Een heel ingewikkeld gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Miniem het volgende:
Vraagje, hoe krijg ik de groef van een zuiger goed schoon?
Ik heb helaas geen oude zuigerveer meer liggen om hem schoon te maken.
Anneke is niet zo van het kamperenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef daNpy het volgende:
Hotel zal overigens wel een stuk relaxter zijn, maar een campong is veel meer sfeer.
Eindelijk iets bevrorenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
Lonen bevroren op het werkcrisis for the win!
ik ook niet, maar met de 24u op de Ring is het wel een super feest en als je dan niet kampeert is er een stuk minder LOLquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anneke is niet zo van het kamperen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eindelijk iets bevrorenHoe lang moet dat aanhouden voor een elfstedentocht?
Dan moet je mij bedanken, ik moest de wederhelft van Anne overtuigen daarvoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
anne anne! dit is de eerste keer dat een sc topic van mij het hier heeft overleefddank-je-wel
dank je wel barcaconiaquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan moet je mij bedanken, ik moest de wederhelft van Anne overtuigen daarvoor.
Ik heb daar niks mee te maken maar ik voel het welquote:
Ik ga er een nachtje over slapen. In ons lekkere bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
ik ook niet, maar met de 24u op de Ring is het wel een super feest en als je dan niet kampeert is er een stuk minder LOL
Landal Trois Pointsquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 keer op- en neer rijden, en dat icm ernstig vroeg je nest uit![]()
We zoeken wel een hotelletje
quote:
Landal Domaine Long Pré in Trois Pointsquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 keer op- en neer rijden, en dat icm ernstig vroeg je nest uit![]()
We zoeken wel een hotelletje
Hehe, blondje, wat hebben we nou van de week in je kofferbak gegooid?quote:
Een waterkoker zodat je heet water over de auto kan gooien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, blondje, wat hebben we nou van de week in je kofferbak gegooid?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, blondje, wat hebben we nou van de week in je kofferbak gegooid?
Nee, gewoon een fles ruitontdooierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een waterkoker zodat je heet water over de auto kan gooien?
Hehehe, mutsiequote:
en 2cv, en daNpy, en iedereen die voor je in de bres is gesprongenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan moet je mij bedanken, ik moest de wederhelft van Anne overtuigen daarvoor.
Neequote:
Je verpest mijn momentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
en 2cv, en daNpy, en iedereen die voor je in de bres is gesprongen
Of het vriest gewoon niet in onze garagequote:
Nee laat maar, toch niemand leest die berichten van danpy.quote:
Niemand behalve jij dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee laat maar, toch niemand leest die berichten van danpy.
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |