Ja, want dit gedrag als normaal aanschouwen is gewoon de zoveelste klap voor de mensheid.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Als een vrouw er na de daad niet uitziet als de radio van een stukadoor is het niet goed genoeg.
Wat een zwaar leven moet jij hebben danquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja, want dit gedrag als normaal aanschouwen is gewoon de zoveelste klap voor de mensheid.
Als een vrouw er na de daad niet uitziet als de radio van een stukadoor is het niet goed genoeg.
waarom heb ik geen notificatie gekregen dat jij voortaan bepaald wat goed is voor de mensheid?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja, want dit gedrag als normaal aanschouwen is gewoon de zoveelste klap voor de mensheid.
Waarom zou je op een radio spuiten als stukadoor zijnde.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
TS wil alle sperma voor zichzelf houden.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef bojan het volgende:
op te eten of over hun gezicht/borsten te laten vloeien.
Sorry, maar wat voor hoerig persoon ben je dan? Zouden er nu echt vrouwen bestaan die dit plezant vinden? Kan ik mij totaal niet inbeelden.
Probeer nooit een goede grap te overtreffen.. Rspct voor de poging, maar het resultaat is om te huilen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou je op een radio spuiten als stukadoor zijnde.
Ik vind het zelfs banwaardig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Probeer nooit een goede grap te overtreffen.. Rspct voor de poging, maar het resultaat is om te huilen.
Damn, die is wel goedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Hehequote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
Als mannen dat doen heb ik daar minder problemen mee, bij vrouwen wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar met zaadhappende mannen heb je dus geen probleem ts?
Godver, en ik maar denken dat ik juist lief was met mijn geslikquote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Als mannen dat doen heb ik daar minder problemen mee, bij vrouwen wel.
Een vrouw hoort in de eerste plaats lief te zijn
Misschien ben ik al te lang wakker maar de logica ontgaat mij hier volledig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Mensen die slikken kunnen onmogelijk lief zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien ben ik al te lang wakker maar de logica ontgaat mij hier volledig.
Geile praatjes op FOK! verkondigenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Godver, en ik maar denken dat ik juist lief was met mijn geslik
Ik persoonlijk heb liever dat ze goed slikken dan dat ze hard bijten maar ja, wie ben ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef bojan het volgende:
[..]
Mensen die slikken kunnen onmogelijk lief zijn
Bedankt voor het bewijzen van je eigen seksualiteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Godver, en ik maar denken dat ik juist lief was met mijn geile praatjesquote:
Ik ben 101 % heteroquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van je eigen seksualiteit.
Dat zou echt geweldig zijn!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef bojan het volgende:
[..]
Dit.
Ze krijgt zeker nu honderden pm's
En dat zonder foto's in haar FoBoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef bojan het volgende:
[..]
Dit.
Ze krijgt zeker nu honderden pm's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het overige deel?quote:
Post of the yearquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ludachrist het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |