal hem uitleggen dat zoiets niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft niets met gerechtigheid te maken, kinderen zijn hard onder elkaar en daar leer je.
Ik ben nog altijd beetje geschokt dat je zo genant en zonder schaamte, openhartig kan praten over je eigen mishandeling van kinderen. Maar heej dit is het internet en hier hebben wij helaas bepaalde types mensen aanwezig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Niet als je ineens veranderd van opvoedmethode.
Zoiets moet vanaf het begin gedaan worden. Vanaf het eerste moment dat ze iets doen wat niet door de beugel kan.
En jij denkt dat je weet wat je kind uitspookt op school, op straat etc. Droom verder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kinderen zijn inderdaad harder tegen elkaar en dat komt omdat ze op die leeftijd nog de sturing missen en de consequenties ervan overzien. Heb je wel eens de reuni gezien op Tv? Is paar keer een aflevering geweest waarin iemand naar voren kwam en altijd heel hard werd gepest en waarop werd teruggeblikt. Je hoort vrijwel altijd dat men dat dat toen niet zo hd ervaren en en t niet goed wisten. Juist hierom hebben kinderen sturing nodig. En je kan erop rekenen dat mijn kind echt geen straf krijgt als iets van "geen avond eten en geen playstation voor een week" als ik hoor dat hij bv iemand heeft lopen pesten op school dit voelt hij namelijk niet. Eerst krijgt hij gewoon billenkoek. Dan mag hij huilen en mij inzich zelf vervloeken. Daarna kom ik terug en zal hem uitleggen dat zoiets niet door de beugel kan.
Nee true. Was t ook met je eens hoor. Was meer een toevoeging wat ging gebeuren ala ik erachter kwam :pquote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij denkt dat je weet wat je kind uitspookt op school, op straat etc. Droom verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |