inderdaad maar je kunt toch wel een startonderbreker inbouwen of weet ik watquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
Even realistisch: Niemand laat toch een auto taxeren als je op 99% van de restauratie bent? Dan wacht je toch even tot de volle 100%...
Je verwacht ook niet dat ie zo gejat wordt.
Dan is ie verzekert tegen de dagwaarde en dat heeft niks met de waarde na restauratie te maken. Misschien hadden ze dat dus wel gedaan, maar daarmee ben je niet uit de kostenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Maar je verzekert je auto wel als ie zo op je oprit staat...
Bij getaxeerde auto's denk ik eerder aan bolides die keurig in een warme garage staan en een paar dagen in het jaar uitgelaten worden.
Zou ik inderdaad ook wel doen als ie op de oprit stond. Of tenminste iets uitvreten dat ie niet start zonder dat je weet wat je doet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad maar je kunt toch wel een startonderbreker inbouwen of weet ik wat
Al mijn auto's staan binnen. Inclusief een Swift uit 1990 van 500 euro.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
Even realistisch: Niemand laat toch een auto taxeren als je op 99% van de restauratie bent? Dan wacht je toch even tot de volle 100%...
Je verwacht ook niet dat ie zo gejat wordt.
Nee, dat niet. We hebben nog geen overnachting geregeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef daNpy het volgende:
Cool
Dat is ook een groot feest. Sta je op de camping oid?
Voor ¤780 ex btw heb ik een kamer beschikbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat niet. We hebben nog geen overnachting geregeld.
Op zich is het goed aan te rijden, mocht een overnachting niet meer lukken.
Oke. Dan mag jij in ons appartement zitten voor 780 ex btw. Wil je dan wel de katten eten geven?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor ¤780 ex btw heb ik een kamer beschikbaar.
2 keer op- en neer rijden, en dat icm ernstig vroeg je nest uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Sgoequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 keer op- en neer rijden, en dat icm ernstig vroeg je nest uit![]()
We zoeken wel een hotelletje
En anders kost het je 780 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Sgoe.
Moeten we denk ik wel een beetje op tijd doen.
Afzetter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En anders kost het je 780 euro.
Voor jou 750 dan, vooruit.quote:
Dat is een criterium voor vrouwen waar ik interesse in heb, dat wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef Anne het volgende:
Voor 30 euro kan ik mij net bij Pathé Unlimited aanmelden. Jippie.
Da's dan jammer, want ik ga altijd naar de JT-bioscopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een criterium voor vrouwen waar ik interesse in heb, dat wel.
Dan heb ik geen interesse. Dan wordt het weer 780 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's dan jammer, want ik ga altijd naar de JT-bioscopen.
Dan staan we wat vroeger opquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Sgoe.
Blufquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan staan we wat vroeger op![]()
Ik kan ook voor die tijd de ZX ruilen voor een camper
Betaal je serieus zoveel trouwens? Of zit je winst over mijn rug te maken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb ik geen interesse. Dan wordt het weer 780 euro.
Zoek maar een geak die van een mooie Hymer af wilquote:
Zoveel huur betaal ik niet per nacht neequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Betaal je serieus zoveel trouwens? Of zit je winst over mijn rug te maken?
Waarom een Hymer?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek maar een geak die van een mooie Hymer af wil
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoveel huur betaal ik niet per nacht nee
Nee, lang niet zo veel, ik houd een gezonde marge op dit voorstel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Anne het volgende:
[..].. Doe niet alsof ik blond ben!
Per maand?
Zodat je jezelf voor Pathé Unlimited kunt aanmelden zeker? Beetje Cassandra's scoren enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, lang niet zo veel, ik houd een gezonde marge op dit voorstel.
Cassandra is toch wel een beetje 2011 hoor, het wordt tijd voor wat nieuws.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Zodat je jezelf voor Pathé Unlimited kunt aanmelden zeker? Beetje Cassandra's scoren enzo.
Ik zal m'n mail in de gaten houden. Komt nog steeds veel voorbij wat niet voor mij isquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Cassandra is toch wel een beetje 2011 hoor, het wordt tijd voor wat nieuws.
Jeh, voor een camper ziet dat er goed uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je? Hij heeft Integra-koplampies.
[ afbeelding ]
Ik zou daar maar een beetje vaart achter zettenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Sgoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |