Die spatborden en lak overleef je wel met een CR wagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Er staat wel ruim 4 ton op de teller, met slechte spatborden en loslatende blanke lakOok met een 2.3T ga je daar geen kapitalen meer voor vangen. Met invoegen heb ik met de 126 nooit problemen gehad, kwestie van handigheid, maar met een groot deel aan Alpen en Pyreneeën is een beetje meer vermogen dan toen wel leuk.
Winterbanden zijn onhandig maar niet onoverkomelijk, beetje voorbarig om nu te kijken of/hoe die vervangen zouden moeten worden.
nu op weg naar een nederlandse/duitse neuroloog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
waarom zijn die dingen zo duur? dit is een oude auto met dik 4 ton op de teller.. 600 euro is genoeg, kijk maar naar de verkoopprijzen van 850'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Paladijn het volgende:
Hmmm, zoiets zou over een paar maanden als vervanging van de 9000 ook wel een optie zijn. Je krijgt alleen een gevoel dat er een addertje of 3 onder het gras zitten voor die prijs
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=85&t=126110
Misschien moet ik me maar eens gaan verdiepen in de do's en don'ts van 900 classic coupe's
Logisch, zo'n prijs. Als ook de pedalen rechts zitten kunnen ze er vast meer voor vragen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Iemand nog een goedkope cabrio? Alleen het stuur zit rechts.
Misschien is dit totale onzin of is er al naar gekeken of wat dan ook, maar kan het zijn dat op 1 of andere manier je gewrichtsbanden en/of gewrichtskapsel te los zijn bij die knie waardoor de spieren niet alleen gebruikt worden om te bewegen maar ook om je been bij elkaar te houden ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Foto's, kijkoperatie, alles.
Het zijn ook wel overduidelijk mijn spieren, dat voel ik wel. Dan kan iemand anders zelfs bij mij voelen.
Staan namelijk strak van de spanning.
Ik kan nu niet op youtube, dus heb het filmpje niet gezien, maar vroeger waren er sowieso veel ingenieuze constructies die later overbodig, te duur of kwalitatief slecht bleken te zijn en weer verdwenen zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:13 schreef 2cv het volgende:
Oude versnellingsbakken werken anders dan nieuwen ? Schijnbaar ...
Roest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Paladijn het volgende:
Misschien moet ik me maar eens gaan verdiepen in de do's en don'ts van 900 classic coupe's
Bij deze versnellingsbak heb je om de uitgaande as een schuivende mof en om die schuivende mof zit weer een schuivend tandwiel. Dat lijkt mij een minder goede constructie dan een mof waar geen tandwiel omheen zit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan nu niet op youtube, dus heb het filmpje niet gezien, maar vroeger waren er sowieso veel ingenieuze constructies die later overbodig, te duur of kwalitatief slecht bleken te zijn en weer verdwenen zijn.
Het idee van een hoofdas/nevenas versnellingsbak hadden ze 100+ jaar geleden ook al, maar meestal was dat een bak waar je daadwerkelijk met de tandwielen over een spline-as aan het schuiven was, in plaats van een schuifmof die synchro's verplaatst.
Structurele wijzigingen in het basisontwerp van een bak zijn er nooit geweest. Rond 1900 had je zelfs al planetaire bakken die min of meer hetzelfde werken als de automaten van vandaag.
Nee, voor die optie moest ik bijbetalen, hoefde van mij nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Barcaconia het volgende:
Bougievonkjesniveau zal wel laag zijn. Heb je geen niveaumeter er op zitten daarvoor?
ik was buiten de auto met draaiende motor en had de motorkap open. Leek in de buurt van de dynamo weg te komen, mar weet niet zeker. Ik zal straks wel even een mooi filmpje maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef 2cv het volgende:
Luister ook buiten de auto eens. Of nog beter: trek de motorkap open en luister waar het vandaan komt. Pas wel op met lang haar (indien van toepassing) en houd er rekening mee dat snel ronddraaiende delen onzichtbaar lijken te zijn.
Een dergelijk lijstje had ik gevonden op SF, maar van al die plekken die ze noemden stonden keurig foto's in die advertentiequote:Op woensdag 9 januari 2013 08:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Roest.
Koppakking (hoewel minder bij 16v).
Vacuümsysteem.
Doorgezakte veren (zoals in jouw voorbeeld).
Etc.
BTW: Ze zijn het gebouw naast mijn werk aan het verbouwen. Ik zoek een goede Bluetooth koptelefoon, iemand tips?
http://www.bobshop.nl/nl/(...)rf2rQCFYpY3godcEQAdg
Zoiets?
Die is al lang en breed gepost in de SC jonguh!quote:
En dat doet ie dus nietquote:
Ik heb ze binnen, maar het zijn alleen de lege kapjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ga je met je Volvo toplichten doen, densmee?
Ik niet, ik moest alleen naar beneden kijken en met één hand op de grond slaanquote:
Dat is toch leujkquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg spam van Anne in mijn mailbox
ik wil ook spam van anne in mijn mailboxquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ook ! Stoute Anne !quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |