Ja, want dit gedrag als normaal aanschouwen is gewoon de zoveelste klap voor de mensheid.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Als een vrouw er na de daad niet uitziet als de radio van een stukadoor is het niet goed genoeg.
Wat een zwaar leven moet jij hebben danquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja, want dit gedrag als normaal aanschouwen is gewoon de zoveelste klap voor de mensheid.
Als een vrouw er na de daad niet uitziet als de radio van een stukadoor is het niet goed genoeg.
waarom heb ik geen notificatie gekregen dat jij voortaan bepaald wat goed is voor de mensheid?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja, want dit gedrag als normaal aanschouwen is gewoon de zoveelste klap voor de mensheid.
Waarom zou je op een radio spuiten als stukadoor zijnde.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
TS wil alle sperma voor zichzelf houden.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef bojan het volgende:
op te eten of over hun gezicht/borsten te laten vloeien.
Sorry, maar wat voor hoerig persoon ben je dan? Zouden er nu echt vrouwen bestaan die dit plezant vinden? Kan ik mij totaal niet inbeelden.
Probeer nooit een goede grap te overtreffen.. Rspct voor de poging, maar het resultaat is om te huilen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou je op een radio spuiten als stukadoor zijnde.
Ik vind het zelfs banwaardig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Probeer nooit een goede grap te overtreffen.. Rspct voor de poging, maar het resultaat is om te huilen.
Damn, die is wel goedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Hehequote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Als mannen dat doen heb ik daar minder problemen mee, bij vrouwen wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar met zaadhappende mannen heb je dus geen probleem ts?
Godver, en ik maar denken dat ik juist lief was met mijn geslikquote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Als mannen dat doen heb ik daar minder problemen mee, bij vrouwen wel.
Een vrouw hoort in de eerste plaats lief te zijn
Misschien ben ik al te lang wakker maar de logica ontgaat mij hier volledig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Mensen die slikken kunnen onmogelijk lief zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ben ik al te lang wakker maar de logica ontgaat mij hier volledig.
Geile praatjes op FOK! verkondigenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godver, en ik maar denken dat ik juist lief was met mijn geslik
Ik persoonlijk heb liever dat ze goed slikken dan dat ze hard bijten maar ja, wie ben ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef bojan het volgende:
[..]
Mensen die slikken kunnen onmogelijk lief zijn
Bedankt voor het bewijzen van je eigen seksualiteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Godver, en ik maar denken dat ik juist lief was met mijn geile praatjesquote:
Ik ben 101 % heteroquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van je eigen seksualiteit.
Dat zou echt geweldig zijn!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef bojan het volgende:
[..]
Dit.
Ze krijgt zeker nu honderden pm's
En dat zonder foto's in haar FoBoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef bojan het volgende:
[..]
Dit.
Ze krijgt zeker nu honderden pm's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het overige deel?quote:
Post of the yearquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Nee, maar wat mannen doen moeten zij weten. Maar bij een vrouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je vindt het alleen lekker om te zien hoe mannen ondergespoten worden
Kwaliteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Godverdommequote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is trouwens wel de beeldspraak van 2013quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Precies.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mijn ex (scharreltje) vond t altijd lekker zei ze
schijtn trouwens ook erg gezond te zijn. alle kwark en kip die ik eet kreeg zij alsnog binnen zoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon een slimme meid die gelukkig wilt zijn.
Ze zeggen wel dat bodybuilders een klein plassertje hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
schijtn trouwens ook erg gezond te zijn. alle kwark en kip die ik eet kreeg zij alsnog binnen zo![]()
Dat zou goed kunnen, geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zeggen wel dat bodybuilders een klein plassertje hebben.
Precies, zo zorgen wij voor de vrouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
schijtn trouwens ook erg gezond te zijn. alle kwark en kip die ik eet kreeg zij alsnog binnen zo![]()
Dat weet ik niet kerel.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zeggen wel dat bodybuilders een klein plassertje hebben.
Omdat je kip eet en kwark vreet dacht ik dat jij dat wel zou weten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, geen idee.
zo zijn wij ook wel natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 22:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies, zo zorgen wij voor de vrouw.
Wij nobele mannen
ik heb wel een gespierde body ja, u mad bro met je dikke vetkwabben?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je kip eet en kwark vreet dacht ik dat jij dat wel zou weten.
Met je gespierde 'body'.
Ik wil ook zo zijn als jou en niet de 147 KG die ik nu weegquote:[b]Op maandag 7 januari 2013 22:38 schreef Buffalo-Soldier
ik heb wel een gespierde body ja, u mad bro met je dikke vetkwabben?
1e stap is acceptie jonge, je bent op de goede weg dusquote:Op maandag 7 januari 2013 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil ook zo zijn als jou en niet de 147 KG die ik nu weeg
Ik wil ook capoera ipv sumo-worstelen.
Thanks voor dit opbeurende gesprek. Jij bent een echte vriend!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
1e stap is acceptie jonge, je bent op de goede weg dus
you go, girlquote:Op maandag 7 januari 2013 22:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]als je beetje make up op heb zie je er zo al snel uit erna
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:47 schreef Meloewa het volgende:
ja ik verbaas me zelf, mijn goede voornemens voor 2013 (wat aardiger doen af en toe) beginnen nu echt zn vruchten af te werpenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks voor dit opbeurende gesprek. Jij bent een echte vriend!
Dus je vindt het wel plezant om sperma op te eten?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef Meloewa het volgende:
Oh ik had de OP niet gelezen en ben op tel dus zie de TT maar half ik neem mijn woorden terug
ik heb niks met sperma ik ben preutsquote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dus je vindt het wel plezant om sperma op te eten?
Waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef bojan het volgende:
op te eten of over hun gezicht/borsten te laten vloeien.
Sorry, maar wat voor hoerig persoon ben je dan? Zouden er nu echt vrouwen bestaan die dit plezant vinden? Kan ik mij totaal niet inbeelden.
zeer jammerlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 23:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb niks met sperma ik ben preuts
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:39 schreef Lorrina het volgende:
Mijn vriend en ik hadden gisteren seks in mijn huis. Omdat we nog geen kinderen inplannen, moet hij voor het zingen de kerk uit. Hij komt op dat moment dan vaak over mijn rug of buik heen. Hij maakt me dan schoon met een wc-papiertje. Toen hij gisternacht vertrok naar zijn eigen huis, liet hij dat papiertje slingeren op mijn boekenkast. Ik zelf was ook het papiertje helemaal vergeten.
Toen ik ging slapen, rook ik de geur van het sperma in het papiertje. Van die geur kreeg ik een hoofdpijn, en werd ik misselijk, maar tegelijkertijd vond ik het ook een fijne en opwindende geur. Ik twijfelde over of ik het propje wou opbergen of laten liggen. Ik heb hem toen laten liggen, en ik draaide af en toe mijn hoofd om de geur te kunnen ruiken. Nu pas heb ik hem weggegooid, maar van de geur moest ik bijna overgeven.
Hebben meer partners dit gevoel bij de geur van het sperma van haar of zijn partner? Misschien herken ik de geur van mijn vriend, en vind ik het daarom een fijne lucht.
Classy, posts uit andere topics er met de haren bijslepen omdat iemand je geen gelijk gaf in een topic.quote:
Kom op. Het toeval is toch te mooi om dit te laten liggen...quote:Op maandag 7 januari 2013 23:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Classy, posts uit andere topics er met de haren bijslepen omdat iemand je geen gelijk gaf in een topic.
heldquote:Op maandag 7 januari 2013 23:37 schreef LelijKnap het volgende:
Vecht ?Als je wilt vechten geef ik je gewoon een stomp, halve kerel dat je bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |