Feyenoord is geen gevaar volgens hem omdat ze de laatste jaren niet presteerde, alsof dat hun huidige elftal zwakker maakt ofzo. Vorig jaar zijn ze nog gewoon boven PSV geëindigd. En dan zeggen dat ze geen topclub meer zijn omdat ze 3 keer kampioen zijn geworden in de afgelopen 30 jaar. Als dat je enige criterium is voor een topclub dan snap je er niet zo veel van. Sowieso of dat nou een feit is ja of nee maakt dat ze niet minder gevaarlijk dit jaar.
AZ haakt ook leuk jaren aan, maar ook geen topclub. Dat ze net een jaartje leuk met (heel wat geluk) bovenaan komen te staan. Ja, dat kan gebeuren. Maar het feit dat ze dit moment een topclub zijn, is niet zo. Volgensmij heeft Twente ze zelfs voorbij gestreefd qua begroting, afgelopen 10/20 niet veel gewonnen. Ja, EL.. Mooi, maar daar blijft het bij. Paar bekers en
AZ haakt ook leuk jaren aan, maar ook geen topclub. Dat ze net een jaartje leuk met (heel wat geluk) bovenaan komen te staan. Ja, dat kan gebeuren. Maar het feit dat ze dit moment een topclub bent, is niet zo. Volgensmij heeft Twente ze zelfs voorbij gestreefd qua begroting, afgelopen 10/20 niet veel gewonnen. Ja, EL.. Mooi, maar daar blijft het bij. Paar bekers en
Als iemand overigens een betere TT weet, roep maar.
It's hot in Banglok
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Hetzelfde als dat veel niet PSV fans roepen: De vorige 3 jaar is PSV na de winterstop ingestort, dat gebeurd dit jaar weer! Ook onzin, dat is geen zekerheid oid.
Zijn punt is dat ze kampioen kunnen worden dit jaar, dat kan natuurlijk gewoon nog. Ongeacht of mensen het een topclub vinden of niet.
Ja, dat dus. En ik vind het enorm arrogant om het aan te halen als argument dat Feyenoord niet mee zou doen. Zeker als je vorig jaar nog onder ze eindigt.
Ja, dat dus. En ik vind het enorm arrogant om het aan te halen als argument dat Feyenoord niet mee zou doen. Zeker als je vorig jaar nog onder ze eindigt.
Eens, maar dat moet dan wel nog even toevallig gebeuren.
Maar dat laat zien dat je geen kampioenskandidaat bent. PSV juist wel, ondanks vele uitvallen blijft PSV nog steeds goed te spelen en staat gewoon 1ste. Zoals een echte kampioenskandidaat moet doen. Hetzelfde met Ajax. Daarom zie ik Feyenoord ook geen kampioen worden als je afhankelijk bent van 1 persoon.
Maar dat laat zien dat je geen kampioenskandidaat bent. PSV juist wel, ondanks vele uitvallen blijft PSV nog steeds goed te spelen en staat gewoon 1ste. Zoals een echte kampioenskandidaat moet doen. Hetzelfde met Ajax. Daarom zie ik Feyenoord ook geen kampioen worden als je afhankelijk bent van 1 persoon.
Ligt er aan hoe fysiek sterk deze speler is, hoe groot de kans is dat hij uitvalt. Met Pele zie ik zo snel niks gebeuren, maar ik geef je in zoverre gelijk dat ze daar idd wel volledig van afhankelijk zijn ja. Dat zeker.
Ligt er aan hoe fysiek sterk deze speler is, hoe groot de kans is dat hij uitvalt. Met Pele zie ik zo snel niks gebeuren, maar ik geef je in zoverre gelijk dat ze daar idd wel volledig van afhankelijk zijn ja. Dat zeker.
Arrogant niet. Dom om het vol te houden, misschien wel. Neemt niet weg dat ik het ook nog eerst maar even moet zien. Het blijven middelmatige spelers met een middelmatige trainer die het op een of andere manier flikken om toch aan te haken. Vooral na afgelopen jaar, waar dit hetzelfde was, zou ik ze niet zo snel afschrijven.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Goed te spelen ja? Ik vind PSV vrijwel altijd matig voetbal spelen. Compleet afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Goed te spelen ja? Ik vind PSV vrijwel altijd matig voetbal spelen. Compleet afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Is vrijwel zonder uitzondering bij alle topclubs zo op het moment. Alleen Vitesse wil nog wel eens collectief sterk spelen, maar Twente moet het hebben van Tadic, Ajax moet het hebben van De Jong, Eriksen en wat aanvallend talent, PSV moet het hebben van Strootman en Lens, Feyenoord is heel afhankelijk van Pelle.. alleen Vitesse speelt collectief sterk, maar heeft maar 1 target man.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gemiddeld 3+ doelpunten per wedstrijd, waarvan zo'n beetje elk doelpunt door een andere speler gemaakt wordt.. Niet echt afhankelijk van individuele kwaliteiten.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
gemiddeld 3+ doelpunten per wedstrijd, waarvan zo'n beetje elk doelpunt door een andere speler gemaakt wordt.. Niet echt afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Gemiddeld 3+ doelpunten per wedstrijd, waarvan zo'n beetje elk doelpunt door een andere speler gemaakt wordt.. Niet echt afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Op zich heeft hij nog best een punt. Er zit een enorm verschil in de goede en slechte spelers bij PSV, hoewel ook de individueen per week heel verschillend presteren. En over de lamme en de blinde walst iedereen heen.
Neemt niet weg dat de meeste topclubs dit hebben en dat het vrij gangbaar is. De tijd van 1 of 2 heersende topclubs is voorbij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zich heeft hij nog best een punt. Er zit een enorm verschil in de goede en slechte spelers bij PSV, hoewel ook de individueen per week heel verschillend presteren. En over de lamme en de blinde walst iedereen heen.
Neemt niet weg dat de meeste topclubs dit hebben en dat het vrij gangbaar is. De tijd van 1 of 2 heersende topclubs is voorbij.
Hij heeft zeker een punt. Ik snap m ook wel, zie bv 'mooi-weer-voetballer' Mertens. Het kan een wedstrijd zowel positief als negatief beïnvloeden. Maar om te zeggen dat PSV alleen afhankelijk is van individuele kwaliteiten gaat weer te ver.
Het enige wat moet veranderen en dat is van die simpele tegengoal elke wedstrijd, we krijgen nu elke wedstrijd 1 goal tegen. Vaak uit eigen fouten, als Dick ervoor zorgt dat eruit te werken. Dan voorzie ik een goeie toekomst
Het enige wat moet veranderen en dat is van die simpele tegengoal elke wedstrijd, we krijgen nu elke wedstrijd 1 goal tegen. Vaak uit eigen fouten, als Dick ervoor zorgt dat eruit te werken. Dan voorzie ik een goeie toekomst
Als je elke wedstrijd met 1-0 wint ben je kampioen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
we hebben op één na de minste tegendoelpunten. Dus ze zijn heel goed
Leek inderdaad de redenatie van Brands te zijn. Die kijkt niet echt naar het voetbal. Maar goed, Advocaat heeft al aangegeven dat hij er graag een verdediger bij wil, dus als zich een mogelijkheid voor doet zal er wel een potje voor beschikbaar worden gesteld. Hoewel Pieters natuurlijk ook terugkomt, die het op de centrale positie wil proberen. Maar goed, je weet niet wat je volgend seizoen over hebt. Pieters wil weg, dus dan zit je sowieso met de huidige bezetting. Bouma wordt ook alleen maar trager en of Koch er klaar voor is... Ik zie het sowieso niet gebeuren dat hij een kans krijgt.
Maar Ajax heeft meer tegendoelpunten, dus hoeveel verdedigers komen er dar bij?