Dat is de Séneca, ook wel bekend als S/330. Die trein is, als ik het goed begrijp, vergelijkbaar met de IRIS 320.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Bitlord het volgende:
Het filmpje heeft voor mij ook nog een voor mij onbekende test-HST opgeleverd, zie halverwege het volgende filmpje:
Ik weet niet waar die lijst vandaan komt, ik zie het niet gebeuren. De Thalys-treinstellen zijn niet toegelaten in Spanje (staat niet op de planning) en de treinstellen waarmee de dienst naar Spanje zal worden uitgevoerd (Euroduplex) zijn op dit moment nog niet voorzien om te worden toegelaten voor Nederland en België.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Bitlord het volgende:
Op wikipedia zie ik trouwens dat men dit jaar rechtstreeks van Amsterdam naar Barcelona wil rijden, ik neem aan met een zonthalys?
http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_Perpignan_-_Figui%C3%A8res
Als je vroeg boekt valt dat denk ik wel mee. Het duurste zal die AVE zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in 1 dag van roodeschool naar madrid?
voor 1000 euro zeker?
geef ik toch maar de voorkeur aan vliegenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf morgen mogelijk:
---- ARR 37662 ----
05:58 Roodeschool
06:42 Groningen
---- IC 722 ----
06:46 Groningen
08:55 Schiphol
---- THA 9328 ----
09:29 Schiphol
12:35 Paris Nord
---- TGV 9715 ----
14:07 Paris Austerlitz
19:40 Figueres
---- AVE 3212 ----
19:55 Figueres
00:02 Madrid Atocha
Is er al, Elipsos Trenhotelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
We komen er wel. De volgende stap is een CityNightLine naar Madrid
Hoeveel kilometer is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Bitlord het volgende:
Vroegboekers zouden
Amsterdam - Madrid ¤35 + ¤49 + ¤153 = ¤237 kunnen betalen, nog wel minder als ze overstappen in Barca.
En paris - Perpignan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Ga je helemaal door tot aan Madrid dan heb je wel een ziekelijke hoeveelheid HSL-spoor achter je kiezen...
Perpignan - Figueres is 44 km... Figueres - Barcelona - Madrid is 621 km.
Dat is geen geldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef Bitlord het volgende:
O ja, Amsterdam - Barcelona kan voor ¤25 + ¤49 + ¤20 = ¤94
Mja, het is ook niet erg zinvol eerlijk gezegd. Beter kun je proberen of het zou lukken op een weekend s.l. (dus van vrijdag 17:00 tot maandag 08:59). En dan misschien nog wat verder. Of een lekker lange stayover in Madrid of zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Bitlord het volgende:
Het lukt me toch wat slecht om het uit te zoeken. Met de auto die een beetje de snelwegen langs het treintrace volgt is het ongeveer 2200 kilometer.
Het kan tegenwoordig weer trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zoiets een paar jaar terug eens geprobeerd, en toen kon je op zo'n weekend NET naar Sicilië op en neer komen, inclusief de boot overtocht bij Messina
Dat klopt wel aardig ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef James1988 het volgende:
1039 km voor Parijs - Perpignan (via Dijon en Lyon), zou dat kunnen?
Eigenlijk alleen Brussel - Antwerpen nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef James1988 het volgende:
Rotterdam - Perpignan - Figueres - Barcelona - Madrid: 2193 km.
Waarvan vrij veel HSL.
Er zijn ook nog wat ontbrekende stukjes HSL-spoor in Frankrijk, die zijn nog in studie of zelfs al in aanleg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Brussel - Antwerpen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |