Ik was crimineel zonder dat ik geslagen werd, wat nu?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee hoor, er blijkt een sterk verband tussen te zijn.
Aan jou was het duidelijk als slaande partij. Aan hen NIET want niemand vindt het leuk om geslagen te worden vooral mensen die verkeren in een hulpeloze staat. Freud had hierover tal van boeken geschreven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:27 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, want dan wisten ze vanaf het begin al dat iets niet mocht.
Da was dan al duidelijk, en ze worden dan geen asociale.
Dan zouden ze sowieso niet meer slaan, en ook niet meer in de situatie komen dat ze denken dat het 'nodig' is. Er is zo veel bekend over de ontwikkeling van kinderen, maar het is natuurlijk veel makkelijker om er op los te meppen dan een boek te lezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:29 schreef Bluezz het volgende:
eboel schelen als ouders/opvoeders/omstanders/mensen zich eens zouden verdiepen in de ontwikk
En toch is de zijne stelling veel vergezochter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel wat vergezocht.
Wat nu? Leren wat statistiek inhoudt.quote:
Waneer je kleiner bent met bril en slecht in sport bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ooit gehoord van schoolpesterij? Waar denk je dat het vandaan komt?
Jij had het hierboven over tikken (ferme nog wel) op de blote reet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:28 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Zo zwak ben ik ook niet.
Ik bedoel, komop zeg. Een klein velletje pakken is mishandelen?
Ik ga er maar vanuit dat je nog veel te weinig weet, maar dat is in deze tijd zeker verwijtbaar. Vuige sadist.quote:
Statistiek is de grootste leugen die er bestaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat nu? Leren wat statistiek inhoudt.
Met slaan of klappen bedoel ik ook niet slaan als 1 of andere kickbokser. Het moet gewoon even pijn doen, ze hoeven er geen dagen last van te hebben of een dikke blauwe plek van de krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Aan jou was het duidelijk als slaande partij. Aan hen NIET want niemand vindt het leuk om geslagen te worden vooral mensen die verkeren in een hulpeloze staat. Freud had hierover tal van boeken geschreven.
Dat verkroppen ze door hun trauma juist te 'projecteren' op andere, weer zwakkere types dan zichzelf.
Ooit gehoord van schoolpesterij? Waar denk je dat het vandaan komt?
Goed lezen. Dat was ik niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:33 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij had het hierboven over tikken (ferme nog wel) op de blote reet.
Gemakzuchtige lulpraat in deze context. Er zijn duidelijke verbanden, dat wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn. Je kan je wel dommer voordoen dan je bent, maar uiteindelijk neem je alleen jezellf in de maling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Statistiek is de grootste leugen die er bestaat.
Gelul, pesten hoort bij het groepsproces, kinderen die erbuiten vallen zijn de pineut.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:34 schreef Compoantje het volgende:
Ja, schoolpesten wordt gedaan door kinderen met een waardeloze opvoeding, onder andere doordat er vroeger alleen maar 'gepraat' werd.
Zoals ik al zei, wij spreken mekaar over 15 jaar wel weer en leggen dan even de feiten naast elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je nog veel te weinig weet, maar dat is in deze tijd zeker verwijtbaar. Vuige sadist.
Uit onderzoek blijkt dat zulk gedrag juist meer voorkomt kinderen die geslagen worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:34 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Met slaan of klappen bedoel ik ook niet slaan als 1 of andere kickbokser. Het moet gewoon even pijn doen, ze hoeven er geen dagen last van te hebben of een dikke blauwe plek van de krijgen.![]()
Ja, schoolpesten wordt gedaan door kinderen met een waardeloze opvoeding, onder andere doordat er vroeger alleen maar 'gepraat' werd.
De feiten zijn al bekend, zie de video die ik eerder in het topic heb gepost.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:37 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wij spreken mekaar over 15 jaar wel weer en leggen dan even de feiten naast elkaar.
Je hebt je blijkbaar nog nooit in statistieken verdiept.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gemakzuchtige lulpraat in deze context. Er zijn duidelijke verbanden, dat wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn. Je kan je wel dommer voordoen dan je bent, maar uiteindelijk neem je alleen jezellf in de maling.
Ik kreeg duidelijk van m'n moeder mee dat ik niet mocht pesten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelul, pesten hoort bij het groepsproces, kinderen die erbuiten vallen zijn de pineut.
Welk onderzoek?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat zulk gedrag juist meer voorkomt kinderen die geslagen worden.
In een video kun je alles zetten wat je wilt om het maar geloofwaardig over te laten komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De feiten zijn al bekend, zie de video die ik eerder in het topic heb gepost.
Mijn moeder luisterde ik al niet meer naar vanaf mijn 8e.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:39 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik kreeg duidelijk van m'n moeder mee dat ik niet mocht pesten.
Ik heb het nooit gedaan, ik ben zelf wel eens gepest.
Dus, nee. Normaal opgevoede kinderen pesten niet.
Als je het niet duidelijk kan maken op andere manieren is dat jouw eigen gefaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:39 schreef Dale. het volgende:
En iedereen negeert mijn 3 posts die eigenlijk alles zeggen wat erover te zeggen valt.... Tralala
Mijn standpunt is: slaan aka corrigerende tik liever voorkomen, maar soms nodig om iets heel serieus heel duidelijk te maken.
Ok, maar jij hebt voor je 8ste neem ik aan al wel meegekregen dat je niet mocht pesten op school?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn moeder luisterde ik al niet meer naar vanaf mijn 8e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |