Is vrijwel zonder uitzondering bij alle topclubs zo op het moment. Alleen Vitesse wil nog wel eens collectief sterk spelen, maar Twente moet het hebben van Tadic, Ajax moet het hebben van De Jong, Eriksen en wat aanvallend talent, PSV moet het hebben van Strootman en Lens, Feyenoord is heel afhankelijk van Pelle.. alleen Vitesse speelt collectief sterk, maar heeft maar 1 target man.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed te spelen ja? Ik vind PSV vrijwel altijd matig voetbal spelen. Compleet afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Was even vergeten dat jij zo'n simpele domme kijk op voetbal hebt.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja man, daarom scoort PSV ook het meeste
Gemiddeld 3+ doelpunten per wedstrijd, waarvan zo'n beetje elk doelpunt door een andere speler gemaakt wordt.. Niet echt afhankelijk van individuele kwaliteiten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed te spelen ja? Ik vind PSV vrijwel altijd matig voetbal spelen. Compleet afhankelijk van individuele kwaliteiten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was even vergeten dat jij zo'n simpele domme kijk op voetbal hebt.![]()
![]()
Ja, PSV scoort veel. Klopt man.
Hier mijn antwoordquote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
gemiddeld 3+ doelpunten per wedstrijd, waarvan zo'n beetje elk doelpunt door een andere speler gemaakt wordt.. Niet echt afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Op zich heeft hij nog best een punt. Er zit een enorm verschil in de goede en slechte spelers bij PSV, hoewel ook de individueen per week heel verschillend presteren. En over de lamme en de blinde walst iedereen heen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gemiddeld 3+ doelpunten per wedstrijd, waarvan zo'n beetje elk doelpunt door een andere speler gemaakt wordt.. Niet echt afhankelijk van individuele kwaliteiten.
Hij heeft zeker een punt. Ik snap m ook wel, zie bv 'mooi-weer-voetballer' Mertens. Het kan een wedstrijd zowel positief als negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich heeft hij nog best een punt. Er zit een enorm verschil in de goede en slechte spelers bij PSV, hoewel ook de individueen per week heel verschillend presteren. En over de lamme en de blinde walst iedereen heen.
Neemt niet weg dat de meeste topclubs dit hebben en dat het vrij gangbaar is. De tijd van 1 of 2 heersende topclubs is voorbij.
Ons antwoord.quote:
Prachtige analyse.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Het enige wat moet veranderen en dat is van die simpele tegengoal elke wedstrijd, we krijgen nu elke wedstrijd 1 goal tegen. Vaak uit eigen fouten, als Dick ervoor zorgt dat eruit te werken. Dan voorzie ik een goeie toekomst
Als je meer scoort dan je tegenstander dan win je allesquote:Op maandag 7 januari 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je elke wedstrijd met 1-0 wint ben je kampioen.
zo werd Twente ongeveer kampioenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je elke wedstrijd met 1-0 wint ben je kampioen.
even kijken of ik nog een videoband leeg hebquote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand wedstrijd van PSV die ze morgen spelen opnemen voor mij?
we hebben op één na de minste tegendoelpunten. Dus ze zijn heel goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ze hebben er al 8. Dat is genoeg.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even kijken of ik nog een videoband leeg heb
Leek inderdaad de redenatie van Brands te zijn. Die kijkt niet echt naar het voetbal. Maar goed, Advocaat heeft al aangegeven dat hij er graag een verdediger bij wil, dus als zich een mogelijkheid voor doet zal er wel een potje voor beschikbaar worden gesteld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mooi kan ik mijn kampioenstattoo al laten zetten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft meer tegendoelpunten, dus hoeveel verdedigers komen er dar bij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi kan ik mijn kampioenstattoo al laten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |