Nergens op gebaseerd dit!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik spreek jou over 15 jaar wel weer.
Dan heb jij je perfecte kinderen die aan niets anders denken dan stelen, drugs, seks, etc. Kinderen die zichzelf niet eens de baas kunnen.
Heb je überhaupt kinderen? Nee toch?quote:En daar komen mijn kinderen aan. Fatsoenlijk, alles!
En als jullie denken dat ik een kindermishandelaar ben, bel dan nu gelijk de politie maar op. Ik kan je nu vertellen dat dat toch niks wordt
In de box zetten werkt mits ze er niet vanzelf uit kunnen, toch? Een vorm van opsluiting?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is in de box zetten wanneer blaag te ondernemend wordt zo lastig?
Kinderen die een gevaar voor zichzelf zijn die geef je een ruimte waar ze weinig kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
In de box zetten werkt mits ze er niet vanzelf uit kunnen, toch? Een vorm van opsluiting?
Ik vraag het omdat ik het simpelweg niet weet.. Nooit bekend mee.
Ik wil eerst wel eens weten waarom jij denkt dat ik kinderen mishandel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd dit!
[..]
Heb je überhaupt kinderen? Nee toch?![]()
Verwerk alsjeblieft eerst je trauma's voor je dat overweegt.
Ik weet niet waar je deze 'feitelijke' wijsheid vandaan haalt maar het klopt voor geen meter. Het lijkt eerder gebaseerd te zijn op een krom wereldbeeld dat voortvloeit uit een eigen getraumatiseerde jeugd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik spreek jou over 15 jaar wel weer.
Dan heb jij je perfecte kinderen die aan niets anders denken dan stelen, drugs, seks, etc. Kinderen die zichzelf niet eens de baas kunnen.
En daar komen mijn kinderen aan. Fatsoenlijk, alles!
En als jullie denken dat ik een kindermishandelaar ben, bel dan nu gelijk de politie maar op. Ik kan je nu vertellen dat dat toch niks wordt
Het heeft niks te maken met het niet aankunnen van je kinderen. Het heeft er alleen mee te maken dat wanneer jij iets doet wat niet door de beugel kan dat er pijn volgt. Dit krijg je dan zo ingeprent en gaat fungeren als een schrikreactie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
nee, ik zou hulp voor mezelf zoeken als ik de opvoeding van mijn kinderen niet aan kan
Slaan is mishandelen, lijkt me niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:20 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik wil eerst wel eens weten waarom jij denkt dat ik kinderen mishandel?
Wat is er 'mishandelend' aan alles wat ik heb gepost?
Dat velletje beetpakken en knijpen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:20 schreef Compoantje het volgende:
Wat is er 'mishandelend' aan alles wat ik heb gepost?
Dat dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:21 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je deze 'feitelijke' wijsheid vandaan haalt maar het klopt voor geen meter. Het lijkt eerder gebaseerd te zijn op een krom wereldbeeld dat voortvloeit uit een eigen getraumatiseerde jeugd.
Jij hebt hulp nodig.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:19 schreef Dale. het volgende:
Vroeger kreeg je gewoon een pakrammel als je iets stouts deed. Je wist meteen ook dat je het nooit nog een keer moest doen.
Ik denk dat juist door de laksheid van t hedendaagse (vrije) opvoeden dat kinderen/jongeren zo rebels worden. Zij hebben juist sturing en duidelijkheid nodig. Dat dwing je echter niet altijd af met enkel, vanavond geen eten, soms moet er een draai aan de oren. De natuur doet niet anders hoor.
Een verband tussen asociaal en kinderen slaan lijkt me vrij vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Deze man weet.
'De versoftering' van de maatschappij.
Tevens ook 'het asocialer worden' van de maatschappij.
Ziet er iemand een verband, ook naar wat ik in mijn eerdere posts zei?
Ik zie vooral iemand die de weg kwijt is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Deze man weet.
Nou, als dat bij jullie menschen al mishandeling is, dan weet ik al helemaal niet waar het heen gaan in de wereld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat velletje beetpakken en knijpen.
Ik zie het verband dat als je ze slaat ze zelf crimineel worden en anderen gaan slaan als volwassenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Deze man weet.
Dat is makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een verband tussen asociaal en kinderen slaan lijkt me vrij vanzelfsprekend.
Nu laat je je depressie merken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nou, als dat bij jullie menschen al mishandeling is, dan weet ik al helemaal niet waar het heen gaan in de wereld.
Dan hoop ik dat ik, tegen de tijd dat de volgende generatie volwassen is, allang dood ben.
Nee, want dan wisten ze vanaf het begin al dat iets niet mocht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:25 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik zie het verband dat als je ze slaat ze zelf crimineel worden en anderen gaan slaan als volwassenen.
Mwah, dat is wel wat vergezocht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:25 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik zie het verband dat als je ze slaat ze zelf crimineel worden en anderen gaan slaan als volwassenen.
Zo zwak ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nu laat je je depressie merken.
Het gaat goed met je.
Nee hoor, er blijkt een sterk verband tussen te zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
t verband dat als je ze slaat ze zelf crimineel worden en anderen gaan slaan
Wat een bullshit. Tuurlijk werkt het en er is nog wetenschappelijke ondersteuning ook voor. Geef een willekeurig persoon een knop. Hij drukt erop en krijgt een stevige schock hierna zal meer dan 70% de knop niet nog een keer indrukken. De mensen die dat nog een keer doen krijgen weer een schock. Hoeveel procent van de 30% denk je dat voor een derde keer gaat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een keer met de vingers aan iets wat heet is, een keer een volumeknop wat ineens erg hard gaat.
Een tik werkt niet, kind snapt 't nog niet en gaat het nog een keer proberen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:28 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Zo zwak ben ik ook niet.
Ik bedoel, komop zeg. Een klein velletje pakken is mishandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |