Jeugdsentiment! Toen al baas.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Mascleta het volgende:
Raymond Thiry (Luther) is inderdaad een goed acteur. Verbaas me er elke week weer over. Ik kon me zo snel niet herinneren of ik hem in andere film/series heb zien acteren. Na een snelle blik op Wikipedia en ImdB klopt dat. Overal waar hij in speelt heb ik net niet gezien volgens mij.
Alleen Oorlogwinter en Loft heb ik gezien en dan een aflevering uit seizoen één van Flikken Maasstricht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt weer spannend !!
"You can call me Susan if it makes you happy"
Want die grijns hoort ook niet bij haar rol?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Jivis het volgende:
Nathalie en Hanneke zijn inderdaad zeer irritant dit seizoen. Die Nathalie kan ook echt niet acteren, met steeds die stompzinnige grijns op haar gezicht.
Raymonde heeft ook in nog meer series gespeeld, en ik dacht nog steeds.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef Strani het volgende:
Haha..ik wist niet dat hij dat was. En ik zie dat hij getrouwd is met de vrouw die Roos speelde. Raymond en Raymonde, hoe krijgen ze het voor elkaar.
Ik vind het eerder slecht geacteerd dan geloofwaardig overkomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want die grijns hoort ook niet bij haar rol?
Oh, wacht....
Dochter van Ooms, die kindjes zijn van haar.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is die blonde dame die vastgebonden zit op de stoel?
Dochter van Ooms.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is die blonde dame die vastgebonden zit op de stoel?
Oke Dankje dat de kinderen van haar zijn begreep ik!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef alors het volgende:
Dochter van Ooms, die kindjes zijn van haar.
Lijkt me wel jaquote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zwarte blokje is een peilzender?
yup hadden ze beidequote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zwarte blokje is een peilzender?
Dat hadden die lui van Ooms in haar tas gestopt hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Echt iets voor een vrouw die de crimineel wil uithangen. Lekker een tas mee waar een gps in gestopt is. Hoe simpel kan je zijn.
Snap ik, maar wie neemt er nou op zo'n moment een tas meequote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hadden die lui van Ooms in haar tas gestopt hoor.
Ah net gemist..quote:Op zondag 13 januari 2013 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Die kids mochten naar die gasten van Ooms lopen.
vliegende vissenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Vrouwen die de misdaad willen bedrijven is als vissen die willen vliegen, het werkt gewoon niet.
Dat is die ene uitzondering, maar die houden het hoofd nog maar net boven water, ver komen ze niet.quote:
Die oudste zoon kan het nu overnemen tochquote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef Mascleta het volgende:
Carmen overleeft het uiteraard. Anders zou er geen seizoen 3 komen.
Je bent mij net voor, met Boris als de nieuwe Luther.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Die oudste zoon kan het nu overnemen toch
Dat vind ik onwaarschijnlijk. De serie draait om Carmen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Die oudste zoon kan het nu overnemen toch
Er zaten dit seizoen een paar onderonsjes tussen van Lucien en Carmen. Het zal mij niet verbazen als Lucien volgend seizoen ook meer betrokken is bij de criminaliteit.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat vind ik onwaarschijnlijk. De serie draait om Carmen.
Ik hoop wel dat Lucien betrokken wordt bij de criminele activiteiten van z'n moeder.
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Ik denk sowieso dat Sandrina de volgende aflevering niet gaat overleven
Sneu voor dr zoontje, zijn pa is ook al dood.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
Ik denk sowieso dat Sandrina de volgende aflevering niet gaat overleven
Dom kutwijf, ze wist dat ze vrijgelaten zou worden als ze zich gedroeg. Net goed. In deze situatie moet je geen genade hebben. Volgende aflevering Ooms nog even in koele bloede naar de andere wereld helpen en klaar is kees.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, had ik niet verwacht dat die Pamela dood zou zijn! Wat een wending!
Ik zou ook zeggen Fiep, en anders Sandrina Breusink...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Andromache het volgende:
Tegen wie zou de OvJ zeggen: 'Maak elkaar maar lekker allemaal af'? Fiep?
Wie is Fiep? Kan me er geen gezicht bij bedenkenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Andromache het volgende:
Tegen wie zou de OvJ zeggen: 'Maak elkaar maar lekker allemaal af'? Fiep? (voorproefje volgende aflevering)
de moeder van Carmenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie is Fiep? Kan me er geen gezicht bij bedenken
Oh heet die Fiepquote:
Ik denk gewoon tegen Carmen, misschien dat ze naar OvJ of Politie gaat om bescherming te vragen en dat die OvJ haar dat niet aan wil bieden als wraakactie op Carmen die proces verpeste.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Andromache het volgende:
Tegen wie zou de OvJ zeggen: 'Maak elkaar maar lekker allemaal af'? Fiep? (voorproefje volgende aflevering)
Als ze haar laten gaan dan wilt ze later weer wraak als ze Ooms omleggen. En zo niet dan nog: 'No loose ends.'quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik vind het toch een ander soort moord dan op een criminele Bulgaar.
Misschien was het een hybride!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Onrealistisch trouwens dat toen Carmen vertrok uit het Café, dat Berry niet de auto heeft horen weggaan
Een retro volvo.quote:
Elke week als ik hem zie, vraag ik me af waar ik hem van ken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jeugdsentiment! Toen al baas.
[ afbeelding ]
Veerbootquote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Elke week als ik hem zie, vraag ik me af waar ik hem van ken.
Hiervan dus
Sowieso. De ene keer hoort Berry van 3km afstand een ademzucht, de andere keer hoort ie geen auto van het terrein afrijden. Like... whutquote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een Volvo 850 van zo'n 1400 kg (zonder lijk) door 1 vrouw laten duwen, mwah....
Snatzikquote:
Inderdaad. Niet echt dat ik die Deense series volg, maar snap wat je bedoelt. Al moet ik zeggen dat ik voor deze aflevering er niet zo'n last van had. Hopelijk valt het volgende keer weer meequote:Dat vind ik ook ja. Het script is best wel geniaal en super spannend. Maar het komt niet zo uit de verf als bijvoorbeeld de Deense series die je nu allemaal hebt. Dat vond ik overigens van het eerste seizoen wel, dat vond ik heel goed geacteerd, vooral door de actrice die Carmen speelt.
Dat vind ik juist wel leuk. Ze kan het allemaal alleen wel iets slimmer aanpakkenquote:Het is ook een beetje jammer dat het originele idee van de serie, criminelenechtgenote die zich tot nu toe afzijdig houdt, wordt buiten haar schuld om het wereldje in getrokken. Dit seizoen zoekt Carmen het zelf op, en het wordt allemaal wel erg hard zo.
Oh shit, jaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Elke week als ik hem zie, vraag ik me af waar ik hem van ken.
Hiervan dus
Deense/Zweedse series vind ik niet echt te vergelijken met Penoza, dat zijn vaak detectiveverhalen vanuit het oogpunt van de politie. Dit is eerder een crimethriller/drama ala The Soprano's. Hoewel dat wel van een ander kaliber is natuurlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Was ook maar een grapje.
Dat vind ik ook ja. Het script is best wel geniaal en super spannend. Maar het komt niet zo uit de verf als bijvoorbeeld de Deense series die je nu allemaal hebt. Dat vond ik overigens van het eerste seizoen wel, dat vond ik heel goed geacteerd, vooral door de actrice die Carmen speelt.
Hahaha, deze serie vergelijken met de Sopranos , man man manquote:Op zondag 13 januari 2013 22:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Deense/Zweedse series vind ik niet echt te vergelijken met Penoza, dat zijn vaak detectiveverhalen vanuit het oogpunt van de politie. Dit is eerder een crimethriller/drama ala The Soprano's. Hoewel dat wel van een ander kaliber is natuurlijk.
Over Scandinavische series gesproken: ik ben nu het Deense/Zweedse The Bridge aan het kijken, ook echt een aanrader. Komt ook - net als in het geval van Penoza - een Amerikaanse remake van trouwens
.
Zelfde insteek. Ik zeg toch dat The Soprano's van een ander kaliber is. Lezenquote:Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef stukput het volgende:
[..]
Hahaha, deze serie vergelijken met de Sopranos , man man man
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef alors het volgende:
Wat een bazenaflevering weer, op dat gezeik met die kraswijven na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |