Uiteindelijk is zelf opleiden ook voor PSV noodzakelijk, je kan eenvoudigweg niet de hoofdprijs blijven betalen voor spelers van een lager niveau dan met een goeie opleiding realiseerbaar, echte toppers zal je moeten blijven (bij)kopen, is toch niets romantisch aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde heb ik hier 2 weken geleden oid ook gepost. Je moet de aanpak van Ajax en Feyenoord niet romantiseren, al doen ze dat zelf wel graag, ongeacht op welke manier telt aan het eind van de rit wie er boven aanstaat.
Vind ik wel. Uit de posts op dit forum in ieder geval lijkt het zo te zien dat alles uit eigen jeugd moet komen en anders niet meer mag kosten dan 3 tientjes en een gevulde koek. Dat vind ik de situatie romantiseren. Voor goede spelers betaal je nou eenmaal wat (of veel), sommige redden het, sommige redden het niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is zelf opleiden ook voor PSV noodzakelijk, je kan eenvoudigweg niet de hoofdprijs blijven betalen voor spelers van een lager niveau dan met een goeie opleiding realiseerbaar, echte toppers zal je moeten blijven (bij)kopen, is toch niets romantisch aan?
Elk jaar 10 miljoen aan opleidingen uitgeven waarna je beste talenten weggeplukt worden schiet anders ook niet echt op.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is zelf opleiden ook voor PSV noodzakelijk, je kan eenvoudigweg niet de hoofdprijs blijven betalen voor spelers van een lager niveau dan met een goeie opleiding realiseerbaar, echte toppers zal je moeten blijven (bij)kopen, is toch niets romantisch aan?
Laatste keer was alweer in '99, daarvoor in '93 en daarvoor in '84 ofzo als ik me niet vergis? Dat zijn geen beste statistieken. Maar een aantal jaar geleden was het wel gewoon een toplub in Nederland. Nu is men Feyenoord al aan het complimenteren alleen maar omdat ze meedoen. Gaat nergens over natuurlijk. Zou er als Feyenoordsupporter ook niet blij mee zijn. Tenzij je inderdaad genoegen neemt met een tweederangs rol.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe vaak worden ze nou eigenlijk kampioen? Uiteindelijk blijft het de eeuwige afhaker.
Wat heeft dat met de toekomst te maken?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe vaak worden ze nou eigenlijk kampioen? Uiteindelijk blijft het de eeuwige afhaker.
Dat nemen ze ook. Zie het ware volksfeest na een 2de plek vorig jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Laatste keer was alweer in '99, daarvoor in '93 en daarvoor in '84 ofzo als ik me niet vergis? Dat zijn geen beste statistieken. Maar een aantal jaar geleden was het wel gewoon een toplub in Nederland. Nu is men Feyenoord al aan het complimenteren alleen maar omdat ze meedoen. Gaat nergens over natuurlijk. Zou er als Feyenoordsupporter ook niet blij mee zijn. Tenzij je inderdaad genoegen neemt met een tweederangs rol.
Ik riep dat gelukkig al voordat hij kwam. Ik vond hem bij Feyenoord al een speeltuinvoetballer, veel te grillig en onrustig.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Makkelijk praten, en Strootman is dan een goede. Lekkere scoreboard journalistiek. Als Wijnaldum 50% van z'n kansen er had ingeschopt was het ineens een topaankoop.
gezien het beleid rond de keepers is dat volgens mij wel de bedoeling. Maar dat zullen ze natuurlijk aan de trainer overlaten. Maar dat zal wel de bedoeling zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat mij betreft is Zoet komend jaar gewoon eerste keeper trouwens.
Gaat ook wel gebeuren waarschijnlijk. Of iniedergeval krijgt hij zn kans.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat mij betreft is Zoet komend jaar gewoon eerste keeper trouwens.
Dat het altijd een subtopper is geweest. Een kloteclub waar je punten kan laten liggen, maar meer niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de toekomst te maken?
Wat heeft dat met de toekomst te maken?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat het altijd een subtopper is geweest. Een kloteclub waar je punten kan laten liggen, maar meer niet.
Dat ik geen reden zie waarom het in die toekomst ineens een topper gaat worden?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de toekomst te maken?
Maar ze kunnen gewoon kampioen worden toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ik geen reden zie waarom het in die toekomst ineens een topper gaat worden?
Inderdaad. Alleen zijn de twee die jij noemt pas een paar jaar in opkomst en harkte Feyenoord de afgelopen 30 jaar 3 keer een kampioenschap binnen. Dan spreek je niet meer van een topclub, vind ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze kunnen gewoon kampioen worden toch?
Zie Twente. Zie AZ.
Uh, oke.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen zijn de twee die jij noemt pas een paar jaar in opkomst en harkte Feyenoord de afgelopen 30 jaar 3 keer een kampioenschap binnen. Dan spreek je niet meer van een topclub, vind ik.
Feyenoord is geen gevaar volgens hem omdat ze de laatste jaren niet presteerde, alsof dat hun huidige elftal zwakker maakt ofzo. Vorig jaar zijn ze nog gewoon boven PSV geëindigd.quote:
Nottingham Forest, Leeds en HSV zijn toch ook geen topclubs meer. Om maar iets te noemen. Om topclub te zijn moet je prijzen pakken, Feyenoord staat daarmee op dezelfde hoogte als Twente en AZ bijv. (De laatste jaren, als je het over historische topclubs gaat hebben is het wat anders)quote:Op maandag 7 januari 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is geen gevaar volgens hem omdat ze de laatste jaren niet presteerde, alsof dat hun huidige elftal zwakker maakt ofzo. Vorig jaar zijn ze nog gewoon boven PSV geëindigd.
En dan zeggen dat ze geen topclub meer zijn omdat ze 3 keer kampioen zijn geworden in de afgelopen 30 jaar. Als dat je enige criterium is voor een topclub dan snap je er niet zo veel van. Sowieso of dat nou een feit is ja of nee maakt dat ze niet minder gevaarlijk dit jaar.
Juist, ze zitten er al sinds de F-jes, een goeie jeugdscouting is ook gewoon onderdeel van een jeugdopleiding. Geluk valt wel mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord heeft gewoon wel een hele goede jeugdopleiding en dat daar nu onevenredig veel goede spelers vandaan komen is ook wel een factor geluk. Want je bent altijd afhankelijk van wat binnenkomt. Maar er komen daar wel spelers door die echt heel lang bij de club lopen. Dat ze twee keer raakprikken met een huurling spits is meer geluk dan al die talenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |