Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik wil ook zo graag een keer een cross doen, maar ik kan niks vinden wat een beetje te doen is...
Probleem is namelijk dat ik niet altijd een auto tot m'n beschikking heb, dus het moet enigszins bekijkbaar zijn. En dat maakt het lastig, want crossen gebeurt blijkbaar altijd in het buitengebied...
Die 3bergenLOOP leek me wel wat en die is goed bereikbaar. Maar die lijkt vol te zitten
Gedoe!!
3bergenloop is geen cross hoor tenminste,dat hoop ik niet, want dat trekt me niet. volgens de site pas 525 van de 1250 deelnemers: http://www.3bergenloop.nl/nieuws. Maar het kan natuurlijk zijn dat een bepaalde afstand vol is,geen idee.
3bergenloop is geen cross hoor tenminste,dat hoop ik niet, want dat trekt me niet. volgens de site pas 525 van de 1250 deelnemers: http://www.3bergenloop.nl/nieuws. Maar het kan natuurlijk zijn dat een bepaalde afstand vol is,geen idee.
dat ziet er uit als een trail
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
ja, koude oren loop inderdaad niet prettig...bij mij gaat dan ook al snel een muts op
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nee, da's waar. Het is onverhard, dat bedoel ik meer ik wil iets anders dan alleen maar asfalt.
Maar ik denk dat ik me tevreden moet stellen met de Safari-run voorlopig...
Als ik op "inschrijven" klik bij de 3bergenLOOP staat er dit: "Voorinschrijven voor dit evenement is niet meer mogelijk"
In de sportschool was gewoon alle cardio bezet behalve de loopband. FFfuuuu. Het was even twijfelen maar toch niet gedaan. Morgen weer de straatstenen opeten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Zo, mijn 5,7 km zitten er ook weer op Morgen fysio en ik heb gevraagd of ik tot barcalona mee mag lopen met zijn loopgroep En dat mag
Woensdag 7 uur... wat een k u t tijd Mja, maar ik ga wel
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy